18.Γιώργος Φωτάκης
-
Johann4
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Μπράβο Φωτάκη που ήσουν όλη την ώρα μες τα πόδια του Ντιόπ και τον τάραξες στην κλωτσιά μην αφήνοντάς τον να πάρει ανάσα... Τόσες κλωτσιές απο Δαυίδ σε Γολιάθ δεν θυμάμαι απο πότε είχα να δώ... Και πάλι μπράβο για το πάθος σου... Μια απο τα ίδια θέλουμε και στο οακα με την ξεφτιλόπη τον καραγκούνη...
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Πολύ παθιασμένος και ψύχραιμος στις μεταβιβάσεις.
Γενικά μου έκανε πολύ καλή εντύπωση σήμερα.
Κέρδισε φυσικά και το πέναλτι.
Γενικά μου έκανε πολύ καλή εντύπωση σήμερα.
Κέρδισε φυσικά και το πέναλτι.
-
Dimg4
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Μπραβο και απο μενα ρε Φωτακη. Επιτελους ρε Χαβε, εμπιστεψου τη θεση αυτη στον Φωτακη να αποκτησει και εμπιστοσυνη στα ποδια του. Πολλα τρεξιματα και πιεση στον Ντιοπ, σε σημειο να εξαφανιζεται ο μαυρουλης απο το γηπεδο σε πολλα σημεια του αγωνα
Η αλλαγη του εγινε προφανως για φρεσκαρισμα στα τρεξιματα
Η αλλαγη του εγινε προφανως για φρεσκαρισμα στα τρεξιματα
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
και επρεπε να τραυματιστει ο ιβιτς για να δουμε τον φωτακη? αυτο αναρωτιεμαι μονο
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Για να ψηλώσει η ομάδα, το μόνο που μπορώ να φανταστώ (το ίδιο και γιατί δεν έβγαλε τον Αθανασιάδη, θα κονταίναμε)nikos55 έγραψε:Ηθελα να ρωτησω γιατι αντικατασταθηκε αλλα θα μου πειτε τι ψαχνεις τωρα...
Πολύ καλός για 2ο συνεχόμενο αγώνα, συνέχισε έτσι γιατί με τη χαζομάρα του Πάμπλο, θα σε χρειαστούμε ακόμα περισσότερο!
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Στο προηγούμενο έψαξε να βγάλει 2-3 κάθετες, αλλά δεν του βγήκαν.
Χθες, κέρδισε το πέναλτι, ζήτησε μπάλα, πίεσε τον Ντιοπ, πάτησε κάθε σημείο του γηπέδου και υποθέτω ότι του τέλειωσαν οι ανάσες.
Άξιζε το χειροκρότημα που πήρε στην αλλαγή.
Για μένα MVP.
Χθες, κέρδισε το πέναλτι, ζήτησε μπάλα, πίεσε τον Ντιοπ, πάτησε κάθε σημείο του γηπέδου και υποθέτω ότι του τέλειωσαν οι ανάσες.
Άξιζε το χειροκρότημα που πήρε στην αλλαγή.
Για μένα MVP.
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Μειονέκτημα του η υποδοχή της μπάλας και τα ταγαρίσια φάουλ του.
Καλός ήταν χθες και μπορεί καλύτερα.
Δύσκολο να είναι το ίδιο καλός και στο ΟΑΚΑ αλλά μακάρι..
Καλός ήταν χθες και μπορεί καλύτερα.
Δύσκολο να είναι το ίδιο καλός και στο ΟΑΚΑ αλλά μακάρι..
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
και για μένα ο MVP του χθεσινού ματς...
Αν δεν έκανε τέτοιο παιχνίδι χτες η έκβαση του αγώνα θα ήταν σίγουρα διαφορετική.
και ο άνθρωπος-κλειδί στο επόμενο ματς...
Αν δεν έκανε τέτοιο παιχνίδι χτες η έκβαση του αγώνα θα ήταν σίγουρα διαφορετική.
και ο άνθρωπος-κλειδί στο επόμενο ματς...
-
monopaokre
- Δημοσιεύσεις: 509
- Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Τι λέτε ρε τώρα??? Για τον άσχετο τον Φωτούλη μιλάμε??? Που 2 χρόνια δεν έχει κάνει τίποτα??? Που δεν κάνει ούτε για τη δόξα Κατερίνης??? Που του έχουν κάνει λαβεκτομή(η κάτι τέτοιο)??? Πού πήγαν όλες αυτές οι φωνές?? Μάλλον κρύφτηκαν μέχρι την επόμενη ήττα που θα φταίει...μαντέψτε ποιος!!
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
ο φωτακης ειναι ενα καλο εργαλειο....τπτ παραπανω τπτ λιγοτερο...χρησιμος...χτες με πολλα τρεξιματα...στο οακα πρεπει οργανωτικα να τοπαρει πανω του..να δουμε
-
monopaokre
- Δημοσιεύσεις: 509
- Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12
-
Dimg4
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Ρε φιλε ευκαιρια για αντιπαραθεσεις ψαχνεις? Οταν κανει σκατα χρονια ναι αυτα θα πουμε. Οταν παιζει καλα θα τον επικροτησουμε. Ποιο ειναι το παραξενο?? Εδω χθες μαλωνα με εναν γιατι ειπα οτι ο Κλαους ειναι εξαφανισμενος ΣΗΜΕΡΑ οχι γενικα και αυτος αρχισε να λεει "α τωρα δεν ειναι καλος, οταν εβαζε γκολ με βαζελο καλος ηταν"....monopaokre έγραψε:Τι λέτε ρε τώρα??? Για τον άσχετο τον Φωτούλη μιλάμε??? Που 2 χρόνια δεν έχει κάνει τίποτα??? Που δεν κάνει ούτε για τη δόξα Κατερίνης??? Που του έχουν κάνει λαβεκτομή(η κάτι τέτοιο)??? Πού πήγαν όλες αυτές οι φωνές?? Μάλλον κρύφτηκαν μέχρι την επόμενη ήττα που θα φταίει...μαντέψτε ποιος!!
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Ωραίος. Ως αντι-Ίβιτς χρειάζεται λίγο παραπάνω να δουλέψει την τελική πάσα και τη συνεργασία με τους υπολοίπους. Σε αυτόν θα στηριχτεί η επίθεσή μας.