5.Pablo Gabriel García Pérez

Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από niko70 »

thanos4 σου επιστρέφω τους χαρακτηρισμούς, όχι γιατί δεν μπορώ να σου απαντήσω στα ίσια, αλλά εγώ σέβομαι το site. Αν ξέρεις να διαβάζεις ελληνικά, διάβασε προσεκτικά:

Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΓΚΑΡΣΙΑ (όχι δημοσιογράφοι και ΜΜΕ που πολεμάνε τον ΠΑΟΚ) ΛΕΕΙ ΟΤΙ Η ΑΠΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΠΑΟ ΗΤΑΝ ΑΔΙΚΗ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΙ ΛΕΩ ΟΤΙ ΘΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΣΑ ΕΝΑΝ ΠΑΙΧΤΗ ΠΟΥ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΕΝΟΣ ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΟΥ ΜΑΡΚΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΕΚΤΟΣ ΕΥΤΟΥ. ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΤΑΕΙ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΟΤΙ ΤΟΝ ΑΔΙΚΗΣΕ Ο ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ....

Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΓΚΑΡΣΙΑ ΥΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ...... ΜΑΛΙΣΤΑ

Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΓΚΑΡΣΙΑ ΛΕΕΙ (για την περίπτωση Ντιόγκο) ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ ΘΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΚΟ. ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΘΕ ΤΣΟΓΛΑΝΑΚΙ ΠΟΥ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ Ή ΚΑΤ'ΕΝΤΟΛΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΕΙ ΑΝΤΙΑΘΛΗΤΙΚΑ ΤΟ ΓΚΑΡΣΙΑ, Ο ΓΚΑΡΣΙΑ (ΜΗ ΞΕΡΟΝΤΑΣ ΟΥΡΟΥΓΟΥΑΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗΣ ΜΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ) ΘΑ ΑΦΗΝΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΠΑΙΧΤΗ ΛΙΓΟΤΕΡΟ.

Την πρώτη φορά (Ντόγκο) είπα καλά του έκανε του τσογλανιού. Τη δεύτερη (Θρασύβουλος) ήταν τραβηγμένη από τα μαλλιά και έδειξε ότι πλέον ήταν στόχος. Την τρίτη δεν δικαιολογείται και μάλιστα όταν σε πετάει ότι ήταν ΑΔΙΚΟ.

Αυτά λέμε, ούτε κράζουμε, ούτε βρίζουμε, ούτε επηρεαζόμαστε από ΜΜΕ ούτε μας φταίει η Αθήνα. Απλά έχουμε μάτια και διαβάζουμε και κρίση και κρίνουμε. Όταν μάλιστα αυτά τα λέει κάποιος που θαυμάζεις και έχεις τη φανέλα του σε ενοχλεί περισσότερο γιατί έχεις μεγαλύτερες απαιτήσεις.

Σόρρυ για το μεγάλο ποστ. Εγώ τελείωσα με το θέμα αυτό.
Άβαταρ μέλους
lefis
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: Παρ 14 Μαρ 2008, 13:20
Τοποθεσία: Καλαμαριά

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από lefis »

η αδικια φιλε νικο εγκειται στο γεγονος οτι στην συγκεκριμενη φαση δεν αποβληθηκε ο σιμαο με κιτρινη που θα ηταν δευτερη. αν ο φαλακρος εδειχνε στον σιμαο την δευτερη και σφυριζε φαουλ δεν νομιζω να τον αρχιζε στις ψιλες. κατα τα αλλα θα ηθελα πολυ να αναλυσω την συνεντευξη που εδωσε αλλα θα εκανα ενα post πολλων γραμμων και θα κουραζα. απλα ο ανθρωπος εχει μια φιλοσοφια αυτη του νικητη. ανταλλασει την φανελα του μονο οταν νικαει για να περνει του ηττημενου...απιστευτος. αν ηταν αλλος δεν θα εδινα σημασια στις δηλωσεις περι των οπαδων και το ποσο αγαπαει την ομαδα αλλα αυτος φαινεται οτι τα παντελονια του τα τιμαει οπως και τον λογο του.

ΥΓ : και τι δεν θα εδινα να ημουν 4-5 μερες στο δασος με γκαρσια μπιζερα και αλλα 4-5 τσακαλακια απο την ουρουγουαη, να κυνηγαμε, να πινουμε κρασι με κολα και να συζηταμε....
Άβαταρ μέλους
Thanos4
Δημοσιεύσεις: 923
Εγγραφή: Παρ 25 Απρ 2008, 15:27
Τοποθεσία: Κουφαλια

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Thanos4 »

επειδη παρεξηγηθηκε το ποστ μου....

δεν ηθελα να κραξω καποιον συγκεκριμενα,ουτε να κραξω αυτους που κραζουν....και πρωτα απ' ολα δεν ενοουσα αυτους που βγηκαν εδω και αρχιζαν να φωναζουν αλλα υστερα αναθεωρησαν.ΔΕΝ ΕΝΟΟΥΣΑ ΚΑΠΟΙΟΝ-ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΟΚΜΑΝΙΑ αλλα αυτους που απο τις 17/11 (επομενη του ματς στο γαυραισκακη) μεχρι σημερα στις 3/6 βγαινουν σε διαφορους (ραπτοπουλους,μετρουλακιδες,γεωργιου χωρις να εχω κατι μαζι τους) και λενε ''μας κρεμαει'',''εχουμε χασει τα ντερμπυ εξ'αιτιας του'',''με τετοιους παιχτες δεν παμε μπροστα'' και διαφορα αλλα......

εγω σαν Thanos4 ζητω συγγνωμη αν καποιος απο εδω μεσα παρεξηγηθηκε
Άβαταρ μέλους
theo86
Δημοσιεύσεις: 2250
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 15:59

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από theo86 »

edw http://www.youtube.com/watch?v=Tl5Muo11 ... re=related
προς το τελος του βινετεο φαινεται ο παμπλο να προσπαθει να ηρεμησει τον γκραβενσεν μην ορμηξει στον ρομπινιο..
απιστευτα πραγματα στον κοσμο :) :)
:?
Άβαταρ μέλους
cronos
Δημοσιεύσεις: 1429
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:45

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από cronos »

Ετοιμαζομαστε για καλοκαιρινο ταξιδακι,προς νοτιο αμερικη?
Απο μικρος μ'αρεσαν τα γουεστερν!

:)
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από niko70 »

thanos4 δεκτόν. Λύεται η παρεξήγηση
Άβαταρ μέλους
Hideguti
Δημοσιεύσεις: 1507
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:44
Τοποθεσία: Πόλη του Νομάρχη

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Hideguti »

Κυνηγαει με τοξα στο ποταμι, στους δρομους της πολης κυκλοφορει με καπελο εν ετει 2009, οταν ρωτηθηκε τι δουλεια θα ηθελε να κανει αν δεν ηταν ποδοσφαιριστης απαντησε πως θα του αρεσε να ειναι αγρεργατης ή αρτοποιος, τον ρωτησαν επισης αν ειναι Ινδιανος και αποκριθηκε “Οχι, αλλα πολυ θα ηθελα να ειμαι”, σε ενα μολις χρονο παρουσιας του στον ΠΑΟΚ αντιληφθηκε κατευθειαν οτι ο μεγαλος εχθρος της ομαδας ειναι ο Ολυμπιακος, οταν ο συνονοματος του του Αρεως του εκανε το πιο δολοφονικο τακλιν του πρωταθληματος εκεινος πεταχθηκε κατευθειαν ορθιος λες και εχει ενσωματωμενο παυσιπονο- ελατηριο γιατι δεν ηθελε να δειξει οτι πονουσε, ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ο Κοκκαλης (ναι ο Κοκκαλης) ανεβασε την ομαδα του στην Τουμπα στο πρωτο ματς του Κυπελλου χωρις το φορ που του στοιχησε ενα καραβι ευρω και πολλα πολλα αλλα....

Για μενα αυτος ο ανθρωπος ειναι αντιπροσωπος ενος τυπου ποδοσφαιρου που εχει εξαφανιστει εδω και πολλες δεκαετιες (αλλα που τιποτα δεν προεξοφλει πως δεν μπορει να επανεμφανιστει στο, εστω μακρινο, μελλον. Αλλωστε το μονο αμεταβλητο στην Ιστορια ειναι η μεταβολη). Να το κανω πιο λιανα. Ο Παμπλο Γκαρσια ειναι ποδοσφαιριστης και ανθρωπος της δεκαετιας του '50. Επρεπε να παιζει συμπαικτης στην Σελέστε με τον Σκιαφίνο και τον Τζίτζια στα Μουντιαλ του '50 και του '54. Οι αξιες που εκφραζει σαν τροπο ζωης και η αντιληψη που εχει για το αθλημα εχουν ελαχιστοτατη συναφεια με το συγχρονο ποδοσφαιρικο γιγνεσθαι. Για αυτον το ποδοσφαιρο δεν ειναι απλα μια επαγγελματικη ασχολια, αλλα η, ιδεολογικα συνεπης, προεκταση της προσωπικοτητας του στο εργασιακο του περιβαλλον. Με αλλα λογια, ειναι αυτο που παιζει και παιζει αυτο που ειναι. Συνεπως, θεωρω πως το να ζει και να αγωνιζεται στην δεκαετια των (απο ολες τις απόψεις) ζίροουζ ειναι απλα μια φαρσα της μεγαλης γελωτοποιου Fortuna απεναντι του. Δικαια τον μισουν οσοι τον μισουν (ΠΑΟΚτσηδες και μη). Ειναι “Ξενος” σε αυτην την εποχη (απλα ουτε ο ιδιος νομιζω οτι το καταλαβαινει αυτο. Αν το κατανοουσε αλλωστε, μαλλον το νευρικο του συστημα θα ηταν λιγοτερο ευερεθιστο).

Επειδη η νοσταλγια για καποιες εποχες, για τις οποιες μονο εχω διαβασει ή εχω δει “ρετρο” φιλμ, μου ειναι εξαιρετικα ευχαριστο συναισθημα, ευγνωμονω την Τυχη ( ή μηπως το Κισμέτ?) που με αξιωσε να δω στον ΠΑΟΚ αυτον τον ποδοσφαιριστη. Γιατι και ο ΠΑΟΚ, με τον ιδεότυπο που εχω σμιλεύσει στο μυαλο μου εδω και χρονια για αυτην την ομαδα, παρομοια χαρακτηριστικα εχει. Ενας Ινδιανος ειναι, που κυνηγαει ελαφια στα δαση μαζι με τους συντροφους του και οταν νυχτωσει καθεται μπροστα στην φωτια του καταυλισμου πινωντας με ευγενικη αμετροέπεια και διηγειται μυθικες (και οχι μυθευματικες) ιστοριες στους νεοτερους. Προσωπικα λατρευω τα Ινδιανικα παραμυθια. Δεν εχουν (σχεδον) ποτε καλο τελος. Και αυτο δειχνει σοβαροτητα και πανω απο ολα εντιμοτητα. Οπως ο Παμπλο δηλαδη.

Κλεινοντας, οταν ζεις στο “δασος” και “κυνηγας με τοξα”, τοτε ειναι λογικο ο καθε Καρπετοπουλος να σε αποκαλει “τσαρλατανο”. Λογικο ομως ειναι και εσυ απο την μερια σου να θεωρεις τον καθε Καρπετοπουλο “hijo de puta”.

CAER ESTA PERMITIDO, LEVANTARSE ES OBLIGATORIO.

(Y LUCHAR ES HUMANO)


(και το να Αγωνιζεσαι Ειναι Ανθρωπινο )
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

+565434324320532 και οσα θες ακομα
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Olorin »

+ και απο μενα
Άβαταρ μέλους
Yiankos
Moderator
Δημοσιεύσεις: 2296
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:32
Τοποθεσία: Τούμπα

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Yiankos »

Κι όπως είχε γράψει ο οπαδός του ΠΑΟΚ, kass4, στο υστερόγραφό του σε κείμενο για τον Γκαρσία στην «ασπρόμαυρη» ιστοσελίδα paokmania.gr, ανήμερα των γενεθλίων του παίκτη (11 Μαΐου) και μετά την ήττα από τον Παναθηναϊκό με 0-1 στην Τούμπα: «Να ξέρεις Πάμπλο οι Ινδιάνοι τον χάσανε τον πόλεμο. Τώρα ζούνε σε καταυλισμούς-γκέτο και πουλάνε μπιχλιμπίδια σε λευκούς τουρίστες. Στη Βολιβία όμως έφτιαξαν κυβέρνηση».

http://www.metrosport.gr/archives/22692

Γεια σου ρε kass αλάνι!
Άβαταρ μέλους
kass4
Δημοσιεύσεις: 1041
Εγγραφή: Κυρ 21 Σεπ 2008, 18:40
Τοποθεσία: athina

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από kass4 »

Ευχαριστώ τον πατέρα μου, την μάνα μου, τον πνευματικό μου οδηγό, πολύ σωστά,+1 κλπ. ( γουίνκ )
Θα ολοκληρωθώ σαν παοκτσής και σαν άνθρωπος μόλις δημοσιεύσω στην Αθλητική Μ. Θ. ( 2 γουίνκ )
Πέρα από την πλάκα αυτό που αξίζει ρισπέκτ είναι το τελευταίο κείμενο του Χιντεγκούτι.
SATANAS
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ 20 Σεπ 2008, 10:30

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από SATANAS »

+1
Άβαταρ μέλους
vanroy
Δημοσιεύσεις: 540
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 03:26
Τοποθεσία: Salonica Outskirts

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από vanroy »

Πω πω σεμνότης!!!Kass ασε τις μετριοφροσύνες και βγάλε τα αυτόγραφα στη φόρα!!! :)
Πλάκα πλάκα ποιος ξέρει του μετέφερε κανείς του Πάμπλο όλα τα εγκωμιαστικά σχόλια που γίνανε; Και αραγε σερφάρουν οι παίκτες στον ελεύθερο τους χρόνο; Αν ναι αυτό είναι καλό και κακό (αν μιλάμε πχ για μερικούς παικτες πχ Ηλιάδης, Μπαλάφας..)
Άβαταρ μέλους
Platon
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 21:20
Τοποθεσία: DÜSSELDORF, GERMANY

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Platon »

Ηθικη δικαιωση για τον Kass και ολους τους Ποντιους... :)

Κι ολα ταλεφτα ειναι το κειμενο του Ναντορ. !!!!!!!!!!!!!!!!

Ο Παμπλο ειναι ενας πολυ σπανιος ανθρωπος, δε συναντας ευκολα τετοιους χαρακτηρες πλεον... Πολυ γουσταρω που παιζει στην ομαδα μας!!!!
Άβαταρ μέλους
darklord
Δημοσιεύσεις: 464
Εγγραφή: Τετ 04 Ιουν 2008, 19:39
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από darklord »

vanroy έγραψε:Πω πω σεμνότης!!!Kass ασε τις μετριοφροσύνες και βγάλε τα αυτόγραφα στη φόρα!!! :)
Πλάκα πλάκα ποιος ξέρει του μετέφερε κανείς του Πάμπλο όλα τα εγκωμιαστικά σχόλια που γίνανε; Και αραγε σερφάρουν οι παίκτες στον ελεύθερο τους χρόνο; Αν ναι αυτό είναι καλό και κακό (αν μιλάμε πχ για μερικούς παικτες πχ Ηλιάδης, Μπαλάφας..)
Για εσενα αν υπηρχε τοπικ για το ονομα σου, δεν θα εμπαινες να δεις τι λενε;
Δεν χρειαζεται να αναρωτιεστε αν μπαινουν οι παικτες και διαβαζουν τι λεμε για αυτους, θεωρειστε το αυτονοητο.
οσον αφορα τους ξενους εχουν φιλους η ακομα και τους μανατζερ τους ωστε να τους μεταφερουν αποκλειστικα οτι ακουγεται για αυτους.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”