5.Pablo Gabriel García Pérez

Άβαταρ μέλους
Pegasus1589
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Pegasus1589 »

Συμφωνώ με τα παραπάνω, του χρόνου ξανά με το 5 στην πλάτη να δεσπόζει στο κέντρο!
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Maximus »

Συνεντευξουλα Πάμπλο...

http://www.metropolisradio.gr/10673
Άβαταρ μέλους
ehemithos 199
Δημοσιεύσεις: 1526
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Επικοινωνία:

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από ehemithos 199 »

http://www.gazzetta.gr/content/view/35924/2/
νιωθω σαν οπαδος του παοκ λεει ο παμπλο της καρδιας μας...
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από niko70 »

"...Οι φίλαθλοί μας είναι αυτό που μου έχει κάνει τη μεγαλύτερη εντύπωση από όλη τη χώρα. Ποτέ δεν περίμενα ότι θα συναντήσω στη ζωή μου τέτοιο κόσμο..."

Το γνωρίζουμε αλλά... μην υποτιμάς τη νοημοσύνη μας.

"Η αποβολή στον αγώνα πλέι οφ με τον Παναθηναϊκό. Δεν ξέρω τι να σκεφτώ. Κάθε διαιτητής μπορεί να κάνει λάθη. Μπορεί να σφυρίξει καλά ή άσχημα ένα ματς. Ο συγκεκριμένος όμως είχε πρόθεση..."

Η αποβολή στο συγκεκριμένο παιχνίδι ήταν πέρα για πέρα δικαιολογημένη. Άδικη ήταν η μη αποβολή του Σιμάο.

“Το έχω ήδη πει. Ο Ντιόγο μου έδωσε ένα κτύπημα εκτός φάσης και εγώ απάντησα. Οφθαλμός αντί οφθαλμού, και οδόντας αντί οδόντος”.

Ο.Κ. Κάθε φορά που κάποιος πονηρός θα τον προκαλεί ο Πάμπλο θα απαντάει.

“Αν κάποιος μου κάνει κακό, δεν μπορώ να το αφήσω αναπάντητο. Πάντα ήμουν έτσι. Δεν μετανιώνω για αυτό. Αν υπάρχει κάτι όμως, που μου προκαλεί άσχημο συναίσθημα, είναι τα παιχνίδια που έχασα ως τιμωρημένος, γιατί θα μπορούσα να βοηθήσω την ομάδα”.

Δεν είναι μόνο αυτά, είναι και τα παιχνίδια στα οποία τιμωρήθηκες και άφησες την ομάδα (τους συμπαίχτες σου δηλαδή) με παίχτη λιγότερο...

“Δεν ξέρω τι να σκεφτώ. Για το μόνο που είμαι σίγουρος είναι ότι του χρόνου θα είμαι πάρα πολύ προσεκτικός, ειδικά στους αγώνες με το συγκεκριμένο διαιτητή. Πάντως, η διοίκηση πρέπει να κάνει κάτι. Δεν γίνεται σε κάθε παιχνίδι με τον εν λόγω διαιτητή να έχουμε πάντα αποβολή. Δεν πρέπει να μένουμε με σταυρωμένα τα χέρια”.

Μακάρι, γιατί δεν μπορώ να φανταστώ το Ζαγοράκη να παρακαλάει κανέναν από τους ανεκδιήγητους διαιτητές που έχουμε... "κοιτάξτε έχουμε και ένα παιδί λίγο οξύθυμο και μπορεί να πλακώσει στα μπουκέτα και κανέναν, αλλά τι να κάνουμε και τα ρέστα..."

Για να εξηγούμαι : Είμαι υπέρ της παραμονής του πολύ καλού παίχτη Πάμπλο Γκαρσία. Κανένας όμως Γκαρσία δεν είναι ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΟΚ. Θέλω να πιστεύω ότι ο κόσμος τον αποθέωσε για τις ηγετικές ικανότητες και το πάθος που μπορεί να βγάλει στο γήπεδο και ταιριάζει με την ιδιοσυγκρασία μας (αν μπορεί να ειπωθεί ότι ως οπαδοί του ΠΑΟΚ έχουμε κοινή ιδιοσυγκρασία)... Αν αρχίσει τις κουτουλιές και τα μπουκέτα σε κάθε έναν που τον προκαλεί τότε θα ξαναδούμε το ίδιο έργο... ως κωμωδία

Αυτά.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από gika »

Διαφωνώ! :) ΠΑΟΚ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΠΑΥΛΑΡΑ!
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7614
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

niko με το 70 αυτά που λές είναι να΄χαμε να λέγαμε και σαν ένας ακόμη μυαλοπόλης λές αυτό που θα προκαλέση ζημιά....θύμα και εσύ της αντιΠΑΟΚτσίδηκης προπαγάνδας.
:) ΠΑΟΚ θρησκεία τρομοκρατία,τιμή και δόξα στον pablo τον garcia.
μπουνίες και κλοτσίες στο ... νταβατσιλίκη ...πού προσπαθεί να με κάνει να δεχθώ οτι τα πράγματα είναι έτσι όπως βολεύει κάποιους .
:shock: βαρέθηκα να περιμένω να με σεβαστούν (γιατι και εγώ παίζω και εγώ κάνω προσπάθεια) και όποιος πιστεύει οτι θα με σεβαστούν μόνο εάν ...κάνω ομάδα ,εάν προσπαθήσω ποιό πολύ, εάν είμαι καλό παιδί και να΄χαμε να λέγαμε θα μιλάει σαν τον niko με το 70.
μόνο με μπουνίες και κλοτσιές θα με σεβαστούν και πού και πού να τα κάνω ταναπού
κάθε 4 αγωνιστηκές να πέρνει κόκκινη κάρτα εγώ ακόμη ποιό πολυ θα τον χειροκροτάω και θα φωνάζω ακόμη ποιό δυνατα
ΠΑΟΚ θρησκεία τρομοκρατια, τιμή και δόξα στον pablo τον perez τον garcia
:? ΣΕ ΛΕΩ
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από gika »

Απο τη μια συμφωνώ που διαφωνείς με το Νίκο70... Απο την άλλη διαφωνώ, που συμφωνείς με τις αποψεις του Γκαρσια να τα κάνει όλα ταναπου... :)

Πιο αναλυτικά γιατί και γω μπερδεύτικα ( :) ) :

Ο νικος το παρατραβάει και φτάνει να συμμερίζετε τις απόψεις των αλλόθρησκων... Αλλά να πω κάτι άλλο, πρώτα. Όχι κάτι σοβαρο... Απλώς τώρα τελευταία πολλές παρεξηγήσεις υπάρχουν! Δεν κρίνω το φίλο Νικο, κρίνω την αποψη του στο συγκεκριμένο θέμα... Ετσι λοιπόν πιστεύει ότι ο Γκαρσία κρεμάει την ομάδα και άλλα τέτοια... Ρωτάω εγώ τώρα... Αμα έπαιζε στον Ολυμπιακό θα έπαιρνε τόσες κοκκινες? Η απάντηση είναι ΟΧΙ. Ξαναρωτάω... Εαν βαρούσε μπουνιές και κλοτσιές στους δικούς μας, ως παίκτης του γαύρου, θα τον είχαν ΘΕΟ ή όχι? Η απάντηση είναι ΝΑΙ... Αλλά, την παρούσα χρονική στιγμή, δεν αγωνιζετε στον Ολυμπιακό. Έτσι ο γαυρός, εφόσον μπορεί και ελγχει ένα πολύ μεγάλο αριθμο φυλλάδων, μπορεί με λίγα δημοσιεύματα να βγάλει τον παίκτη αχρηστο... Αυτά όσον αφορά το Νικο και την άποψη του. Το αποτέλεσμα? Εκανε εσένα και πολλούς άλλους να πιστέψουν ότι είναι αχρηστος! Ειλικρινα, πιστεύεις ότι οι φυλλάδες που λένε μακρια απο τον ΠΑΟΚ ο Γκαρσία χαλάει την ομάδα και άλλες τέτοιες μπαρούφες, νοιάζονται για τον ΠΑΟΚ???


Τώρα έρχομαι σε σένα... Λες να βαραει περισσότερες μπουνιές, κλοτσιές γιατί έτσι θα μας σεβαστούν... Εγώ λέω ότι δεν προκειτε να μας σεβαστούν ποτε... Είτε βαράει κλοτσιές, είτε όχι. Ούτε θα φοβηθούν τις μπουνιές του... Θα φοβηθούν όμως έναν ισχυρό ΠΑΟΚ! Ο ισχυρός ΠΑΟΚ (για να είναι ισχυρός) πρέπει να στελεχώνετε απο πολύ καλούς παίκτες και απο παίκτες προσωπικότητες... Ο Γκαρσία, είανι δύο σε ένα... Και για να φοβηθούν τον ΠΑΟΚ, χρειάζεται ο ποδοσφαιριστής Γκαρσία (έχοντας φυσικά την αντίληψη του ευ αγωνίζεσθε) και όχι ο μποξέρ Γκαρσία... Ο παίκτης είναι οξύθυμος και δεν μπορείς να ελέγξεις 100% το πόσο ήρεμος θα είναι... Αλλά είναι άντρας και κρατάει το λόγο του... Για να μένει μίλησε με το Ζαγοράκη. Θα του έδωσε το λόγο του ότι θα είναι πιο προσεκτικός. Γι αυτό μένει... Και είναι καλύτερα που μένει γιατί είναι εκπληκτικός παίκτης...
Άβαταρ μέλους
mkpaok
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:36
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από mkpaok »

+1000
Ορισμενες φορες τα πραγματα ειναι απλα και ο gika τα ειπε ολα.
Την ακριτη προσωπολατρεια και μαλιστα απο ενα τοσο μεγαλο ποσοστο αδελφων μου δεν την καταλαβα ολοκληρη την σαιζον.
Ο "μυαλομενος" Γκαρσια θα ειναι θειο δωρο για την ομαδα μας. Ο εκτος εαυτου Γκαρσια ειναι καταστροφη.
Μαλλον ομως δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα. Εγω δεν πιστευω οτι θα ηρεμησει. Κολαση και παραδεισος μαζι.
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7614
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

ρε giga θα μας τρελάνεις
τι μετάφραση είναι αυτή που έκανες???? πας και σχολείο
φυσικά δεν μιλάω για μπουνιές και κλοτσιές όπως και όλος ο κόσμος του ΠΑΟΚ
αλλα απο αυτά που λέει ο nikos με το 70 με αυτά που αντιπροσωπεύουν οι "μπουνιές και οι κλοτσιές" στον κάθε νταβαντσή ( με πιάνεις???) έχει μεγάλη απόσταση΄
ΟΧΙ λοιπόν στην πορεία με τον σταυρό στο χέρι (κατι τέτοιο ) ενοώ με αυτά που λέω΄

τεσπα επιδή σε κόβω επταλοφήτη ρώτα κανένα μαναβόσκυλο να σε πει για την εποχή του λιτσα και θα καταλάβεις το νόιμα αυτών που λέω
:? ΣΕ ΛΕΩ
Άβαταρ μέλους
Peja 4
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Πέμ 28 Φεβ 2008, 16:50
Τοποθεσία: Athina - Patisia

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Peja 4 »

gika έγραψε:Ο ισχυρός ΠΑΟΚ (για να είναι ισχυρός) πρέπει να στελεχώνετε απο πολύ καλούς παίκτες και απο παίκτες προσωπικότητες... Ο Γκαρσία, είανι δύο σε ένα... Και για να φοβηθούν τον ΠΑΟΚ, χρειάζεται ο ποδοσφαιριστής Γκαρσία (έχοντας φυσικά την αντίληψη του ευ αγωνίζεσθε) και όχι ο μποξέρ Γκαρσία... Ο παίκτης είναι οξύθυμος και δεν μπορείς να ελέγξεις 100% το πόσο ήρεμος θα είναι... Αλλά είναι άντρας και κρατάει το λόγο του... Για να μένει μίλησε με το Ζαγοράκη. Θα του έδωσε το λόγο του ότι θα είναι πιο προσεκτικός. Γι αυτό μένει... Και είναι καλύτερα που μένει γιατί είναι εκπληκτικός παίκτης...

+10000 άψογος.

:shock: :shock: :shock:
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7614
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

φυσικά
πιστέυεις οτι θα σε κάνει κανείς κανα δώρο επιδή εισαι ο ξερο΄γω να πούμε
10 κλάσεις καλίτερη ομάδα είχαμε και πήραμε το 3ο το μακρίτερο
την 10ετια του 70 το μόνο που πήραμε εκτος του πρωταθλήματος και των 2 κυπέλων ήταν και η φράση του τεράστιου γιαννη διακογιάννη
......ναι μεν αλλα Ο ΠΑΟΚ έπρεπε σύμφωνα με την μπαλα που έπεξε να πάρει ......
δεν μασάω άλλο ρε
πρέπει να τους στραγαλίξω όλους αλλιως θα ωρούν τον τρόπο να με τρυπίσουν(nikos με το 70...χωρίς να έχω τίποτα με τον αδελφό,,, κόλκας....ναι αλλα δεν πατάει περιοχή ...χωρίς να έχω τίποτα και με αυτόν)
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από gika »

Ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα... Αμα δεν θες να περπατάς με το σταυρό στο χερι, αλλά να πατάς επι πτωμάτων με σκοπό να φτάσεις σε έναν τίτλο γιατί εγινες ΠΑΟΚ??? Τόσα χρόνια νιώθουμε να μας αδικούν... Τώρα θες να γίνουμε και μεις βρώμικοι??? Συζητηση κάνουμε, και επειδή τέτοιες συζητήσεις γίναν και εδώ και στο τόπικ του Γκαγκατση και έγινε της τρελης, προτείνω να συνεχίσουμε μέσω πμ... Αμα θες να το συνεχίσεις απάντα εκεί...
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από eleos »

Είσαι νέος gika και δεν εχεις φάει αρκετές πίκρες στη ζωή σου για να καταλάβεις κάποια πράγματα.

Ελπίζω να μη χρειαστεί να το κάνεις ποτέ.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από gika »

Τώρα τελευταία όλο και πιο πολλές φωνές ακούγονται, που υπερασπίζονται την άποψη "Πρέπει να σταματήσουμε να πηγαίνουμε με τον σταυρό στο χέρι" ή "Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα" κτλ...

Γνώμη μου? Ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα... Αμα δεν θελεις να περπατάς με το σταυρό στο χερι, αλλά να πατάς επι πτωμάτων με σκοπό να φτάσεις σε έναν τίτλο γιατί εγινες ΠΑΟΚ??? Τόσα χρόνια νιώθουμε να μας αδικούν... Τώρα θες να γίνουμε και μεις βρώμικοι???

Ναι. Δέχομαι ότι οι μεγαλύτεροι εδώ μέσα στο site, έχετε φάει πιο πολλές πικρες απο μένα. Έχετε νοιώσει στο πετσί σας την αδικία. Έχετε περάσει πολύ πιο δύσκολες στιγμές... Και σίγουρα, οι δυσκολες στιγμές μας αλλάζουν... Αλλά καλό είναι όταν περνάμε τέτοιες δύσκολες στιγμές, να ελέγχουμε τον εαυτό μας αλλά και το αποτέλεσμα αυτής της... "αλλαγής".

Δεν μπορώ να δικαιολογήσω κάποιον που επειδη τον κλέψανε μια φορα, δυο, τρεις φορές, να αρχίσει να κλέβει και αυτός... Δεν δέχομαι το... αδικηθηκα στο τάδε θέμα, θα αδικήσω και εγώ τώρα για να βγω σωστός στο άλλο θέμα...

Τουλάχιστον αυτά είναι τα ιδανικα τα οποία υπερασπίζομαι! Και γι αυτό έμεινα ΠΑΟΚ. Και λέω έμεινα, γιατί όλοι μας μικροί γινομαστε μια ομάδα λόγω του πατέρα μας ή λόγω άλλων επιρροών που ασκούνται πάνω μας... Μεγαλώνοντας κάνουμε κάποιες επιλογές... Και επέλεξα να μείνω ΠΑΟΚ γιατί ήταν μια ομάδα που μάχονταν εναντίον του σάπιου κατεστημένου και της αδικίας, με μοναδικό όραμα της, την δικαίωση των κοπων των παλαιότερων γενεών ΠΑΟΚτσήδων, δηλαδή το τέλος του πολέμου με την αδικία, που θα βρει φυσικά νικητή το σωστό και το δίκαιο...

Δεν μπορώ να δεχτω, ότι ενώ οι προηγούμενες γενιές ΠΑΟΚτσήδων πάλευαν για αυτές τις ιδέες, ερχόμαστε εμείς σήμερα και λέμε τα σβήνουμε όλα και αλλάζουμε τακτική... Απο εδώ και πέρα θα παίξουμε και μεις με τον τρόπο τους, βρώμικα... Αμα ήθελα να παίρνω άδικα πρωταθλήματα θα υποστήριζα άλλη ομάδα και δεν θα γινόμουν ΠΑΟΚ, μια ομάδα που καταπολεμάει την αδικία...

Το να αμφισβητούνται τα παραπάνω είναι θετικό και αρνητικό ταυτόχρονα... Αρνητικό γιατί αμφισβητούμε τις ιδέες και τα ιδανικά των προγόνων μας, διαπράτοντας ύβρη και όπως όλοι ξέρουμε μετά ακολουθεί η... νέμεσις και η τίσης! Και δεν θέλω να βλέπω ξανα τον ΠΑΟΚ, να περνάει περιπέτειες σαν τον Οδυσσέα. Θέλω και γω να βρούμε την Ιθάκη μας και να αναπαυθούμε εκεί. Το θετικό είναι ότι μας δίνεται η αφορμή να συζητήσουμε με τον εαυτό μας και να σκεφτούμε κάποια πράγματα σχετικά με μας και τα πιστεύω μας...

Ελπίζω να σας έβαλα σε προβληματισμούς... Ελπίζω όλοι μαζί να λύσουμε αυτό το θέμα γιατί ίσως απο αυτό το θέμα να κρέμεται το μέλλον του ΠΑΟΚ μας. Ποιο θα είναι το σχέδιο μας? Πως θα προχωρήσουμε? Με ποια κριτήρια θα κρίνουμε? Αμα σκεφτούμε το παραπάνω θέμα, όλοι μας θα καταλήξουμε κάπου και αυτόματα θα έχουμε βγάλει απο μέσα μας απαντήσεις για θέματα όπως αυτό του Σαλπιγγίδη, του Γκαγκάτση και άλλων προσώπων που αφορούν την ομάδα μας...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος gika την Τρί 02 Ιουν 2009, 21:43, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Maximus »

Μπραβο ρε gika...

Δεν θελω να παρεμβω ή να σχολιασω (ειμαστε και οφ τοπικ)(Μεγαλη κουβεντα αυτη...) αλλά εισαι φιλοσοφημενο παιδί και μ'αρεσεις!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”