Όντως το ξέχασα αυτόstephanos έγραψε:Θυμάσαι το γκολ με τον Πανιώνιο και ξεχνάς αυτό στην Πτολεμαΐδα;
Ας μήν το έβαζε στο 119' με τον Εορδαϊκό και θα βλέπαμε καλά ημιτελικό στο Κύπελλο.
Αλλά και πάλι δεν αλλάζει κάτι στην εικόνα του...
Το ματς θα το πέρναμε στα πέναλτυ