16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Εγώ το έγραψα και στην κριτική μου για τον Λίνο..Αν δεν έβαζε το γκολ θα λέγαμε για κάκιστη απόδοση..Για μένα το ότι έβαλε το γκολ δεν λέει και κάτι..πάλι κακός ήταν ..ούτε καν μέτριος...

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Λίνο: «Μπορούμε και το πρωτάθλημα»
http://www.metrosport.gr/archives/32924
Λινο, Λινο παρε χτενα
εχεις και μαλλι αντένα
Λινο, Λινο εικοσπέντε
θα 'ναι απτ'ογδονταπεντε
Λινο, Λινο, Φραντζεσκίνο,
μην θυμιζεις Γιωργο Μίνο,
βαλε ομως γκολ στο ΟΑΚΑ
θα 'χει την δικη του πλακα.
http://www.youtube.com/watch?v=CFhEYHKTyvA
http://www.metrosport.gr/archives/32924
Λινο, Λινο παρε χτενα
εχεις και μαλλι αντένα
Λινο, Λινο εικοσπέντε
θα 'ναι απτ'ογδονταπεντε
Λινο, Λινο, Φραντζεσκίνο,
μην θυμιζεις Γιωργο Μίνο,
βαλε ομως γκολ στο ΟΑΚΑ
θα 'χει την δικη του πλακα.
http://www.youtube.com/watch?v=CFhEYHKTyvA
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Kαλα ρε εσεις. Εχετε τιποτα προσωπικα με τον μαλλι-αντενα?
Θα ανασυρω το τοπικ απο την αποθηκη με την παλιαντζαρία και θα μαυρισω τα χερακια μου απο την σκονη (ποια σκονη, μπιχλα επιασε το τοπικ) απαντωντας στον εαυτο μου μετα απο δυο βδομαδες??
Let it be.
Με διαφορα ο κορυφαιος κατα την γνωμη μου σε συνολικη προσφορα στον προχθεσινο αγωνα ( ο Παμπλο επεσε αρκετα απο τα μεσα του δευτερου ημιχρονου και μετα, στο πρωτο παρεδωσε παλι σεμιναριο). Απελευθερωμενος απο αμυντικες ανησυχιες (Μαντζουρακη εισαι ο Ανεστης Βλαχος της προπονητικης. Δεν βλεπεσαι. Ουτε εσυ ουτε οι ομαδες σου), ηταν ουσιαστικα ο (δευτερος μετα τον Παμπλο στο Α', και μοναδικος στο Β' μερος) πλει μέικερ της ομαδας. Ειχε πασες ξυραφενιες και ηταν παντα εκει που επρεπε για να προσφερει λυσεις στην αναπτυξη απο τα αριστερα. Ακομα και στο δευτερο ημιχρονο που η ομαδα επεσε και την κυκλοφορια της μπαλας αντικατεστησαν οι γιομες, οι βαθιες μπαλιες του Λινο ειδικα ηταν με προοπτικη και οχι στα κουτουρου. Επιτελους εβγαλε ασιστ και η στατιστικη εδω τον αδικει γιατι μεχρι στιγμης εχει πολυ περισσοτερες πασες για γκολ που ομως για τους χι-ψι λογους δεν εχουν δωσει στην ομαδα τους βαθμους που θα επρεπε.
Οταν τον ειχαμε παρει ο Σαντος ειχε δηλωσει "Θελαμε εναν παικτη που να μας οργανωνει το παιχνιδι απο τα αριστερα". Αυτο ακριβως το πραγμα εκανε προχθες με μεγαλο βαθμο επιτυχιας.
Βρες ρε ανθρωπε μια σταθεροτητα στην αποδοση σου, εκμεταλλευσου και τον φοβερο σωματοτυπο σου για να παιρνεις σωστες θεσεις οταν πρεπει να αποκρουσεις ή να μαρκαρεις πισω, και σηκωσε μας τις τριχες και αλλες φορες.
Εκεινο το ενα-εναμισι δευτερολεπτο, που ειδαμε απο την 4α την σεντρα βραζιλιανικο κρουασαν και στην συνεχεια τον Βλανταν (τραγικος χθες, αλλα χαλαλι) να σηκωνεται για να το καρφωσει, ηταν πραγματικα ηδονικο. Ακολουθησαν ενα-δυο δευτερολεπτα διαμονης στους παγετωνες μεχρι να καταλαβουμε οτι μπηκε η μπαλα μεσα, και οτι ο Τουταγχαμών δεν εχει καποιο ιδιαιτερο προβλημα μαζι μας, και μετα οι θεσεις στην κερκιδα χαθηκαν. Η μαζα ρευστοποιηθηκε και το σχετικο πατωκοπανοσπρωξίδι συνοδευομενο απο αναρθρες κραυγες συμπληρωσαν την εικονα. Καλα ηταν.
Θα ανασυρω το τοπικ απο την αποθηκη με την παλιαντζαρία και θα μαυρισω τα χερακια μου απο την σκονη (ποια σκονη, μπιχλα επιασε το τοπικ) απαντωντας στον εαυτο μου μετα απο δυο βδομαδες??
Let it be.
Με διαφορα ο κορυφαιος κατα την γνωμη μου σε συνολικη προσφορα στον προχθεσινο αγωνα ( ο Παμπλο επεσε αρκετα απο τα μεσα του δευτερου ημιχρονου και μετα, στο πρωτο παρεδωσε παλι σεμιναριο). Απελευθερωμενος απο αμυντικες ανησυχιες (Μαντζουρακη εισαι ο Ανεστης Βλαχος της προπονητικης. Δεν βλεπεσαι. Ουτε εσυ ουτε οι ομαδες σου), ηταν ουσιαστικα ο (δευτερος μετα τον Παμπλο στο Α', και μοναδικος στο Β' μερος) πλει μέικερ της ομαδας. Ειχε πασες ξυραφενιες και ηταν παντα εκει που επρεπε για να προσφερει λυσεις στην αναπτυξη απο τα αριστερα. Ακομα και στο δευτερο ημιχρονο που η ομαδα επεσε και την κυκλοφορια της μπαλας αντικατεστησαν οι γιομες, οι βαθιες μπαλιες του Λινο ειδικα ηταν με προοπτικη και οχι στα κουτουρου. Επιτελους εβγαλε ασιστ και η στατιστικη εδω τον αδικει γιατι μεχρι στιγμης εχει πολυ περισσοτερες πασες για γκολ που ομως για τους χι-ψι λογους δεν εχουν δωσει στην ομαδα τους βαθμους που θα επρεπε.
Οταν τον ειχαμε παρει ο Σαντος ειχε δηλωσει "Θελαμε εναν παικτη που να μας οργανωνει το παιχνιδι απο τα αριστερα". Αυτο ακριβως το πραγμα εκανε προχθες με μεγαλο βαθμο επιτυχιας.
Βρες ρε ανθρωπε μια σταθεροτητα στην αποδοση σου, εκμεταλλευσου και τον φοβερο σωματοτυπο σου για να παιρνεις σωστες θεσεις οταν πρεπει να αποκρουσεις ή να μαρκαρεις πισω, και σηκωσε μας τις τριχες και αλλες φορες.
Εκεινο το ενα-εναμισι δευτερολεπτο, που ειδαμε απο την 4α την σεντρα βραζιλιανικο κρουασαν και στην συνεχεια τον Βλανταν (τραγικος χθες, αλλα χαλαλι) να σηκωνεται για να το καρφωσει, ηταν πραγματικα ηδονικο. Ακολουθησαν ενα-δυο δευτερολεπτα διαμονης στους παγετωνες μεχρι να καταλαβουμε οτι μπηκε η μπαλα μεσα, και οτι ο Τουταγχαμών δεν εχει καποιο ιδιαιτερο προβλημα μαζι μας, και μετα οι θεσεις στην κερκιδα χαθηκαν. Η μαζα ρευστοποιηθηκε και το σχετικο πατωκοπανοσπρωξίδι συνοδευομενο απο αναρθρες κραυγες συμπληρωσαν την εικονα. Καλα ηταν.
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Τραγικός και πάει για MVP της αγωνηστικής ο Ίβιτς...
ΧΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ.
Τέσπα, σόρυ για το οφ τόπικ..
ΧΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ.
Τέσπα, σόρυ για το οφ τόπικ..
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Hideguti έγραψε:
Εκεινο το ενα-εναμισι δευτερολεπτο, που ειδαμε απο την 4α την σεντρα βραζιλιανικο κρουασαν και στην συνεχεια τον Βλανταν (τραγικος χθες, αλλα χαλαλι) να σηκωνεται για να το καρφωσει, ηταν πραγματικα ηδονικο. Ακολουθησαν ενα-δυο δευτερολεπτα διαμονης στους παγετωνες μεχρι να καταλαβουμε οτι μπηκε η μπαλα μεσα, και οτι ο Τουταγχαμών δεν εχει καποιο ιδιαιτερο προβλημα μαζι μας, και μετα οι θεσεις στην κερκιδα χαθηκαν. Η μαζα ρευστοποιηθηκε και το σχετικο πατωκοπανοσπρωξίδι συνοδευομενο απο αναρθρες κραυγες συμπληρωσαν την εικονα. Καλα ηταν.
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Απο του καλυτερους παιχτε του ΠΑΟΚ κατεμε ... Μεγαλο παιχνιδι εκανε για αλλη μια φορα
Οτι καλο επιθετικα γινεται απο αυτον παρα τα αλλα εξτρεμια μας ( εκτος του Βιερινια )
Οτι καλο επιθετικα γινεται απο αυτον παρα τα αλλα εξτρεμια μας ( εκτος του Βιερινια )
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Ο Λίνο ειναι από τα καλύτερα επιθετικά μπακ που είχαμε τα τελευταία 15 χρόνια. Η ανησυχία μου όμως ειναι στο που θα βρούμε τον αντικαταστάτη του όπως και πότε θα βρούμε τον αντίστοιχο στα δεξιά μιας και από αμυντικό δεξί μπακ ας είναι καλά ο Άγιος Μίροβλύτης....
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Όπως σωστά ανέφερε ο Hide, αυτός είναι ακριβώς ο λόγος που μετεγράφη ο Λίνο! Σε κάτι τέτοια παιχνίδια είναι στο φόρτε του! Τώρα η αμυντική προσφορά είναι ένα άλλο θέμα, αλλά αν την είχε και αυτή θα κόστιζε πάνω από ένα μύριο!
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Σήμερα (5 Νοεμβρίου) γιορτάζουν: 05 - Γαλακτίων, Επιστήμη, Λίνος, Σιλβανός
χρονια πολλα ρε Λινο!!!!!!

χρονια πολλα ρε Λινο!!!!!!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
"Τον Λίνο αναφέρει ο Απόστολος Παύλος, στη δεύτερη προς Τιμόθεον επιστολή του. Ο Λίνος αναδείχτηκε πρώτος επίσκοπος Ρώμης και ποίμανε την εκεί εκκλησία με πρόνοια και τόλμη, και μαρτύρησε με αποκεφαλισμό. Ήταν επίσκοπος έντεκα χρόνια και τρεις μήνες".
(απόσπασμα από το Αγιολόγιο του Τσολακίδη)
Προφανώς η αριστερή πτέρυγα στην οποια παίζει ο Λίνο έχει να κάνει με την επιρροή που δέχθηκε από τον Άγιο, ο οποίος ήταν επίσκοπος 11 χρόνια και 3 μήνες...
(απόσπασμα από το Αγιολόγιο του Τσολακίδη)
Προφανώς η αριστερή πτέρυγα στην οποια παίζει ο Λίνο έχει να κάνει με την επιρροή που δέχθηκε από τον Άγιο, ο οποίος ήταν επίσκοπος 11 χρόνια και 3 μήνες...
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ
όταν βγάζει σέντρα ο λίνο, όλοι θα τρέχετε βουρ στο πρώτο δοκάρι!!!
όταν βγάζει σέντρα ο λίνο, όλοι θα τρέχετε βουρ στο πρώτο δοκάρι!!!
-
brιgate4
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Ακόμα ένα παιχνίδι που αποδείχθηκε πως ο Λίνο δεν είναι καλός μπακ αλλά χαφ.Θα προτιμούσα να τον βλέπω στη θέση του Σορέν.
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
O Lino εχει δειξει πολλες φορες για μενα οτι δεν ειναι ουτε μπακ ουτε χαφ......εχει αδυναμιες και στα δυο αλλα τον προτιμω μπακ με ρισκο..
