5.Pablo Gabriel García Pérez
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
ΠΑΥΛΑΡΑ υπομονή μέχρι τη ΠΕΜΠΤΗ, παίξε το ματς της ΖΩΗΣ σου και μετά μασάζ, αποθεραπείες, σάουνες, χαλαρουίτες και προδέρμ μέχρι το ματς με την Αλκμαάρ ή την Άντερλεχτ.
ΠΑΟΚ ΓΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΤΗΣ ΠΕΜΠΤΗΣ.
Είμαστε αουτσάιντερ αλλά είμαστε ΠΑΟΚ.
ΠΑΟΚ ΓΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΤΗΣ ΠΕΜΠΤΗΣ.
Είμαστε αουτσάιντερ αλλά είμαστε ΠΑΟΚ.
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Ένας φίλος μου λέει ότι ο Γκαρσία θα κάνει παπάδες αν τον βάλει ΔΕΚΑΡΙ και αρχίζω να το πιστεύω κι εγώ.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Olorin την Δευ 20 Φεβ 2012, 11:47, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Όπως τον είδα μου φάνηκε καλύτερος στο β΄ μέρος απ' ό,τι στο πρώτο! Είδικα εκείνη η μπαλιά στον Αθανασιάδη ήταν όλα τα λεφτά! Αλλά και αμυντικά ήταν καλός. Πάντως του χαρίστηκε ο διαιτητής στην αψιμαχία του με τον Νετο (όπως και του Βραζιλιάνου, βέβαια).
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
O Πάμπλο αυτήν την στιγμή εάν παίξει δεκάρι, που αυτό σημαίνει οτι θα έχει επάνω του μόνιμα παίκτη, δεν θα περάσει ουτε τις μισές πάσες που κάνει τώρα, είτε είναι τελικές-κάθετες (βλέπε Αθανασιάδη) είτε παράλληλες, γιατί το δεκάρι για να κάνει παιχνίδι θέλει πάρα μα πάρα πολυ τρέξιμο για να ελευθερωθείς απο τον προσωπικό σου αντίπαλο, πιστεύω οτι θα τον καταστρέψει εντελώς, άλλωστε ο Μπολονι εάν μπορούσε να το κάνει θα τον είχε βάλει ήδη.Olorin έγραψε:Ένας φίλος μου λέει ότι ο Γκαρσία θα κάνει παπάδες αν τον βάλει ΔΕΚΑΡΙ και αρχίζω να το πιστεύω κι εγώ.
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Μετά την πώληση Βιειρίνια, οι αντίπαλες ομάδες αναγνωρίζουν τον Πάμπλο ως τον σημαντικότερο παίκτη μας και καταρτούν τα πλάνα τους με την εξουδετέρωσή του ως βάση. Η πτώση που έχει στην απόδοσή του από τον Ιανουάριο και μετά εκεί ωφείλεται και όχι στη φυσική του κατάσταση (όπου είναι ανεβασμένος). Πάντως ακόμα και έτσι, φέτος παραμένει ο καλύτερος κόφτης μας, γι' αυτό και ο Μπόλονι δεν τον έχει αλλάξει θέση.
Δεν αποκλείω να τον δούμε ως δεκάρι του χρόνου, όταν θα έχουμε πάρει αμυντικό χαφ (που χρειαζόμαστε έτσι κι αλλιώς). Όπως και να έχει η ανανέωση του συμβλαίου του είναι επιβεβλημένη.
Δεν αποκλείω να τον δούμε ως δεκάρι του χρόνου, όταν θα έχουμε πάρει αμυντικό χαφ (που χρειαζόμαστε έτσι κι αλλιώς). Όπως και να έχει η ανανέωση του συμβλαίου του είναι επιβεβλημένη.
-
monopaokre
- Δημοσιεύσεις: 509
- Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1903
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Πρέπει οπωσδήποτε να κάνει καλό παιχνίδι σήμερα.
Αλλιώς ,δύσκολα είσαι.
Αλλιώς ,δύσκολα είσαι.
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1903
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Προσπαθώ να καταλάβω αν φταις εσύ για την κοιλιά που κάνεις,η κούραση ή ο αντίπαλος προπονητής που σε κάνει σχεδόν άφαντο. 
- paoki_sweden
- Δημοσιεύσεις: 1798
- Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
- Τοποθεσία: Stockholm
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
vladangergeo4 έγραψε:Με garcia 5 ταχυτητες η ομαδα κατω πια..αλλα ποιον να βαλεις..
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Το καλοκαίρι μάλλον πρέπει να αλλάξεις πόστο Παυλάρα.
Να 'σαι καλά και ευχαριστούμε για όλα..!!
Να 'σαι καλά και ευχαριστούμε για όλα..!!
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
ΠΑΥΛΑΡΑ, ΤΩΡΑ ΘΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙΣ, ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΜΑΤΣ ΜΕ ΒΑΖΕΛΟ, ΜΕΤΑ ΞΑΝΑ ΧΑΛΑΡΑ, ΚΑΙ ΠΛΕΥ ΟΦΦ ΚΑΝΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ.
PABLO ME TRELA G@MA TI VAZELA
PABLO ME TRELA G@MA TI VAZELA