5.Pablo Gabriel García Pérez

Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από paoki_sweden »

Mazi sou fofan! Pote erxete aderfia na tous trelanoume olous! Na anebasoume to ithiko tou megalou Pablo! :)

Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά!
Thx, Admin Team
PERS9
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 19:41

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από PERS9 »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Παλικάρι μου για να φτιάξεις ΚΑΛΥΤΕΡΗ ομάδα από τον - όποιον - αντίπαλό σου, πρέπει πρώτα να τον σέβεσαι.
Σέβομαι τον αντίπαλό μου δεν σημαίνει ότι τον φοβάμαι, αλλά ότι τον εκτιμώ ως αντίπαλο και παίρνω από αυτόν ό,τι θετικά στοιχεία έχει, προκειμένου να γίνω καλύτερος.
Άρης λοιπόν, όπως Παναθηναϊκός, Ολυμπιακός, Άεκ, Ηρακλής, Πιερικός (η πρώτη μου αγάπη), ή Πανασπροπυργιακός!
Συμφωνώ απόλυτα!!!!
Πάντος παιδιά καλό είναι να μην βλέπουμε μονοδιάστατα τα πράγματα όσον αφορά τους ανταγωνιστές μας στην Ελλάδα, γιατί φέτος το ζήτημα δεν είναι μόνο να περάσουμε τον Ολυμπιακό , Παναθηναϊκό, Αεκ , Άρη και πάει λέγοντας....Το μεγάλο κόλπο είναι στην Ευρώπη και στην είσοδο μας στους ομίλους του Europa..Αν περάσουμε στους ομίλους αυτό μεταφράζεται σε 5 εκ ακατέβατα...Πρέπει να εστιάσουμε πολύ σε αυτό γιατί κακά τα ψέματα οι μεγάλες ομάδες θέλουν πέρα απο σωστό προγραμματισμό οικονομικές θυσίες....

Και για να μην είμαι και off topic...
'Pablo περιμένουμε πολλά απο εσένα φέτος...'
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Παλικάρι μου για να φτιάξεις ΚΑΛΥΤΕΡΗ ομάδα από τον - όποιον - αντίπαλό σου, πρέπει πρώτα να τον σέβεσαι.
Σέβομαι τον αντίπαλό μου δεν σημαίνει ότι τον φοβάμαι, αλλά ότι τον εκτιμώ ως αντίπαλο και παίρνω από αυτόν ό,τι θετικά στοιχεία έχει, προκειμένου να γίνω καλύτερος.
Άρης λοιπόν, όπως Παναθηναϊκός, Ολυμπιακός, Άεκ, Ηρακλής, Πιερικός (η πρώτη μου αγάπη), ή Πανασπροπυργιακός!
αυτούς που σε αποκαλούν βούλγαρο και τούρκο?

τα πρωτοσέλιδα του πρωταθλητή για τον Πάμπλο Γκαρσία τα ξεχάσατε?

σβήσε και αυτό μη μασάς! είμαστε της καλής κοινωνίας.

ΡΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΠΑΣΩ ΤΗ ΚΑΤΟΣΤΆΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΝΕΤΕ!
Άβαταρ μέλους
Yiankos
Moderator
Δημοσιεύσεις: 2296
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:32
Τοποθεσία: Τούμπα

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Yiankos »

Isaak the Greek έγραψε: P.S: Και αν λέμε και καμια κουβέντα παραπάνω πάνω στα νεύρα μας (μεν και δεν) δεν χρειάζεται να τα παίρνουμε όλα της μετρητοίς.
Άλλο να πεις μια κουβέντα παραπάνω κι άλλο αυτό που έγινε με τον Πάμπλο .. Αν μπορούσες να ρωτήσεις όλους τους Παοκτσήδες μία μέρα μετά το ΠΑΟΚ - Παναθηναϊκός για το αν πρέπει να μείνει ή όχι ο Γκαρσία, η πλειοψηφία θα σου έλεγε ότι είναι επικίνδυνος και πρέπει να φύγει και πάει την ομάδα πίσω κλπ κλπ ...
Αν λες ότι δεν χρειάζεται να τα παίρνουμε όλα τοις μετρητοίς, σημαίνει ότι λέμε μ@λακίες και δεν πρέπει να μας δίνει σημασία κανένας όταν μιλάμε εν βρασμώ!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Είναι ρίσκο ο Pablo! Θα τολμήσει ξανά ο προπονητής να τον εμπιστευτεί σε ντέρμπυ;
Δεν είναι μονάχα ότι είναι οξύθυμος αλλά και το ότι του την έχουν στημένη τα κοράκια! Κι αυτό το ξέρει καλά η διοίκηση, αλλά και ο προπονητής!
Ναι, μας αρέσει ο Pablo, είναι Άντρας, αλλά κάποια στιγμή, για το καλό της ομάδας, πρέπει να μάθει να συγκρατεί και τα - δίκαια - νεύρα του!
Όπως βέβαια έγραψα και πιο πάνω, αν ο Παύλος ήταν ήρεμος στο παιχνίδι του δεν θα είχε φύγει από τη Ρεάλ και τώρα η τιμή του θα ήταν 20 φορές πάνω!

Νομίζω πως αν ο Κολοκοτρώνης 4 έπαιζε στον ΠΑΟΚ, κάπως έτσι θα συμεπριφερόταν (!!!).
Αδελφέ Κολοκοτρώνη, η διαφωνία στις απόψεις είναι μια καλή βάση για εποικοδομητικό διάλογο. Αρκεί βέβαια να υπάρχει η διάθεση...
Άβαταρ μέλους
Isaak the Greek
Δημοσιεύσεις: 1216
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
Τοποθεσία: Melbourne Australia

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Isaak the Greek »

Ο gika απαντησε για λογαριασμο μου Yiankos.Η κακια μονο μενει φιλε.Μην εισαι τοσο μνησυκακος(το σκοτωσα :) )

Και ναι αυτο ενοουσα.Οταν μιλαμε εν βρασμω (ειδικα εμεις οι Ελληνες) , τις περισσοτερες φορες (αν οχι ολες) λεμε μ@λ@κιες.
Yiankos έγραψε:Αν λες ότι δεν χρειάζεται να τα παίρνουμε όλα τοις μετρητοίς, σημαίνει ότι λέμε μ@λακίες και δεν πρέπει να μας δίνει σημασία κανένας όταν μιλάμε εν βρασμώ!
Σε παρακαλω , μη βαζεις λογια στο στομα μου , τα οποια δεν ειπα.Θα δεχομουνα αν ελεγες οτι εσυ νομιζεις οτι εννοω τα παραπανω κι οχι οπως το διατυπωνεις τωρα.Ετσι φαινεται σαν τελεσιγραφο και τελεσιγραφα εγω δεν δινω.
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

για να τα λέμε απλά και κατανοητά

α) ξηγήθηκε καλά ο Πάμπλο Γκαρσία στον diogay?

β) αν ήταν παίχτης του gay θα είχε την ίδια αντιμετώπιση?

ΠΑΜΠΛΟ παιχταρά μου και λίγα της έκανες της παλιολουλούκας.
Άβαταρ μέλους
Lakistuta
Δημοσιεύσεις: 2172
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 12:46
Τοποθεσία: ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Lakistuta »

το σιγουρο ειναι οτι αν γινει κατι αντισοιχο φετος απο τον Sisse θα καταλαβετε τι καλα τα πνιγουν τα ΜΜΕ της Αθηνας οταν προκειται για αυτους...και ας γκρινιαζουμε οσο θελουμε εμεις μετα....το ασπρο μαυρο θα κανουν παλι....
Για μαθετε την τιμωρια που εφαγε ο βαζελος για τα εκτροπα στο τελικο του μπασκετ περσι...5.000 ευρω...ποιος ασχολειται ομως?μεταξυ τους τα πνιγουν οι γαυροβαζελοι....
Άβαταρ μέλους
Moz
Δημοσιεύσεις: 466
Εγγραφή: Δευ 29 Σεπ 2008, 12:20

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Moz »

Τον "πραγματικό" αρχηγό πάντως δεν τον κάνει το περιβραχιόνιο...

Ο Πάμπλο θα είναι για μένα πάντα ο εκφραστής/αρχηγός/πρότυπό μου μέσα στο γήπεδο, αλλά επειδή πρέπει να είμαστε ρεαλιστές και ξέρουμε ότι θα τον τσακίσουν στην πρώτη ευκαιρία τα κοράκια, δε θα'πρεπε να του δωθεί το περιβραχιόνιο επειδή οι ποινές θα διπλασιάζονται...

Όσο πάγκο και αν έχουμε, ο Πάμπλο είναι αναντικατάστατος (προσωπική άποψη φυσικά)...

:shock:
Άβαταρ μέλους
fox 4
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 19:19

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από fox 4 »

Η καλύτερη μεταγραφή μας φέτος θά είναι ό Μέγας Πάμπλο, νά μού τό θυμηθείτε! :shock:
Άβαταρ μέλους
cronos
Δημοσιεύσεις: 1429
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:45

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από cronos »

Με την προετοιμασια που δεν εκανε περσι και θα κανει φετος, σιγουρα!



:? :?


:?
Άβαταρ μέλους
ehemithos 199
Δημοσιεύσεις: 1526
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Επικοινωνία:

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από ehemithos 199 »

http://www.youtube.com/watch?v=q6WXDz-G02c
το παραθετω εδω κι ας το μεταφερουν οι mod σε αναλογο topic
μου το εστειλαν στο fcb και το ακουσα με ανοιχτο το στομα!
επειδη το ολο σκηνικο ξεκινησε και παλι απο τον παμπλο...
ενταξει ρε π@@στη μου...ειπαμε ο καθενας να εχει την αποψη του και να εκφραζεται δημοκρατικα για τα παντα, αλλα πας σ'αυτον το ποντικομουρη και μιλας για το καλο του παοκ...και σε βαφτιζουν και ολοι "ο μονος σωστος παοκτσης"?
ε αντε ουστ στον καναπε σου ρε γατακι!! που σε δινουν και συγχαρητηρια ολοι οι υποκριτες απο κατω, που νοιαζονται ντεμεκ για τον παοκ!
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από free4 »

Εχέμυθε, αν είναι πραγματικός ΠΑΟΚτσής σίγουρα θα το έχει μετανιώσει οικτρά το τηλεφώνημα του και θα την έχει παίξει ήδη τη γυριστούλα, αλλιώς είναι μια μαριονέτα που κρύβεται πίσω από το όνομα του ΠΑΟΚ για να πει την άποψη του!
Άβαταρ μέλους
s44
Δημοσιεύσεις: 132
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 01:19

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από s44 »

fox 4 έγραψε:Η καλύτερη μεταγραφή μας φέτος θά είναι ό Μέγας Πάμπλο, νά μού τό θυμηθείτε! :shock:
Άβαταρ μέλους
Lakistuta
Δημοσιεύσεις: 2172
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 12:46
Τοποθεσία: ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Lakistuta »

Χρονια σου πολλα ρε Παμπλιτο,και ας μην το ξερεις :)
(Πετρου και Παυλου σημερα) :)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”