5.Pablo Gabriel García Pérez
Re: Pablo Garcia
«Είσαι ινδιάνος» τον ρώτησαν σε μια από τις πρώτες του συνεντεύξεις όταν πρωτοήρθε.
«Όχι, αλλά θα ήθελα να είμαι» απάντησε.
Φύγε ρε Ινδιάνε, που δεν είσαι Ινδιάνος αλλά θα ήθελες να είσαι. Φύγε γιατί δεν χωράς σ’ αυτό το όμορφο αγγελικά πλασμένο ελληνικό ποδόσφαιρο. Φύγε γιατί δεν σε λένε Ντιόγκο, δεν σε λένε Κυριάκο, δεν σε λένε Καραγκούνη. Εσύ όταν σε χτυπάνε σηκώνεις ανάστημα, δεν πέφτεις με το φύσημα του αέρα να ξεγελάσεις. Δεν παίζεις στο ΠΟΚ στον ΠΑΟΚ παίζεις, μόνο αυτό σου καταλογίζω, έπρεπε να το είχες καταλάβει.
Φύγε ρε, εσύ φταις στο λένε τα ραδιόφωνα, στο λένε οι εφημερίδες, στο λένε κι εδώ μέσα. Αλάνι της αλάνας δεν χωράς στην νέα Τούμπα με τα θερμαινόμενα καθίσματα και τις δεκαεφτά χιλιάδες θέσεις πάρκινγκ. Εσύ δεν ξέρεις να δέχεσαι την αδικία, δεν ξέρεις να δέχεσαι την ήττα, δεν αφήνεις τους αντιπάλους σου να βολτάρουν έξω από την περιοχή σου.
Τι δουλειά έχεις εσύ στο προϊόν της άμεμπτης Σούπερ-λίγδας του Πηλαδάκη του Κόκαλη του Πατέρα ;
Κορόιδο Ινδιάνε, αντί να καθίσεις πάνω στο μεγάλο είναι αλήθεια συμβόλαιο σου, να γίνεις «καλό παιδί» εσύ παθιάζεσαι, τρελαίνεσαι, αρρωσταίνεις.
Επειδή κι εγώ παθιάζομαι, τρελαίνομαι, αρρωσταίνω αδερφέ μου να ξέρεις ότι είμαι μαζί σου.
Υ.Γ. Να ξέρεις Πάμπλο οι Ινδιάνοι τον χάσανε τον πόλεμο. Τώρα ζούνε σε καταυλισμούς-γκέτο και πουλάνε μπιχλιμπίδια σε λευκούς τουρίστες.
«Όχι, αλλά θα ήθελα να είμαι» απάντησε.
Φύγε ρε Ινδιάνε, που δεν είσαι Ινδιάνος αλλά θα ήθελες να είσαι. Φύγε γιατί δεν χωράς σ’ αυτό το όμορφο αγγελικά πλασμένο ελληνικό ποδόσφαιρο. Φύγε γιατί δεν σε λένε Ντιόγκο, δεν σε λένε Κυριάκο, δεν σε λένε Καραγκούνη. Εσύ όταν σε χτυπάνε σηκώνεις ανάστημα, δεν πέφτεις με το φύσημα του αέρα να ξεγελάσεις. Δεν παίζεις στο ΠΟΚ στον ΠΑΟΚ παίζεις, μόνο αυτό σου καταλογίζω, έπρεπε να το είχες καταλάβει.
Φύγε ρε, εσύ φταις στο λένε τα ραδιόφωνα, στο λένε οι εφημερίδες, στο λένε κι εδώ μέσα. Αλάνι της αλάνας δεν χωράς στην νέα Τούμπα με τα θερμαινόμενα καθίσματα και τις δεκαεφτά χιλιάδες θέσεις πάρκινγκ. Εσύ δεν ξέρεις να δέχεσαι την αδικία, δεν ξέρεις να δέχεσαι την ήττα, δεν αφήνεις τους αντιπάλους σου να βολτάρουν έξω από την περιοχή σου.
Τι δουλειά έχεις εσύ στο προϊόν της άμεμπτης Σούπερ-λίγδας του Πηλαδάκη του Κόκαλη του Πατέρα ;
Κορόιδο Ινδιάνε, αντί να καθίσεις πάνω στο μεγάλο είναι αλήθεια συμβόλαιο σου, να γίνεις «καλό παιδί» εσύ παθιάζεσαι, τρελαίνεσαι, αρρωσταίνεις.
Επειδή κι εγώ παθιάζομαι, τρελαίνομαι, αρρωσταίνω αδερφέ μου να ξέρεις ότι είμαι μαζί σου.
Υ.Γ. Να ξέρεις Πάμπλο οι Ινδιάνοι τον χάσανε τον πόλεμο. Τώρα ζούνε σε καταυλισμούς-γκέτο και πουλάνε μπιχλιμπίδια σε λευκούς τουρίστες.
- aspromauri
- Δημοσιεύσεις: 2310
- Εγγραφή: Πέμ 24 Ιαν 2008, 11:43
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Pablo Garcia
καλο θα ηταν,κατα τη γνωμη μου,για 2-3 μερες(μεχρι να ηρεμησουμε)να κλεισει αυτο το τοπικ γιατι αλλιως θα γινει μπουρδελο......
- Isaak the Greek
- Δημοσιεύσεις: 1216
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
- Τοποθεσία: Melbourne Australia
Re: Pablo Garcia
kass κι εγω μαζι σου ειμαι φιλε αλλα μη ξεχνας οτι "If you can't crack the system , Bent it"
Κανεις δεν του ειπε να αλλαξει αυτο που ειναι.Αλλα αν αγαπαει την ομαδα μας ή εστω αν νοιαζεται λιγο γι αυτην , ας κανει και τα στραβα ματια καμια φορα.
Κανεις δεν του ειπε να αλλαξει αυτο που ειναι.Αλλα αν αγαπαει την ομαδα μας ή εστω αν νοιαζεται λιγο γι αυτην , ας κανει και τα στραβα ματια καμια φορα.
Re: Pablo Garcia
Αυτό διέλαθε της προσοχής σας/μας/τους?
Και πόσα μύρια βίντεο σαν και αυτά μπορεί να βρει κανείς.
Άρων άρων σταύρωσον αυτόν.
Υ.Γ Γεια σου ρε Γκαρσία σκέτο (παοκμανια χρήστης).
Και πόσα μύρια βίντεο σαν και αυτά μπορεί να βρει κανείς.
Άρων άρων σταύρωσον αυτόν.
Υ.Γ Γεια σου ρε Γκαρσία σκέτο (παοκμανια χρήστης).
Re: Pablo Garcia
Ότι και να πώ είναι λίγο μπροστά σ αυτά που έγραψες, να σαι καλά αδερφέ!kass4 έγραψε:«Είσαι ινδιάνος» τον ρώτησαν σε μια από τις πρώτες του συνεντεύξεις όταν πρωτοήρθε.
«Όχι, αλλά θα ήθελα να είμαι» απάντησε.
Φύγε ρε Ινδιάνε, που δεν είσαι Ινδιάνος αλλά θα ήθελες να είσαι. Φύγε γιατί δεν χωράς σ’ αυτό το όμορφο αγγελικά πλασμένο ελληνικό ποδόσφαιρο. Φύγε γιατί δεν σε λένε Ντιόγκο, δεν σε λένε Κυριάκο, δεν σε λένε Καραγκούνη. Εσύ όταν σε χτυπάνε σηκώνεις ανάστημα, δεν πέφτεις με το φύσημα του αέρα να ξεγελάσεις. Δεν παίζεις στο ΠΟΚ στον ΠΑΟΚ παίζεις, μόνο αυτό σου καταλογίζω, έπρεπε να το είχες καταλάβει.
Φύγε ρε, εσύ φταις στο λένε τα ραδιόφωνα, στο λένε οι εφημερίδες, στο λένε κι εδώ μέσα. Αλάνι της αλάνας δεν χωράς στην νέα Τούμπα με τα θερμαινόμενα καθίσματα και τις δεκαεφτά χιλιάδες θέσεις πάρκινγκ. Εσύ δεν ξέρεις να δέχεσαι την αδικία, δεν ξέρεις να δέχεσαι την ήττα, δεν αφήνεις τους αντιπάλους σου να βολτάρουν έξω από την περιοχή σου.
Τι δουλειά έχεις εσύ στο προϊόν της άμεμπτης Σούπερ-λίγδας του Πηλαδάκη του Κόκαλη του Πατέρα ;
Κορόιδο Ινδιάνε, αντί να καθίσεις πάνω στο μεγάλο είναι αλήθεια συμβόλαιο σου, να γίνεις «καλό παιδί» εσύ παθιάζεσαι, τρελαίνεσαι, αρρωσταίνεις.
Επειδή κι εγώ παθιάζομαι, τρελαίνομαι, αρρωσταίνω αδερφέ μου να ξέρεις ότι είμαι μαζί σου.
Υ.Γ. Να ξέρεις Πάμπλο οι Ινδιάνοι τον χάσανε τον πόλεμο. Τώρα ζούνε σε καταυλισμούς-γκέτο και πουλάνε μπιχλιμπίδια σε λευκούς τουρίστες.
ΠΑΟΚ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΙΜΗ Κ ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΠΑΜΠΛΟ ΤΟΝ ΓΚΑΡΣΙΑ!
- indian chief
- Δημοσιεύσεις: 387
- Εγγραφή: Πέμ 04 Δεκ 2008, 23:58
Re: Pablo Garcia
χρονια πολλα παμπλε!!
εγω γουσταρω παμπλο....δε θελω να φυγει...πρωτα απ ολα παικτικα γιατι δεν υπαρχει αλλος σαν κι αυτον στη θεση του, και δευτερον γιατι δεν ανεχομαι αλλο να βαφτιζουνε αληταρα αυτον που δεν ανεχεται τις υπουλες και μεθοδικες προκλησεις......ΑΝ υπηρχε ισονομια και αντιμετωπιζονταν και οι παικτες των αλλων ομαδων οπως και οι δικοι μας θα δεχομουνα τα παντα....δεν υπαρχει ομως....και κερατας και δαρμενος δε γινεται....αναγκαστικα αντιδρας οταν σε στοχοποιουν παντου και παντα.....κι οπως ειπε κι ενας αδερφος πιο πανω αν εγραφε στα @@@ του την ομαδα τοτε θα ηταν το καλυτερο παιδι και θα καθοταν στο συμβολαιο του.....
εγω γουσταρω παμπλο....δε θελω να φυγει...πρωτα απ ολα παικτικα γιατι δεν υπαρχει αλλος σαν κι αυτον στη θεση του, και δευτερον γιατι δεν ανεχομαι αλλο να βαφτιζουνε αληταρα αυτον που δεν ανεχεται τις υπουλες και μεθοδικες προκλησεις......ΑΝ υπηρχε ισονομια και αντιμετωπιζονταν και οι παικτες των αλλων ομαδων οπως και οι δικοι μας θα δεχομουνα τα παντα....δεν υπαρχει ομως....και κερατας και δαρμενος δε γινεται....αναγκαστικα αντιδρας οταν σε στοχοποιουν παντου και παντα.....κι οπως ειπε κι ενας αδερφος πιο πανω αν εγραφε στα @@@ του την ομαδα τοτε θα ηταν το καλυτερο παιδι και θα καθοταν στο συμβολαιο του.....
Re: Pablo Garcia
kass4 έγραψε:«Είσαι ινδιάνος» τον ρώτησαν σε μια από τις πρώτες του συνεντεύξεις όταν πρωτοήρθε.
«Όχι, αλλά θα ήθελα να είμαι» απάντησε.
Φύγε ρε Ινδιάνε, που δεν είσαι Ινδιάνος αλλά θα ήθελες να είσαι. Φύγε γιατί δεν χωράς σ’ αυτό το όμορφο αγγελικά πλασμένο ελληνικό ποδόσφαιρο. Φύγε γιατί δεν σε λένε Ντιόγκο, δεν σε λένε Κυριάκο, δεν σε λένε Καραγκούνη. Εσύ όταν σε χτυπάνε σηκώνεις ανάστημα, δεν πέφτεις με το φύσημα του αέρα να ξεγελάσεις. Δεν παίζεις στο ΠΟΚ στον ΠΑΟΚ παίζεις, μόνο αυτό σου καταλογίζω, έπρεπε να το είχες καταλάβει.
Φύγε ρε, εσύ φταις στο λένε τα ραδιόφωνα, στο λένε οι εφημερίδες, στο λένε κι εδώ μέσα. Αλάνι της αλάνας δεν χωράς στην νέα Τούμπα με τα θερμαινόμενα καθίσματα και τις δεκαεφτά χιλιάδες θέσεις πάρκινγκ. Εσύ δεν ξέρεις να δέχεσαι την αδικία, δεν ξέρεις να δέχεσαι την ήττα, δεν αφήνεις τους αντιπάλους σου να βολτάρουν έξω από την περιοχή σου.
Τι δουλειά έχεις εσύ στο προϊόν της άμεμπτης Σούπερ-λίγδας του Πηλαδάκη του Κόκαλη του Πατέρα ;
Κορόιδο Ινδιάνε, αντί να καθίσεις πάνω στο μεγάλο είναι αλήθεια συμβόλαιο σου, να γίνεις «καλό παιδί» εσύ παθιάζεσαι, τρελαίνεσαι, αρρωσταίνεις.
Επειδή κι εγώ παθιάζομαι, τρελαίνομαι, αρρωσταίνω αδερφέ μου να ξέρεις ότι είμαι μαζί σου.
Υ.Γ. Να ξέρεις Πάμπλο οι Ινδιάνοι τον χάσανε τον πόλεμο. Τώρα ζούνε σε καταυλισμούς-γκέτο και πουλάνε μπιχλιμπίδια σε λευκούς τουρίστες.
-10000
φιλε kass4, απο ποτε στο ποδοσφαιρο το "όταν σε χτυπάνε σηκώνεις ανάστημα" εινια μαγκια και οχι λαλακια???
με τη δικη σου λογικη το ποδοσφαιρο θα ηταν ραγκμπι.
εμεις δε λεμε ο γκαρσια να γινοταν καραγκουνης, απλα σε χτυπαει ο σιμαο σκασε και μη μιλας και βαλε το γκολ της νικης....
δλδ ο derbyshire του γαυρο που του ανοιξαν τη μυτη στον τελικο, αν ηταν ο γκαρσια θα επαιρνε το αυτοματο και θα τους γαζωνε ολους...
αλλα ευτυχως για το μαλακα τον γαυρο ειχε αλλη παιδεια και τους εχωσε 2 γκολ.
ΕΓΩ ΤΕΤΟΙΟ ΜΑΓΚΑ ΤΟΝ ΗΘΕΛΑ ΤΟΝ ΓΚΑΡΣΙΑ (γιατι ολοι ξερουμε ποση μπαλλα γνωριζει) ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝΑΝ ΨΥΧΑΣΘΕΝΗ ΜΑΛΑΚΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΡΕΜΑΣΕΙ ΤΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΦΕΤΟΣ
ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΔΩΣΕΙ ΜΠΟΥΝΙΕΣ ΚΑΙ ΚΛΩΤΣΙΕΣ ΣΤΟ "ΣΑΠΙΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ"
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος sskape την Δευ 11 Μάιος 2009, 13:52, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: Pablo Garcia
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ ΦΙΛΕ .... +1000000000000000000000arisk έγραψε:Ναί, ο Κάκος είναι αδικαιολόγητος που δεν έδωσε ούτε καν φάουλ στην αντιαθλητική ενέργεια του Σιμάο...
Ναί, έκρινε την έκβαση του παιχνιδιού με την μεροληπτική του απόφαση στη φάση αυτή...
Ναί, έπρεπε να πάρει κατευθείαν κόκκινη ο Σιμάο...
Ναί, έπρεπε να πάρει κόκκινη κάρτα ή τουλάχιστον κίτρινη και ο Καραγκούνης που κλώτσησε το Μουσλίμοβιτς στη φασαρία...
Ναι, δεν έδωσε αγκωνιά ο Γκαρσία στον Σιμάο... Μόνο κλωτσιά του έδωσε ο άνθρωπος...
Όμως...
Αποχαιρετίστε τον "λαϊκό ήρωα" Πάμπλο Γκαρσία... Γιατί πιθανότατα δεν θα τον ξαναδείτε στην Τούμπα...
Τον παίκτη που για ακόμα μία φορά έβαλε τον εαυτό του πάνω απο την ομάδα... Που έβαλε το "εγώ" του πάνω απο "εμείς"... Που έκανε άλλη μια ψευτομαγκιά τύπου Ανατολάκη... Αν αυτός που παίρνει 800.000 ευρώ το χρόνο δικαιούται να καταστρέφει επανελλειμένα την ομάδα όποτε του καυλώσει ή όποτε τον προκαλέσει κάποιος και του θίξει τον εγωισμό του, τότε τί να κάνει ο 16άρης στην Θύρα 4 μόλις αδικηθεί η ομάδα του...?? Να μην κάνει ντού...?? Να μην πετάξει κοτρόνια...?? Να μην τα σπάσει όλα...?? Όποιος έχει αρχίδια και γουστάρει να το παίξει αλήτης πάει στη φυσούνα μετά το μάτς ή έξω απο τα αποδυτήρια και σαπίζεται στο ξύλο... Δεν δίνει κλωτσιές και αγκωνιές στα μουλωχτά... Αυτά τα έκανε ο Ανατολάκης και τα λοιπά μπ@στ@ρδ@κι@ των Αθηνών... Δεν τα κάνει ο ηγέτης της ΠΑΟΚΑΡΑΣ...
Αυτά είναι τα πρότυπα που θέλετε να δώσετε στα παιδιά σας ρε...?? Έτσι θέλετε να κάνετε τα μικρά ΠΑΟΚτσάκια ρε...?? Σαν τα μούτρα του Γκαρσία...?? Έτσι είναι οι ΠΑΟΚτζήδες ρε...?? Αυτή είναι η μαγκιά μας..?? Αυτά μας μάθανε οι παλαιότεροι, αυτοί που μας έκαναν ΠΑΟΚτζήδες, αυτοί που μας μύησαν στη μαγεία της Τούμπας...??
Τι να πώ... Κρίμα...
Ο ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ ΡΕ!!
Τώρα τι γράφονται στην κεντρική σελίδα , ΔΕΝ μπορώ να τα καταλάβω!
Πάνε να βγάλουν "αθώο" τον Γκαρσία !!!??? Μα είναι δυνατόν ρε παιδιά!!!
Αυτός είναι για ρινγκ , δεν είναι για γήπεδο! Να μας λείπουν τέτοιοι παίχτες! Κάτι τέτοιους τσόγλανος , μου θυμίζει νταήδες παλιούς του ολυμπιακού ....
ΔΕΝ θέλω τέτοιους στη Παοκάρα ρε .. Θέλω ΗΓΕΤΕΣ με "απίδια" που να παίζουν σαν σκυλιά με λύσσα , ΑΛΛΑ με αθλητικό πνεύμα!!!
Τέτοια πρότυπα θέλω τα παιδιά μας να βλέπουν και ΟΧΙ ποδοσφαιριστές χούλιγκαν!
Υπάρχουν και ανάλογα αθλήματα που μπορούν να ικανοποιηθούν οι ενδιαφερόμενοι ... βλ. Μποξ , Κάτς , Κίκ Μπόξινγκ κτλ κτλ
Κρίμα που οι υπεύθυνοι του site στην κεντρική σελίδα έχουν άλλη "γραμμή" ... ΚΡΙΜΑ!!!!
Υ.γ. Κάκο ... είσαι μεγάλος μ@λάκας!
Re: Pablo Garcia
Κάτσε τοτε φίλε να σε αδικούν όπως κάνουν δεκάδες χρόνια τώρα και να μη λές τίποτα , να τα καταπίνεις και να είσαι το καλό παιδί σε ότι κ αν σου κάνουν..
Και να πάρει το μπούλο ρε ο Γκαρσία, ο μ@λ@κ@ς ο ψυχασθενής, που τον γαμάνε κ τα παιρνει στο κρανίο αντι να λέει κ ευχαριστώ!
Και να πάρει το μπούλο ρε ο Γκαρσία, ο μ@λ@κ@ς ο ψυχασθενής, που τον γαμάνε κ τα παιρνει στο κρανίο αντι να λέει κ ευχαριστώ!
Re: Pablo Garcia
σιμαο, παπαδοπουλος, ντιε, βιτολο,νατσο γκαρσια, ντιογκο εχουν κανει πολυ χειροτερα σε μεταξυ μας αγωνες φετος, αλλα κανενας απο αυτους δεν αποβληθηκε ουτε χαρακτηριστηκε αληταρας απο τα ΜΜΕ. ο δε ντιογκο σε καθε αγωνα δινει 4-5 αγκωνιες, πολυ χειροτερες απο το χθεσινο σκριν του γκαρσια, και στο τελικο κυπελου ολοι ειδαν την εγκληματικη αγκωνια του, ομως δε κληθηκε απο βιντεο του αγωνα σε απολογια...ο γκαρσια δηλαδη εκτος απο τη χοντρη μαλακια στο καραισκακη εχει κανει τιποτα που να δικαιολογει ολη αυτη τη φασαρια γυρω απο το ονομα του? πεσαμε στη παγιδα των ΜΜΕ και παμε να διωξουμε το καλυτερο παικτη μας αν και χωρις προετοιμασια και με σκληρο τραυματισμο απο σιμαο στο πρωτο γυρο. ολα μου φαινονται ορχηστρωμενα απο δημοσιογραφους του γαυρου αλλα και αλλους που πεσαν στη παγιδα. η διοικηση με τη χθεσινη δηλωση δειχνει να τον στηριζει (οχι για την ενεργεια του αλλα για την προκαταληψη σε αυτον). δε νομιζω να φυγει , η διοικηση και ο προπονητης δειχνουν να μη μασανε απο μουρμουρες, η μονη περιπτωση ειναι να βρεθει καποιος καλυτερος με τα ιδια χρηματα, απιθανο ομως να βρεθει καποιος αλλος.
- PRAKTORINOS
- Δημοσιεύσεις: 2079
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 10:55
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, μεταξύ αράουτ και μπενάλντ.
Re: Pablo Garcia
Ποδοσφαιριστής που δεν ενεργεί για το συμφέρον της ομάδας είναι καμμένος.
Αγωνιστική ευφυία είναι να υποχρεώσεις τον αντίπαλο σε παθητικό ρόλο.
Εαν βρεθεί η κατάλληλη ευκαιρία, σημαδεύεις παίκτη της αντίπαλης ομάδας που έχει ήδη κίτρινη κάρτα, που είναι ήδη εκνευρισμένος (περιστατικό με ball-boy) και τον στέλνεις στα αποδυτήρια.
Δεν τον κάνεις μάγκα, δεν μπαίνεις βλακωδώς εσύ στη θέση του.
Αγωνιστικό επίτευγμα είναι να κατατροπώσεις τον αντίπαλό σου, μέσα στην έδρα σου υπερασπίζοντας και διευρύνοντας το πλεονέκτημα που μάτωσες να αποκτήσεις επί τριάντα αγώνες.
Δεν ανταλλάσεις το +1, με -2 επ'ουδενί.
Διοικητική μέριμνα είναι να λαμβάνεις τα μέτρα σου ώστε να μην επαναλαμβάνονται τα λάθη τού πολύ κοντινού παρελθόντος.
Παμπλο αγορι μου, την εχεις ξανακανει τη μαλακία πολλάκις.
Κουλαρε!
Διαιτητης είναι ο ελλην Κολίνα.
Τα εχει παρει στο καραφλο του σκαλπ, απο την προηγουμενη φορά, που του διεφυγε το μπουνιδι στο βουτυρομπεμπε και τελικά σε τιμωρησαν μεσω βιντεο.
Σου την εχει φυλαγμενη.
Μη τσιμπήσεις σε τυχον προκληση!
Μη τσιμπήσεις!
Μη τσιμπησεις!
Μη τσιμπησεις!
Μη τσιμπήσεις!
Μη τσιμπήσεις!
Μη τσιμπησεις!
Μη τσιμπησεις!
Αγωνιστική ευφυία είναι να υποχρεώσεις τον αντίπαλο σε παθητικό ρόλο.
Εαν βρεθεί η κατάλληλη ευκαιρία, σημαδεύεις παίκτη της αντίπαλης ομάδας που έχει ήδη κίτρινη κάρτα, που είναι ήδη εκνευρισμένος (περιστατικό με ball-boy) και τον στέλνεις στα αποδυτήρια.
Δεν τον κάνεις μάγκα, δεν μπαίνεις βλακωδώς εσύ στη θέση του.
Αγωνιστικό επίτευγμα είναι να κατατροπώσεις τον αντίπαλό σου, μέσα στην έδρα σου υπερασπίζοντας και διευρύνοντας το πλεονέκτημα που μάτωσες να αποκτήσεις επί τριάντα αγώνες.
Δεν ανταλλάσεις το +1, με -2 επ'ουδενί.
Διοικητική μέριμνα είναι να λαμβάνεις τα μέτρα σου ώστε να μην επαναλαμβάνονται τα λάθη τού πολύ κοντινού παρελθόντος.
Παμπλο αγορι μου, την εχεις ξανακανει τη μαλακία πολλάκις.
Κουλαρε!
Διαιτητης είναι ο ελλην Κολίνα.
Τα εχει παρει στο καραφλο του σκαλπ, απο την προηγουμενη φορά, που του διεφυγε το μπουνιδι στο βουτυρομπεμπε και τελικά σε τιμωρησαν μεσω βιντεο.
Σου την εχει φυλαγμενη.
Μη τσιμπήσεις σε τυχον προκληση!
Μη τσιμπήσεις!
Μη τσιμπησεις!
Μη τσιμπησεις!
Μη τσιμπήσεις!
Μη τσιμπήσεις!
Μη τσιμπησεις!
Μη τσιμπησεις!