5.Pablo Gabriel García Pérez
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Pablo Garcia
Δεν υπάρχει χρόνος για έφεση..Δηλαδή υπάρχει αλλά θα φροντίσουν να αργοπορήσουν, θα τη ρίξουν στις 3 αγωνιστικές αλλα θα είναι αργά, έτσι θα παίξει κ πάλι μόνο με Λαρισα. ΛΑΜΟΓΙΑ!
Re: Pablo Garcia
Δηλαδή αρχίσαμε να αποδεχόμαστε την φυγή του ;
Δηλαδή σε λίγο θα παρακαλάμε τον Γκαγκάτση να μας προστατέψει ;

4 οι ώρες σας κουφάλες.
Δηλαδή σε λίγο θα παρακαλάμε τον Γκαγκάτση να μας προστατέψει ;
4 οι ώρες σας κουφάλες.
Re: Pablo Garcia
Τέσσερις αγωνιστικές στον Γκαρσία
Η Πρωτοβάθμια Πειθαρχική Επιτροπή της Σούπερ Λίγκα τιμώρησε με 4 αγωνιστικές τον Πάμπλο Γκαρσία και πρόστιμο 240 ευρώ για την αποβολή του στο ντέρμπι του ΠΑΟΚ με τον Παναθηναϊκό, για την 1η αγωνιστική των πλέι οφ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Ουρουγουανός μέσος του «δικέφαλου» δεν κλήθηκε καν σε απολογία. Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Επιτροπή, λειτούργησε «σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 7,8 και 10 του Πειθαρχικού Κώδικα της ΕΠΟ και ειδικότερα της παρ. 4 περ. ε ‘Για την αυτοδίκαιη τιμωρία των ποδοσφαιριστών με ποινές αποκλεισμού και χρηματικές ποινές?.., αρκεί η γνώση του αρχηγού της ομάδας που υπογράφει το Φ.Α. χωρίς να είναι αναγκαία η κοινοποίηση των σχετικών αποφάσεων του αρμοδίου οργάνου. Με την υπογραφή και μόνο του Φ.Α. από τον αρχηγό της ομάδας, υφίσταται αμάχητο τεκμήριο και γνώση χωρίς ανταπόδειξη της ποινής’».
Ετσι, ο Γκαρσία μπορεί να αγωνιστεί μόνο στην αναμέτρηση της τελευταίας (6ης) αγωνιστικής των πλέι οφ απέναντι στην Λάρισα, που θα γίνει στην Τούμπα. Ο παίκτης του ΠΑΟΚ χάνει τους δύο αγώνες με την ΑΕΚ και τις εκτός έδρας αναμετρήσεις με την Λάρισα και τον Παναθηναϊκό.
Παράλληλα, η επιτροπή κάλεσε σε απολογία για την Παρασκευή (15/5, 11:00) τις ΠΑΕ ΑΕΚ και ΠΑΟΚ για υβριστικά συνθήματα των οπαδών τους στους αγώνες με τη Λάρισα και τον Παναθηναϊκό, αντίστοιχα.
http://www.goalday.gr/article.asp?catid ... id=2661963
Την πρώτη διέλαθε
την δεύτερη ήταν αυτοδίκαια.
Πάντως που τις βρίσκουνε τέτοιες λέξεις?
Την επόμενη φορά θα είναι κάποιος άλλος ποδοσφαιριστής.
Του χρόνου ίσως αν εχουμε και καλή πορεία θα βρεθεί κάποιος άλλος σε νευραλγική θέση παίχτης με την κόκκινη κάρτα.
Κόβεται η μαλακία ρε παιδιά?
Έχει και τα καλά της η φάση.
Δεν θα φάει άλλη κόκκινη κάρτα για φέτος.
Μπαλάφα ετοιμάσου έρχεται η σειρά σου.
Η Πρωτοβάθμια Πειθαρχική Επιτροπή της Σούπερ Λίγκα τιμώρησε με 4 αγωνιστικές τον Πάμπλο Γκαρσία και πρόστιμο 240 ευρώ για την αποβολή του στο ντέρμπι του ΠΑΟΚ με τον Παναθηναϊκό, για την 1η αγωνιστική των πλέι οφ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Ουρουγουανός μέσος του «δικέφαλου» δεν κλήθηκε καν σε απολογία. Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Επιτροπή, λειτούργησε «σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 7,8 και 10 του Πειθαρχικού Κώδικα της ΕΠΟ και ειδικότερα της παρ. 4 περ. ε ‘Για την αυτοδίκαιη τιμωρία των ποδοσφαιριστών με ποινές αποκλεισμού και χρηματικές ποινές?.., αρκεί η γνώση του αρχηγού της ομάδας που υπογράφει το Φ.Α. χωρίς να είναι αναγκαία η κοινοποίηση των σχετικών αποφάσεων του αρμοδίου οργάνου. Με την υπογραφή και μόνο του Φ.Α. από τον αρχηγό της ομάδας, υφίσταται αμάχητο τεκμήριο και γνώση χωρίς ανταπόδειξη της ποινής’».
Ετσι, ο Γκαρσία μπορεί να αγωνιστεί μόνο στην αναμέτρηση της τελευταίας (6ης) αγωνιστικής των πλέι οφ απέναντι στην Λάρισα, που θα γίνει στην Τούμπα. Ο παίκτης του ΠΑΟΚ χάνει τους δύο αγώνες με την ΑΕΚ και τις εκτός έδρας αναμετρήσεις με την Λάρισα και τον Παναθηναϊκό.
Παράλληλα, η επιτροπή κάλεσε σε απολογία για την Παρασκευή (15/5, 11:00) τις ΠΑΕ ΑΕΚ και ΠΑΟΚ για υβριστικά συνθήματα των οπαδών τους στους αγώνες με τη Λάρισα και τον Παναθηναϊκό, αντίστοιχα.
http://www.goalday.gr/article.asp?catid ... id=2661963
Την πρώτη διέλαθε
την δεύτερη ήταν αυτοδίκαια.
Πάντως που τις βρίσκουνε τέτοιες λέξεις?
Την επόμενη φορά θα είναι κάποιος άλλος ποδοσφαιριστής.
Του χρόνου ίσως αν εχουμε και καλή πορεία θα βρεθεί κάποιος άλλος σε νευραλγική θέση παίχτης με την κόκκινη κάρτα.
Κόβεται η μαλακία ρε παιδιά?
Έχει και τα καλά της η φάση.
Δεν θα φάει άλλη κόκκινη κάρτα για φέτος.
Μπαλάφα ετοιμάσου έρχεται η σειρά σου.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος gash04 την Τρί 12 Μάιος 2009, 16:21, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Pablo Garcia
Όχι kass, ο Γκαρσία έχει συμβόλαιο μέχρι το 2010..καμια φυγή δεν πρέπει να αποδεχτούμε για τις μ@λακιες του κάθε κομπλεξικού κάκου, που δηλώνει οτι θα πυροβολούσε παίκτη του ΠΑΟΚ..γαμώ τα μυαλά σας ΛΑΜΟΓΙΑ
Re: Pablo Garcia
Ελεγα να μην ξαναγραψω εδω για ενα διαστημα, αλλα δεν ξεφευγεις απο το πεπρωμενο.
Α ρε Παμπλο. Λενε για την Μπαρτσα οτι ειναι περισσοτερο απο μια ομαδα. Το ιδιο συμβαινει και με σενα. Εισαι περισσοτερο απο ενας παικτης. Κουβαλας μαζι σου και μεσα σου, ολα αυτα που συνιστουν τους εφιαλτες τους.
Συμφωνω με τον DAAT πιο πανω. Ο κοσμος και οι δημοσιογραφοι επεσαν να τον φανε. Ας τον σωσει η διοικηση. Στην υποθεση Γκαρσια παιζονται πολλα για τον ΠΑΟΚ. Κυριως παιζεται το ποσο ο ΠΑΟΚ ειναι διατεθειμενος να τραβηξει το σκοινι.
Η ενεργεια του Σιμαο στο μπολ μποι διελαθε της προσοχης τους. Το ιδιο και η αγκωνια του Ντιογκο στον τελικο του Κυπελλου. Πανω στον Γκαρσια ομως ειναι προσαρμοσμενοι ολοι οι φακοι εστιασης του μιαρου ποδοσφαιρου αυτης της μπουρδελοχωρας.
2+2 ΜΙΛΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η Π**ΤΣΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΚΟΛΟΝΟΣΚΟΠΗΣΕΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ...
Α ρε Παμπλο. Λενε για την Μπαρτσα οτι ειναι περισσοτερο απο μια ομαδα. Το ιδιο συμβαινει και με σενα. Εισαι περισσοτερο απο ενας παικτης. Κουβαλας μαζι σου και μεσα σου, ολα αυτα που συνιστουν τους εφιαλτες τους.
Συμφωνω με τον DAAT πιο πανω. Ο κοσμος και οι δημοσιογραφοι επεσαν να τον φανε. Ας τον σωσει η διοικηση. Στην υποθεση Γκαρσια παιζονται πολλα για τον ΠΑΟΚ. Κυριως παιζεται το ποσο ο ΠΑΟΚ ειναι διατεθειμενος να τραβηξει το σκοινι.
Η ενεργεια του Σιμαο στο μπολ μποι διελαθε της προσοχης τους. Το ιδιο και η αγκωνια του Ντιογκο στον τελικο του Κυπελλου. Πανω στον Γκαρσια ομως ειναι προσαρμοσμενοι ολοι οι φακοι εστιασης του μιαρου ποδοσφαιρου αυτης της μπουρδελοχωρας.
2+2 ΜΙΛΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η Π**ΤΣΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΚΟΛΟΝΟΣΚΟΠΗΣΕΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ...
Re: Pablo Garcia
την επομενη φορα θα επικαλεστουν πληρεξουσιο απο τον Παμπλο στη μαμα του Κοκκαλη..
Περα απ την πλακα, αν ο Παμπλο φυγει, ειναι σα να αποδεχομαστε οτι οταν ο θειος Σωκρατης βαλει εναν ποδοσφαιριστη στο ματι, τον τελειωνει απ το ελληνικο πρωταθλημα..θλιβερα πραγματα..
Ο Παμπλο θελω να μεινει.
Περα απ την πλακα, αν ο Παμπλο φυγει, ειναι σα να αποδεχομαστε οτι οταν ο θειος Σωκρατης βαλει εναν ποδοσφαιριστη στο ματι, τον τελειωνει απ το ελληνικο πρωταθλημα..θλιβερα πραγματα..
Ο Παμπλο θελω να μεινει.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος jibbie την Τρί 12 Μάιος 2009, 16:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Pablo Garcia
Gika παλικαράκι άκου τι έχω ζήσει μία ζωή στον ΠΑΟΚ.
Σφάξιμο με διαιτησία μέσα στο γήπεδο.
Αντίδραση είτε παιχτών είτε κόσμου και μετά ...
Τιμωρίες από δικαστήρια είτε για την έδρα είτε για αγωνιστικές για παίχτες.
Τα έχω βαρεθεί .
Εσύ είσαι μικρός και έχεις αντοχές γιατί δεν το έχεις ζήσει. Εγώ οφείλω εσένα και τα παιδιά μου να τα προστατέψω. Δεν γουστάρω ρε παιδί μου να έχεις μέσα σου την πίκρα που έχω εγώ. Δεν αξίζει.
Και μην μου πουλήσει κανείς τρέλα για θεωρητικό παοκτσηδηλίκη !!! Δεν γουστάρω. Εγώ θα ορίσω τι θέλω για τα παιδιά μου !!
Και εγώ θέλω να χαίρονται ! Να πηγαίνουν σε ένα μεγάλο καινούριο γήπεδο στο οποίο χαίρονται μία μεγάλη ομάδα.
Με τιμωρίες και με το ένα και το άλλο τρύπημα πάντα μας πηγαίνουν πίσω. Μία ζωή. Και δεν θα τα ζήσει !!!
Κατάλαβες παλικαράκι μου Gika γιατί λέω ότι πρέπει να αφήσουμε τον Τέο να κάνει αυτά που συμφέρουν την ομάδα ????????
Σφάξιμο με διαιτησία μέσα στο γήπεδο.
Αντίδραση είτε παιχτών είτε κόσμου και μετά ...
Τιμωρίες από δικαστήρια είτε για την έδρα είτε για αγωνιστικές για παίχτες.
Τα έχω βαρεθεί .
Εσύ είσαι μικρός και έχεις αντοχές γιατί δεν το έχεις ζήσει. Εγώ οφείλω εσένα και τα παιδιά μου να τα προστατέψω. Δεν γουστάρω ρε παιδί μου να έχεις μέσα σου την πίκρα που έχω εγώ. Δεν αξίζει.
Και μην μου πουλήσει κανείς τρέλα για θεωρητικό παοκτσηδηλίκη !!! Δεν γουστάρω. Εγώ θα ορίσω τι θέλω για τα παιδιά μου !!
Και εγώ θέλω να χαίρονται ! Να πηγαίνουν σε ένα μεγάλο καινούριο γήπεδο στο οποίο χαίρονται μία μεγάλη ομάδα.
Με τιμωρίες και με το ένα και το άλλο τρύπημα πάντα μας πηγαίνουν πίσω. Μία ζωή. Και δεν θα τα ζήσει !!!
Κατάλαβες παλικαράκι μου Gika γιατί λέω ότι πρέπει να αφήσουμε τον Τέο να κάνει αυτά που συμφέρουν την ομάδα ????????
Re: Pablo Garcia
ακριβως...jibbie έγραψε:την επομενη φορα θα επικαλεστουν πληρεξουσιο απο τον Παμπλο στη μαμα του Κοκκαλη..
Περα απ την πλακα, αν ο Παμπλο φυγει, ειναι σα να αποδεχομαστε οτι οταν ο θειος Σωκρατης βαλει εναν ποδοσφαιριστη στο ματι, τον τελειωνει απ το ελληνικο πρωταθλημα..θλιβερα πραγματα..
Ο Παμπλο πρεπει να μεινει.
Re: Pablo Garcia
Δυστηχώς αδέρφια σε μία χώρα που η πουστιά επιβραβεύεται, μην περιμένετε οτί με τον σταυρό στο χέρι και με τις αγαθες προθέσεις μας να μπορεσουμε να κανουμε την υπερβαση.. Υπο τέτοιες συνθήκες θα είμαστε συνεχώς τριτο-τεταρτοι και φυσικά θα χαιρόμαστε με τα ψίχουλα που θα περνουμε. Άμα δεν ισχυροποιήσουμε την θέση μας στο Ελληνικό ποδόσφαιρο, ποτέ μα ποτέ δεν πρόκειτε να καταφέρουμε κάτι περισσότερο από αυτό που είμαστε. Και μην ξεγελιέστε από την φετινή χρονιά μιας και στο τέλος θα μαγειρευτούν έτσι τα πράγματα ώστε πάλι να μην μπορέσουμε να κάνουμε την υπέρβαση. Και πρώτοι να βγούμε του χρόνου στο πρωτάθλημα, τα πλέι οφ θα ισχύουν και για τον πρώτο.
Όσο βλέπουν εκεί κάτω οτί πάμε να σηκώσουμε κεφάλι, τόσο θα μας πολεμάνε και με τον έναν και τον άλλο τρόπο δεν θα μας αφήνουν.
Όσο τα βλέπουμε συναισθηματικά μερικά πράγματα τόσο δεν θα μπορούμε να ξεφύγουμε από την μιζέρια μας. Οι αγαθές και φιλότιμες προσπάθειες του απλού κόσμου του ΠΑΟΚ δυστηχώς δεν αρκούν για να νικήσουμε το σάπιο κατεστημένο.

Όσο βλέπουν εκεί κάτω οτί πάμε να σηκώσουμε κεφάλι, τόσο θα μας πολεμάνε και με τον έναν και τον άλλο τρόπο δεν θα μας αφήνουν.
Όσο τα βλέπουμε συναισθηματικά μερικά πράγματα τόσο δεν θα μπορούμε να ξεφύγουμε από την μιζέρια μας. Οι αγαθές και φιλότιμες προσπάθειες του απλού κόσμου του ΠΑΟΚ δυστηχώς δεν αρκούν για να νικήσουμε το σάπιο κατεστημένο.
Re: Pablo Garcia
O Πάμπλο πρέπει να μείνει γιατί είναι παικταράς και για να κάνουμε ομάδα που θα χτυπήσει το πρωτάθλημα του χρόνου πρέπει να βασιζόμαστε σε παίκτες με μεγάλη αγωνιστική αξία και κυρίως ποδοσφαιρική προσωπικότητα...
Είναι ένα στοίχημα για τη διοίκηση και το αγωνιστικό τμήμα να τον κρατήσει και να τον συνετίσει, να κάνει προετοιμασία και να δείξει τη μεγάλη του ποδοσφαιρική αξία στην Τούμπα
Και μόνο που δέχεται τόσο πόλεμο από την Αθήνα (ομάδες, ΜΜΕ, δικαστές, φιλάθλους κτλ) ένας λόγος παραπάνω να μείνει
Είναι ένα στοίχημα για τη διοίκηση και το αγωνιστικό τμήμα να τον κρατήσει και να τον συνετίσει, να κάνει προετοιμασία και να δείξει τη μεγάλη του ποδοσφαιρική αξία στην Τούμπα
Και μόνο που δέχεται τόσο πόλεμο από την Αθήνα (ομάδες, ΜΜΕ, δικαστές, φιλάθλους κτλ) ένας λόγος παραπάνω να μείνει
- LittleJohn
- Δημοσιεύσεις: 507
- Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16
Re: Pablo Garcia
Το μονο που ελπιζω ειναι η διοικηση να μην παιξει το σικε παιχνιδι του ΠΟΚ.Αυτο το 2+2 για μενα πρεπει να ειναι η τελικη υπογραφη του Γκαρσια για συνεχεια στην ομαδα.
ΑΘΗΝΑ ΓΑΜΗΜΕΝΗ,Ο ΠΑΟΚ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ!
Παντα μπροστα σας θα μας βρισκετε μπασταρδα καρκινωματα του ποδοσφαιρου...
ΑΘΗΝΑ ΓΑΜΗΜΕΝΗ,Ο ΠΑΟΚ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ!
Παντα μπροστα σας θα μας βρισκετε μπασταρδα καρκινωματα του ποδοσφαιρου...
Re: Pablo Garcia
tad έγραψε:Gika παλικαράκι άκου τι έχω ζήσει μία ζωή στον ΠΑΟΚ.
Σφάξιμο με διαιτησία μέσα στο γήπεδο.
Αντίδραση είτε παιχτών είτε κόσμου και μετά ...
Τιμωρίες από δικαστήρια είτε για την έδρα είτε για αγωνιστικές για παίχτες.
Τα έχω βαρεθεί .
Εσύ είσαι μικρός και έχεις αντοχές γιατί δεν το έχεις ζήσει. Εγώ οφείλω εσένα και τα παιδιά μου να τα προστατέψω. Δεν γουστάρω ρε παιδί μου να έχεις μέσα σου την πίκρα που έχω εγώ. Δεν αξίζει.
Και μην μου πουλήσει κανείς τρέλα για θεωρητικό παοκτσηδηλίκη !!! Δεν γουστάρω. Εγώ θα ορίσω τι θέλω για τα παιδιά μου !!
Και εγώ θέλω να χαίρονται ! Να πηγαίνουν σε ένα μεγάλο καινούριο γήπεδο στο οποίο χαίρονται μία μεγάλη ομάδα.
Με τιμωρίες και με το ένα και το άλλο τρύπημα πάντα μας πηγαίνουν πίσω. Μία ζωή. Και δεν θα τα ζήσει !!!
Κατάλαβες παλικαράκι μου Gika γιατί λέω ότι πρέπει να αφήσουμε τον Τέο να κάνει αυτά που συμφέρουν την ομάδα ????????
Ελπίζω tad ότι δεν θα το πάρεις προσωπικά, άλλωστε μόλις χτες χειροκρότησα ένα πολύ όμορφο κείμενο σου .
Άκου λοιπόν με τα λόγια του ποιητή πώς μεγαλώνω κι εγώ τα παιδιά μου.
Στο παιδί μου δεν άρεσαν ποτέ τα παραμύθια
Και του μιλούσανε για Δράκους και για το πιστό σκυλί
Για τα ταξίδια της Πεντάμορφης και για τον άγριο λύκο
Μα στο παιδί μου δεν άρεσαν ποτέ τα παραμύθια
Τώρα, τα βράδια, κάθομαι και του μιλώ
Λέω το σκύλο σκύλο, το λύκο λύκο, το σκοτάδι σκοτάδι
Του δείχνω με το χέρι τους κακούς,
του μαθαίνω ονόματα σαν προσευχές,
του τραγουδώ τους νεκρούς μας.
Α! φτάνει πια ! Πρέπει να λέμε την αλήθεια στα παιδιά.
Μ. ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ
-
κωστας/παοκ4
- Δημοσιεύσεις: 95
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 17:15
Re: Pablo Garcia
ΠΡΟΕΔΡΕ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΣΥΜΦΩΝΗΣΗ ΤΟΝ ΔΙΩΓΜΟ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΕΩΘΗΣ ΕΣΥ ΤΗΝ ΦΥΓΗ ΤΟΥ και ας' τα φερεφωνα των ULTRAS μιλουν για μεγαλη μεταγραφη αμυντικου χαφ.Μια ερωτηση αν ηταν ποδοσφαιριστης του ολυμπιακο-παο-αεκ θα τολμουσε καποιος να τους υποδεξη τι πρεπει να κανουν με τον GARCIA-περιπτωση ΜΟΡΙΣ με ΤΖΩΡΤΖΕΒΙΤΣ κτυπημα εν ψυχρω.Υπαρχη τεραστια αγωνιστικη εμπειρια για να μπουνε ασφαλιστικες δικλειδες για την συμπεριφορα του.Το μονο που δεν μπορω να του συγχωρησω ειναι η συμπεριφορα του στον προπονητη ΗΝ ΧΡΕΩΝΕΣΕ ΤΗΝ ΦΥΓΗ ΤΟΥ