5.Pablo Gabriel García Pérez
Re: Pablo Garcia
Είχα καιρό να διαβάσω τόσα συνεχόμενα ποστ και να γουστάρω.
Γράψτε κι άλλα - γράψτε κι άλλα
για τον μέγα τον Παυλάρα.
Γράψτε κι άλλα - γράψτε κι άλλα
για τον μέγα τον Παυλάρα.
- LittleJohn
- Δημοσιεύσεις: 507
- Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16
Re: Pablo Garcia
Αντε,να βγαλω και παλι το φαν-μποϊλικι μου προς τιμην του φιλτατου kass
Τι να πεις γιαυτον τον παιχτη...Ο ανθρωπος ειναι ενα κεντρο μονος του,δεν περναει τιποτα,κανει χαβαλε με οποιον κακομοιρη εχει την εμπνευση να προσπαθησει να του κλεψει την μπαλα,διαβαζει την φαση 3 μερονυχτα πιο μπροστα απ' ολους τους υπολοιπους,κανει κοντινες και μακρινες μεταβιβασεις με ακριβεια διαβητη και ειναι απιστευτη εγγυηση για το κεντρο,τοσο για τους συμπαιχτες του οσο και για ολους εμας που παρακολοθουμε.Εχεις εναν Γκαρσια χωρις προετοιμασια να πηγαινει περπατοντας σε ολοκληρο τον αγωνα και ξερεις απο την στιγμη που ανακοινωνεται η εντεκαδα οτι θα εχεις ψυχραιμια στο κεντρο,σωστη κυκλοφορια και οτι δεν θα χασεις την μπαλα σε αυτην την περιοχη.Κι οσο για την γνωστη παπαρια οτι "δεν παταει περιοχη" ,νομιζω οτι ολοι παρατηρησαν οτι εστω και με μισο πνευμονι,οταν ειναι καπως πιο ξεκουραστος μια χαρα ανεβαινει και ψηλοτερα απο το κεντρο (σημερα βρεθηκε και στην γαμμη του κορνερ απο αριστερα να βγαλει σεντρα και επιασε ενα δυνατο σουτ λιγα μετρα εξω απο την περιοχη που κατελληξε σε κορνερ,κι εγω εβριζα την τυχη μου που δεν περασε να παει να καρφωθει σε κανενα γαμα και μετα να γελαμε με τα μουτρα του Κολκα) και παντα γυριζει πισω στην αμυνα για να βοηθησει.Αυτη ειναι η δουλεια του κοφτη,οχι να βγαινει κρυφος κυνηγος στο πεναλτι,ελεος δηλαδη.
Απορω τι εχουμε ακομα να δουμε μετα απο το καλοκαιρι με πληρη προετοιμασια και με την φυσικη του κατασταση στο ζενιθ της.Προσωπικα τον θεωρω ενα απο τα καλυτερα 6αρια που εχουν περασει ποτε απο την Ελλαδα,και σιγουρα το καλυτερο που εχω δει εγω.
Για τα οσα τερατα εχουν ακουστει για τα νευρα του κτλ τα 'χω ηδη πει πολλες φορες.Ελπιζω μονο τωρα που καταλαβε για τα καλα σε τι μπουρδελοπρωταθλημα παιζει να προσπαθει να συγκρατει τον θυμο του οσο καλυτερα μπορει,και τοτε αντε γεια,πολυ θα ηθελα να δω ποια δυσμοιρη ελληνικη ομαδα θα μπορουσε να μας παρει το κεντρο,ιδιως αν εχει καποιον γρηγορο παιχτη στον πλαϊ του να τον βοηθαει (οπως ειναι ο Αμπουμπακαρι και ο Βιοτολο).
Τι παραλληρημα ηταν κι αυτο βραδιατικα,μπραβο μου
Τι να πεις γιαυτον τον παιχτη...Ο ανθρωπος ειναι ενα κεντρο μονος του,δεν περναει τιποτα,κανει χαβαλε με οποιον κακομοιρη εχει την εμπνευση να προσπαθησει να του κλεψει την μπαλα,διαβαζει την φαση 3 μερονυχτα πιο μπροστα απ' ολους τους υπολοιπους,κανει κοντινες και μακρινες μεταβιβασεις με ακριβεια διαβητη και ειναι απιστευτη εγγυηση για το κεντρο,τοσο για τους συμπαιχτες του οσο και για ολους εμας που παρακολοθουμε.Εχεις εναν Γκαρσια χωρις προετοιμασια να πηγαινει περπατοντας σε ολοκληρο τον αγωνα και ξερεις απο την στιγμη που ανακοινωνεται η εντεκαδα οτι θα εχεις ψυχραιμια στο κεντρο,σωστη κυκλοφορια και οτι δεν θα χασεις την μπαλα σε αυτην την περιοχη.Κι οσο για την γνωστη παπαρια οτι "δεν παταει περιοχη" ,νομιζω οτι ολοι παρατηρησαν οτι εστω και με μισο πνευμονι,οταν ειναι καπως πιο ξεκουραστος μια χαρα ανεβαινει και ψηλοτερα απο το κεντρο (σημερα βρεθηκε και στην γαμμη του κορνερ απο αριστερα να βγαλει σεντρα και επιασε ενα δυνατο σουτ λιγα μετρα εξω απο την περιοχη που κατελληξε σε κορνερ,κι εγω εβριζα την τυχη μου που δεν περασε να παει να καρφωθει σε κανενα γαμα και μετα να γελαμε με τα μουτρα του Κολκα) και παντα γυριζει πισω στην αμυνα για να βοηθησει.Αυτη ειναι η δουλεια του κοφτη,οχι να βγαινει κρυφος κυνηγος στο πεναλτι,ελεος δηλαδη.
Απορω τι εχουμε ακομα να δουμε μετα απο το καλοκαιρι με πληρη προετοιμασια και με την φυσικη του κατασταση στο ζενιθ της.Προσωπικα τον θεωρω ενα απο τα καλυτερα 6αρια που εχουν περασει ποτε απο την Ελλαδα,και σιγουρα το καλυτερο που εχω δει εγω.
Για τα οσα τερατα εχουν ακουστει για τα νευρα του κτλ τα 'χω ηδη πει πολλες φορες.Ελπιζω μονο τωρα που καταλαβε για τα καλα σε τι μπουρδελοπρωταθλημα παιζει να προσπαθει να συγκρατει τον θυμο του οσο καλυτερα μπορει,και τοτε αντε γεια,πολυ θα ηθελα να δω ποια δυσμοιρη ελληνικη ομαδα θα μπορουσε να μας παρει το κεντρο,ιδιως αν εχει καποιον γρηγορο παιχτη στον πλαϊ του να τον βοηθαει (οπως ειναι ο Αμπουμπακαρι και ο Βιοτολο).
Τι παραλληρημα ηταν κι αυτο βραδιατικα,μπραβο μου
- paok nafplio
- Δημοσιεύσεις: 1937
- Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
- Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....
Re: Pablo Garcia
paok87 έγραψε:το χει πιασει η τηλεοραση μηπως?Tetradje έγραψε:Τις γροθιες σηκωσε αδελφε... Μοιαζει να μην εχει σημασια, αλλα η κινηση αυτη απογειωσε ολο το γηπεδο!
εχει κανεις screenshot?
Βρικα το ματσ στο νετ το κατεβαζω αν το εχει διξει θα το βγαλω φωτογραφια τη σκηνη απλα δεν ξερω αν το εχει διξει στη τηλεοραση γιατι ημουν γηπεδο...θα δω μολισ κατεβει!!
Re: Pablo Garcia
+1kass4 έγραψε:Είχα καιρό να διαβάσω τόσα συνεχόμενα ποστ και να γουστάρω.
Γράψτε κι άλλα - γράψτε κι άλλα
για τον μέγα τον Παυλάρα.
LittleJohn έγραψε:Αντε,να βγαλω και παλι το φαν-μποϊλικι μου προς τιμην του φιλτατου kass![]()
Τι να πεις γιαυτον τον παιχτη...Ο ανθρωπος ειναι ενα κεντρο μονος του,δεν περναει τιποτα,κανει χαβαλε με οποιον κακομοιρη εχει την εμπνευση να προσπαθησει να του κλεψει την μπαλα,διαβαζει την φαση 3 μερονυχτα πιο μπροστα απ' ολους τους υπολοιπους,κανει κοντινες και μακρινες μεταβιβασεις με ακριβεια διαβητη και ειναι απιστευτη εγγυηση για το κεντρο,τοσο για τους συμπαιχτες του οσο και για ολους εμας που παρακολοθουμε.Εχεις εναν Γκαρσια χωρις προετοιμασια να πηγαινει περπατοντας σε ολοκληρο τον αγωνα και ξερεις απο την στιγμη που ανακοινωνεται η εντεκαδα οτι θα εχεις ψυχραιμια στο κεντρο,σωστη κυκλοφορια και οτι δεν θα χασεις την μπαλα σε αυτην την περιοχη.Κι οσο για την γνωστη παπαρια οτι "δεν παταει περιοχη" ,νομιζω οτι ολοι παρατηρησαν οτι εστω και με μισο πνευμονι,οταν ειναι καπως πιο ξεκουραστος μια χαρα ανεβαινει και ψηλοτερα απο το κεντρο (σημερα βρεθηκε και στην γαμμη του κορνερ απο αριστερα να βγαλει σεντρα και επιασε ενα δυνατο σουτ λιγα μετρα εξω απο την περιοχη που κατελληξε σε κορνερ,κι εγω εβριζα την τυχη μου που δεν περασε να παει να καρφωθει σε κανενα γαμα και μετα να γελαμε με τα μουτρα του Κολκα) και παντα γυριζει πισω στην αμυνα για να βοηθησει.Αυτη ειναι η δουλεια του κοφτη,οχι να βγαινει κρυφος κυνηγος στο πεναλτι,ελεος δηλαδη.
Απορω τι εχουμε ακομα να δουμε μετα απο το καλοκαιρι με πληρη προετοιμασια και με την φυσικη του κατασταση στο ζενιθ της.Προσωπικα τον θεωρω ενα απο τα καλυτερα 6αρια που εχουν περασει ποτε απο την Ελλαδα,και σιγουρα το καλυτερο που εχω δει εγω.
Για τα οσα τερατα εχουν ακουστει για τα νευρα του κτλ τα 'χω ηδη πει πολλες φορες.Ελπιζω μονο τωρα που καταλαβε για τα καλα σε τι μπουρδελοπρωταθλημα παιζει να προσπαθει να συγκρατει τον θυμο του οσο καλυτερα μπορει,και τοτε αντε γεια,πολυ θα ηθελα να δω ποια δυσμοιρη ελληνικη ομαδα θα μπορουσε να μας παρει το κεντρο,ιδιως αν εχει καποιον γρηγορο παιχτη στον πλαϊ του να τον βοηθαει (οπως ειναι ο Αμπουμπακαρι και ο Βιοτολο).
Τι παραλληρημα ηταν κι αυτο βραδιατικα,μπραβο μου
+1 και συμφωνω και καλα τα λες, όπως θα ελεγε και ο πνευματικος μου πατερας και ηγέτης. (δε λεω εσενα ρε καςς μη χαιρεσαι..)
Και για να μην ξεχνιομαστε.
Την μαχη του Παμπλο με διατητες-δημοσιογραφους-παπαγαλακια-κωλοτουμπιστες την κερδισε ο ΛΑΟΣ μας με το πεισμα του και την αναγνωριση ενος πραγματικου ποδοσφαιρικου επαναστατη. Ο πολεμος συνεχιζεται φυσικα
- paokara129
- Δημοσιεύσεις: 92
- Εγγραφή: Κυρ 17 Μάιος 2009, 23:21
- Τοποθεσία: Ασπρόμαυρη Πάτρα
Re: Pablo Garcia
Συμφωνώ σε όλα όσα γράφεις φίλε.Παρακολουθώ ποδόσφαιρο κοντά στα 25 χρόνια και όντως είναι απο τα καλύτερα 6αρια που έχουν περάσει απο τα ελληνικά γήπεδα (καλός κοφτης, σχεδόν αλάνθαστη κοντινή πάσα, ηρεμία στο κέντρο), αλλα πρέπει να κοντρολάρει λιγάκι τα νεύρα του γιατί είναι υπερπολύτιμος και μας κρέμασε αρκετές φορές φέτος.Τον έχουν βάλει και στο μάτι όλοι οι διαιτητές, που σημαίνει οτι του χρόνου πρέπει να είναι πιο προσεκτικτος.LittleJohn έγραψε:Αντε,να βγαλω και παλι το φαν-μποϊλικι μου προς τιμην του φιλτατου kass![]()
Τι να πεις γιαυτον τον παιχτη...Ο ανθρωπος ειναι ενα κεντρο μονος του,δεν περναει τιποτα,κανει χαβαλε με οποιον κακομοιρη εχει την εμπνευση να προσπαθησει να του κλεψει την μπαλα,διαβαζει την φαση 3 μερονυχτα πιο μπροστα απ' ολους τους υπολοιπους,κανει κοντινες και μακρινες μεταβιβασεις με ακριβεια διαβητη και ειναι απιστευτη εγγυηση για το κεντρο,τοσο για τους συμπαιχτες του οσο και για ολους εμας που παρακολοθουμε.Εχεις εναν Γκαρσια χωρις προετοιμασια να πηγαινει περπατοντας σε ολοκληρο τον αγωνα και ξερεις απο την στιγμη που ανακοινωνεται η εντεκαδα οτι θα εχεις ψυχραιμια στο κεντρο,σωστη κυκλοφορια και οτι δεν θα χασεις την μπαλα σε αυτην την περιοχη.Κι οσο για την γνωστη παπαρια οτι "δεν παταει περιοχη" ,νομιζω οτι ολοι παρατηρησαν οτι εστω και με μισο πνευμονι,οταν ειναι καπως πιο ξεκουραστος μια χαρα ανεβαινει και ψηλοτερα απο το κεντρο (σημερα βρεθηκε και στην γαμμη του κορνερ απο αριστερα να βγαλει σεντρα και επιασε ενα δυνατο σουτ λιγα μετρα εξω απο την περιοχη που κατελληξε σε κορνερ,κι εγω εβριζα την τυχη μου που δεν περασε να παει να καρφωθει σε κανενα γαμα και μετα να γελαμε με τα μουτρα του Κολκα) και παντα γυριζει πισω στην αμυνα για να βοηθησει.Αυτη ειναι η δουλεια του κοφτη,οχι να βγαινει κρυφος κυνηγος στο πεναλτι,ελεος δηλαδη.
Απορω τι εχουμε ακομα να δουμε μετα απο το καλοκαιρι με πληρη προετοιμασια και με την φυσικη του κατασταση στο ζενιθ της.Προσωπικα τον θεωρω ενα απο τα καλυτερα 6αρια που εχουν περασει ποτε απο την Ελλαδα,και σιγουρα το καλυτερο που εχω δει εγω.
Για τα οσα τερατα εχουν ακουστει για τα νευρα του κτλ τα 'χω ηδη πει πολλες φορες.Ελπιζω μονο τωρα που καταλαβε για τα καλα σε τι μπουρδελοπρωταθλημα παιζει να προσπαθει να συγκρατει τον θυμο του οσο καλυτερα μπορει,και τοτε αντε γεια,πολυ θα ηθελα να δω ποια δυσμοιρη ελληνικη ομαδα θα μπορουσε να μας παρει το κεντρο,ιδιως αν εχει καποιον γρηγορο παιχτη στον πλαϊ του να τον βοηθαει (οπως ειναι ο Αμπουμπακαρι και ο Βιοτολο).
Τι παραλληρημα ηταν κι αυτο βραδιατικα,μπραβο μου
Ελπίζω με την κατάλληλη προετοιμασία να δούμε ένα ακόμα καλύτερο Πάμπλο τη νέα σαιζόν
Re: Pablo Garcia
Τα Σπορ το έχουν φωτο!paok87 έγραψε:το χει πιασει η τηλεοραση μηπως?Tetradje έγραψε:Τις γροθιες σηκωσε αδελφε... Μοιαζει να μην εχει σημασια, αλλα η κινηση αυτη απογειωσε ολο το γηπεδο!
εχει κανεις screenshot?
- ehemithos 199
- Δημοσιεύσεις: 1526
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
- Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
- Επικοινωνία:
Re: Pablo Garcia
ΠΑΥΛΑΡΑ ΠΑΥΛΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΠΑΟΚΑΡΑ!!
ανατριχιασα χθες!! ολη η τουμπα ενα ηφαιστειο για να δειξει τη λατρεια της στον παιχτη που δειχνει τα arcidia του στη σαπιλα του ελληνικου κατεστημενου!!
ζαγορακη μη ξεχνας...αυτος ειναι one of us!!!
ανατριχιασα χθες!! ολη η τουμπα ενα ηφαιστειο για να δειξει τη λατρεια της στον παιχτη που δειχνει τα arcidia του στη σαπιλα του ελληνικου κατεστημενου!!
ζαγορακη μη ξεχνας...αυτος ειναι one of us!!!
- ehemithos 199
- Δημοσιεύσεις: 1526
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
- Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
- Επικοινωνία:
Re: Pablo Garcia
φευγει ο σαντος...ερχεται ο αγγελος!!paokovia έγραψε:Τι έγινε το μαλλί ρε παιδιά?Τον κούρεψαν στο αναμορφωτήριο?
Re: Pablo Garcia
Δεν το παιζω ξερολας ουτε οτι δικαιωνομαι αλλα χαιρομαι οταν διαβαζω τετοια κειμενα αναγνωρισης λαθους εκτιμησης...Respect αδερφε...DimisK έγραψε:Όσο περνούν οι μέρες και ηρεμώ, σκέφτομαι καλύτερα την υπόθεση Γκαρσια. Πιστεύω πλέον ότι θα ήταν λάθος να φύγει. Αξίζει μια δεύτερη ευκαιρία και είμαι σίγουρος ότι θα την αρπάξει από τα μαλλιά. Άλλωστε, του χρόνου έχουμε και Ευρώπη...
Τελικά είναι κακό πράγμα να μιλάς εν βρασμώ...
Re: Pablo Garcia
Λυπηρο αδερφε...εχεις απολυτο δικιο...εμενα με χαλασε...λευτερια στον Παμπλο...savvas53 έγραψε:hight light της χρονιας η αντιδραση του pablo στο πρωτο ημιχρονο!
στο σφηριγμα του διαιτητη σε φαουλ που εκανε ετοιμαζεται να δαγκωσει την μπλουζα του με τον γνωστο τροπο και τον χτυπαει ρευμα και σταματαει.
τοσο θλιβερη οσο και ευχαριστη εικονα!
...να μπαινει η λογικη πανω απο την αυθεντικοτητα.
λιονταρι που πνιγει τον βρυχιθμο του για να μην προδωσει την θεση της αγελης....
Re: Pablo Garcia
Αγωνιστικα ηταν ο κορυφαιος εχθες.....πραγματικος αρχοντας ρε μαγκες...σαν να ηθελε να δειξει οτι "Εγω ειμαι αυτος...εγω εχω τη μπαλα,εσεις περιμενετε να δειτε που θα την δωσω γιατι αλλιως δεν θα την παρετε.."
Εγω τον απολαυσα εχθες και αυτος ειναι ο λογος που παντα ελεγα οτι πρεπει να μεινει και του χρονου και μετα απο κανονικη προετοιμασια θα ειναι ακομη καλυτερος....
ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΦΩΤΟ -ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΗΝΗ ΑΠΟΘΕΩΣΗΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΕΔΩ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ..
Στην τηλεοραση φανηκε παντως και εκεινη τη στιγμη αρκετοι απο τους παικτες μας τον κοιτουσαν και του χαμογελουσαν...πιστευω πηρε τη δοση του εκεινη τη στιγμη ο Παυλαρας...
Εγω τον απολαυσα εχθες και αυτος ειναι ο λογος που παντα ελεγα οτι πρεπει να μεινει και του χρονου και μετα απο κανονικη προετοιμασια θα ειναι ακομη καλυτερος....
ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΦΩΤΟ -ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΗΝΗ ΑΠΟΘΕΩΣΗΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΕΔΩ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ..
Στην τηλεοραση φανηκε παντως και εκεινη τη στιγμη αρκετοι απο τους παικτες μας τον κοιτουσαν και του χαμογελουσαν...πιστευω πηρε τη δοση του εκεινη τη στιγμη ο Παυλαρας...
-
Guest
Re: Pablo Garcia
Μόνο αυτό έχουν αδερφέ...δυστυχώς...:scouser4 έγραψε:Τα Σπορ το έχουν φωτο!paok87 έγραψε:το χει πιασει η τηλεοραση μηπως?Tetradje έγραψε:Τις γροθιες σηκωσε αδελφε... Μοιαζει να μην εχει σημασια, αλλα η κινηση αυτη απογειωσε ολο το γηπεδο!
εχει κανεις screenshot?
