5.Pablo Gabriel García Pérez

Άβαταρ μέλους
axl4
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 22:11
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από axl4 »

http://www.goalday.gr/article.asp?catid ... id=2973502

...
Πάμπλο Γκαρσία: 24 ΑΓΩΝΕΣ: 5 ΚΙΤΡΙΝΕΣ - 3 ΑΠΟΒΟΛΕΣ
Ολα ξεκίνησαν από τη γροθιά στο στομάχι του Ντιόγο, για την οποία ο Πάμπλο Γκαρσία δεν τιμωρήθηκε ποτέ. Από εκείνη τη στιγμή όμως, άλλοτε δίκαια και άλλοτε «τραβηγμένα», οι διαιτητές του έδειξαν πέντε κίτρινες κάρτες και τρεις φορές τον έστειλαν από νωρίς στα αποδυτήρια. Ο έμπειρος Ουρουγουανός θα συνεχίσει να αδικεί τον εαυτό του και να ζημιώνει τον ΠΑΟΚ αν δεν συμμορφωθεί και σ’ αυτό έχει ευθύνη και ο «δικέφαλος».

ρε τσακαλεα θα μας τρελανεις????
μηπως εφαγε αλλες 3 αγωνιστικες με τη χρηση βιντεο?
ναι αυτο το μεσο που το χρησιμοποιουν οποτε γουσταρουν και συνηθως κατα παιχτων του ΠΑΟΚ!μαλλον εννοουσες οτι ο ντιογκο ΔΕΝ ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΕ ποτε για την αγκωνια που επιασε η καμερα αλλα αυτα ειναι ψιλα γραμματα, ε?
συνεχιζεται το βιολι σας εσεις...τοσο πολυ ποναει που παραμενει ο Παυλαρας...
γραψε αν εισαι σωστος επαγγελματιας ποσες αλλες αγωνιστικες (8) εχασε ο Παμπλο απο σκληρα μαρκαρισματα αντιπαλων που δεν βγηκε καν κιτρινη και στη σουμα ναι οντως αδικει τον εαυτο του που φοραει παντελονια, δεν καραγκουνιζει και παιζει σε αυτο το κωλοπρωταθλημα...
Άβαταρ μέλους
Kostas85
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 16:36
Τοποθεσία: Ilioupoli

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Kostas85 »

Φτιάχνουν κλίμα οι μ@κ@κες
Αλλά εμείς γουστάρουμε που έχουμε "κακά" παιδιά στην ομάδα μας και "ζωηρούς" φιλάθλους στις εξέδρες μας.
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από scouser4 »

Ρε συ άστους να λενε τη μαλακια τους τα λαμογια φαινεται ποσο τους ποναει, κ μονο που ασχολουνται τοσο πολυ με τη παρτη του δειχνει την αξια του κ ποσο πολυ θα τον ηθελαν στις ομαδες τους.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Sera4 »

χαλιουνται που εχουν χασει κατα μεγαλο μερος τις προσβασεις που ειχαν στην παε και βαρανε υπουλα και αλυπητα...
Άβαταρ μέλους
Thanos4
Δημοσιεύσεις: 923
Εγγραφή: Παρ 25 Απρ 2008, 15:27
Τοποθεσία: Κουφαλια

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Thanos4 »

πιο πολυ τους χαλαει οτι ενω εδωσαν τα διπλα λεφτα στον παμπλο αυτος ηρθε σ'εμας.....
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από DimisK »

Είμαι πλέον κωλοτούμπας, τελείωσε :) :) :)

ΝΟ GARCIA, NO PARTY!!!


Παυλάρα, Παυλάρα για πάντα ΠΑΟΚΑΡΑ!
SATANAS
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ 20 Σεπ 2008, 10:30

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από SATANAS »

+1
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Lord »

Μία εικόνα
Χίλιες λέξεις

Εικόνα




Δεν έχω τίποτα άλλο να πω
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από gika »

Μπορεί να μας λένε κάποιοι κατώτερους και λιγότερο μυαλομένους σαν οπαδούς και τους παίχτες μας ανεγκέφαλους που κρεμάνε την ομάδα...

Γιατί κατώτεροι και γιατί λιγότερο μυαλομένοι? Γιατί λέει μας εκμεταλεύονται και μας τρώνε τα λεφτά!!! Γιατί λέει στηρίζουμε μια πεθαμένη ομάδα! Γιατί δεν έχουμε λεφτά σαν ομάδα λέει! Γιατί κάνουμε και τα παιδιά μας ΠΑΟΚ λέει, αντι να τα σωσουμε απο τον βούρκο!!!

Γιατί είναι οι παίκτες ανεγκέφαλοι? ΓΙατί πολύ απλά είναι μάγκες! Γιατί δεν τρέχουν όπου είναι το χρήμα! Γιατί τιμάνε τις συμφωνίες τους! Γιατί δεν φέρονται εξυπνα να βουτάνε να παίρνουν και κανα τζάμπα πέναλτυ! Γιατί εκφράζουν τα πιστεύω τους μέσα στο γήπεδο! Ανεγκεφαλοι τελος!!!

Σωστά?

Εγώ θέλω όμως να είμαι βλάκας και να έχω ανεγκεφαλους παίκτες στην ομάδα. Εσεις?
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από DimisK »

DimisK έγραψε:Είμαι πλέον κωλοτούμπας, τελείωσε :) :) :)

ΝΟ GARCIA, NO PARTY!!!


Παυλάρα, Παυλάρα για πάντα ΠΑΟΚΑΡΑ!

....μέχρι την επόμενη κόκκινη που θα τον αρχίσω πάλι στα μπινελίκια! Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου!! :) :) :)

Πέρα από την πλάκα, πιστεύω ότι του χρόνου θα είναι πολύ διαφορετικά τα πράγματα γι' αυτόν. Δεν νομίζω να κάνει τα ίδια. Έχουσιν γνώση οι φύλακες, βλέπε διοίκηση...
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από DimisK »

gika έγραψε:Μπορεί να μας λένε κάποιοι κατώτερους και λιγότερο μυαλομένους σαν οπαδούς και τους παίχτες μας ανεγκέφαλους που κρεμάνε την ομάδα...

Γιατί κατώτεροι και γιατί λιγότερο μυαλομένοι? Γιατί λέει μας εκμεταλεύονται και μας τρώνε τα λεφτά!!! Γιατί λέει στηρίζουμε μια πεθαμένη ομάδα! Γιατί δεν έχουμε λεφτά σαν ομάδα λέει! Γιατί κάνουμε και τα παιδιά μας ΠΑΟΚ λέει, αντι να τα σωσουμε απο τον βούρκο!!!

Γιατί είναι οι παίκτες ανεγκέφαλοι? ΓΙατί πολύ απλά είναι μάγκες! Γιατί δεν τρέχουν όπου είναι το χρήμα! Γιατί τιμάνε τις συμφωνίες τους! Γιατί δεν φέρονται εξυπνα να βουτάνε να παίρνουν και κανα τζάμπα πέναλτυ! Γιατί εκφράζουν τα πιστεύω τους μέσα στο γήπεδο! Ανεγκεφαλοι τελος!!!

Σωστά?

Εγώ θέλω όμως να είμαι βλάκας και να έχω ανεγκεφαλους παίκτες στην ομάδα. Εσεις?

Τέτοιος "βλάκας" και "ανεγκέφαλος" είμαι κι εγώ εκ γεννετής... :) :) :)

ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΙ ΜΟΥ!

:?:
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Lord »

Εγώ θέλω παίκτες με κάκκαλα ΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
Να μην περνάει τίποτα από τις μαγκιές των κάτω
Θέλω παίκτες που να εκφράζουν τον χαρακτήρα μου
Θέλω παίκτες με τσαμπουκα
Παίκτες που να μην πέφουν κάτω με το παραμικρό και να κλαίνε γιατί δεν έδωσε φάουλ ή κάρτα ο διαιτητηής
Τέτοιους παίκτες θέλω
Ακριβώς σαν τον Πάμπλο
Παίκτες που να με κάνουν περήφανο που είμαι :?

:? ρε νιαμού

:x :x :x :x :x
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Lord »

gika έγραψε:Μπορεί να μας λένε κάποιοι κατώτερους και λιγότερο μυαλομένους σαν οπαδούς και τους παίχτες μας ανεγκέφαλους που κρεμάνε την ομάδα...

Γιατί κατώτεροι και γιατί λιγότερο μυαλομένοι? Γιατί λέει μας εκμεταλεύονται και μας τρώνε τα λεφτά!!! Γιατί λέει στηρίζουμε μια πεθαμένη ομάδα! Γιατί δεν έχουμε λεφτά σαν ομάδα λέει! Γιατί κάνουμε και τα παιδιά μας ΠΑΟΚ λέει, αντι να τα σωσουμε απο τον βούρκο!!!

Γιατί είναι οι παίκτες ανεγκέφαλοι? ΓΙατί πολύ απλά είναι μάγκες! Γιατί δεν τρέχουν όπου είναι το χρήμα! Γιατί τιμάνε τις συμφωνίες τους! Γιατί δεν φέρονται εξυπνα να βουτάνε να παίρνουν και κανα τζάμπα πέναλτυ! Γιατί εκφράζουν τα πιστεύω τους μέσα στο γήπεδο! Ανεγκεφαλοι τελος!!!

Σωστά?

Εγώ θέλω όμως να είμαι βλάκας και να έχω ανεγκεφαλους παίκτες στην ομάδα. Εσεις?
Ευχαρίστως να είμαι τέτοιος βλάκας και ανεγκέφαλος

:x :x :x
Άβαταρ μέλους
Yiankos
Moderator
Δημοσιεύσεις: 2296
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:32
Τοποθεσία: Τούμπα

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Yiankos »

Τώρα γίναμε πολλοί .. μετά το ματς με το Βάζελο όλοι βγήκατε να τον σταυρώσετε και αν δεν γράφονταν 4-5 κείμενα εδώ μέσα (όπως φυσικά και σε άλλα σάιτ και εφημερίδες) υπέρ του Πάμπλο, ακόμα κάποιοι θα λέγατε ότι κάνει κακό στην ομάδα και την πάει πίσω και πρέπει να αποδεσμευτεί και μπούρου μπούρου!
Πλέον δεν έχει σημασία όμως ..
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από scouser4 »

+++

:?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”