16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
....
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Steenage την Σάβ 27 Φεβ 2010, 13:10, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
κατι τετοια βιντεακια κανανε και στο γιασεμακη και φαινοταν σαν κυπριος φαν μπαστεν....

- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Έτσι! Στο Περιστέρι που έπαιξε αριστερό χαφ ήταν πολύ μέτριος έως κακός, με μόνη εξαίρεση την πάσα στον Σέρτζιο που κατέληξε στο γκολ που ακυρώθηκε.MANIAKOS έγραψε:O Lino εχει δειξει πολλες φορες για μενα οτι δεν ειναι ουτε μπακ ουτε χαφ......εχει αδυναμιες και στα δυο αλλα τον προτιμω μπακ με ρισκο..
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Στο 1'20'' το γκολ που πέτυχε στο Champions league πριν από 2 χρόνια στη νίκη της Porto επί της Fenerbahce
με 3-1.
[youtube]S3MBLGngK1A[/youtube]
με 3-1.
[youtube]S3MBLGngK1A[/youtube]
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Γιατί θα ξεκινήσει ο Σαβίνι. Μάλλον ο Santos φοβάται πολύ την δεξιά πτέρυγα του Άρη
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Περσι με Λινο ειχε κανει παρτι ο Χαβιτο γι αυτο θα βαλει σαβινι λογικα...
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
πολύ καλός σήμερα, έσβησε με αραμπατζή τα νανάκια στα άκρα του ρούλη. μπράβο ρε λίναρε
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Μέτριος έως κακός σήμερα. Είχε αργές επιστροφές και όταν έπαιρνε την μπάλα στην αντεπίθεση καθυστερούσε πάρα πολυ στο δημιουργικό κομμάτι.
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
πολύ μ άρεσε σήμερα ο λίνος.. γενικά η μεριά εκείνη στο πρώτο κυρίως ημίχρονο λίνο-βιερίνια κέντησε
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Σημερα και οι 2 πλαγιοι μας δουλεψανε καλα.....αμυντικακαι επιθετικα...πολυ ουσιαστικοι και οι 2
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Παίζει πουθενά εκείνη η φάση γιο-γιο ντρίπλα?
Και ο Σάντος δεν τον έβγαλε και έξω για αυτό που έπραξε.
Ά ρε Πορτογάλε ότι θέλεις αφήνεις.
Και ο Σάντος δεν τον έβγαλε και έξω για αυτό που έπραξε.
Ά ρε Πορτογάλε ότι θέλεις αφήνεις.
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Ειχε πολλους υποψηφιους για αποχωρηση χθες ο Δον και δεν ασχοληθηκε μαλλον gash04

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Πολύ μακρυά απο τον Λίνο που ξέραμε πέρσι η εμφάνιση του χθες.
Όχι χάλια αλλά όχι ο Λίνο.
Όχι χάλια αλλά όχι ο Λίνο.