5.Pablo Gabriel García Pérez

Stelios80
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 20:43

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Stelios80 »

Ο Stelios με το 80 συμφωνεί με το niko με το 70 σε όλα όσα λέει παραπάνω...

Προσωπικά θέλω να μείνει ο Garcia γιατί είναι πολύ καλός και μεγάλος παίκτης και η απόδοσή του γενικά είναι σταθερή και σε υψηλά επίπεδα. Δεν έχουμε την πολυτέλεια να αφήνουμε τέτοιους παίκτες.

Όταν όμως εκνευρίζεται η συμπεριφορά του είναι απαράδεκτη. Δεν παραβλέπω ότι έχει βγει πολλές φορές τραυματίας ενώ καμία φορά δεν τραυμάτισε αντίπαλο, ότι ο Ντιόγκο τον χτύπησε πρώτος, ότι ο Σιμάο έπρεπε να πάρει κόκκινη, ότι οι διαιτητές θα τον αντιμετώπιζαν διαφορετικά αν ήταν παίκτης του ΠΟΚ, ότι δεν έχει το σεβασμό που θα έπρεπε λόγω της καριέρας του. Ο τρόπος που αντιδρά όμως αρμόζει πιο πολύ σε οπαδό παρά σε επαγγελματία ποδοσφαιριστή και αυτό εμένα δεν μου αρέσει πολύ απλά επειδή κρεμάει την ομάδα.

Πάντως, θεωρώ ουτοπικό να περιμένουμε ότι του χρόνου ο Garcia θα αποτινάξει την κακή πλευρά του εαυτού του και θα κρατήσει μόνο την καλή. Άλλωστε, οι αντίπαλοι θα συνεχίσουν να τον προκαλούν, ενώ για τους διαιτητές και τα ΜΜΕ θα είναι εύκολος στόχος. Επομένως, πορευόμαστε με τον Garcia όπως είναι και προσευχόμαστε για το καλύτερο.

ΥΓ: Επίσης, δεν μου αρέσει η ηρωοποίηση του Garcia (όπως και κανενός άλλου). Καλό είναι να επευφημούμε τους παίκτες μας, αλλά νομίζω ότι είναι υπερβολικό αυτό που συμβαίνει.
Stelios80
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 20:43

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Stelios80 »

abg12d34 έγραψε:φυσικά
πιστέυεις οτι θα σε κάνει κανείς κανα δώρο επιδή εισαι ο ξερο΄γω να πούμε
10 κλάσεις καλίτερη ομάδα είχαμε και πήραμε το 3ο το μακρίτερο
την 10ετια του 70 το μόνο που πήραμε εκτος του πρωταθλήματος και των 2 κυπέλων ήταν και η φράση του τεράστιου γιαννη διακογιάννη
......ναι μεν αλλα Ο ΠΑΟΚ έπρεπε σύμφωνα με την μπαλα που έπεξε να πάρει ......
δεν μασάω άλλο ρε
πρέπει να τους στραγαλίξω όλους αλλιως θα ωρούν τον τρόπο να με τρυπίσουν(nikos με το 70...χωρίς να έχω τίποτα με τον αδελφό,,, κόλκας....ναι αλλα δεν πατάει περιοχή ...χωρίς να έχω τίποτα και με αυτόν)
Χωρίς κι εγώ να έχω τίποτα μαζί σου...

Την ομάδα του 70 δεν την πρόλαβα, αλλά πιστεύω όσα λες περί αδικίας πρώτον επειδή τα έχω ακούσει και από άλλους και δεύτερον επειδή βλέπω τι γίνεται σήμερα με την τηλεόραση και φαντάζομαι τι γινόταν τότε με την ελάχιστη προβολή των αγώνων.

Πρόλαβα πάντως το σύστημα Κόκκαλη (και λίγο Βαρδινογιάννη πιο πριν) και νιώθω και εγώ αδικημένος. Η γνώμη μου είναι πάντως πως αυτά που έχουμε υποστεί δεν οφείλονται στο ότι πάμε με το σταυρό στο χέρι, αλλά στο ότι οι άλλοι είναι ισχυρότεροι. Δεν πιστεύω ότι μπορούμε να αδικήσουμε τις αθηναϊκές ομάδες (ούτε και θέλω παρεπιπτόντως, θέλω 50-50). Το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό επειδή έχει μεγαλύτερη δύναμη και όχι επειδή είναι αυτό που κάνει την επίθεση.

Στο παράδειγμα του Garcia τώρα. Ηθικά έχει δίκιο τόσο στην περίπτωση με τον Ντιόγκο όσο και σε εκείνη με το Σιμάο. Στην πράξη όμως, η ομάδα και στις δύο περιπτώσεις βγήκε χαμένη. Δεν βλέπω διαφορά με το "ναι μεν αλλά" του Διακογιάννη.
Άβαταρ μέλους
LittleJohn
Δημοσιεύσεις: 507
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από LittleJohn »

Stelios80 έγραψε:Ο Stelios με το 80 συμφωνεί με το niko με το 70 σε όλα όσα λέει παραπάνω...

Προσωπικά θέλω να μείνει ο Garcia γιατί είναι πολύ καλός και μεγάλος παίκτης και η απόδοσή του γενικά είναι σταθερή και σε υψηλά επίπεδα. Δεν έχουμε την πολυτέλεια να αφήνουμε τέτοιους παίκτες.

Όταν όμως εκνευρίζεται η συμπεριφορά του είναι απαράδεκτη. Δεν παραβλέπω ότι έχει βγει πολλές φορές τραυματίας ενώ καμία φορά δεν τραυμάτισε αντίπαλο, ότι ο Ντιόγκο τον χτύπησε πρώτος, ότι ο Σιμάο έπρεπε να πάρει κόκκινη, ότι οι διαιτητές θα τον αντιμετώπιζαν διαφορετικά αν ήταν παίκτης του ΠΟΚ, ότι δεν έχει το σεβασμό που θα έπρεπε λόγω της καριέρας του. Ο τρόπος που αντιδρά όμως αρμόζει πιο πολύ σε οπαδό παρά σε επαγγελματία ποδοσφαιριστή και αυτό εμένα δεν μου αρέσει πολύ απλά επειδή κρεμάει την ομάδα.

Πάντως, θεωρώ ουτοπικό να περιμένουμε ότι του χρόνου ο Garcia θα αποτινάξει την κακή πλευρά του εαυτού του και θα κρατήσει μόνο την καλή. Άλλωστε, οι αντίπαλοι θα συνεχίσουν να τον προκαλούν, ενώ για τους διαιτητές και τα ΜΜΕ θα είναι εύκολος στόχος. Επομένως, πορευόμαστε με τον Garcia όπως είναι και προσευχόμαστε για το καλύτερο.

ΥΓ: Επίσης, δεν μου αρέσει η ηρωοποίηση του Garcia (όπως και κανενός άλλου). Καλό είναι να επευφημούμε τους παίκτες μας, αλλά νομίζω ότι είναι υπερβολικό αυτό που συμβαίνει.
Συμφωνω με αυτα που λες,αλλα δεν διακρινεις κι εσυ μια ωραιοτατη φακα γυρω απο ολα αυτα,κι εμεις να τσιμπαμε και να παιζουμε το παιχνιδι τους τρωγοντας τις σαρκες μας;

Ο Γκαρσια δηλαδη ειναι το θεμα σε ολα αυτα;Ας διωξουμε λοιπον τον Γκαρσια που δεν συγκρατει τα νευρα του,ας περιμενουμε να δουμε καποιον αλλον παιχτη μας να τρωει κοκκινη και τιμωρια 5 αγωιστικων επειδη εσπασε το πλευρο αντιπαλου του εκτος φασης (Σιμαο στον πρωτο γυρο του πρωταθληματος),να τιμωρειτε για αγκωνια εκτος φασης με χρηση βιντεο (Ντιογκο),να τρωει κοκκινη για αντιαθλητικο μαρκαρισμα και ο αντιπαλος του να τρωει απλα κιτρινη για την μανουρα μετα (Σιμαο-Γκαρσια),να τρωει κοκκινη για δολοφονικο παλαμακι (Σορλεν) και μετα να τους πακεταρουμε και να τους στειλουμε ολους μαζι σε καμμια ζουγκλα,αφου αυτο επιτασσουν οι φιλανθρωπες,εκπολιτισμενοι και Ευρωπεοι Αθηναιοι.

Btw,ο Γκαρσια στο ματς στην Φυλη εφαγε δυο κιτρινες σε 10 δευτερολεπτα επειδη...εμποδισε την εκτελεση τις σεντρας ενω δεν ειχαν περασει ολοι οι παιχτες μας την γραμμη (Δαρλας) και στην συνεχεια δαγκωσε την φανελα του.Ενα μονο παραδειγμα θα σου δωσω απο τα χιλιαδες που ειδαμε μονο σε εναν χρονο στο Ελλαδισταν.Στο ματς με τον Ηρακλη,ο Ντιε τον κλωτσησε στο γονατο και τον αφησε εκτος εναν μηνα,μοιραζε αντιαθλητικα κλωτσιδια δεξια και αριστερα,τσαμπουκαλευονταν με ολον τον κοσμο,δαγκωνε την φανελα του,εβριζε,ουρλιαζε,και το αποτελεσμα για ολα αυτα...μια κιτρινη.
Ακομη επιμενεις οτι φταιει ο Γκαρσια ο ψυχακιας με τα νευρακια του;Οχι δηλαδη η στοχοποιηση και η φανελα του ΠΑΟΚ;

Ας διωξουμε τον Γκαρσια και ας περιμενουμε τον επομενο που θα περιλαβουν τα παπαγαλακια,οι ΑΡΔ,οι διαιτηταδες και οι δικασταδες,και μετα να τον διωξουμε και αυτον τον σχιζοφρενη,να τους διωξουμε στο τελος ολους βρε αδερφε και να φερουμε πισω τον Μελλιση,για να κανει διατασεις στον Καστιγιο που κανει θεατρο ενω χανουμε,κι ενω εχει ξεσκιστει να κανει κωλοδαχτυλα,να κλωτσαει γονατα και να προκαλει σε ολον τον αγωνα με τον πιο εμετικο και απαραδεκτο τροπο (βεβαια,αυτος συμφωνα με τους ΑΡΔ και την Αλητικη Κυριακη ηταν παιχταρας,σαν τον Καρεμπε,σαν τον Ανατολακη,σαν τον Ζε Ηλιας,σαν τον Τσιριλο,σαν τον Κυριακο,σαν τον Σιμαο,σαν...σαν...σαν...σαν...,οχι παρανοϊκος και ημιτρελος ψυχακιας που πιθανοτατα να τσακιζει στο ξυλο και την φαμιλια του οταν δεν ειχε τι αλλο να κανει με τον ελευθερο του χρονο.Να μωρε,απλα ξεφυγε το παλικαρακι μια-δυο φορες,ανθρωπος ειναι κι αυτος και τετοια γινονται).

Τι σημασια εχει αν θα βγαινουμε 9οι;Οι Αθηναιοι θα μας αγαπουν,εμεις αυτο δεν θελουμε;
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από niko70 »

Κατ'αρχήν το "niko με το 70" είναι niko70 (με λένε Νίκο και έχω γεννηθεί το 1970). Περίμενα ότι θα υπάρχουν αντιδράσεις στο post, αλλά :

Υποστηρίζω ότι ο Γκαρσία πρέπει να μείνει στην ομάδα γιατί μπορεί να βοηθήσει πολύ (στο ματς με τη Λάρισσα και έχοντας το λεβιέ κολλημένο στη δευτέρα και πάλι ξεχώριζε).

Δεν διαβάζω εφημερίδες ή συγκεκριμένες στήλες είτε πολιτικές είτε αθλητικές, παρά μόνο τα πρωτοσέλιδα που έχει το paokmania.

Οι περισσότεροι φίλοι μου είναι "αλλοθρησκοι", αλλά είναι φυσιολογικό αφού ζω στο νότο.

Δεν υποστηρίζω ότι κανένας εδω μέσα είναι λιγότερο ΠΑΟΚ από εμένα.

Γράφω σπανίως, ενώ διαβάζω τα περισσότερα post (στις δημοφιλείς στήλες).

Σήμερα διάβασα τη συνέντευξη του Γκαρσία από την αρχική του site και δεν μπόρουσα παρά να γράψω την αντίθεσή μου στα ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΛΕΓΟΜΕΝΑ (όχι σε αυτά που λένε οι άλλοι γι'αυτόν).

Δεν μπορεί να λέει ότι η αποβολή του στο ματς με ΠΑΟ ήταν άδικη!!! Πως να το κάνουμε? Θα το καταλάβαινα να έλεγε ότι θόλωσα, ότι δεν μπόρεσα να συγκρατηθώ, ότι παραλίγο να μου κόψει τη μπάλα ότι....αλλα όχι ότι ήταν άδικη η αποβολή (πράγμα που θα έπρεπε να πει για το ματς με το Θρασύβουλο).

Δεν μπορεί να υποδεικνύει στη διοίκηση τι θα κάνει με τον ένα ή τον άλλο διαιτητή, δεν είναι δική του δουλειά. Για πρώτη ίσως φορά στην ιστορία μας έχουμε μια διοίκηση που δεν μας κοροΙδεύει και γύρω από την οποία είμαστε όλοι συσπειρωμένοι. Η διοίκηση ξέρει τι να κάνει για να προστατέψει τον ΠΑΟΚ συνολικά.

Τώρα για το αν θα πρέπει για το κάθε τσογλανάκι που θα σου ρίξει μια εκτος φάσης να την πληρώνει όλη η ομάδα, ξέρεις εσύ.. ουρουγουανός είσαι.. το παιχνίδι έχει πολλά κόλπα (και εγώ μαζί σου)

Με αδελφικούς χαιρετισμούς σε όλους...niko70
Stelios80
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 20:43

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Stelios80 »

LittleJohn έγραψε:
Stelios80 έγραψε:Ο Stelios με το 80 συμφωνεί με το niko με το 70 σε όλα όσα λέει παραπάνω...

Προσωπικά θέλω να μείνει ο Garcia γιατί είναι πολύ καλός και μεγάλος παίκτης και η απόδοσή του γενικά είναι σταθερή και σε υψηλά επίπεδα. Δεν έχουμε την πολυτέλεια να αφήνουμε τέτοιους παίκτες.

Όταν όμως εκνευρίζεται η συμπεριφορά του είναι απαράδεκτη. Δεν παραβλέπω ότι έχει βγει πολλές φορές τραυματίας ενώ καμία φορά δεν τραυμάτισε αντίπαλο, ότι ο Ντιόγκο τον χτύπησε πρώτος, ότι ο Σιμάο έπρεπε να πάρει κόκκινη, ότι οι διαιτητές θα τον αντιμετώπιζαν διαφορετικά αν ήταν παίκτης του ΠΟΚ, ότι δεν έχει το σεβασμό που θα έπρεπε λόγω της καριέρας του. Ο τρόπος που αντιδρά όμως αρμόζει πιο πολύ σε οπαδό παρά σε επαγγελματία ποδοσφαιριστή και αυτό εμένα δεν μου αρέσει πολύ απλά επειδή κρεμάει την ομάδα.

Πάντως, θεωρώ ουτοπικό να περιμένουμε ότι του χρόνου ο Garcia θα αποτινάξει την κακή πλευρά του εαυτού του και θα κρατήσει μόνο την καλή. Άλλωστε, οι αντίπαλοι θα συνεχίσουν να τον προκαλούν, ενώ για τους διαιτητές και τα ΜΜΕ θα είναι εύκολος στόχος. Επομένως, πορευόμαστε με τον Garcia όπως είναι και προσευχόμαστε για το καλύτερο.

ΥΓ: Επίσης, δεν μου αρέσει η ηρωοποίηση του Garcia (όπως και κανενός άλλου). Καλό είναι να επευφημούμε τους παίκτες μας, αλλά νομίζω ότι είναι υπερβολικό αυτό που συμβαίνει.
Συμφωνω με αυτα που λες,αλλα δεν διακρινεις κι εσυ μια ωραιοτατη φακα γυρω απο ολα αυτα,κι εμεις να τσιμπαμε και να παιζουμε το παιχνιδι τους τρωγοντας τις σαρκες μας;

Ο Γκαρσια δηλαδη ειναι το θεμα σε ολα αυτα;Ας διωξουμε λοιπον τον Γκαρσια που δεν συγκρατει τα νευρα του,ας περιμενουμε να δουμε καποιον αλλον παιχτη μας να τρωει κοκκινη και τιμωρια 5 αγωιστικων επειδη εσπασε το πλευρο αντιπαλου του εκτος φασης (Σιμαο στον πρωτο γυρο του πρωταθληματος),να τιμωρειτε για αγκωνια εκτος φασης με χρηση βιντεο (Ντιογκο),να τρωει κοκκινη για αντιαθλητικο μαρκαρισμα και ο αντιπαλος του να τρωει απλα κιτρινη για την μανουρα μετα (Σιμαο-Γκαρσια),να τρωει κοκκινη για δολοφονικο παλαμακι (Σορλεν) και μετα να τους πακεταρουμε και να τους στειλουμε ολους μαζι σε καμμια ζουγκλα,αφου αυτο επιτασσουν οι φιλανθρωπες,εκπολιτισμενοι και Ευρωπεοι Αθηναιοι.

Btw,ο Γκαρσια στο ματς στην Φυλη εφαγε δυο κιτρινες σε 10 δευτερολεπτα επειδη...εμποδισε την εκτελεση τις σεντρας ενω δεν ειχαν περασει ολοι οι παιχτες μας την γραμμη (Δαρλας) και στην συνεχεια δαγκωσε την φανελα του.Ενα μονο παραδειγμα θα σου δωσω απο τα χιλιαδες που ειδαμε μονο σε εναν χρονο στο Ελλαδισταν.Στο ματς με τον Ηρακλη,ο Ντιε τον κλωτσησε στο γονατο και τον αφησε εκτος εναν μηνα,μοιραζε αντιαθλητικα κλωτσιδια δεξια και αριστερα,τσαμπουκαλευονταν με ολον τον κοσμο,δαγκωνε την φανελα του,εβριζε,ουρλιαζε,και το αποτελεσμα για ολα αυτα...μια κιτρινη.
Ακομη επιμενεις οτι φταιει ο Γκαρσια ο ψυχακιας με τα νευρακια του;Οχι δηλαδη η στοχοποιηση και η φανελα του ΠΑΟΚ;

Ας διωξουμε τον Γκαρσια και ας περιμενουμε τον επομενο που θα περιλαβουν τα παπαγαλακια,οι ΑΡΔ,οι διαιτηταδες και οι δικασταδες,και μετα να τον διωξουμε και αυτον τον σχιζοφρενη,να τους διωξουμε στο τελος ολους βρε αδερφε και να φερουμε πισω τον Μελλιση,για να κανει διατασεις στον Καστιγιο που κανει θεατρο ενω χανουμε,κι ενω εχει ξεσκιστει να κανει κωλοδαχτυλα,να κλωτσαει γονατα και να προκαλει σε ολον τον αγωνα με τον πιο εμετικο και απαραδεκτο τροπο (βεβαια,αυτος συμφωνα με τους ΑΡΔ και την Αλητικη Κυριακη ηταν παιχταρας,σαν τον Καρεμπε,σαν τον Ανατολακη,σαν τον Ζε Ηλιας,σαν τον Τσιριλο,σαν τον Κυριακο,σαν τον Σιμαο,σαν...σαν...σαν...σαν...,οχι παρανοϊκος και ημιτρελος ψυχακιας που πιθανοτατα να τσακιζει στο ξυλο και την φαμιλια του οταν δεν ειχε τι αλλο να κανει με τον ελευθερο του χρονο.Να μωρε,απλα ξεφυγε το παλικαρακι μια-δυο φορες,ανθρωπος ειναι κι αυτος και τετοια γινονται).

Τι σημασια εχει αν θα βγαινουμε 9οι;Οι Αθηναιοι θα μας αγαπουν,εμεις αυτο δεν θελουμε;
Φίλε LittleJohn,

Μου λες ότι συμφωνείς με αυτά που λέω και μετά βάζεις ένα αλλά σαν να θέλεις να πεις κάποια πράγματα με τα οποία διαφωνω. Σε πληροφορώ όμως ότι συμφωνώ με όλα όσα λες. Με όλα, κυριολεκτώ. Δε θέλω να δημιουργήσω κλίμα εναντίον του, θέλω απλά να κοιτάμε όλες τις πτυχές κάθε θέματος.

Να προσθέσω κιόλας στα όσα λες: ο ίδιος παίκτης στο ασύγκριτα πιο δύσκολο πρωτάθλημα της Ισπανίας δεν έπαιρνε ούτε μία κόκκινη το χρόνο. Όχι μόνο ως παίκτης της Ρεάλ, αλλά ακόμα και ως παίκτης της Μούρθια.

Για να το κλείσω εδώ θέλω να πω μόνο ένα πράγμα ακόμα. Η κατάσταση με τον Garcia είναι ακραία. Υπάρχει υπερβολή στο πόσο σκληρός παρουσιάζεται από τα ΜΜΕ, υπάρχει υπερβολή στο πόσο αποθέωνεται, υπάρχει υπερβολή και στις δηλώσεις του για το λαό μας. Όλη αυτή η υπερβολική κατάσταση είναι που δείχνει στους αντιπάλους μας που να μας χτυπήσουνε. Πιστεύω ότι μας συμφέρει λιγότερη ένταση σε ότι έχει να κάνει με τον Garcia.
Άβαταρ μέλους
vanroy
Δημοσιεύσεις: 540
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 03:26
Τοποθεσία: Salonica Outskirts

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από vanroy »

Η καλύτερη φετινή μεταγραφή: Η παραμονή του Πάμπλο Γκαρσία. Μπαμ - Μπουμ - ΠΑΤΑΓΟΣ.


Εικόνα
Δεν πατάει περιοχή.

ΥΓ Θεωρώ φυσιολογικό όσοι ζουν εκτος νομού Θεσσαλονικης και υποκεινται στην Γκεμπελικού τύπου προπαγάνδα των ΜΜΕ του λεκανοπεδίου(sic) έστω και άθελα τους να επηρεάζονται εν μέρει στην κρίση τους για αυτόν τον παικταρά. Πάντως προβλέπω ότι του χρόνου θα κυνηγηθεί ακόμη περισσότερο από τους στημένους διαιτητές και τίποτα δεν θα αλλάξει ως προς τις αποβολές.
Άβαταρ μέλους
LittleJohn
Δημοσιεύσεις: 507
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από LittleJohn »

Στελιο,δικο μου το λαθος που δεν το διευκρινησα.Ολα οσα ειπα απο πανω ειναι μια γενικοτερη τοποθετηση απο μενα σχετικα απο την παραφιλολογια που επικρατει γενικα πανω απο τον Γκαρσια,δεν απευθυνομουν σε σενα προσωπικα με ολα οσα εγραψα πιο πανω.

Σε γενικες γραμμες σωστα ειπες οσα ειπες κατα τη γνωμη μου,οτι δηλαδη εχει προβλημα διαχειρησης θυμου,με αποτελεσμα να προσπαθουν συνεχεια πουστικα οι αντιπαλοι του για να κερδισουν την αποβολη του με την ευγενικη χορηγια και της ελληνικης διαιτησιας,οποτε συμφωνω στο οτι θα πρεπει να προσπαθησει περισσοτερο του χρονου να συγκρατησει τον εαυτο του τωρα που ειδε πως εχει η κατασταση.

Σ' αυτο που διαφωνω παντως ειναι στο οτι ο Γκαρσια ειναι ο τελευταιος που κατηγορω σε ολη αυτην την ιστορια,και στο οτι κρεμαει την ομαδα.Περα απο το οτι ειναι το καλυτερο χαφ στο πρωταθλημα και ειναι σημαντικο πλεονεκτημα να τον εχουμε στην ομαδα,αμα ειχαμε σοβαρη διαιτησια και οχι αυτα τα καραγκιοζακια,ουτε στη Φυλη ουτε με τον βαζελο θα παιζαμε με παιχτη λιγοτερο,οποτε αυτο το "κρεμασμα" προϊον αλλων ειναι και οχι δικο του.

Προσωπικα δεν τον ηρωποιω καθολου,γιατι πολυ απλα υπαρχουν πολυ σημαντικοτερα πραγματα σε αυτην την ζωη και αυτοι που θεωρω ηρωες καμμια σχεση δεν εχουν με την μπαλιτσα,αλλα σαν ποδοσφαιριστη και σαν προσωπικοτητα του εχω μεγαλη αδυναμια,γιατι δεν ειναι κανενας τρελαρας που κανει οτι του κατεβει οπως θελουν να τον παρουσιαζουν μερικα βαλτα ανθρωπακια,αλλα απλα απανταει με το ιδιο νομισμα και με τουλαχιστον πολυ πιο ευθυ τροπο σε μερικα καλοπαιδα,που δεν ειναι ουτε το δεξι του παπουτσι (αριστεροποδαρος ειναι ε,γιαυτο αλλαζω το κλισε:p) και στην Ελλαδιτσα γιναν οι νταβατζηδες του μπουρδελου.

Τελος παντων.Τωρα που ειδε πως εχει η κατασταση ελπιζω να βελτιωθει σε αυτον τον τομεα.Υπαρχουν και οι φυσουνες και τα αποδυτηρια για κατι αντρακλες σαν τον Ντιογκο και τον Σιμαο...
Άβαταρ μέλους
mkpaok
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:36
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από mkpaok »

ΥΓ Θεωρώ φυσιολογικό όσοι ζουν εκτος νομού Θεσσαλονικης και υποκεινται στην Γκεμπελικού τύπου προπαγάνδα των ΜΜΕ του λεκανοπεδίου(sic) έστω και άθελα τους να επηρεάζονται εν μέρει στην κρίση τους για αυτόν τον παικταρά. Πάντως προβλέπω ότι του χρόνου θα κυνηγηθεί ακόμη περισσότερο από τους στημένους διαιτητές και τίποτα δεν θα αλλάξει ως προς τις αποβολές.[/quote]

Αδελφια κοψτε αυτη τη την καραμελα. Τι ειμαστε προβατα να μας λεει ο ενας και ο αλλος τι θα πιστευουμε? Η νομιζετε οτι μεσα στην τοση προπαγανδα απο τα ΜΜΕ για το ΠΟΚ ειναι ευκολο να γινεις (προσωπικα δεν γεννηθηκα ουτε με εκανε καποιος, εγινα) ΠΑΟΚ? Εχω παψει να αγοραζω εφημεριδες εδω και χρονια, ραδιοφωνα δεν ακουω και το 99% της ενημερωσης μου ειναι απο τα παοκτσηδικα site.
Αντιθετα θα ελεγα οτι με ολο αυτο το σκηνικο που εχει στηθει εδω και χρονια στη Θεσσαλονικη οτι για ολα τα δεινα φταιει μονο η Αθηνα αφου εμεις τα κάνουμε ολα τελεια, οι εντος Θεσσαλονικης Παοκτσηδες καποιες φορες φαινονται να ειναι σε μια γυαλα και να μην βλεπουν τι γινετε παραεξω.
Αγωνιστικα ο Γκαρσια ειναι οτι καλυτερο εχει περασει απο την ομαδα μας στην ιστορια της χωρις αμφιβολια. Η συμπεριφορα του μεσα στο γηπεδο ομως ξεφευγει πολλες φορες απο το επιτρεπτο. Καλο ειναι λοιπον συμπεριφορες σαν και αυτες που δεν θα τις ανεχομασταν απο κανενα αντιπαλο, να μην τις αποθωονουμε. Και για να το τελιωνουμε, την αντιμετωπιση του ΠΑΟΚ απο τη διατησια την ξερουμε χρονια τωρα. Θεωρειτε εσεις οτι με ολα οσα εκανε ο Γκαρσια κερδισε αγωνιστικα η ομαδα κατι? Θα αλλαξει κατι? Μαλλον οχι. Πλεον και οταν εχει δικιο το χανει (ματς με βαζελο). Το καλυτερο θα ηταν να μην θεοποιουμε κανενα παικτη. Ο λαος κανει καθε μερα ενα μικρο θαυμα και ανεβαζει τον ΠΑΟΚ ολο και πιο ψηλα. Ολοι οι υπολοιποι ειναι αναλωσιμοι.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από eorptol »

oi χαμουτζηδες δεν φταινε για ολα αλλα για πολλα παρα πολλα ΤΟ ΚΑΚΟ
ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ ΑΥΤΟ ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝ ΚΑΘΕ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ \ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΠΟΥ ΒΕΒΑΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ......
τωρα αν ο παμπλο ηταν στην αεκ ας πουμε θα τον λεγανι αλανι οπως τον κυριακο.......απλα ο παμπλο πρεπει να μην μπαινει στο τρυπακι και απαντα
στις προκλησεις εκει ειναι το θεμα....ειναι κριμα αυτη η μεγαλη προσωπικοτητα να μην προσφερει αυτα που μπορει....
SATANAS
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ 20 Σεπ 2008, 10:30

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από SATANAS »

Απο το μετροπολις:

Μεγάλη εντύπωση προκάλεσε σε όλους το χόμπι που αποκάλυψε χθες στο «Μ» ο Πάμπλο Γκαρσία. Ο άσος του ΠΑΟΚ αρέσκεται στο κυνήγι και μάλιστα με τόξο! «Κάθε φορά που πάω διακοπές, βρίσκω ένα μέρος στην εξοχή ή δίπλα σε κάποιο ποτάμι, στήνω μια σκηνή και μένω μαζί με τον Μπιζέρα και 4-5 φίλους μας για μία εβδομάδα. Περνάμε όλη την ημέρα κυνηγώντας και μετά τρώμε τα θηράματά μας» είπε ο Γκαρσία στο «Μ», προσθέτοντας παράλληλα πως αυτός και η παρέα του δεν παίρνουν μαζί τους άλλες τροφές. «Κυνηγάμε με τόξο και βέλη. Δεν προτιμώ τα όπλα. Άσε που για να πάρεις όπλο χρειάζεται άδεια και για να τη βγάλεις, ολόκληρη γραφειοκρατία! Το τόξο είναι έθιμο για μας» τόνισε ακόμα ο Ουρουγουανός, ο οποίος εξέφρασε την προτίμησή του για τη φύση: «Έτσι βρίσκεις την απόλυτη ηρεμία στη φύση. Τα περνάμε πολύ καλά. Είμαστε μόνοι μας με μια φωτιά και πολύ κρασί. Κάποια στιγμή θα πιούμε τόσο, που θα αρχίσουμε να σημαδεύουμε ο ένας τον άλλον!”. Ο Γκαρσία και οι φίλοι του θυμίζουν… Ινδιάνους, τους οποίους άλλωστε ο ίδιος θαυμάζει και παλαιότερα σε σχετική ερώτηση που του έγινε, είχε πει πως θα ήθελε να είναι ένας από αυτούς. Κι όπως είχε γράψει ο οπαδός του ΠΑΟΚ, kass4, στο υστερόγραφό του σε κείμενο για τον Γκαρσία στην «ασπρόμαυρη» ιστοσελίδα paokmania.gr, ανήμερα των γενεθλίων του παίκτη (11 Μαΐου) και μετά την ήττα από τον Παναθηναϊκό με 0-1 στην Τούμπα: «Να ξέρεις Πάμπλο οι Ινδιάνοι τον χάσανε τον πόλεμο. Τώρα ζούνε σε καταυλισμούς-γκέτο και πουλάνε μπιχλιμπίδια σε λευκούς τουρίστες. Στη Βολιβία όμως έφτιαξαν κυβέρνηση».


Κυνιγι με τοξο με μπιζερα στα δαση. Κλαιω...
Το καλοκαιρι θα παρουν λεει και το Μπαλαφα να τον μαθουν.

+666 στον καςς4 για τα κονε που εχει με μετρουλακη.
Προσεξτε τι γραφετε, μας παρακολουθουνε.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος SATANAS την Τετ 03 Ιουν 2009, 10:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από novito »

SATANAS έγραψε:Απο το μετροπολις:
....
Κυνιγι με τοξο με μπιζερα στα δαση. Κλαιω...
Το καλοκαιρι θα παρουν λεει και το Μπαλαφα να τον μαθουν.
...
Ντεφορμέ σας βρίσκω... ούτε ένα σχόλιο για την νέα παρέα στο κυνήγι...
Σα πολύ πολιτισμένοι δε γίναμε??? :)

Όσο για το θέμα που μας βασανίζει αδίκως απ τον Μάρτιο, τι να γράψουμε πλέον?? Έχουμε πει τόσα για τη συμπεριφορά του Γκαρσία που δε ξέρουμε τι να δεχτούμε... Το θέμα πρέπει εμείς οι ίδιοι να το τελειώσουμε. Όσο το αναπαράγουμε και σκεφτόμαστε αν κάνει καλό ή κακό στην ομάδα, δίνουμε τροφή σε αρκετούς να δημιουργούν κλίμα γκρίνιας και απογοήτευσης για έναν απ τους καλύτερους παίκτες μας φέτος. Η χρονιά τελείωσε, ο Γκαρσία μένει, οπότε κουβέντες για το αν κρέμασε ή όχι την ομάδα δεν οδηγούν δυστυχώς πουθενά και μόνο κακό κάνουν στην ομάδα...
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5024
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από stelyk »

http://www.metrosport.gr/archives/22693

Αίσθηση προκάλεσε στον ποδοσφαιρικό κόσμο της χώρας η κατάθεση ψυχής του Πάμπλο Γκαρσία στο χθεσινό φύλλο του Μetrosport. Η αποκαλυπτική συνέντευξη του Ουρουγουανού άσου προκάλεσε πάταγο, ιδιαίτερα στις αθλητικές ιστοσελίδες, όπου τα λόγια και οι ατάκες του Πάμπλο αποθεώθηκαν από τους φιλάθλους του ΠΑΟΚ, οι οποίοι με δεκάδες σχόλια επαίνεσαν, τόσο τον ίδιο τον παίκτη, όσο και τη συνέντευξη. Μέσω του metrosport.gr, το θέμα με τον πρώην ποδοσφαιριστή της Ρεάλ Μαδρίτης και της Μίλαν έκανε το γύρο του ποδοσφαιρικού διαδυκτιακού κόσμου.
Οι τοποθετήσεις του Γκαρσία για τον ΠΑΟΚ, για το λαό της ομάδας, για τον εαυτό του, αλλά και για πολλά άλλα θέματα, άγγιξε τις ψυχές όλων των ΠΑΟΚτσήδων, που βλέπουν στο πρόσωπο του Ουρουγουανού το δικό τους εαυτό. Αισθάνονται ότι μέσω του Γκαρσία βρίσκονται αυτοί μέσα στον αγωνιστικό χώρο. Νιώθουν ότι μέσω του Λατίνου χαφ αντιστέκονται στην ασταμάτητη αδικία εις βάρος του ΠΑΟΚ. Και ικανοποιούνται όταν τον βλέπουν ή τον ακούν να «βγάζει» από μέσα του τη γνήσια ΠΑΟΚτσήδικη ψυχή. Αυτήν που θέλει να βλέπει ο λαός στην ομάδα και αυτήν που έκανε τον ΠΑΟΚ να ξεχωρίζει από κάθε άλλο σύλλογο. Μια ψυχή που σφύζει από πάθος, δυναμισμό και αντρίκια συμπεριφορά και στέκεται μακριά από δόλο, κουτοπονηριά και άνανδρες αντιδράσεις.
Και βέβαια, μέσα από τα λεγόμενά του, ο Πάμπλο Γκαρσία εξέφρασε τη δική του τρέλα για τον κόσμο του ΠΑΟΚ, τον οποίο θαυμάζει, καθώς όπως παραδέχτηκε δεν έχει συναντήσει πουθενά αλλού τέτοιο πάθος για την ομάδα και το ποδόσφαιρο…
Το «Μ» δημοσιεύει και σήμερα τα καλύτερα αποσπάσματα από τη μεγάλη συνέντευξη του Πάμπλο Γκαμπριέλ Γκαρσία Πέρεζ, που προκάλεσε αίσθηση στους φίλους του ΠΑΟΚ, και όχι μόνο…

«Να θαφτώ με το έμβλημα του ΠΑΟΚ»

Την Κυριακή στο ματς με την ΑΕΛ, ο κόσμος αποθέωσε πλήρως τον Γκαρσία. Ο Ουρουγουανός άσος για πρώτη φορά ανταπέδωσε, με το σήκωμα των γροθιών του αρχικά και με χειροκρότημα στη συνέχεια, την αγάπη του κόσμου που φώναζε το όνομα του… “Ίσως να με χειροκρότησαν τόσο δυνατά, γιατί νόμιζαν ότι με αποχαιρετούν για πάντα!(σ.σ. γέλια…)». Εσύ πάντως θέλεις να μείνεις, τον ρωτήσαμε και ο Γκαρσία απάντησε: «Ναι, βέβαια, θέλω να συνεχίσω. Εξάλλου έχω συμβόλαιο για ακόμη ένα χρόνο. Ωστόσο, στην Ουρουγουάη υπάρχει τώρα η γρίπη των χοίρων. Μπορεί να κολλήσω και να πεθάνω εκεί. Μόνο έτσι δεν θα συνεχίσω στον ΠΑΟΚ! Πάντως, αν πεθάνω στην Ουρουγουάη, θέλω να μου στείλουν ένα στεφάνι με το έμβλημα του ΠΑΟΚ, για να με θάψουν…”.


Συγκλονισμένος με Λόραντ

Με αφορμή την παραπάνω κουβέντα, ενημερώσαμε τον Γκαρσία, πως ανήμερα την Κυριακή 31 Μαΐου, συμπληρώθηκαν 28 χρόνια από το θάνατο του Γκιούλα Λόραντ μέσα στην Τούμπα. Ο Ουρουγουανός στο άκουσμα του τραγικού συμβάντος, φάνηκε συγκλονισμένος…

Ο αριθμός της ατυχίας

Επιπρόσθετα, είπαμε στον Γκαρσία ότι η φανέλα με το Νο12 έχει αποσυρθεί προς τιμή του λαού του ΠΑΟΚ, που αποτελεί το 12ο παίκτη της ομάδας, κάτι που άρεσε στον Ουρουγουανό. Επίσης, ότι έχει αποσυρθεί και η φανέλα με το Νο17 στη μνήμη του αδικοχαμένου Παναγιώτη Κατσούρη. Κι εκεί ο Γκαρσία εξεπλάγην, καθώς μας είπε ότι το 17 είναι ο αριθμός της ατυχίας στη χώρα του…

Η συλλογή από φανέλες… ηττημένων

Οι περισσότεροι άνθρωποι συνηθίζουν να έχουν μία συλλογή από κάποια αντικείμενα. Ο Πάμπλο Γκαρσία συλλέγει φανέλες! Φανέλες αντιπάλων. Αλλά όχι όλων. Ο Ουρουγουανός χαφ, ο οποίος σφύζει από νοοτροπία νικητή, ανταλλάσσει τη φανέλα του μετά από ένα παιχνίδι μόνο αν έχει νικήσει η ομάδα του! Έτσι, δίνει στον ηττημένο τη δική του (σ.σ. για τον θυμάται!) και αυτός παίρνει τη φανέλα αυτού που κέρδισε! «Κάνω συλλογή από φανέλες. Όταν κερδίζουμε τις ανταλλάζω. Όταν χάνουμε όχι! Αν βέβαια βρω κανέναν συμπατριώτη θα την ανταλλάξω μαζί του» είπε με νόημα ο Γκαρσία…

«Χόμπι; Κυνήγι με τόξο»!

- Είναι αλήθεια πως πηγαίνεις για κυνήγι στην Ουρουγουάη;
“Κάθε φορά που πάω διακοπές, βρίσκω ένα μέρος στην εξοχή ή δίπλα σε κάποιο ποτάμι, στήνω μια σκηνή και μένω μαζί με τον Μπιζέρα και 4-5 φίλους μας για μία εβδομάδα. Περνάμε όλη την ημέρα κυνηγώντας και μετά τρώμε τα θηράματά μας”.

- Με τι κυνηγάς;
“Με τόξο και βέλη. Δεν προτιμώ τα όπλα. Άσε που για να πάρεις όπλο χρειάζεται άδεια και για να τη βγάλεις, ολόκληρη γραφειοκρατία! Το τόξο είναι έθιμο για μας. Έτσι βρίσκεις την απόλυτη ηρεμία στη φύση. Τα περνάμε πολύ καλά. Είμαστε μόνοι μας με μια φωτιά και πολύ κρασί. Κάποια στιγμή θα πιούμε τόσο, που θα αρχίσουμε να σημαδεύουμε ο ένας τον άλλον!”

Κόκκινο κρασί με… κόλα!

Έναν όχι συνηθισμένο συνδυασμό έχει για αγαπημένο ποτό ο Πάμπλο Γκαρσία. Ο Ουρουγουανός σε σχετική ερώτηση που του θέσαμε, είπε αναλυτικά; “Το αγαπημένο μου ποτό είναι το κόκκινο κρασί, αλλά όχι σκέτο. Πάντα ρίχνω κόκα κόλα μέσα. Αυτό που λέμε “Καλιμότσο”. Στην Ουρουγουάη το πίνουμε πολύ συχνά. Το κακό είναι ότι μεθάς γρήγορα! Συνήθως ο κόσμος ρίχνει κόλα σε ένα κρασί που δεν είναι καλό. Αλλά εμείς ρίχνουμε σε όλα τα κρασιά! Όταν έφτασα για πρώτη φορά στην Ισπανία για την Ατλέτικο Μαδρίτης, ο μάνατζέρ μου άνοιξε ένα μπουκάλι από πανάκριβο κρασί. Μου σερβίρει το κρασί και εγώ παρήγγειλα και μία κόλα. Όταν με είδε να τη ρίχνω στο κρασί, απελπίστηκε και άρχισε να τραβάει μαλλιά του!».

Έκανε πίσω λόγω… «Ζιζού»!

Ο Γκαρσία επέλεξε στον ΠΑΟΚ τη φανέλα με το νούμερο 5 και δεν το έκανε τυχαία. Όπως μας εκμυστηρεύτηκε αυτό είναι το αγαπημένο του νούμερο. «Το 5 είναι ο αγαπημένος μου αριθμός. Το φορούσα και στην Πενιαρόλ και στην Οσασούνα, αλλά και στην εθνική» είπε ο Ουρουγουανός μέσος, ο οποίος ωστόσο δεν μπόρεσε να πάρει το συγκεκριμένο νούμερο στη Ρεάλ. Ο λόγος; Απλός: «Στη Ρεάλ φορούσα το 12. Το 5 τότε το είχε ο Ζινεντίν Ζιντάν και ήταν λίγο δύσκολο να του πάρω το νούμερο… Πώς να πάρεις το νούμερο από το Ζιντάν;».

«Άξιος και νικητής ο Σάντος»

Από τα βασικά χαρακτηριστικά του φετινού ΠΑΟΚ ήταν η νοοτροπία και το πνεύμα νικητή, που διακατείχε την ομάδα. Και αυτό δεν ήταν τυχαίο, αφού πέρα από τους μεγάλους παίκτες-προσωπικότητες που απέκτησε πέρσι το καλοκαίρι ο Δικέφαλος, διαθέτει στον πάγκο έναν προπονητή-νικητή. Την άποψη αυτή συμμερίζεται και ο Πάμπλο Γκαρσία, ο οποίος σχολιάζοντας τον Φερνάντο Σάντος, ανέφερε: «Είναι άνθρωπος-νικητής. Θέλει όσο τίποτε να κερδίζει. Για να φτάσει η ομάδα στη νίκη, ο Σάντος κάνει σαν λυσσασμένο σκυλί! Είναι ένας άξιος άνθρωπος που θέλει το καλύτερο για την ομάδα του. Μακάρι του χρόνου να είμαστε πάλι εδώ, αν το θέλει ο Θεός, και να μιλάμε για το πρωτάθλημα που θα έχουμε ήδη κερδίσει…».

Ικανοποίηση με την… έννοια Τούμπα!

Περνώντας στην… αντεπίθεση μετά τις πολλές ερωτήσεις, ο Πάμπλο Γκαρσία ρώτησε τι σημαίνει το όνομα “Τούμπα”. Τον ενημερώσαμε ότι προέρχεται από την ελληνική λέξη “τύμβος” που σημαίνει τάφος. “Και στα ισπανικά, ο τάφος “τούμπα” λέγεται” υπογράμμισε ο Ουρουγουανός, ο οποίος φάνηκε να νιώθει ιδιαίτερα ικανοποιημένος από το… νόημα της λέξης!

Ετοιμάζει νέο τατουάζ

Τρία ονόματα, μεταξύ άλλων, έχει ως τατουάζ στο σώμα του ο Πάμπλο Γκαρσία. Τη μητέρα του, Κριστίνα, το γιο του, Μπενχαμίν και την κόρη του, Λούνα. Τώρα ετοιμάζεται να “χτυπήσει” και το όνομα του τρίτου του παιδιού, Ελία, καθώς πριν λίγο καιρό συμπλήρωσε ένα χρόνο ζωής. Στην υπόλοιπη… συλλογή, περιλαμβάνονται στο δεξί μπράτσο, ο Χοσέ Γκαρβάσιο Αρτίγκα, εθνικός ήρωας της Ουρουγουάης, ο οποίος ξεκίνησε την επανάσταση για την απελευθέρωση και την ανεξαρτησία της πατρίδας του. Κάτω από τον Αρτίγκα έχει τατουάζ τη φιγούρα ενός γηγενή Ουρουγουανού Ινδιάνου. Στη δεξιά παλάμη έχει ένα μικρό σταυρό μεταξύ του αντίχειρα και του δείκτη. Ενώ στο στήθος, πάνω από το μέρος της καρδιάς, έχει το σύνθημα που ακολουθεί στη ζωή του: “Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς”.

Δέκα χρόνια διεθνής

Στη μεγάλη καριέρα του ο Πάμπλο Γκαμπριέλ Γκαρσία Πέρεζ, φόρεσε και τη φανέλα της Εθνικής Ουρουγουάης 66 φορές, έχοντας πετύχει και 2 γκολ. Ο Λατίνος χαφ του ΠΑΟΚ έκανε ντεμπούτο στις 13/12/1997 σε ηλικία 20 ετών στη νίκη με 2-0 επί των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και ολοκλήρωσε με την εθνική στις 17/10/2007 σε ηλικία 30 χρόνων στην ήττα με 1-0 από την Παραγουάη. Μάλιστα, ο Γκαρσία είναι 6ος σε συμμετοχές στην ιστορία της Εθνικής Ουρουγουάης, πίσω από τους Ροντρίγκεζ, Καρίνι, Φραντζέσκολι, Ρεκόμπα και Ρομάνο. Ερωτηθείς για το ότι θα μπορούσε να είναι ο πρώτος σε συμμετοχές, εάν συνέχιζε, ο Γκαρσία, απάντησε: «Συνέβη ένα περιστατικό. Έπαιζα σε έναν αγώνα στην Ισπανία. Τραυματίστηκα, αλλά συνέχισα να παίζω για να μη χάσω τον αγώνα με την Εθνική. Μου έκαναν ένεση και έπαιξα στον αγώνα. Όταν γύρισα στην Ουρουγουάη, τους είπα πως δεν ένιωθα καλά, είχα πρόβλημα στο μηρό. Αλλά ο προπονητής ήθελε να κάνω κατευθείαν προπόνηση, αμέσως μετά από ένα ταξίδι 12 ωρών. Εγώ ξεκίνησα κανονικά στην προπόνηση, όπως μου πρόσταξε ο τεχνικός. Κατά τη διάρκεια της προπόνησης, έπαθα ολική ρήξη στο μυ που είχα πρόβλημα. Από εκείνη τη στιγμή είπα πως δεν θα ξαναπαίξω με την Εθνική”. Ο Γκαρσία έχει συμμετάσχει με τη «σελέστε» στο Μουντιάλ 2002, σε δύο Κόπα Αμέρικα (1999, 2007), και σε ένα Κονφεντερέισιονς Καπ (1997).

Το μότο της ζωής του

«caer esta permitido
levantarse es obligatorio»
(Μετάφραση:
Επιτρέπεται να πέσεις
Επιβάλλεται να ξανασηκωθείς)

Δεν ξερω αμα το ειπε αυτο που λεει οτι θελει να θαφτει με τον ΔΙΚΕΦΑΛΟ αλλα οπως και να το κανουμε ο τυπος ειναι κεφαλαιο για την ομαδα μας!!!

:? :? :? :?
Άβαταρ μέλους
Thanos4
Δημοσιεύσεις: 923
Εγγραφή: Παρ 25 Απρ 2008, 15:27
Τοποθεσία: Κουφαλια

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Thanos4 »

αντε βγειτε τωρα εσεις που κραζατε ρε μαλακες........αντε βγειτε να σας δουμε.......
SATANAS
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ 20 Σεπ 2008, 10:30

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από SATANAS »

..και για όσους δεν το καταλαβαν ο Αρχηγός έχει και πολλα καντάρια χιούμορ, πράγμα που σημαίνει άνθρωπο με υψηλό δείκτη νοημοσύνης και όχι ο ανεγκέφαλος αγριανθρωπος που πανε να μας πλασάρανουν τεχνηέντως τα παπαγάλια.

Κόλα στο κρασί και κόκα στο τσάι, αυτό είναι το μυστικό λοιπόν. Γεια σου ρε Παμπλίτο. Συνεχισε τη συλλογη απο σκαλπ αντιπάλων και του χρόνου.
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από novito »

Δε νομίζω να προκαλεί το ποστ του Θάνου που απευθύνεται σε κάποιους περίεργους και μόνο (ελπίζω) που απλώς κράζανε τον Γκαρσία χωρίς σοβαρά επιχειρήματα και με μόνο σκοπό τη δημιουργία κλίματος...

Όχι φυσικά ότι θα ταν ωραίο να αρχίσουν οι αντιπαραθέσεις, όπως φαίνεται να προτρέπει ο αδερφός...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”