5.Pablo Gabriel García Pérez
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: Pablo Garcia
Τι το γραψες ρε συ αυτό το ποστ τώρα???diniko80 έγραψε:ΕΙΡΩΝΕΥΟΜΑΙ φιλε nοvito τα παπαγαλακια των ραδιοφωνων....εμεις το νου μας παντα ομως...ε?
Αν δε το γραφες θα το βλέπαμε αύριο-μεθαύριο στις φυλλάδες...
- khaledfreepaok
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40
Re: Pablo Garcia
Το ότι συζητιέται να πάει ο Πάμπλο στον τέλη πρέπει να μπεί στο θέμα των ανεκδότων... έλα σε παρακαλώ πολύ τώρα...
Re: Pablo Garcia
Η μεγαλυτερη "μεταγραφη" θα ειναι αυτη.
Κρατηστε το μεγαλυτερο (σε ποιοτητα οχι σε προσφορα) αμυντικο χαφ στην ιστορια του ΠΑΟΚ, τα τελευταια 30 χρονια, στην Τουμπα και δωστε του να "καταλαβει" καποια πραγματα. Μην επηρεαζεστε απο τον Καρπετοπουλισμο.
Κρατηστε το μεγαλυτερο (σε ποιοτητα οχι σε προσφορα) αμυντικο χαφ στην ιστορια του ΠΑΟΚ, τα τελευταια 30 χρονια, στην Τουμπα και δωστε του να "καταλαβει" καποια πραγματα. Μην επηρεαζεστε απο τον Καρπετοπουλισμο.
- khaledfreepaok
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40
Re: Pablo Garcia
δεν ρωτησα με βαση αυτα που ακουστηκαν για τελη και αρη.γενικα ρωτησα αν γινονται συζητησεις να ανανεωσει η να οχι
Re: Pablo Garcia
..το θεμα του Παμπλο εκτός απο αγωνιστικές έχει και σημαντικες επικοινωνιακες προεκτασεις.
Η παραμονη του Ινδιανου θα δειξει οτι ο Ζαγορακης σεβεται ΟΛΕΣ τις τάσεις που υπαρχουν στο λαό του ΠΑΟΚ. Θα ηρεμήσει πολλους.
Η παραμονη του Ινδιανου θα δειξει οτι ο Ζαγορακης σεβεται ΟΛΕΣ τις τάσεις που υπαρχουν στο λαό του ΠΑΟΚ. Θα ηρεμήσει πολλους.
Re: Pablo Garcia
Καλα ρε σεις, ακομα να καταλαβουμε οτι τα ΜΜΕ παιζουν παιχνιδια και για να πουλησουν, και για να δημιουργησουν προβλημα? Ειδικα τα αθηναϊκα ειναι πολυ υπουλα.
Χθες ή προχθες σε καποια φαση το in.gr, υποτιθεται το μεγαλυτερο ελληνικο πρακτορειο ειδησεων, στα αθλητικα πανω πανω ειχε
1) Ο Σαντος εχει κλεισει στη Σ. Αραβια
2) Η Τριπολη εχει κανει μυθικη προταση 2,5 εκ. ευρω στον εργοτελη για Κουτσια και ερχονται τα πανω κατω.
Οπως ευκολα γινεται κατανοητο και οι 2 ειδησεις ηταν απιστευτοι παπαδες, που (ω, τι συμπτωση!) προσπαθουσαν να βλάψουν εστω και την τελευταια στιγμη τον ΠΑΟΚ.
Αυτη τη στιγμη που γραφω το ποστ εχει στα χαμηλα το κλεισιμο του Κουτσια στον ΠΑΟΚ, και προσθετει μαλακιες του στυλ οτι στα ανταλλαγματα προσφερθηκαν Βερον, Γκαρσια, Σαντος και Ζαγορακης, αλλα ο Εργοτελης τελικα προτιμησε το ...Ναστο!! Ας σοβαρευτουμε, ακομα και μετα τη μεταγραφη προσπαθουν να δημιουργησουν εντυπωσεις, εμεις δεν πρεπει να ψαρωνουμε. Και για οτιδηποτε κι αν λεγεται ή γραφεται θα πρεπει να ειμαστε υποψιασμενοι.
Χθες ή προχθες σε καποια φαση το in.gr, υποτιθεται το μεγαλυτερο ελληνικο πρακτορειο ειδησεων, στα αθλητικα πανω πανω ειχε
1) Ο Σαντος εχει κλεισει στη Σ. Αραβια
2) Η Τριπολη εχει κανει μυθικη προταση 2,5 εκ. ευρω στον εργοτελη για Κουτσια και ερχονται τα πανω κατω.
Οπως ευκολα γινεται κατανοητο και οι 2 ειδησεις ηταν απιστευτοι παπαδες, που (ω, τι συμπτωση!) προσπαθουσαν να βλάψουν εστω και την τελευταια στιγμη τον ΠΑΟΚ.
Αυτη τη στιγμη που γραφω το ποστ εχει στα χαμηλα το κλεισιμο του Κουτσια στον ΠΑΟΚ, και προσθετει μαλακιες του στυλ οτι στα ανταλλαγματα προσφερθηκαν Βερον, Γκαρσια, Σαντος και Ζαγορακης, αλλα ο Εργοτελης τελικα προτιμησε το ...Ναστο!! Ας σοβαρευτουμε, ακομα και μετα τη μεταγραφη προσπαθουν να δημιουργησουν εντυπωσεις, εμεις δεν πρεπει να ψαρωνουμε. Και για οτιδηποτε κι αν λεγεται ή γραφεται θα πρεπει να ειμαστε υποψιασμενοι.
-
savic79
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Σάβ 23 Μάιος 2009, 13:39
- Τοποθεσία: κάπου στο αÏιστεÏÏŒ κεφάλι του δικεφάλου
Re: Pablo Garcia
και όχι μόνο αυτό αλλά και το ότι ποιος θα παίζει στον ΠΑΟΚ θα το αποφασίζει η οικογένεια του ΠΑΟΚ και όχι η ΕΠΟ η ΚΕΔ και τα εκτελεστικά της όργανα.SATANAS έγραψε:..το θεμα του Παμπλο εκτός απο αγωνιστικές έχει και σημαντικες επικοινωνιακες προεκτασεις.
Η παραμονη του Ινδιανου θα δειξει οτι ο Ζαγορακης σεβεται ΟΛΕΣ τις τάσεις που υπαρχουν στο λαό του ΠΑΟΚ. Θα ηρεμήσει πολλους.
Re: Pablo Garcia
Καλα, αυτο με την προτιμηση του Εργοτελη για Ναστο αντι για Βερον ή/και (!!!) Γκαρσια μου θυμιζει εμενα που καποτε προτιμησα την Μαρια απο την Μονικα (την γνωστη Μονικα. Αληθεια λεω).
Re: Pablo Garcia
+4Isaak the Greek έγραψε:Σεβομαι απολυτα την αποψη σου , αλλα μπορεις τουλαχιστον να παψεις να ειρωνευεσαι εμας που εχουμε διαφορετικη αποψη?
Δεν ειναι μια δεν ειναι δυο οι φορες που το χεις κανει.Το οτι ο Σορλεν αποβληθηκε αδικα δεν αναιρει τη χαζομαρα που εκανε ο Γκαρσια.Οταν αποβληθηκε στο ματς με τον Πανθρακικο , ολοι βγηκαμε και ειπαμε οτι ηταν αδικη αποβολη.Και οταν μαλιστα ο Ρεγκειρο του Αρη εκανε ακριβως το ιδιο πραγμα στο γηπεδο με τη λοξη κερκιδα δεν κουνηθηκε φυλο που μας εξοργισε ακομα ποιο πολυ.
Αυτος ο ανθρωπος ομως μας εκοψε τις οποιες ελπιδες ειχαμε για εξοδο στο Τσου λου επειδη σε μια στιγμη αδυναμιας εβαλε τον εαυτο του πανω απο τον ΠΑΟΚ.Για φαντασου να το εκανε αυτο αν επαιζε στη Ρεαλ (που δεν θα το εκανε δηλ)
Σορρυ για το οφ τοπικ
Re: Pablo Garcia
Διαφωνώ φίλε... Αν το έκανε ο Τζόρτζεβιτς αυτό δεν θα είχε πάρει ούτε καρτα... Άν ήταν ένας άλλος παίκτης άλλης ομάδας θα είχε πάρει κίτρινη... Ο δικός μας στάνταρ κόκκινη...
- khaledfreepaok
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40
Re: Pablo Garcia
+10000gika έγραψε:Διαφωνώ φίλε... Αν το έκανε ο Τζόρτζεβιτς αυτό δεν θα είχε πάρει ούτε καρτα... Άν ήταν ένας άλλος παίκτης άλλης ομάδας θα είχε πάρει κίτρινη... Ο δικός μας στάνταρ κόκκινη...
παιδια αφηστε αυτα οτι φταει ο παμλο.ο ανθρωπας απλα βλαπει την αδικια και ειναι στο χαρακτηρα του να μην την ανεχεται.και θα σας φερω και παραδειγμα γ αυτο που ειπε ο γκικας.στο ματς με τη μπουνια στο γαυρο ειχε γινει το εξης ωραιο που σιγουρα κανενας δεν εχει προσεξει.
το λοιπον σε καποια φαση βγαινει μια σεντρα απο τα δεξια ,βγαινει πανω στη μπαλα ο διογος,την πεταει μπροστα με το μπρατσο πεντακαθαρα και βγαινει μονος του κανει το σουτ και αποκρουει ο χαλκιας σε κορνερ.οταν λοιπον ειναι η μπαλα εξω και πανε να εκτελεσουνε το κορνερ την παιρνει ο διογος και την τραβαει βολε μπροστα ακριβως στην 7.και ο κακος δινει απλα κορνερ.γ αυτο μην ξαναπει κανεις τπτ για παμπλο και τα σχετικα με τισ διαιτησιες και τα νευρα.τη δικια μας την τριχα την κανουνε συρματοσχοινο