και απ το διαστημικο Σναουτσερ στα δεξια μας που ηταν φοβερος και στην επιθεση
16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Σημερα μετριος γενικα αλλα εκτειθεται απο Κονσεισαο στο γκολ.......
και απ το διαστημικο Σναουτσερ στα δεξια μας που ηταν φοβερος και στην επιθεση
και απ το διαστημικο Σναουτσερ στα δεξια μας που ηταν φοβερος και στην επιθεση
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Το τελευταίο καιρό είναι γενικά μέτριος.Πιστεύω πως έχει πολλές ικανότητες ειδικά επιθετικά αλλα όπως είπε ο πλάτων μάλλον ο santos του έκοψε τον αέρα.Είναι φαντεζί παίχτης και χρειάζεται τις ελευθερίες του για να κάνει και καμια μαγική ενέργεια κάτι που δεν αρέσει στο προπονητή αλλα έτσι κόβει το παίχτη.Αμυντικά βεβαια είναι ανυπαρκείς.
- Pegasus1589
- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Αν κρατήσουμε το Λίνο, για του χρόνου θέλουμε οπωσδήποτε αριστερό μπακ και αυτός χαφ. Από τη δεύτερη ομάδα ή από μεταγραφή δεν ξέρω, πάντως χρειαζόμαστε. Ο Λίνο είναι καλός αλλά όχι για μπακ και φάνηκε πάρα πολύ στη φάση του γκολ που φάγαμε.
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Να μου επιτρέψετε να διαφωνήσω ελαφρώς. Ο Λίνο είναι καλός αμυντικός αλλά δεν έχει αμυντική νοοτροπία. Όταν βρίσκεται στη θέση του, θα βγει έγκαιρα και πρώτος στην μπάλα, θα μαρκάρει αξιοπρεπώς τον παίχτη του, γενικά δε θα προδώσει την ομάδα.
Όταν όμως περάσει τη μεσαία γραμμή και η μπάλα χαθεί αμέσως βγαίνει από την αμυντική λειτουργία της ομάδας. Δεν επιστρέφει έγκαιρα, ούτε καλύπτει στο κέντρο τη θέση του αμυντικού χαφ αν αυτός του καλύπτει το κενό. Επίσης οι περιπτώσεις που προωθείται δεν είναι σίγουρες (όπως αυτές του Σνάουτσνερ) δηλαδή ότι βρήκαμε την πτέρυγά μας ανοιχτή ας προωθηθούμε. Ο Λίνο βγαίνει μπροστά ακόμα και αν η πλευρά του είναι υπερφορτωμένη από παίχτες, ακόμα και αν τον μαρκάρουν δύο. Αυτό είναι ρίσκο γιατί αν χάσεις εκεί τη μπάλα πρέπει να καλύψεις μεγάλες αποστάσεις αμυντικά. Από την άλλη αν τα καταφέρεις έχεις βγάλει φάση.
Όταν όμως περάσει τη μεσαία γραμμή και η μπάλα χαθεί αμέσως βγαίνει από την αμυντική λειτουργία της ομάδας. Δεν επιστρέφει έγκαιρα, ούτε καλύπτει στο κέντρο τη θέση του αμυντικού χαφ αν αυτός του καλύπτει το κενό. Επίσης οι περιπτώσεις που προωθείται δεν είναι σίγουρες (όπως αυτές του Σνάουτσνερ) δηλαδή ότι βρήκαμε την πτέρυγά μας ανοιχτή ας προωθηθούμε. Ο Λίνο βγαίνει μπροστά ακόμα και αν η πλευρά του είναι υπερφορτωμένη από παίχτες, ακόμα και αν τον μαρκάρουν δύο. Αυτό είναι ρίσκο γιατί αν χάσεις εκεί τη μπάλα πρέπει να καλύψεις μεγάλες αποστάσεις αμυντικά. Από την άλλη αν τα καταφέρεις έχεις βγάλει φάση.
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Συγγνώμη αλλα διαφωνώ για την αμυντική ικανότητα του lino,σε πολλά παιχνίδια οι αντίπαλοι του από τι δικια του πλευρά το κάναν γιογιό.Ακόμα και αυτός ο javito.Δε κάνει για μπακ τουλάχιστον με καλές ομάδες.Σε "εύκολα" mats ναι αλλα στα υπόλοιπα με τίποτα.
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Ο ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ, Λίνο μίλησε στο «Αθλητικό Metropolis» για την νίκη επί της Ξάνθης και την πορεία της ομάδας του «Δικεφάλου» ενώ αρχικά αναφέρθηκε για την διαδικασία των πλέι οφ είπε: «Είναι πολύ δύσκολο για έναν ποδοσφαιριστή που είναι τρεις μήνες στην Ελλάδα, να εκφέρει άποψη και να εξηγήσει γιατί πάρθηκε η απόφαση για τα πλέι οφ. Κακώς ή καλώς υπάρχουν και θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε και το επόμενο παιχνίδι για να μπούμε με την καλύτερη βαθμολογία στα πλέι οφ. Διαφορετικά τώρα θα ήμασταν μία ανάσα από τα προκριματικά του Champions League» ενώ για τον αγώνα με τον Πανσερραϊκό είπε: «Έχουμε ένα παιχνίδι ακόμα. Μπορεί ο Πανσερραϊκος να έχει υποβιβαστεί αλλά δεν έχει τίποτα να χάσει, θα παίξει για την υστεροφημία της και πρέπει να δουλέψουμε πολύ καλά στις προπονήσεις για να παίξουμε καλά και να μην πέσουμε θύμα… έκπληξης».
Για την σταθερότητα: «Ισχύει ότι όποιος και να είναι εκτός, η απόδοση μας δεν μειώνεται. Έχουμε παίκτες με ποιότητα και έτσι κάθε απουσία δεν φαίνεται, γιατί όποιος μπαίνει να καλύψει μία απώλεια δίνει τον καλύτερο εαυτό του. Η ομάδα προσπαθεί να δώσει και θέαμα αλλά το βασικό είναι η ουσία και οι βαθμοί».
Αναφορικά με τους δύο βασικούς αντιπάλους στην διάρκεια των πλέι οφ, ο Λίνο είπε: «Μπορούμε να τα καταφέρουμε, δεν κοιτάμε την κατάσταση που είναι ο Παναθηναικός ή η ΑΕΚ. Μας ενδιαφέρει μόνο η ομάδα μας, βρισκόμαστε σε εξαιρετική κατάσταση σωματικά αλλά και ψυχολογικά προκειμένου να διατηρηθούμε στην δεύτερη θέση στην διάρκεια των πλέι οφ».
Αναφερόμενος στον κόσμο του ΠΑΟΚ είπε: «Οι οπαδοί είναι ξεχωριστοί, οι ποιο ξεχωριστοί που έχω γνωρίσει στην καριέρα μου. Βέβαια η τελευταία εικόνα είναι αυτή που μένει, οπότε όλοι μας θα δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό για να πετύχουμε αυτό που θέλουμε. Δεν θέλω να δώσω υποσχέσεις, ο κόσμος έχει… χορτάσει από υποσχέσεις οπότε πρέπει να δουλέψουμε και να παρουσιάσουμε έργο».
http://www.metropolisradio.gr/7879
Αυτό είναι και το σημαντικότερο.
Ότι όταν κάποιος δεν τα πάει καλά όπως και ο ομιλών παραπάνω κάποιος άλλος θα καλύψει.
Αυτό ονομάζεται ΟΜΑΔΑ.
Για την σταθερότητα: «Ισχύει ότι όποιος και να είναι εκτός, η απόδοση μας δεν μειώνεται. Έχουμε παίκτες με ποιότητα και έτσι κάθε απουσία δεν φαίνεται, γιατί όποιος μπαίνει να καλύψει μία απώλεια δίνει τον καλύτερο εαυτό του. Η ομάδα προσπαθεί να δώσει και θέαμα αλλά το βασικό είναι η ουσία και οι βαθμοί».
Αναφορικά με τους δύο βασικούς αντιπάλους στην διάρκεια των πλέι οφ, ο Λίνο είπε: «Μπορούμε να τα καταφέρουμε, δεν κοιτάμε την κατάσταση που είναι ο Παναθηναικός ή η ΑΕΚ. Μας ενδιαφέρει μόνο η ομάδα μας, βρισκόμαστε σε εξαιρετική κατάσταση σωματικά αλλά και ψυχολογικά προκειμένου να διατηρηθούμε στην δεύτερη θέση στην διάρκεια των πλέι οφ».
Αναφερόμενος στον κόσμο του ΠΑΟΚ είπε: «Οι οπαδοί είναι ξεχωριστοί, οι ποιο ξεχωριστοί που έχω γνωρίσει στην καριέρα μου. Βέβαια η τελευταία εικόνα είναι αυτή που μένει, οπότε όλοι μας θα δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό για να πετύχουμε αυτό που θέλουμε. Δεν θέλω να δώσω υποσχέσεις, ο κόσμος έχει… χορτάσει από υποσχέσεις οπότε πρέπει να δουλέψουμε και να παρουσιάσουμε έργο».
http://www.metropolisradio.gr/7879
Αυτό είναι και το σημαντικότερο.
Ότι όταν κάποιος δεν τα πάει καλά όπως και ο ομιλών παραπάνω κάποιος άλλος θα καλύψει.
Αυτό ονομάζεται ΟΜΑΔΑ.
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Κορυφαιος στο ματς με τον βαζελο εχθες για μενα...χαιρεσαι να τον βλεπεις να καλπαζει...και τα λεω σημερα ,μια μερα μετα την ηττα απο το βαζελο στην τουμπα...
- Isaak the Greek
- Δημοσιεύσεις: 1216
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
- Τοποθεσία: Melbourne Australia
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Πολυ καλος χτες.Μεχρι το τελος κυνηγουσε να βγαλει μια καλη σεντρα για να μπει το γκολ.Μπραβο σου ρε παληκαρε.
- Pegasus1589
- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23
- LittleJohn
- Δημοσιεύσεις: 507
- Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Εχω την εντυπωση παντως οτι το κακο με τις εξαιρετικες ως τοτε σεντρες του ξεκινησε απο τοτε που τον εχει "ευνουχισει" ο Σαντος και του απαγορεψε να κινειται με περισσοτερη ελευθερια κινησεων στο γηπεδο,οπως εκανε μεχρι τοτε.Ειναι ζητημα ψυχολογιας πιστευω...
Στο πρωτο ημιχρονο ηταν κακος χθες,στο δευτερο ανεβηκε πολυ κατα τη γνωμη μου
Στο πρωτο ημιχρονο ηταν κακος χθες,στο δευτερο ανεβηκε πολυ κατα τη γνωμη μου
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Pegasus1589 έγραψε:Παραδόξως ναι, ο Νίνης δε φάνηκε καθόλου.
Εδώ το δήλωσε ο Messi.
Θέλει να γίνει Νίνης τι να λέμε τώρα..
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
o νινης δεν ειναι κανενας δυσκολος παιχτης που δεν μπορεις να τον κρατησεις.
δεν ειναι επιτευγμα το οτι δεν επαιξε καλα ο νινης.
για μενα τελικα ο λινο δεν ειναι τιποτα ιδιαιτερο ουτε σαν μπακ ουτε σαν χαφ και δεν ειναι και τιποτε απο τα 2 ειναι κατι ενδιαμεσο.
εχει καλο διασκελισμο αλλα τα πρωτα μετρα του ειναι αργα και γιαυτο τρωει τριπλες απο γρηγορους αντιπαλους.
ο δαρλας ειναι πολυ πιο εκρηκτικος παιχτης και γιαυτο μαρκαρει καλυτερα.
και επιθετικα εχει μια χαρα προωθησεις ο δαρλας αλλα δεν εχει καλη σεντρα.
δεν ειναι επιτευγμα το οτι δεν επαιξε καλα ο νινης.
για μενα τελικα ο λινο δεν ειναι τιποτα ιδιαιτερο ουτε σαν μπακ ουτε σαν χαφ και δεν ειναι και τιποτε απο τα 2 ειναι κατι ενδιαμεσο.
εχει καλο διασκελισμο αλλα τα πρωτα μετρα του ειναι αργα και γιαυτο τρωει τριπλες απο γρηγορους αντιπαλους.
ο δαρλας ειναι πολυ πιο εκρηκτικος παιχτης και γιαυτο μαρκαρει καλυτερα.
και επιθετικα εχει μια χαρα προωθησεις ο δαρλας αλλα δεν εχει καλη σεντρα.
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Με καθε σεβασμο ο Λινο ειναι πολυ ανωτερος..κλασικο αριστερο ΜΠΑΚ αφου δημιουργικα προσφερει μονο οταν βγαινει απο πισω..Ειναι φανερο οτι αν ηταν απο την αρχη τωρα θα χε αλλα πνευμονια και αλλα πατηματα( μηνες δεν επαιζε..)..Εξαφανισε τον Νινη που στο ΟΑΚΑ φαινοταν κατι σαν τον Μεσσι μπροστα στον Δαρλα και μου φαινεται οτι ο χρονος μονο για αυτον δουλευει..Ενα μπακ απ θελουμε εκει αλλα να μην εξαρταται απο καμια ομαδα..
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
ενταξει δεν χρειαζεται και σεβασμος δεν ειμαι και 50αρης..
για αυτο που λες για τον νινη και τον δαρλα δεν νομιζω οτι ο νινης ηταν τοσο καλος αλλα εμενα μου ειχε φανει περιεργη εκεινη η εμφανιση του δαρλα.
εκανε το χειροτερο παιχνιδι του με διαφορα στο ματς με τον βαζελο και ισως γιαυτο να μην τον ξανα ειδαμε.
για αυτο που λες για τον νινη και τον δαρλα δεν νομιζω οτι ο νινης ηταν τοσο καλος αλλα εμενα μου ειχε φανει περιεργη εκεινη η εμφανιση του δαρλα.
εκανε το χειροτερο παιχνιδι του με διαφορα στο ματς με τον βαζελο και ισως γιαυτο να μην τον ξανα ειδαμε.