+1VAGGT έγραψε: Απορω γιατι δεν εβαλε ενα τερματοφυλακα αλλαγη στην θεση του Χαλκια στο ημιχρονο η προς το τελος.Καποια στιγμη μπορει να χρειαστουν και αυτοι παιχνιδια στα ποδια τους και να μην εχουμε φενομενα Τοχουρογλου οπως προπερσυ με Πανιωνιο που επαιξε ενα μτς στην Τουμπα και εκανε τα λαθη των λαθων.
Lazio - Π.Α.Ο.Κ.
- midenistis
- Δημοσιεύσεις: 1330
- Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 02:49
- Τοποθεσία: West Side Salonica
- Επικοινωνία:
Πανό "ΠΑΟΚ ΛΑΡΙΣΑ" εδώ και χρόνια είναι εντός εκτός.eorptol έγραψε:σωστος .........ενα μεγαλο πανω πλαγια εκει που ηταν οι δικοι μας και
εγραφε ΠΑΟΚ ΛΑΡΙΣΣΑ ποιος το εβαλε ξερεις υπαρχει καποιος συνδεσμος
?
Σύνδεσμο δν έχουμε στη Λάρισα. Μόνο τυριά έχουν εκεί.
Δε σημαίνει όμως ότι δν έχουμε και λαό στη Τυρογαλούπολη..!!
---
Τον Μπακαγιόκο ρε παιδιά τον γάμησαν. Χείροτεροι απ' τον Ανατολάκη οι Ιταλοί. Δυο-δυο πέφταν πάνω του.
Ακρίβως έτσι έπαιζε και η Λιβόρνο, πέρσυ στη Τούμπα.
Πολύ τσεκούρια...
---
Πολύ τρέλα ο λαός.
Τους έδειχνε σε μια φάση η κάμερα και ξαφνικά εκεί που ήταν ήρεμοι, αρχίζουν.. "λαλαλα λαλαλα δν είμαστε καλά στα μυαλά μας".. !!!!!!!!!
Οι φλώροι οι Ιταλοί, σε κάτι site τους γράφανε ότι 30.000 θα έχει το Ολίμπικο και τελικά τους μισούς είχε. ΔΕ ΓΙΝΕΤΕ ΟΛΟΙ Π.Α.Ο.Κ. ΝΑ ΕΙΝΑΙ!!!
- midenistis
- Δημοσιεύσεις: 1330
- Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 02:49
- Τοποθεσία: West Side Salonica
- Επικοινωνία:
Έλα ρε που θα τα ρίξεις στο Βερόν τώρα...Petm έγραψε:προσπαθώ να κρατηθώ και να μη γράψω αλλα......
θα τα ρίξω άσκημα στο Veron τώρα.
Πέρσυ όλοι Θεό τον είχατε τον Βερόν και τώρα δε σας άρεσε σ' αυτό το ματς?
Τι περίμενες δλδ? Να είναι όπως πέρσυ?
Πέρσυ όλη η ομάδα ήταν χάλια και ξεχώριζε λιγάκι ο Βερόν.
Φέτος που ανέβεικε επίπεδο και ποιότητα η ομάδα, ο Βερόν θα πέσει στα μάτια μας. Θα είναι ισάξιος με τους υπολοίπους και όχι ανώτερος όπως πέρσυ.
- splioufos4
- Δημοσιεύσεις: 35
- Εγγραφή: Σάβ 19 Ιούλ 2008, 01:30
για τις συγκεκριμένες 2 φάσεις μίλησα. ούτε για πέρσι , ούτε για το τι θα γίνει φέτος ούτε καν για την απόδοση του στο υπόλοιπο του mats.midenistis έγραψε:Έλα ρε που θα τα ρίξεις στο Βερόν τώρα...Petm έγραψε:προσπαθώ να κρατηθώ και να μη γράψω αλλα......
θα τα ρίξω άσκημα στο Veron τώρα.
Πέρσυ όλοι Θεό τον είχατε τον Βερόν και τώρα δε σας άρεσε σ' αυτό το ματς?
Τι περίμενες δλδ? Να είναι όπως πέρσυ?
Πέρσυ όλη η ομάδα ήταν χάλια και ξεχώριζε λιγάκι ο Βερόν.
Φέτος που ανέβεικε επίπεδο και ποιότητα η ομάδα, ο Βερόν θα πέσει στα μάτια μας. Θα είναι ισάξιος με τους υπολοίπους και όχι ανώτερος όπως πέρσυ.
και μια και το θέτεις , εγώ περιμένω να δω ένα καλύτερο Veron φέτος γιατί
1) έχει κάνει προετοιμασία
2) θα βοηθηθεί από τι καλύτερη ποιότητα τις ομάδας πχ Garcia διπλα του
αλλα μη το πάμε εκεί , το topic είναι για τον αγώνα το συγκεκριμένο
Μην έχεις την ίδια μονόφθαλμη αντίληψη συνέχεια. Ο Μαλεζάς ήταν από τους καλύτερους, όπως και ο Μπαλάφας με την Ουντινέζε.. Δεν μπορώ να κριτικάρουμε και να προσπαθούμε να έχουμε στο περιθώριο όλα τα νεαρά παιδιά που δε μας αρέσουν..Το μέλλον του ΠΑΟΚ δεν είναι ούτε ο Βερόν, ούτε ο Σέρσιο, ούτε ο Ιβιτς, ο Μούσλι ή κάποιος άλλος.splioufos4 έγραψε:Παιδια ο Μαλεζας ειναι αχρηστος και οποιος δεν το βλεπει
ειναι αμπαλος.Αυτα που λετε για Μαλεζα ειναι τρελλα
καραγκιοζιλικια!
Πολυτιμότερα περουσιακά στοιχεία της ομάδας είναι ο Αραμπατζής, ο Μπαλάφας, ο Ηλιάδης, ο Μαλεζάς, ο Γεωργίου, ο Αθανασιάδης και όλα τα υπόλοιπα πιτσιρίκια που είτε είναι δανεικοί, είτε απαρτίζουν τις υπόλοιπες ομάδες του ΠΑΟΚ μας...
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΦΟΡΑΤΕ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ, ΠΟΛΥ ΔΕ, ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΑ ΝΕΑΡΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗ ΔΕΟΥΣΑ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ..
- splioufos4
- Δημοσιεύσεις: 35
- Εγγραφή: Σάβ 19 Ιούλ 2008, 01:30
Μωρε τι μας λες?Οπιοι ειναι κακοι παιχτες δεν εχουν θεση στην ομαδα
και δεν πα να ειναι και ελληνες και δεν ξερω γω τι...
Κοψε το τροπαρι με το μελλον του ΠΑΟΚ.Το μελλον μας
σε καμια περιπτωση δεν ειναι ο μαλεζας και ο Μπαλαφας αντε
μην ξερασω τωρα..
Αυτοι οι παιχτες ειναι 3-4 χροννια στον ΠΑΟΚ και τι κανανε?
Μονο τον Ηλιαδη πιστευω απο τη φουρνια του Κωστικου
και δεν πα να ειναι και ελληνες και δεν ξερω γω τι...
Κοψε το τροπαρι με το μελλον του ΠΑΟΚ.Το μελλον μας
σε καμια περιπτωση δεν ειναι ο μαλεζας και ο Μπαλαφας αντε
μην ξερασω τωρα..
Αυτοι οι παιχτες ειναι 3-4 χροννια στον ΠΑΟΚ και τι κανανε?
Μονο τον Ηλιαδη πιστευω απο τη φουρνια του Κωστικου
- steliospaoknikaia
- Δημοσιεύσεις: 599
- Εγγραφή: Δευ 10 Δεκ 2007, 15:57
δεν διαφωνώ καθόλου ... και μάλιστα προτείνω να ψηφίσουμε για τον ποιο άμπαλο μαυρούκο, αράπη, έγχρωμο ή όπως αλλιώς θέλετε (χωρίς ρατσιστικές προθέσεις)
Προτείνω τους:
α) ΠΕΛΕ
β) Ρονάλντο
γ) Ροναλντίνιο
δ) εκτός από τους προηγούμενους όλη την πρώην και νυν Εθνική Βραζιλίας (πλην Ζίκο)
ε) Ντρογκμπά
στ) Σικαμπάλα
ζ) ΕΤΟ
η) άγνωστος μαύρος ποδοσφαιριστής
έλα ρε ΠΑΟΚ είσαι
Προτείνω τους:
α) ΠΕΛΕ
β) Ρονάλντο
γ) Ροναλντίνιο
δ) εκτός από τους προηγούμενους όλη την πρώην και νυν Εθνική Βραζιλίας (πλην Ζίκο)
ε) Ντρογκμπά
στ) Σικαμπάλα
ζ) ΕΤΟ
η) άγνωστος μαύρος ποδοσφαιριστής
έλα ρε ΠΑΟΚ είσαι
- Gerard04
- Δημοσιεύσεις: 592
- Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2008, 13:37
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη,ΤοÏμπα
Θετικά και αρνητικά του χθεσινού ΠΑΟΚ
Αναμφίβολα και από ένα φιλικό παιχνίδι, ακόμη κι αν αυτό είναι κόντρα στην Λάτσιο, θα ήταν παράλογο να βγούνε ασφαλή συμπεράσματα. Πόσο μάλλον όταν έγιναν τόσες πολλές αλλαγές στο δεύτερο ημίχρονο και δεν μπορούσε να έχει ρυθμό το παιχνίδι. Παρόλ΄ αυτά, κάποια πρώτα σχόλια μπορεί να κάνει κάποιος σε ότι αφορά την εικόνα του χθεσινού ΠΑΟΚ και ενδεχομένως να μπει σε κάποιες συγκρίσεις με την περσινή σεζόν.
Τα δύο γρήγορα γκολ σε κάθε ημίχρονο:
Πολύ ανησυχητικό φαινόμενο που φανερώνει έλλειψη συγκέντρωσης και ψυχραιμίας στα πρώτα λεπτά. Το φανέρωσε και πέρυσι ο ΠΑΟΚ σε κάποια ματς και ασφαλώς πρέπει να διορθωθεί.
Η μεσοαμυντική γραμμή:
Χθες ο ΠΑΟΚ υστέρησε σε αυτόν τον τομέα, καθώς και ο Βερόν και ο Μπαλάφας δεν απέδωσαν αυτά που μπορούν. Η παρουσία του Πάμπλο Γκαρσία αναμφίβολα και μπορεί να διαφοροποιήσει τα δεδομένα προς το καλύτερο. Τόσο αμυντικά, όσο και επιθετικά.
Η αντίδραση μετά το 1-0:
Συγκαταλέγεται στα θετικά του χθεσινού ΠΑΟΚ καθώς πέρυσι συνήθως όποτε δεχόταν κάποιο γκολ… κατέρρεε. Όχι ότι απέφυγε την ήττα, όμως τουλάχιστον τον ένιωσαν για τα καλά οι Ιταλοί, κυρίως στο πρώτο μέρος.
Οι πλαγιοκοπήσεις:
Θα είναι ένα από τα δυνατά σημεία του φετινού ΠΑΟΚ. Διαθέτει γρήγορους και ταχείς ποδοσφαιριστές, όπως ο Κονσεϊσάο και ο Βιερίνια που μπορούν να σμπαραλιάζουν οποιαδήποτε άμυνα από τα πλάγια. Το έδειξαν και χθες αρκετές φορές. Εξίσου καλή δουλειά μπορεί να κάνει βεβαίως και ο Λάκης αλλά και ο Γεωργίου στον τομέα αυτό.
Η αριστερή πτέρυγα:
Λειτουργεί αρκετά καλά και η παρουσία του Δάρλα έχει βοηθήσει σε αυτόν τον τομέα. Είτε με τον Κονσεϊσάο, είτε με τον Βιερίνια, είτε με τον Γεωργίου, ο ΠΑΟΚ δεν είχε πρόβλημα αριστερά και μάλιστα συχνά γινόταν από εκεί επικίνδυνος, αφού ο μπακ βοηθάει ψηλά.
Χωρίς φάσεις… γκολ:
Ο ΠΑΟΚ δέχθηκε δύο ‘παγωμένα» γκολ από την Λάτσιο, χωρίς να έχει απειληθεί από τους Λατσιάλι ουσιαστικά σε κάποιες άλλες φάσεις. Πρόβλημα σαφώς αυτό που πρέπει να τελειώσει, καθώς είναι αδικία για την προσπάθεια των παικτών του δικεφάλου να δέχονται με φθηνό τρόπο γκολ.
Η άνοδος του Κονσεϊσάο:
Ο Πορτογάλος μπορεί να γίνει φέτος ο ηγέτης του ΠΑΟΚ. Είναι πολύ ανεβασμένος σε σχέση με πέρυσι και δείχνει τις πραγματικές του δυνατότητες. Χθες έπαιρνε συχνά στις πλάτες του τον δικέφαλο, δημιουργώντας ευκαιρίες. Όμως είναι και η γενικότερη συμπεριφορά του στον αγωνιστικό χώρο που συμπαρασύρει και τους υπόλοιπους.
Το διάστημα 25΄ - 45΄ :
Ίσως ήταν το καλύτερο διάστημα του χθεσινού ΠΑΟΚ. Πάτησε την μπάλα, βγήκε μπροστά, έκανε οργανωμένες επιθέσεις και φανέρωσε ορισμένα από τα καλά του στοιχεία. Κυρίως ξεδίπλωσε την ποιότητα που έχει αποκτήσει μεσοεπιθετικά, με την παρουσία μίας τετράδας παικτών όπως ο Βιερίνια, ο Μουσλίμοβιτς, ο Ίβιτς και ο Κονσεϊσάο. Είναι πολύ σημαντικό αυτό, διότι θα βρίσκει αρκετές κλειστές άμυνες φέτος ειδικά στην Τούμπα.
Δεν σκόραρε
Το γκολ είναι και θέμα συγκυρίας, όμως σημειώνεται ότι χθες ο ΠΑΟΚ δεν σκόραρε μολονότι είχε κάποιες ευκαιρίες. Ήταν και λίγο άτυχος στο τέλος ενώ του ακυρώθηκε (σωστά) και ένα γκολ. Βάση λογικής πάντως και εικόνας προηγούμενων φιλικών, τα πράγματα στο σκοράρισμα θα είναι φέτος πολύ καλύτερα σε σχέση με πέρυσι.
http://www.metrosport.gr/?p=2283
Αναμφίβολα και από ένα φιλικό παιχνίδι, ακόμη κι αν αυτό είναι κόντρα στην Λάτσιο, θα ήταν παράλογο να βγούνε ασφαλή συμπεράσματα. Πόσο μάλλον όταν έγιναν τόσες πολλές αλλαγές στο δεύτερο ημίχρονο και δεν μπορούσε να έχει ρυθμό το παιχνίδι. Παρόλ΄ αυτά, κάποια πρώτα σχόλια μπορεί να κάνει κάποιος σε ότι αφορά την εικόνα του χθεσινού ΠΑΟΚ και ενδεχομένως να μπει σε κάποιες συγκρίσεις με την περσινή σεζόν.
Τα δύο γρήγορα γκολ σε κάθε ημίχρονο:
Πολύ ανησυχητικό φαινόμενο που φανερώνει έλλειψη συγκέντρωσης και ψυχραιμίας στα πρώτα λεπτά. Το φανέρωσε και πέρυσι ο ΠΑΟΚ σε κάποια ματς και ασφαλώς πρέπει να διορθωθεί.
Η μεσοαμυντική γραμμή:
Χθες ο ΠΑΟΚ υστέρησε σε αυτόν τον τομέα, καθώς και ο Βερόν και ο Μπαλάφας δεν απέδωσαν αυτά που μπορούν. Η παρουσία του Πάμπλο Γκαρσία αναμφίβολα και μπορεί να διαφοροποιήσει τα δεδομένα προς το καλύτερο. Τόσο αμυντικά, όσο και επιθετικά.
Η αντίδραση μετά το 1-0:
Συγκαταλέγεται στα θετικά του χθεσινού ΠΑΟΚ καθώς πέρυσι συνήθως όποτε δεχόταν κάποιο γκολ… κατέρρεε. Όχι ότι απέφυγε την ήττα, όμως τουλάχιστον τον ένιωσαν για τα καλά οι Ιταλοί, κυρίως στο πρώτο μέρος.
Οι πλαγιοκοπήσεις:
Θα είναι ένα από τα δυνατά σημεία του φετινού ΠΑΟΚ. Διαθέτει γρήγορους και ταχείς ποδοσφαιριστές, όπως ο Κονσεϊσάο και ο Βιερίνια που μπορούν να σμπαραλιάζουν οποιαδήποτε άμυνα από τα πλάγια. Το έδειξαν και χθες αρκετές φορές. Εξίσου καλή δουλειά μπορεί να κάνει βεβαίως και ο Λάκης αλλά και ο Γεωργίου στον τομέα αυτό.
Η αριστερή πτέρυγα:
Λειτουργεί αρκετά καλά και η παρουσία του Δάρλα έχει βοηθήσει σε αυτόν τον τομέα. Είτε με τον Κονσεϊσάο, είτε με τον Βιερίνια, είτε με τον Γεωργίου, ο ΠΑΟΚ δεν είχε πρόβλημα αριστερά και μάλιστα συχνά γινόταν από εκεί επικίνδυνος, αφού ο μπακ βοηθάει ψηλά.
Χωρίς φάσεις… γκολ:
Ο ΠΑΟΚ δέχθηκε δύο ‘παγωμένα» γκολ από την Λάτσιο, χωρίς να έχει απειληθεί από τους Λατσιάλι ουσιαστικά σε κάποιες άλλες φάσεις. Πρόβλημα σαφώς αυτό που πρέπει να τελειώσει, καθώς είναι αδικία για την προσπάθεια των παικτών του δικεφάλου να δέχονται με φθηνό τρόπο γκολ.
Η άνοδος του Κονσεϊσάο:
Ο Πορτογάλος μπορεί να γίνει φέτος ο ηγέτης του ΠΑΟΚ. Είναι πολύ ανεβασμένος σε σχέση με πέρυσι και δείχνει τις πραγματικές του δυνατότητες. Χθες έπαιρνε συχνά στις πλάτες του τον δικέφαλο, δημιουργώντας ευκαιρίες. Όμως είναι και η γενικότερη συμπεριφορά του στον αγωνιστικό χώρο που συμπαρασύρει και τους υπόλοιπους.
Το διάστημα 25΄ - 45΄ :
Ίσως ήταν το καλύτερο διάστημα του χθεσινού ΠΑΟΚ. Πάτησε την μπάλα, βγήκε μπροστά, έκανε οργανωμένες επιθέσεις και φανέρωσε ορισμένα από τα καλά του στοιχεία. Κυρίως ξεδίπλωσε την ποιότητα που έχει αποκτήσει μεσοεπιθετικά, με την παρουσία μίας τετράδας παικτών όπως ο Βιερίνια, ο Μουσλίμοβιτς, ο Ίβιτς και ο Κονσεϊσάο. Είναι πολύ σημαντικό αυτό, διότι θα βρίσκει αρκετές κλειστές άμυνες φέτος ειδικά στην Τούμπα.
Δεν σκόραρε
Το γκολ είναι και θέμα συγκυρίας, όμως σημειώνεται ότι χθες ο ΠΑΟΚ δεν σκόραρε μολονότι είχε κάποιες ευκαιρίες. Ήταν και λίγο άτυχος στο τέλος ενώ του ακυρώθηκε (σωστά) και ένα γκολ. Βάση λογικής πάντως και εικόνας προηγούμενων φιλικών, τα πράγματα στο σκοράρισμα θα είναι φέτος πολύ καλύτερα σε σχέση με πέρυσι.
http://www.metrosport.gr/?p=2283