9.Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Τρόμος έγραψε:Έτσι city_boy όπως τα λες είναι:φιλοκοντοί και αντικοντοί τα ίδια μυαλά έχουν.
ε ρε σε αυτά δεν πιανόμαστε!
φιλοκοντός - αντικοντός και άλμα επικοντό
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος danirifle την Κυρ 06 Νοέμ 2011, 22:34, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
joshua έγραψε:Εχει μεγαλη διαφορα η σωστη σεντρα με την γιομα.Η γιομα ειναι γεμισμα απο οπου σταθω και οπου βρεθω σηκωνοντας απλα την μπαλλα καπου προς την περιοχη.Οι σεντρες που προερχονται απο οργανωμενες επιθετικες ενεργειες ειναι μια χαρα μερος του συγχρονου τροπου παιχνιδιου.Αν ειναι να το ξερουμε να κοψουμε τις κεφαλιες απο το ποδοσφαιρο αν δεν εχουν θεση σε αυτο οι σεντρες.
τρανή απόδειξη της ισχύος αυτού που έγραψες αποτελεί μία σύγκριση όσων τραγελαφικών συνέβησαν μέχρι να μπεί καθυστερημένα ο σπαντάτσιο,οπότε και με στοχευμένες του πάσες δημιουργήσαμε φάσεις για να ισοφαρίσουμε.
όσο για τον κοντό,με εξαίρεση τη φάση,που πήρε την μπαλιά απ'το βιειρίνια κι έκανε κακό κοντρόλ απέναντι απ'τον τερματά,τί να κρίνω;έλαβε τροφοδότηση;εν πάσει περιπτώσει κι η δική μου άποψη είναι πως κακώς βγήκε.δλδ τον άφησε ο προπονητής να εκτεθεί,όσο πάλευε παντελώς αβοήθητος,κι όταν αποφάσισε να ενισχύσει την επίθεση και θα έβρισκε ο κοντός ένα στιβαρό στήριγμα εντός περιοχής,τον απέσυρε.
-
Dimg4
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Μονο ΠΑΟΚ,μονο ΠΑΟΚ,μονο ΠΑΟΚ,μονο ΠΑΟΚ,μονο ΠΑΟΚ,μονο ΠΑΟΚ,μονο ΠΑΟΚ.......................
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
navigator11 έγραψε:joshua έγραψε:Εχει μεγαλη διαφορα η σωστη σεντρα με την γιομα.Η γιομα ειναι γεμισμα απο οπου σταθω και οπου βρεθω σηκωνοντας απλα την μπαλλα καπου προς την περιοχη.Οι σεντρες που προερχονται απο οργανωμενες επιθετικες ενεργειες ειναι μια χαρα μερος του συγχρονου τροπου παιχνιδιου.Αν ειναι να το ξερουμε να κοψουμε τις κεφαλιες απο το ποδοσφαιρο αν δεν εχουν θεση σε αυτο οι σεντρες.
τρανή απόδειξη της ισχύος αυτού που έγραψες αποτελεί μία σύγκριση όσων τραγελαφικών συνέβησαν μέχρι να μπεί καθυστερημένα ο σπαντάτσιο,οπότε και με στοχευμένες του πάσες δημιουργήσαμε φάσεις για να ισοφαρίσουμε.
όσο για τον κοντό,με εξαίρεση τη φάση,που πήρε την μπαλιά απ'το βιειρίνια κι έκανε κακό κοντρόλ απέναντι απ'τον τερματά,τί να κρίνω;έλαβε τροφοδότηση;εν πάσει περιπτώσει κι η δική μου άποψη είναι πως κακώς βγήκε.δλδ τον άφησε ο προπονητής να εκτεθεί,όσο πάλευε παντελώς αβοήθητος,κι όταν αποφάσισε να ενισχύσει την επίθεση και θα έβρισκε ο κοντός ένα στιβαρό στήριγμα εντός περιοχής,τον απέσυρε.
Σουωστός....να ούμε και έτσι.....αλλα ο κοντος είναι προδότης και πρεπει να φυγει γιατι παίρνει πολλά!!
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
ainamkoap έγραψε:Δεν πα' να χυθούν τόνοι μελανιού , δεν πα' να λεν όλοι οι άλλοι , η ουσία είναι μία και ο μπακλαβάς γωνία:
η αρχή
-ο Δημητράκης μας... η ΠΑΟΚάρα μας η αυθεντική ...το καμάρι μας...ο ένας από εμάς...
η συνέχεια
-σσσσσσσσσσσσσς ( μην βρίζετε την προεδράρα μας ) - Πρωτο φαουλ. Εκανε σσσσ σε αυτους τους λιγους που εβριζαν τους παικτες στην προθερμανση και το διευκρινισε την επομενη μερα ζητωντας ΣΥΓΝΩΜΗ απο τους υπολοιπους.
-ΜΗ απόσυρση προσφυγής μετά την καταβολή των 400 χιλιάδων από κάποιους παράγοντες και τον κόσμο -
-μεταγραφή λόγω λιγοψυχίας , σωσίβιο και φιλί ζωής στον κυνηγημένο τζον γου.
-πίσω πόρτα αεροδρομίου , γιατί "φοβήθηκες" τον Σάββα (τον ήξερες και σε ήξερε από μικρό παιδί...) που κατέβαινε να σου αλλάξει γνώμη...το πήραν όρκο στα τέμπη οτί θα γυρίσεις μαζί τους σπίτι σου....
-τσιμπάς την μπάλα από τον παπαδόπουλο και το εκτελείς....μαγκιά σου...
μέχρι να το κάνεις αυτό , ακόμα πίστευα οτί θα την βγάλεις την πράσινη φανέλα , θα νοιώσεις ΠΑΟΚ γιατί ήσουνα ΠΑΟΚ.... και θα γυρίσεις μαζί μας πίσω ... αλλά εκείνη την μέρα ΤΕΛΙΕΩΣΕΣ ΟΡΙΣΤΙΚΑ από τον ΠΑΟΚ , τον πρόδωσες-μας πρόδωσες επανειλημμένα.
Η ιστορία έχει γράψει , δεν ξεχνάω ΠΟΤΕ. Όποιος (διοίκηση -ΠΑΟΚτσηδες - δημοσιογράφοι) προσπαθήσει να μου αλλάξει γνώμη με τρικάκια επικοινωνιακά ή με την ελαφρότητα του ΠΑΟΚ είσαι... με υποτιμάει. Αυτός ας κάνει ότι γουστάρει. Τον κοντό δεν θα τον δεχτώ ποτέ πίσω, για μένα είναι ένας λιγόψυχος προδότης , χωρίς κάκαλα και έτσι θα του συμπεριφέρομαι.
Η αγωνιστική του προσφορά δεν με νοιάζει. Είτε τα βάζει , είτε τα χάνει , είτε παίρνει 800 , είτε δεν πληρώνετε. Η ντροπή ξεκίνησε με το που υπέγραψε, να την ξεπλύνουν αυτοί που τον φέρανε.
Επειδή πολλάκις έχει ακουστεί ότι δεν είμαστε "δημοκρατικοί", άκουσον άκουσον, αυτό το ποστ αποτελεί τρανό παράδειγμα.
Από τη στιγμή που γράφεται κόσμια και τεκμηριωμένη μια άποψη, δεν την πειράζουμε...!!
Προσωπικά διαφωνώ με αυτό το σκεπτικό γιατί το ποδόσφαιρο πια έχει αλλάξει. Δεν είναι τόσο ρομαντικό πολύ απλά γιατί παίζονται εκατομμύρια. Στα @@ μου αν είναι προδότης ή όχι. Εμένα με νοιάζει η προσφορά του σε συνάρτηση με το κόστος. Βοηθάει την ομάδα, ή την ζημιώνει; Αυτό με καίει εμένα.
Δλδ, αν αύριο μεθαύριο επιστρέψει ο Βιτ, εσείς θα τον βρίζετε;;;
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Πραγματικά... Μεγάλη αλήθεια και το είδαμε όλοι μας κατά καιρούς εδώ δυστυχώς !!!moican4 έγραψε:όπως επίσης όταν χάνει η ομάδα η δεν παίζει καλά ο ίδιος κάποιοι να τρέχουν να ποστάρουν εδώ ,
αγχωμένοι κιόλας..
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31583
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Κατι μου λέει οτι ο Goscinny ,προτού γραψει για τον Αστεριξ και τους άλλους τρελούς του
γαλατικού χωριού,πέρασε κάποιο φεγγάρι απο Τούμπα μεριά.Δεν εξηγείται αλλιώς
τέτοια ομοιότης.
γαλατικού χωριού,πέρασε κάποιο φεγγάρι απο Τούμπα μεριά.Δεν εξηγείται αλλιώς
τέτοια ομοιότης.
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Διαχρονικά το ένστικτο του οπαδού έχει κάνει και λάθη, όπως το να μας αφήσει 3 χρόνια εκτός Ευρώπης το '92, χώρια τα ένστικτα που μας στερούν κάτι χιλιάρικα από τιμωρίες κάθε χρόνο, με άδεια Τούμπα και πρόστημα.ainamkoap έγραψε: Διαχρονικά, το έντσικτο του οπαδού ( όχι του φίλαθλου) σπανίως πέφτει έξω.
Τον Κώστα τον Ορφανό ,που θεωρείτε ΠΑΟΚτσης, όπου τον πετύχω τον βρίζω. Υπάρχει πρόβλημα , σ'αυτήν την περίπτωση;
Με τον Ορφανό δεν υπάρχει πρόβλημα, αφού την άλλη Κυριακή δεν είναι αυτός που θα σκυλιάσει στο χορτάρι και θα του ζητάμε να βάλει ένα γκολ. Με τον Σάλπι υπάρχει. Βέβαια, το πάιξει δεν παίξει καλά εγώ θα τον βρίσω, μόνο καλό κάνει στην ομάδα. Σωστά;.
Οσο για τα "κοσμητικά" που του γράφεις, για μένα ο κοντός έχει περισσότερα κάκαλα από τους 30-40 που του την πέφτουν για να ξεχαρμανιάσουν κάθε φορά που χάνουμε.
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Η μονη επωδος καποιων "Δεν ξερεις καλα τα πραγματα" για αλλη μια φορα χρησιμοποιηθηκε. Θα μας τα πειτε κ εμας ρε παιδια να δουμε τι δεν ξερουμε καλα;
Ας πουμε... απεσυρε την προσφυγη;
Ή μηπως δεν κατεβηκε κανεις στην Αθηνα να του αλλαξει την γνωμη, ή αν οντως κατεβηκαν μηπως δεν πηγαν να του αλλαξουν την γνωμη αλλα να του δωσουν γλυκα και να του ευχηθουν καλη σταδιοδρομια στον Παναθηναϊκο;
Ή μηπως δεν εκτελεσε το πεναλτυ;
Τι ειναι αυτο που δεν ξερουμε καλα τελικα;;; Ανοιξτε μας τα ματια επιτελους να τον δουμε κ εμεις με αλλο ματι τον Δημητρακη, το ΠΑΟΚτσακι απο την Πολιχνη.
Ειλικρινα περιμενω απαντηση, δεν ειρωνευομαι κανεναν.
Ας πουμε... απεσυρε την προσφυγη;
Ή μηπως δεν κατεβηκε κανεις στην Αθηνα να του αλλαξει την γνωμη, ή αν οντως κατεβηκαν μηπως δεν πηγαν να του αλλαξουν την γνωμη αλλα να του δωσουν γλυκα και να του ευχηθουν καλη σταδιοδρομια στον Παναθηναϊκο;
Ή μηπως δεν εκτελεσε το πεναλτυ;
Τι ειναι αυτο που δεν ξερουμε καλα τελικα;;; Ανοιξτε μας τα ματια επιτελους να τον δουμε κ εμεις με αλλο ματι τον Δημητρακη, το ΠΑΟΚτσακι απο την Πολιχνη.
Ειλικρινα περιμενω απαντηση, δεν ειρωνευομαι κανεναν.
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Νταρκολορντ γιατι να τον δεις σαν ΠΑΟΚτσακι τον σαλπι ή οποινδηποτε δεν κταλβαινω? ολοι επαγγελματιες ειναι...
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
διότι έτσι έχει μεγαλύτερο "δικαιολογητικό" περιθώριο για να βγάζει ο όποιος τα σώψυχά του και για τον κοντό και για την άσχημη πορεία της ομάδας.μη σου πώ και για το ζαγοράκη,που με την επιλογή του να τον επαναπατρίσει έφερε τη διχόνοια στο ... λαό.αντιλαβού μανιακέ;σαμπουάν,μαλακτικό και σεσουάρ μαζί.τρελή ευκαιρία σε μιλάω να'ούμ.

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Οκ sorry για το ΠΑΟΚτσακι, αν κ ειναι απο τα βασικα επιχειρηματα καποιων. Παρακατω, στην ταμπακιερα, θα μου απαντησει καποιος
"Τι ειναι αυτο που δεν ξερουμε;"
"Τι ειναι αυτο που δεν ξερουμε;"