18.Γιώργος Φωτάκης

Άβαταρ μέλους
bob
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από bob »

Χορτάσαμε μάγκες σε αυτήν την ομάδα και βλαχομαγκιές...μπάλα πάμε να δούμε όχι μποξ!
Άβαταρ μέλους
johnnie78
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: Παρ 20 Νοέμ 2009, 21:03

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από johnnie78 »

Αν και μου ειναι εξαιρετικα συμπαθης σημερα με απογοητευσε, οχι λογω της -κακης εως χαλια- εμφανισης του (μαζι με ολη την ομαδα) αλλα για τη μαλ..κια που εκανε με την κοκκινη. Το εχουμε παραχεσει το θεμα με τα καλαμιδια. Πληρης απωλεια αυτοσυγκεντρωσης η οποια ειναι απαραιτητη στους ποδοσφαιριστες των μεγαλων ομαδων. Οπως με τον Ιβιτς τα ιδια. Φτανει τοσο...
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Φάνηκε ότι δε δένει με Γκαρσία. Μετά Χριστόν προφήτης, θα έλεγα ότι καλύτερα να έπαιζε στη θέση του Ίβιτς ή κάπου στην 3άδα πίσω από το Σάλπι.

Επίσης φάνηκε ότι αν δεν πάει καλά το ματς τον παίρνει η κατρακύλα ψυχολογικά (όχι μόνο από την κόκκινη, αλλά και από ένα βεβιασμένο σουτ με κακή στάση σώματος που έκανε).
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Σε μια σειρά αγώνων είχε δώσει το 100% των δυνατοτήτων του. Κάποια στιγμή θα έπρεπε να έχει και μειωμένη απόδοση. Έτυχε να είναι τη μέρα που έλειπαν ο Βλάνταν και ο Σέρβος. Τα έχω πει για τον Φωτάκη.
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από joshua »

Τα εχω πει πολλες φορες για τον Φωτακη.Ειναι φιλοτιμος παικτης που κανει αρκετες δουλειες αλλα σε μετριο επιπεδο.Σε εναν ΠΑΟΚ με στοχους πρωταθλητισμου εχει θεση ως 5ο χαφ που θα μπορει να βοηθησει αλλα με απαραιτητα 2 πρωτακλασσατα χαφ διπλα.Οταν λειπουν 2 απο τους 3 τα πραγματα σφιγκουν και ξεγυμνωνονται οι αδυναμιες του.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από giapas »

Εντάξει παιδιά σε αυτό συμφωνούμε οι περισσότεροι.

Αλλωστε ούτε ο ίδιος ο παίκτης "διεκδίκησε" κάτι περισσότερο ποτέ.

Εχει ένα ρόλο ,αμοίβεται αντίστοιχα και έχουμε αντιστοιχες απαιτήσεις.

Μεχρι τώρα είναι στα ελάχιστα θετικά της χρονιας.
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από joshua »

Οχι γιατι καποιοι σε ανυποπτη στιγμη εγραφαν οτι πρεπει να βρουμε τροπο να μονιμοποιηθει στην εντεκαδα.Ελεος αν οι προσδοκιες μας ειναι να καθιερωθει στην εντεκαδα ο Φωτακης.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από giapas »

Eνταξει , τζος....απο τη στιγμη που έκανε καλές εμφανίσεις...λες ,μπας κ δειξει πιο πολλά κ σταθεροποιηθεί.

Θα κλέψω μια μπασκετική έκφραση ....νομίζω ότι ο καλύτερος 6ος παίκτης μας.

Δεν είναι καθόλου υποτιμητικός ο ρόλος αυτός.

Και 2 παικταράδες να πάρεις στο κεντρο , πάλι θα έχει θέση στο ροστερ μας.

Ξαναλέω ότι είμαι ΑΠΟΛΥΤΑ ευχαριστημενος απο τη παρουσια του φέτος
Μακάρι να συνεχίσει έτσι το παιδι
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ο φορμαρισμένος Φωτάκης μπορεί να είναι καλύτερος από τον μέτριο Βλάνταν ή τον μέτριο Garcia. Επομένως αξίζει να παίζει ενδεκάδα όπως άλλωστε έδειξε στα προηγούμενα παιχνίδια.
Εξ άλλου όλοι οι παίκτες χρειάζονται ξεκούραση, γι' αυτό πρέπει να γίνεται rotation, αλλιώς θα καούν αγωνιστικά!
Για να μην αναφέρω τις τιμωρίες λόγω καρτών!
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από joshua »

Ενταξει αρα δηλαδη να μην παρουμε αλλον επιτελικο η ακομα ενα 6ρι επειδη εχουμε τον Φωτακη, γιατι αν θελετε να παρουμε, θεση στην εντεκαδα θα εχει σε 3-4 παιχνιδια ολη τη σεζον σε περιπτωση απουσιας 2-3.Επισης οχι, ο φορμαρισμενος φωτακης δεν ειναι καλητερος του μετριου ιβιτς και ακομα περισσοτερο του μετριου γκαρσια,του κακου ιβιτς και του κακου γκαρσια μπορει.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Δεν είπα ότι δεν χρειαζόμαστε χαφ, αλλά το αντίθετο, ότι χρειαζόμαστε δύο καλά χαφ τον Δεκέμβρη! Τώρα το πώς προσδιορίζει ο καθένας το μέτριος και το κακός είναι υποκειμενικό.
Για το πω διαφορετικά όποιος μπορεί να προσφέρει παίζει, όποιος δεν μπορεί ας κάτσει πάγκο και ας περιμένει την ευκαιρία του!
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Falegkos »

εκανε ενα κακο ματς.
σβήστε εσεις ολα τα καλα και κρατήστε αυτο αφου ετσι γουσταρετε.
Άβαταρ μέλους
sakisxxx
Δημοσιεύσεις: 704
Εγγραφή: Τρί 11 Μαρ 2008, 02:57
Τοποθεσία: ΟΡΥΧΕΙΟ ΝΟΤΙΟΥ

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από sakisxxx »

++++++++++++++1926
Ειναι μια πολυτιμη λυση οταν λειπουν οι βασικοι και αποδειχτηκε περιτρανα τις προηγουμενες αγωνιστικες........
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Pegasus »

Αρκετά ξεκουράστηκες.
Άβαταρ μέλους
sernikos
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: Πέμ 19 Μαρ 2009, 00:25
Τοποθεσία: Serres

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από sernikos »

ρε σεις κορακια

μη τον ερεθιζεται, οταν βλεπει κιτρινο θυμαται το κοκκινο και αρχιζει τις καρατιες!!
του ειπε κανεις οτι η 2η κιτρινη πρεπει να ερθει στο καπακι;
ολες οι αποβολες καρμπον ρε γιωργο!!
σημερα τη γλιτωσες :roll:

δεν θα το αντεχα ομως να μενει ο γιακομπ μεσα με τοσο ξυλο που ριχνει και να βγει ο δικος μας για 2 φασεις
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”