18.Γιώργος Φωτάκης
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Δεν φταίει αυτός που η ομάδα από πρόπερσι το καλοκαίρι και σε κάθε μεταγραφική περίοδο προσπαθεί να βρει έναν ακραίο έχοντας πάρει 3 παίκτες-και άμα βάλεις και Σάλπι 4-ενώ παράλληλα έχει δαπανήσει και ένα κάρο λεφτά και όλες έχουν αποτύχει,μετατρέποντας ένα παίκτη που υπό Κ.Σ. θα ήταν ένας αναπληρωματικός στον άξονα με τα καλά και τα στραβά του,στον βασικότατο δεξιό ακραίο χαφ μας αλα περυσινός Σορλέν απ' την ανάποδη πλευρά.
Εκεί λοιπόν που παίζει,περισσότερα δε μπορεί.
Εκεί λοιπόν που παίζει,περισσότερα δε μπορεί.
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Ω , ρε Γιωργο...
Κριμα ...
Τραυματισμος που θελει πολυ υπομονη..
Καλυτερα ενα διαστρεμμα που λεει ο λογος παρα αυτο..
Περαστικα φιλε...
Θα τα πουμε..
ΥΓ. Ευκαιρια τωρα να σερφαρεις πιο πολυ εδω μεσα...
Κριμα ...
Τραυματισμος που θελει πολυ υπομονη..
Καλυτερα ενα διαστρεμμα που λεει ο λογος παρα αυτο..
Περαστικα φιλε...
Θα τα πουμε..
ΥΓ. Ευκαιρια τωρα να σερφαρεις πιο πολυ εδω μεσα...
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Κύριε Φωτάκη.
Δεν θα σε κράξω, γιατί είσαι τραυματίας και τον πονεμένο δεν τον πατάμε κι απο πάνω.
Θα γίνεις καλά και μετά θα σε κράξω πολύ.
Για την ώρα περαστικά.
Δεν θα σε κράξω, γιατί είσαι τραυματίας και τον πονεμένο δεν τον πατάμε κι απο πάνω.
Θα γίνεις καλά και μετά θα σε κράξω πολύ.
Για την ώρα περαστικά.
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Δεν ξερω τι βλεπουν οι υπολοιποι αλλα εγω βλεπω εναν ανθρωπο που προσπαθει να παιξει μια θεση που δεν του ταιριαζει.Καλη αναρρωση και γρηγορα πισω!
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Oσα + θες !!!mpafos4 έγραψε:Δεν ξερω τι βλεπουν οι υπολοιποι αλλα εγω βλεπω εναν ανθρωπο που προσπαθει να παιξει μια θεση που δεν του ταιριαζει.Καλη αναρρωση και γρηγορα πισω!
Και που βγαζει και καμια σεντρα απο εκει παλι καλα ειναι.Ο ανθρωπος ειναι 8αρι.Το χουμε πει.Οταν παιζει στη θεση του ριχνει πολυ τρεξιμο.
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
"Ευτυχώς δεν ήταν κάταγμα..."
Ποδόσφαιρο 22 Ιαν. 2011 22:03 - Από Κώστας Πετρωτός
Πώς αντέδρασαν ο Γιώργος Φωτάκης και ο Γιάννης Ράλλης, μόλις αντιλήφθηκαν το μέγεθος του τραυματισμού του Καλαματιανού μέσου
Το μη χείρον βέλτιστον. Αυτό η ρήση ταιριάζει απόλυτα στην περίπτωση του τραυματισμού του Γιώργου Φωτάκη. Τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι πολύ χειρότερα, ωστόσο από την πρώτη στιγμή, ο Γιάννης Ράλλης, αλλά και ο άσος του "Δικέφάλου" κατάλαβαν ότι αυτά είχαν αποφευχθεί. "Ευτυχώς, δεν είναι κάταγμα, αλλά εξάρθρωση", ήταν το σχόλιο που έκαναν αμφότεροι.
Μόλις ο γιατρός της ομάδας κατάλαβε ότι πρόκειται για εξάρθρωση, έβαλε τον ώμο του Φωτάκη στη θέση του και του χορήγησε φαρμακευτική αγωγή, έτσι ώστε να μην πονάει τις επόμενες ώρες. Η πρώτη εκτίμηση για το πόσο θα μείνει εκτός αγωνιστικής δράσης ο παίκτης του "Δικέφαλου" κάνει λόγο για τρεις (το λιγότερο) με πέντε (το μέγιστο) εβδομάδες. Ωστόσο, η τελική διάγνωση θα γίνει την Κυριακή (23/1), όταν ο Καλαματιανός μέσος θα υποβληθεί σε μαγνητική τομογραφία.
http://olapaok.gr/podosfairo/eytyxws_de ... 56985.html
Καλη αναρρωση!!!
Ποδόσφαιρο 22 Ιαν. 2011 22:03 - Από Κώστας Πετρωτός
Πώς αντέδρασαν ο Γιώργος Φωτάκης και ο Γιάννης Ράλλης, μόλις αντιλήφθηκαν το μέγεθος του τραυματισμού του Καλαματιανού μέσου
Το μη χείρον βέλτιστον. Αυτό η ρήση ταιριάζει απόλυτα στην περίπτωση του τραυματισμού του Γιώργου Φωτάκη. Τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι πολύ χειρότερα, ωστόσο από την πρώτη στιγμή, ο Γιάννης Ράλλης, αλλά και ο άσος του "Δικέφάλου" κατάλαβαν ότι αυτά είχαν αποφευχθεί. "Ευτυχώς, δεν είναι κάταγμα, αλλά εξάρθρωση", ήταν το σχόλιο που έκαναν αμφότεροι.
Μόλις ο γιατρός της ομάδας κατάλαβε ότι πρόκειται για εξάρθρωση, έβαλε τον ώμο του Φωτάκη στη θέση του και του χορήγησε φαρμακευτική αγωγή, έτσι ώστε να μην πονάει τις επόμενες ώρες. Η πρώτη εκτίμηση για το πόσο θα μείνει εκτός αγωνιστικής δράσης ο παίκτης του "Δικέφαλου" κάνει λόγο για τρεις (το λιγότερο) με πέντε (το μέγιστο) εβδομάδες. Ωστόσο, η τελική διάγνωση θα γίνει την Κυριακή (23/1), όταν ο Καλαματιανός μέσος θα υποβληθεί σε μαγνητική τομογραφία.
http://olapaok.gr/podosfairo/eytyxws_de ... 56985.html
Καλη αναρρωση!!!
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Εξάρθρημα της άρθρωσης του ώμου ΔΕΝ είχε και δεν εγινε ανάταξη του ώμου στον αγωνιστικό χώρο. Από τον τρόπο που πέφτει και έχει το χέρι του η πιθανότερη διάγνωση είναι εξάρθρημα ακρωμιοκλειδικής (πιθανότατα 2ου βαθμού), κάτι σα διάστρεμμα δηλαδή. Ακόμα όμως και έτσι να είναι, σε καμία περιπτωση δεν μένει έξω για ένα μήνα. Ακόμα και την επόμενη Κυριακή παίζει.
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
καταρχήν περαστικά. Μακάρι να μην είναι κάτι σοβαρό και να σε δούμε πάλι σύντομα στην αποστολή.
Σήμερα ήμουν έτοιμος να κράξω τον Φωτάκη, αλλά μετά το ξανασκέφτηκα και είδα ότι άδικα θα του τα έχωνα. Ο Φωτάκης είναι ο παίχτης που θυσιάζεται για το σύστημα. Ουσιαστικά παίζει 3ος κεντρικός χαφ και τη θέση του δεξιού χαφ υποστηρίζει ο Σάλπι. Αυτά όταν δεν έχουμε μπάλα. Μόλις πάρουμε τη μπάλα πρέπει να αλλάξει πρόγραμμα και από αμυντικό χαφ να γίνει δεξί εξτρέμ, εδώ τα χαλάει καμιά φορά και το νέο πρόγραμμα δεν φορτώνει γρήγορα με αποτέλεσμα η ομάδα να κολλάει. Μόλις βγήκε όμως και μπήκε ο Κούτσια στη θέση φάνηκε μια τρύπα ΝΑ! Ευτυχώς αυτό ανάγκασε τον Χάβο να αλλάξει πλευρές Κούτσια και Βιειρίνια και να βάλουμε το γκολ.
Σήμερα ήμουν έτοιμος να κράξω τον Φωτάκη, αλλά μετά το ξανασκέφτηκα και είδα ότι άδικα θα του τα έχωνα. Ο Φωτάκης είναι ο παίχτης που θυσιάζεται για το σύστημα. Ουσιαστικά παίζει 3ος κεντρικός χαφ και τη θέση του δεξιού χαφ υποστηρίζει ο Σάλπι. Αυτά όταν δεν έχουμε μπάλα. Μόλις πάρουμε τη μπάλα πρέπει να αλλάξει πρόγραμμα και από αμυντικό χαφ να γίνει δεξί εξτρέμ, εδώ τα χαλάει καμιά φορά και το νέο πρόγραμμα δεν φορτώνει γρήγορα με αποτέλεσμα η ομάδα να κολλάει. Μόλις βγήκε όμως και μπήκε ο Κούτσια στη θέση φάνηκε μια τρύπα ΝΑ! Ευτυχώς αυτό ανάγκασε τον Χάβο να αλλάξει πλευρές Κούτσια και Βιειρίνια και να βάλουμε το γκολ.
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
ακριβως ετσι...και εκτος απο αυτα δεν εχει και την στηριξη του μπακ επιθετικα που θα τον κανει να φανει περισσοτερο οπως πχ ειχε ο σορλεν περισυ με το λινο...φανταζεστε το σορλεν στην ιδια πτερυγα με τον σναουτσερ??ABOLEYTOI έγραψε: Ο Φωτάκης είναι ο παίχτης που θυσιάζεται για το σύστημα. Ουσιαστικά παίζει 3ος κεντρικός χαφ και τη θέση του δεξιού χαφ υποστηρίζει ο Σάλπι. Αυτά όταν δεν έχουμε μπάλα. Μόλις πάρουμε τη μπάλα πρέπει να αλλάξει πρόγραμμα και από αμυντικό χαφ να γίνει δεξί εξτρέμ, εδώ τα χαλάει καμιά φορά και το νέο πρόγραμμα δεν φορτώνει γρήγορα με αποτέλεσμα η ομάδα να κολλάει. Μόλις βγήκε όμως και μπήκε ο Κούτσια στη θέση φάνηκε μια τρύπα ΝΑ! Ευτυχώς αυτό ανάγκασε τον Χάβο να αλλάξει πλευρές Κούτσια και Βιειρίνια και να βάλουμε το γκολ.
ο φωτακης ειναι χρησιμο πολυεργαλειο φυσικα και δεν ειναι γκαρσια ή βιτολο ή βιερινια και δεν μπορουμε να του ζηταμε να το κανει αυτο αλλα στις ομαδες ειναι απαραιτητοι και τετοιο παιχτες...
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
κριμα για τον παικτη...ενταξει δεν εχει δικιαωσει την επιλογη του στο ΠΑΟΚ απολυτα, αλλα τα δινει ολα σε καθε ματς σε οποιαδηποτε θεση και τρεχει ασταματητα....του λεειπει ποδοσφαιρικο μυαλο κ ισως τεχνικη και αυτο δεν αλλαζει αλλα ειναι ενα καλο εργαλειο χρησιμο στην οαμδα σε μια μεγαλη σεζον..
περαστικα σου γιωργαρε...σιδερενιος
περαστικα σου γιωργαρε...σιδερενιος