18.Γιώργος Φωτάκης

Johann4

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Johann4 »

πηγε να γινει ηρωας χθες ο καλαματιανος 3 παιχτες μονοι τους στα @@ του
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από arisk »

Μπράβο Φωτάκη που ήσουν όλη την ώρα μες τα πόδια του Ντιόπ και τον τάραξες στην κλωτσιά μην αφήνοντάς τον να πάρει ανάσα... Τόσες κλωτσιές απο Δαυίδ σε Γολιάθ δεν θυμάμαι απο πότε είχα να δώ... Και πάλι μπράβο για το πάθος σου... Μια απο τα ίδια θέλουμε και στο οακα με την ξεφτιλόπη τον καραγκούνη...
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Πολύ παθιασμένος και ψύχραιμος στις μεταβιβάσεις.
Γενικά μου έκανε πολύ καλή εντύπωση σήμερα.
Κέρδισε φυσικά και το πέναλτι.
Άβαταρ μέλους
nikos55
Δημοσιεύσεις: 491
Εγγραφή: Πέμ 25 Σεπ 2008, 23:36

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από nikos55 »

Ηθελα να ρωτησω γιατι αντικατασταθηκε αλλα θα μου πειτε τι ψαχνεις τωρα...
Dimg4

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Dimg4 »

Μπραβο και απο μενα ρε Φωτακη. Επιτελους ρε Χαβε, εμπιστεψου τη θεση αυτη στον Φωτακη να αποκτησει και εμπιστοσυνη στα ποδια του. Πολλα τρεξιματα και πιεση στον Ντιοπ, σε σημειο να εξαφανιζεται ο μαυρουλης απο το γηπεδο σε πολλα σημεια του αγωνα
Η αλλαγη του εγινε προφανως για φρεσκαρισμα στα τρεξιματα
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Alastor »

και επρεπε να τραυματιστει ο ιβιτς για να δουμε τον φωτακη? αυτο αναρωτιεμαι μονο
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από eleos »

nikos55 έγραψε:Ηθελα να ρωτησω γιατι αντικατασταθηκε αλλα θα μου πειτε τι ψαχνεις τωρα...
Για να ψηλώσει η ομάδα, το μόνο που μπορώ να φανταστώ (το ίδιο και γιατί δεν έβγαλε τον Αθανασιάδη, θα κονταίναμε)

Πολύ καλός για 2ο συνεχόμενο αγώνα, συνέχισε έτσι γιατί με τη χαζομάρα του Πάμπλο, θα σε χρειαστούμε ακόμα περισσότερο!
Άβαταρ μέλους
stephanos
Δημοσιεύσεις: 3257
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 01:47

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από stephanos »

Στο προηγούμενο έψαξε να βγάλει 2-3 κάθετες, αλλά δεν του βγήκαν.
Χθες, κέρδισε το πέναλτι, ζήτησε μπάλα, πίεσε τον Ντιοπ, πάτησε κάθε σημείο του γηπέδου και υποθέτω ότι του τέλειωσαν οι ανάσες.
Άξιζε το χειροκρότημα που πήρε στην αλλαγή.
Για μένα MVP.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από teod1980 »

Μειονέκτημα του η υποδοχή της μπάλας και τα ταγαρίσια φάουλ του.
Καλός ήταν χθες και μπορεί καλύτερα.
Δύσκολο να είναι το ίδιο καλός και στο ΟΑΚΑ αλλά μακάρι..
Shadow
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: Δευ 16 Μάιος 2011, 12:52

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Shadow »

και για μένα ο MVP του χθεσινού ματς...
Αν δεν έκανε τέτοιο παιχνίδι χτες η έκβαση του αγώνα θα ήταν σίγουρα διαφορετική.
και ο άνθρωπος-κλειδί στο επόμενο ματς...
monopaokre
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από monopaokre »

Τι λέτε ρε τώρα??? Για τον άσχετο τον Φωτούλη μιλάμε??? Που 2 χρόνια δεν έχει κάνει τίποτα??? Που δεν κάνει ούτε για τη δόξα Κατερίνης??? Που του έχουν κάνει λαβεκτομή(η κάτι τέτοιο)??? Πού πήγαν όλες αυτές οι φωνές?? Μάλλον κρύφτηκαν μέχρι την επόμενη ήττα που θα φταίει...μαντέψτε ποιος!!
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ο φωτακης ειναι ενα καλο εργαλειο....τπτ παραπανω τπτ λιγοτερο...χρησιμος...χτες με πολλα τρεξιματα...στο οακα πρεπει οργανωτικα να τοπαρει πανω του..να δουμε
monopaokre
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από monopaokre »

Θα είναι ένα στοίχημα για τον ίδιο να στηριχτεί ο άξονας πάνω του..
Dimg4

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Dimg4 »

monopaokre έγραψε:Τι λέτε ρε τώρα??? Για τον άσχετο τον Φωτούλη μιλάμε??? Που 2 χρόνια δεν έχει κάνει τίποτα??? Που δεν κάνει ούτε για τη δόξα Κατερίνης??? Που του έχουν κάνει λαβεκτομή(η κάτι τέτοιο)??? Πού πήγαν όλες αυτές οι φωνές?? Μάλλον κρύφτηκαν μέχρι την επόμενη ήττα που θα φταίει...μαντέψτε ποιος!!
Ρε φιλε ευκαιρια για αντιπαραθεσεις ψαχνεις? Οταν κανει σκατα χρονια ναι αυτα θα πουμε. Οταν παιζει καλα θα τον επικροτησουμε. Ποιο ειναι το παραξενο?? Εδω χθες μαλωνα με εναν γιατι ειπα οτι ο Κλαους ειναι εξαφανισμενος ΣΗΜΕΡΑ οχι γενικα και αυτος αρχισε να λεει "α τωρα δεν ειναι καλος, οταν εβαζε γκολ με βαζελο καλος ηταν"....
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Pegasus »

Ωραίος. Ως αντι-Ίβιτς χρειάζεται λίγο παραπάνω να δουλέψει την τελική πάσα και τη συνεργασία με τους υπολοίπους. Σε αυτόν θα στηριχτεί η επίθεσή μας.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”