5.Pablo Gabriel García Pérez
Re: Pablo Garcia
http://www.goalday.gr/article.asp?catid ... id=2973502
...
Πάμπλο Γκαρσία: 24 ΑΓΩΝΕΣ: 5 ΚΙΤΡΙΝΕΣ - 3 ΑΠΟΒΟΛΕΣ
Ολα ξεκίνησαν από τη γροθιά στο στομάχι του Ντιόγο, για την οποία ο Πάμπλο Γκαρσία δεν τιμωρήθηκε ποτέ. Από εκείνη τη στιγμή όμως, άλλοτε δίκαια και άλλοτε «τραβηγμένα», οι διαιτητές του έδειξαν πέντε κίτρινες κάρτες και τρεις φορές τον έστειλαν από νωρίς στα αποδυτήρια. Ο έμπειρος Ουρουγουανός θα συνεχίσει να αδικεί τον εαυτό του και να ζημιώνει τον ΠΑΟΚ αν δεν συμμορφωθεί και σ’ αυτό έχει ευθύνη και ο «δικέφαλος».
ρε τσακαλεα θα μας τρελανεις????
μηπως εφαγε αλλες 3 αγωνιστικες με τη χρηση βιντεο?
ναι αυτο το μεσο που το χρησιμοποιουν οποτε γουσταρουν και συνηθως κατα παιχτων του ΠΑΟΚ!μαλλον εννοουσες οτι ο ντιογκο ΔΕΝ ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΕ ποτε για την αγκωνια που επιασε η καμερα αλλα αυτα ειναι ψιλα γραμματα, ε?
συνεχιζεται το βιολι σας εσεις...τοσο πολυ ποναει που παραμενει ο Παυλαρας...
γραψε αν εισαι σωστος επαγγελματιας ποσες αλλες αγωνιστικες (8) εχασε ο Παμπλο απο σκληρα μαρκαρισματα αντιπαλων που δεν βγηκε καν κιτρινη και στη σουμα ναι οντως αδικει τον εαυτο του που φοραει παντελονια, δεν καραγκουνιζει και παιζει σε αυτο το κωλοπρωταθλημα...
...
Πάμπλο Γκαρσία: 24 ΑΓΩΝΕΣ: 5 ΚΙΤΡΙΝΕΣ - 3 ΑΠΟΒΟΛΕΣ
Ολα ξεκίνησαν από τη γροθιά στο στομάχι του Ντιόγο, για την οποία ο Πάμπλο Γκαρσία δεν τιμωρήθηκε ποτέ. Από εκείνη τη στιγμή όμως, άλλοτε δίκαια και άλλοτε «τραβηγμένα», οι διαιτητές του έδειξαν πέντε κίτρινες κάρτες και τρεις φορές τον έστειλαν από νωρίς στα αποδυτήρια. Ο έμπειρος Ουρουγουανός θα συνεχίσει να αδικεί τον εαυτό του και να ζημιώνει τον ΠΑΟΚ αν δεν συμμορφωθεί και σ’ αυτό έχει ευθύνη και ο «δικέφαλος».
ρε τσακαλεα θα μας τρελανεις????
μηπως εφαγε αλλες 3 αγωνιστικες με τη χρηση βιντεο?
ναι αυτο το μεσο που το χρησιμοποιουν οποτε γουσταρουν και συνηθως κατα παιχτων του ΠΑΟΚ!μαλλον εννοουσες οτι ο ντιογκο ΔΕΝ ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΕ ποτε για την αγκωνια που επιασε η καμερα αλλα αυτα ειναι ψιλα γραμματα, ε?
συνεχιζεται το βιολι σας εσεις...τοσο πολυ ποναει που παραμενει ο Παυλαρας...
γραψε αν εισαι σωστος επαγγελματιας ποσες αλλες αγωνιστικες (8) εχασε ο Παμπλο απο σκληρα μαρκαρισματα αντιπαλων που δεν βγηκε καν κιτρινη και στη σουμα ναι οντως αδικει τον εαυτο του που φοραει παντελονια, δεν καραγκουνιζει και παιζει σε αυτο το κωλοπρωταθλημα...
Re: Pablo Garcia
Φτιάχνουν κλίμα οι μ@κ@κες
Αλλά εμείς γουστάρουμε που έχουμε "κακά" παιδιά στην ομάδα μας και "ζωηρούς" φιλάθλους στις εξέδρες μας.
Αλλά εμείς γουστάρουμε που έχουμε "κακά" παιδιά στην ομάδα μας και "ζωηρούς" φιλάθλους στις εξέδρες μας.
Re: Pablo Garcia
Ρε συ άστους να λενε τη μαλακια τους τα λαμογια φαινεται ποσο τους ποναει, κ μονο που ασχολουνται τοσο πολυ με τη παρτη του δειχνει την αξια του κ ποσο πολυ θα τον ηθελαν στις ομαδες τους.
Re: Pablo Garcia
χαλιουνται που εχουν χασει κατα μεγαλο μερος τις προσβασεις που ειχαν στην παε και βαρανε υπουλα και αλυπητα...
Re: Pablo Garcia
πιο πολυ τους χαλαει οτι ενω εδωσαν τα διπλα λεφτα στον παμπλο αυτος ηρθε σ'εμας.....
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Pablo Garcia
Είμαι πλέον κωλοτούμπας, τελείωσε
ΝΟ GARCIA, NO PARTY!!!
Παυλάρα, Παυλάρα για πάντα ΠΑΟΚΑΡΑ!
ΝΟ GARCIA, NO PARTY!!!
Παυλάρα, Παυλάρα για πάντα ΠΑΟΚΑΡΑ!
Re: Pablo Garcia
Μπορεί να μας λένε κάποιοι κατώτερους και λιγότερο μυαλομένους σαν οπαδούς και τους παίχτες μας ανεγκέφαλους που κρεμάνε την ομάδα...
Γιατί κατώτεροι και γιατί λιγότερο μυαλομένοι? Γιατί λέει μας εκμεταλεύονται και μας τρώνε τα λεφτά!!! Γιατί λέει στηρίζουμε μια πεθαμένη ομάδα! Γιατί δεν έχουμε λεφτά σαν ομάδα λέει! Γιατί κάνουμε και τα παιδιά μας ΠΑΟΚ λέει, αντι να τα σωσουμε απο τον βούρκο!!!
Γιατί είναι οι παίκτες ανεγκέφαλοι? ΓΙατί πολύ απλά είναι μάγκες! Γιατί δεν τρέχουν όπου είναι το χρήμα! Γιατί τιμάνε τις συμφωνίες τους! Γιατί δεν φέρονται εξυπνα να βουτάνε να παίρνουν και κανα τζάμπα πέναλτυ! Γιατί εκφράζουν τα πιστεύω τους μέσα στο γήπεδο! Ανεγκεφαλοι τελος!!!
Σωστά?
Εγώ θέλω όμως να είμαι βλάκας και να έχω ανεγκεφαλους παίκτες στην ομάδα. Εσεις?
Γιατί κατώτεροι και γιατί λιγότερο μυαλομένοι? Γιατί λέει μας εκμεταλεύονται και μας τρώνε τα λεφτά!!! Γιατί λέει στηρίζουμε μια πεθαμένη ομάδα! Γιατί δεν έχουμε λεφτά σαν ομάδα λέει! Γιατί κάνουμε και τα παιδιά μας ΠΑΟΚ λέει, αντι να τα σωσουμε απο τον βούρκο!!!
Γιατί είναι οι παίκτες ανεγκέφαλοι? ΓΙατί πολύ απλά είναι μάγκες! Γιατί δεν τρέχουν όπου είναι το χρήμα! Γιατί τιμάνε τις συμφωνίες τους! Γιατί δεν φέρονται εξυπνα να βουτάνε να παίρνουν και κανα τζάμπα πέναλτυ! Γιατί εκφράζουν τα πιστεύω τους μέσα στο γήπεδο! Ανεγκεφαλοι τελος!!!
Σωστά?
Εγώ θέλω όμως να είμαι βλάκας και να έχω ανεγκεφαλους παίκτες στην ομάδα. Εσεις?
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Pablo Garcia
DimisK έγραψε:Είμαι πλέον κωλοτούμπας, τελείωσε![]()
![]()
![]()
ΝΟ GARCIA, NO PARTY!!!
Παυλάρα, Παυλάρα για πάντα ΠΑΟΚΑΡΑ!
....μέχρι την επόμενη κόκκινη που θα τον αρχίσω πάλι στα μπινελίκια! Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου!!
Πέρα από την πλάκα, πιστεύω ότι του χρόνου θα είναι πολύ διαφορετικά τα πράγματα γι' αυτόν. Δεν νομίζω να κάνει τα ίδια. Έχουσιν γνώση οι φύλακες, βλέπε διοίκηση...
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Pablo Garcia
gika έγραψε:Μπορεί να μας λένε κάποιοι κατώτερους και λιγότερο μυαλομένους σαν οπαδούς και τους παίχτες μας ανεγκέφαλους που κρεμάνε την ομάδα...
Γιατί κατώτεροι και γιατί λιγότερο μυαλομένοι? Γιατί λέει μας εκμεταλεύονται και μας τρώνε τα λεφτά!!! Γιατί λέει στηρίζουμε μια πεθαμένη ομάδα! Γιατί δεν έχουμε λεφτά σαν ομάδα λέει! Γιατί κάνουμε και τα παιδιά μας ΠΑΟΚ λέει, αντι να τα σωσουμε απο τον βούρκο!!!
Γιατί είναι οι παίκτες ανεγκέφαλοι? ΓΙατί πολύ απλά είναι μάγκες! Γιατί δεν τρέχουν όπου είναι το χρήμα! Γιατί τιμάνε τις συμφωνίες τους! Γιατί δεν φέρονται εξυπνα να βουτάνε να παίρνουν και κανα τζάμπα πέναλτυ! Γιατί εκφράζουν τα πιστεύω τους μέσα στο γήπεδο! Ανεγκεφαλοι τελος!!!
Σωστά?
Εγώ θέλω όμως να είμαι βλάκας και να έχω ανεγκεφαλους παίκτες στην ομάδα. Εσεις?
Τέτοιος "βλάκας" και "ανεγκέφαλος" είμαι κι εγώ εκ γεννετής...
ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΙ ΜΟΥ!
Re: Pablo Garcia
Εγώ θέλω παίκτες με κάκκαλα ΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
Να μην περνάει τίποτα από τις μαγκιές των κάτω
Θέλω παίκτες που να εκφράζουν τον χαρακτήρα μου
Θέλω παίκτες με τσαμπουκα
Παίκτες που να μην πέφουν κάτω με το παραμικρό και να κλαίνε γιατί δεν έδωσε φάουλ ή κάρτα ο διαιτητηής
Τέτοιους παίκτες θέλω
Ακριβώς σαν τον Πάμπλο
Παίκτες που να με κάνουν περήφανο που είμαι
ρε νιαμού

Να μην περνάει τίποτα από τις μαγκιές των κάτω
Θέλω παίκτες που να εκφράζουν τον χαρακτήρα μου
Θέλω παίκτες με τσαμπουκα
Παίκτες που να μην πέφουν κάτω με το παραμικρό και να κλαίνε γιατί δεν έδωσε φάουλ ή κάρτα ο διαιτητηής
Τέτοιους παίκτες θέλω
Ακριβώς σαν τον Πάμπλο
Παίκτες που να με κάνουν περήφανο που είμαι
Re: Pablo Garcia
Ευχαρίστως να είμαι τέτοιος βλάκας και ανεγκέφαλοςgika έγραψε:Μπορεί να μας λένε κάποιοι κατώτερους και λιγότερο μυαλομένους σαν οπαδούς και τους παίχτες μας ανεγκέφαλους που κρεμάνε την ομάδα...
Γιατί κατώτεροι και γιατί λιγότερο μυαλομένοι? Γιατί λέει μας εκμεταλεύονται και μας τρώνε τα λεφτά!!! Γιατί λέει στηρίζουμε μια πεθαμένη ομάδα! Γιατί δεν έχουμε λεφτά σαν ομάδα λέει! Γιατί κάνουμε και τα παιδιά μας ΠΑΟΚ λέει, αντι να τα σωσουμε απο τον βούρκο!!!
Γιατί είναι οι παίκτες ανεγκέφαλοι? ΓΙατί πολύ απλά είναι μάγκες! Γιατί δεν τρέχουν όπου είναι το χρήμα! Γιατί τιμάνε τις συμφωνίες τους! Γιατί δεν φέρονται εξυπνα να βουτάνε να παίρνουν και κανα τζάμπα πέναλτυ! Γιατί εκφράζουν τα πιστεύω τους μέσα στο γήπεδο! Ανεγκεφαλοι τελος!!!
Σωστά?
Εγώ θέλω όμως να είμαι βλάκας και να έχω ανεγκεφαλους παίκτες στην ομάδα. Εσεις?
Re: Pablo Garcia
Τώρα γίναμε πολλοί .. μετά το ματς με το Βάζελο όλοι βγήκατε να τον σταυρώσετε και αν δεν γράφονταν 4-5 κείμενα εδώ μέσα (όπως φυσικά και σε άλλα σάιτ και εφημερίδες) υπέρ του Πάμπλο, ακόμα κάποιοι θα λέγατε ότι κάνει κακό στην ομάδα και την πάει πίσω και πρέπει να αποδεσμευτεί και μπούρου μπούρου!
Πλέον δεν έχει σημασία όμως ..
Πλέον δεν έχει σημασία όμως ..
