αυτό ακριβώς! Πόσες φορές είπαμε που είναι ένας @ούστης εκεί να την σπρώξει μέσα. Επιτέλους τον βρήκαμε τον @ούστη.Steenage έγραψε:τετοια γκολακια ευκολα σαν το πρωτο σημερα και με τα γιαννενα στο κυπελλο μας λειπανε
ευκολα μεν αλλα πρεπει να σαι γατος για να κανεις την κινηση ωστε να βγαλεις τετοιο γκολ ...
μπραβο κλαους συνεχισε ετσι
@Bono νομίζω ότι υπερβάλλεις. Εύχομαι να δικαιωθείς στο μέλλον.