Lazio - Π.Α.Ο.Κ.

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
plato6
Δημοσιεύσεις: 881
Εγγραφή: Τρί 15 Απρ 2008, 08:34

Δημοσίευση από plato6 »

Λοιπον αδερφια στο myp2p εβγαλαν δυο λινκ για τον αγωνα τον βραδυνο.. θα τα βρειτε εδω

http://www.myp2p.eu/broadcast.php?match ... art=sports

ελπιζω να μας το δειξουν..ειναι απο justin tv και μερικοι ξερουν τι τραβιξαμε στον αγωνα με την πορτο για να το δουμε...λετε να εχουμε μπινελικια παλι? ελπιζω πως οχι...

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

:evil: :!: :evil:
Άβαταρ μέλους
Yiankos
Moderator
Δημοσιεύσεις: 2296
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:32
Τοποθεσία: Τούμπα

Δημοσίευση από Yiankos »

Μία ώρα είναι η διαφορά .. στην Ιταλία είναι 21.00
Άβαταρ μέλους
lefis
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: Παρ 14 Μαρ 2008, 13:20
Τοποθεσία: Καλαμαριά

Δημοσίευση από lefis »

StEl έγραψε:DEN SKABAZW APO PC KAI INTERNET FILE AUTO ENNOW
sorry φιλε. σε παρεξηγησα.
Άβαταρ μέλους
Gelas
Δημοσιεύσεις: 415
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 15:14
Τοποθεσία: Ωραιόκαστρο

Δημοσίευση από Gelas »

CHRISTAKIS έγραψε:Στο justin tv μου ζηταει κωδικο.... μου λεει να στείλς ενα μνμ σε αθτον που εχει φτιαξει το καναλι για να μου τον δώσει... τον ξέρει κανείς γτ δν μπορώ να στείλω μνμ...



:x :x :x
CHRISTAKI φιλε μου σε ποιο Channel μπηκες και σου ζηταει κωδικο?

πως τον λενε τον owner ξερεις?
Άβαταρ μέλους
Gelas
Δημοσιεύσεις: 415
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 15:14
Τοποθεσία: Ωραιόκαστρο

Δημοσίευση από Gelas »

ναι αλλα εχει κωδικο

περιμενουμε τον steenage

ετοιμαστητε για το site το οποιο θα δειξει πιο γρηγορα απο ολα τα υπολοιπα την μεταδωση

να κοιτατε αυτο το τοπικ γιατι ερχεται...
NewYorker
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τρί 12 Αύγ 2008, 20:02
Επικοινωνία:

Μην παραμυθιάζεστε

Δημοσίευση από NewYorker »

Αδέλφια,

Εγώ έχω το myTV εδώ στην Νέα Υόρκη και δεν είναι καθόλου τζάμπα. Κοστίζει 25 euro τον μήνα.

Πρώτη φόρα σου δίνει μόνο 3 μέρες τζάμπα και αυτό είναι.

Και δεν δουλεύει απο Ελλάδα γιατί είναι παράνομο. Ο τύπος κάνει stream από Nova.

Στέφανος
NewYorker
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τρί 12 Αύγ 2008, 20:02
Επικοινωνία:

myTV

Δημοσίευση από NewYorker »

Euros.. Παλιά το είχαν σε δολλάρια αλλά το αλλάξαν.
Άβαταρ μέλους
Gelas
Δημοσιεύσεις: 415
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 15:14
Τοποθεσία: Ωραιόκαστρο

Δημοσίευση από Gelas »

konstantin έγραψε:ποιο αλανι μπινελικωσε ασχημα στο justin tv ενα μοντερειτορ χαχααχαχχααχ καλα ξηγηθηκε :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ναι ρε παιδια κι εγω ειμαι μοντερειτορ και μαλιστα φιλος του σωτηρη που τον μπινελικωσε καποιος απο εδω περα...

εκει οι μοντ ειναι σκληροι προσεξτε...
Άβαταρ μέλους
Gelas
Δημοσιεύσεις: 415
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 15:14
Τοποθεσία: Ωραιόκαστρο

Δημοσίευση από Gelas »

κολο-κολοπαιδα ειναι ( κολο κολο ειναι η πρωτη ομαδα που επαιξε ο Κοντρερας αχαχαχαχαχαχαχα)
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Δημοσίευση από Falegkos »

χεχε ο κωδικος ειναι lazio.
Οπιος θελει παταει και μπενει. :shock:
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Δημοσίευση από Falegkos »

Falegkos έγραψε:χεχε ο κωδικος ειναι lazio.
Οπιος θελει παταει και μπενει. :shock:

Αν σου ζητα κωδικο κανε αυτο.
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από free4 »

Είμαστε σε καλή κατάσταση, αν και λιγάκι κουρασμένοι. Φτιάχνουμε επιτέλους τις φάσεις αλλά θέλει δουλειά ακόμα!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
Gelas
Δημοσιεύσεις: 415
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 15:14
Τοποθεσία: Ωραιόκαστρο

Δημοσίευση από Gelas »

Ποτε δεν θα δεις Βερον Ηλιαδη γιατι κανουν την ιδια δουλεια απλα ο ενας την κανει καλυτερα

θα δεις μονο Βερον Μπαλαφα

Βερον Γκαρσια

Ηλιαδη Μπαλαφα

Ηλιαδη Γκαρσια

οχι σε αυτο το ματς

γενικα μιλαω

θα το ανατρεψουμε με 3 goals
Άβαταρ μέλους
Gelas
Δημοσιεύσεις: 415
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 15:14
Τοποθεσία: Ωραιόκαστρο

Δημοσίευση από Gelas »

τελικα μπηκε ο Ηλιαδης στου Μπαλαφα


πολυ περιεργο
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Δημοσίευση από Falegkos »

ναι ρε σερτζιο ελεος.
Καλη ειμαστε αλλα δεν μας θελει....αυτοι δεν εκαναν ουτε μια ευκερια ουτε μια.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”