
5.Pablo Gabriel García Pérez
- sarkofagoktinos
- Δημοσιεύσεις: 150
- Εγγραφή: Δευ 08 Δεκ 2008, 18:19
- Τοποθεσία: Καστορια,Θες αλλο νικη ?
- LittleJohn
- Δημοσιεύσεις: 507
- Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16
- khaledfreepaok
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40
Re: Pablo Garcia
θα τσακωθηκε με καμια αρκουδα εκει που πανε για κυνηγι με τον μπιζεραsarkofagoktinos έγραψε:τι σημαδια ειναι αυτα στο ποδι ρε παμπλιτο??σκυλια σε κυνηγουσαν??
Re: Pablo Garcia
Steenage έγραψε:
![]()
Με την μάσκα του απο πάνω στην συγκεκριμένη φώτο θα ήταν ότι πρέπει για το Matrix!
Εκτός αν κανείς άλλος έχει καμιά σκέψη για NASA style!
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Pablo Garcia
khaledfreepaok έγραψε:θα τσακωθηκε με καμια αρκουδα εκει που πανε για κυνηγι με τον μπιζεραsarkofagoktinos έγραψε:τι σημαδια ειναι αυτα στο ποδι ρε παμπλιτο??σκυλια σε κυνηγουσαν??
εκδοχη καθολου απιθανη.θα της εριξε κανενα σουτι και του εβγαλε κοκκινη ο κάκος!!!!!
Re: Pablo Garcia
Άμα το έκανε αυτό ο Κάκος στις ερημιές της Ουρουγουάης δεν γυρνούσε Ελλάδα....ζωντανός(που τέτοια τύχη)
Μάλλον με κάμια αρκούδα τσακώθηκε...

Μάλλον με κάμια αρκούδα τσακώθηκε...
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Pablo Garcia
αγριεμένος ο άρχοντας του πολέμου!
μαμούθ κυνηγούσες ρε Πάμπλο εκεί στην ουρουγουάη και έχεις τέτοια σημάδια?
γεια σου ρε Πάμπλο παιχταρά μου!
άντε και Αρχηγός τη νέα χρονιά, να σφίξουν λίγο οι κώλοι με κάτι γατάκια τύπου diogay
μαμούθ κυνηγούσες ρε Πάμπλο εκεί στην ουρουγουάη και έχεις τέτοια σημάδια?
γεια σου ρε Πάμπλο παιχταρά μου!
άντε και Αρχηγός τη νέα χρονιά, να σφίξουν λίγο οι κώλοι με κάτι γατάκια τύπου diogay
Re: Pablo Garcia
Εγω πιστευω οτι ο Παμπλιτο ειδε το Φιογκο στις διακοπες του και βλεπετε ο γαυρος ειχε και καλα νευρα απο το μπουκετιδι στο Κοκαλισκακη και πηγε χτυπησε τον Γκαρσια πισωπλατα και αφου του γυρισε μετα του Παμπλο τον αρχισε μετα εκεινος αλλα επειδη ο Φιογκο ειναι ηδη μαυρος δεν μπορουσε να μαυρισει περισσοτερο απο τα κλωτσομπουνιδια του Παμπλο!!Αυτη λοιπον ειναι η εξηγηση για το γονατο του Παυλου!
Σας κουφανα?!χαχαχαχα!!
Καλη χρονια παιχταρα μου και μακρια απο καρτες...
Σας κουφανα?!χαχαχαχα!!
Καλη χρονια παιχταρα μου και μακρια απο καρτες...
Re: Pablo Garcia
δειτε στα σπορ σημερα την χειραψια κουτσιανικουλη-γκαρσια
....ολα τα λεφτα............

....ολα τα λεφτα............
Re: Pablo Garcia
δεμένος σε δωμάτιο με υπερυπολογιστες που διαβάζουν το μυαλό σου...καλωδιωμενος και με βλεμα "δεν θα σηκωθώ ρε $#@$@#$@# δεν θα μείνει τιποτα εδω μεσα"Steenage έγραψε:
![]()
δεν παίζετε ο παμπλιτο με τιποτα ομος πραγματικά....
Re: Pablo Garcia
εγω παλι νομιζω οτι ειναι η πιο χαμογελαστη φωτο του γκαρσια ever....διακρινω ενα πολυ ελαφρυ μηδιαμα 20 μικρομετρων στην αριστερη ανω γναφο οπως μου αποκαλυψε ενα λεπτομερες ηλεκτρονικο σκαναρισμα... 

