κριμα που θα χασεις τοσο μεγαλα ματς
18.Γιώργος Φωτάκης
- george aspromayros
- Δημοσιεύσεις: 572
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 10:56
- Τοποθεσία: Αθηνα
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Δηλαδή να περιμένουμε (με ανοιχτές αγκάλες) ενδεχόμενη κωλοτούμπα από το...ιατρικό μας τημ;nikouk έγραψε:Εξάρθρημα της άρθρωσης του ώμου ΔΕΝ είχε και δεν εγινε ανάταξη του ώμου στον αγωνιστικό χώρο. Από τον τρόπο που πέφτει και έχει το χέρι του η πιθανότερη διάγνωση είναι εξάρθρημα ακρωμιοκλειδικής (πιθανότατα 2ου βαθμού), κάτι σα διάστρεμμα δηλαδή. Ακόμα όμως και έτσι να είναι, σε καμία περιπτωση δεν μένει έξω για ένα μήνα. Ακόμα και την επόμενη Κυριακή παίζει.
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Περαστικά συνονόματε.
Από το σημείο που ήμουν στο γήπεδο, κατάλαβα με τη μία πως πόνεσες πολύ στην πρόσκρουση.
Ελπίζω να επανέλθεις γρήγορα.
Από το σημείο που ήμουν στο γήπεδο, κατάλαβα με τη μία πως πόνεσες πολύ στην πρόσκρουση.
Ελπίζω να επανέλθεις γρήγορα.
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Οι εξετάσεις για τον Γιώργο Φωτάκηnikouk έγραψε:Εξάρθρημα της άρθρωσης του ώμου ΔΕΝ είχε και δεν εγινε ανάταξη του ώμου στον αγωνιστικό χώρο. Από τον τρόπο που πέφτει και έχει το χέρι του η πιθανότερη διάγνωση είναι εξάρθρημα ακρωμιοκλειδικής (πιθανότατα 2ου βαθμού), κάτι σα διάστρεμμα δηλαδή. Ακόμα όμως και έτσι να είναι, σε καμία περιπτωση δεν μένει έξω για ένα μήνα. Ακόμα και την επόμενη Κυριακή παίζει.
Συντάχθηκε απο τον/την paokfc.gr
Τρίτη, 25 Ιανουάριος 2011 15:43
Σήμερα ολοκληρώθηκε ο παρακλινικός ιατρικός έλεγχος στον οποίο υποβλήθηκε ο Γιώργος Φωτάκης μετά τον τραυματισμό του στον αγώνα εναντίον της Skoda Ξάνθης.
Όπως διαπιστώθηκε ο ποδοσφαιριστής υπέστη βλάβη του πρόσθιου επιχείλιου χόνδρου, τύπου Bony Bankart, με συνοδό κάταγμα κορακοειδούς απόφυσης, τύπου ΙΙ.
Ο Γιώργος Φωτάκης θα παραμείνει με το δεξί άνω άκρο σε νάρθηκα για τρεις εβδομάδες και στη συνέχεια θα ακολουθήσει πρόγραμμα ενεργητικής αποκατάστασης.
http://www.paokmania.gr/articles/footba ... aseis.html
Μάλλον έπεσε έξω ο dr. House.
Αν το ρεπορτάζ είναι σωστό, θα πάρει πάνω από μήνα, εκτός αν τον στείλουμε στην Βραζιλία.
Περαστικά στον Φωτάκη.
-
monopaokre
- Δημοσιεύσεις: 509
- Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Και γρήγορα πίσω στους αγωνιστικούς χώρους γιατί είναι πολύ σημαντικό εργαλείο είτε σαν βασικός είτε σαν αλλαγή
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Βίοι παράλληλοι με τον Ολιβιέ.
Πρέπει να σε λείψει κάτι για να καταλάβεις την αξία του.
Πρέπει να σε λείψει κάτι για να καταλάβεις την αξία του.
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Αν φτασαμε στο σημειο να λειπει τοσο πολυ απο την ομαδα ο φωτακης καταλαβατε το κενο στο ροστερ και να μας ελειπε απο τον αξονα αντε να παει στο καλο ετσι και αλλιως και στο 8 και στο 10 μαυρη τρυπα υπαρχει, αλλα το θεμα ειναι οτι τον περιμενουν για να παιξει δεξια,ημαρτοννννννν.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Δεν είναι ότι λείπει λόγω φοβερών προσόντων, αλλά ότι:
1. Μπορεί να αντικαταστήσει (ξεκουράσει) χωρίς τραγικές συνέπειες κάποιο αμυντικό χαφ, αφού ο Ιωακείμ - κακώς για μένα - δεν εμπιστεύεται τον Μπαλάφα
2. Μπορεί να αντικαταστήσει (ξεκουράσει) τον Ivic.
1. Μπορεί να αντικαταστήσει (ξεκουράσει) χωρίς τραγικές συνέπειες κάποιο αμυντικό χαφ, αφού ο Ιωακείμ - κακώς για μένα - δεν εμπιστεύεται τον Μπαλάφα
2. Μπορεί να αντικαταστήσει (ξεκουράσει) τον Ivic.
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Τωρα πρεπει να χαρω η να λυπηθω με την επιστροφη του? Οκ ειναι οτι πιο κοντα σε αντιιβιτς εχουμε αλλα εγω γιατι ειμαι σιγουρος οτι θα τον δω δεξι χαφ με την αεκ? Αριας και ελζαρ μπορουν να ξεκινησουν ηδη τις καλοκαιρινες διακοπες τους.