9.Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από sourmenetes »

Γκικα απο την κυριακη το βραδυ γραφτηκανε καμοια εικοσαρια για τον ιδιο παιχτη βγαινοντας τριτος καλυτερος mvp... :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Αυτο τι σου λεει???

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:

Παντως φαινεται οτι με κατω τη μπαλα και τριαδα κοντων μπροστα ρολαρουμε πολυ καλυτερα..Πολλες καθετες σημερα και απο γεωργιαδη και απο βιειρινια..Επισης δειτε ποσες φορες ο σαλπιγγιδης "εσπασε" τη μπαλα ωστε να σιγουρευτει το γκολ...

Falegkos εχει ξεκλειδωσει απο χθες το απογευμα...Και γιατι να το αφησουμε ανοιχτο???
Εχεις δει ποσα ασχετα ποστ ειχε μεσα???5 στα 10 ποστ δεν ειχαν σχεση..Ο καθενας εγραφε οτι γουσταρε...
Του εφταιγαν τα μπουκαλια, ο μπολονι, ο χαλκιας εδω το εγραφε...
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Falegkos »

dj_timo έγραψε:
Falegkos έγραψε:1. Ενταξη ρε moders? εβαλε τα γκολ και το ξεκλειδώσατε? το παοκμανια πλεον ειναι οσο δημοκρατικη ειναι και η Ελλαδα.

2. Μπραβο ρε σαλπι, αν και παιζαμε με ερασιτέχνες μπραβο. Τις ευκαιρίες που σου δόθηκαν τις εκανες γκολ (κατι που δεν το συνιθιζες 2 χρονια).

3. Μακαρι να συνεχίσει ετσι και στο πρωταθλημα.
οχι θα αφηνε τον καθε πικραμενο να βγαλει τη χολη του εδω μεσα και τα απωθημενα του. Χαλαστηκανε μερικοι που εβαλε 2 γκολ? Ειδα και "παοκτση" σημερα που μολις εβαλε το δευτερο γκολ τον εβριζε... καρκινοι ε καρκινοι
ελπιζω να μην τα λες για μενα :o
εκτος και αν απο το σχολιο μου καταλαβες οτι χαλαστικα...

Για τον αργοναυτη.....
εμπαθης ειναι αλλοι εδω μεσα.... εγω εχω κολημα με τον σαλπι αλλα οταν παει καλα του τα λεω αδερφε....
αλλοι ακομη και αν σερνετε 10 ματς και ψαχνουν δικαιολογιες.

τεσπα το σταματαω εδω γιατι σημερα οντος ηταν απο τα καλυτερα του ματς και δεν εχω διαθεση να πω τιποτα κακο για τα προιγουμενα.
Άβαταρ μέλους
Santana4
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 12:34

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Santana4 »

γκικα για εμπαθεις οπαδους μιλαω,οχι για υγειεις.
Dimg4

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

gika έγραψε:
Santana4 έγραψε:ο Σαλπι παντως φενετε ετοιμος να την κανει,αν κρινω τους τροπους πανηγυρισμου του..κριμα θα ειναι να τον αφησουμε.. Απομονωστε απ'τον τον καθε 'φιλαθλο' που δειχνει εμπαθεια
Σιγά μην απομονώσουμε οπαδό της ομάδας μας για παίκτη του ΠΑΟΚ. Για να μην παρεξηγηθώ, για ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ παίκτη του ΠΑΟΚ.
και τι ειναι ο ΠΑΟΚ ρε γκικα? τσιφλικι του καθενος που βγαζει απωθημενα? εχετε μπερδευτει μηπως? ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟΝ ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από gika »

Argonaut και sourmenetes απλά λέω ότι μου φαίνεται υπερβολική τέτοια αντίδραση.

Το να πανηγυρίζουμε τόσο έντονα που ο επιθετικός μας έκανε τα στοιχειώδη με μια ερασιτεχνική ομάδα, είναι σαν να ρίχνουμε εμείς οι οπαδοί τον πήχη και τις απαιτήσεις μας.

Δλδ αν βάλει 2 γκολ στην Τότεναμ τι πρέπει να κάνουμε;;;; :opaokara:
Dimg4

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

Falegkos έγραψε:
dj_timo έγραψε:
Falegkos έγραψε:1. Ενταξη ρε moders? εβαλε τα γκολ και το ξεκλειδώσατε? το παοκμανια πλεον ειναι οσο δημοκρατικη ειναι και η Ελλαδα.

2. Μπραβο ρε σαλπι, αν και παιζαμε με ερασιτέχνες μπραβο. Τις ευκαιρίες που σου δόθηκαν τις εκανες γκολ (κατι που δεν το συνιθιζες 2 χρονια).

3. Μακαρι να συνεχίσει ετσι και στο πρωταθλημα.
οχι θα αφηνε τον καθε πικραμενο να βγαλει τη χολη του εδω μεσα και τα απωθημενα του. Χαλαστηκανε μερικοι που εβαλε 2 γκολ? Ειδα και "παοκτση" σημερα που μολις εβαλε το δευτερο γκολ τον εβριζε... καρκινοι ε καρκινοι
ελπιζω να μην τα λες για μενα :o
εκτος και αν απο το σχολιο μου καταλαβες οτι χαλαστικα...

Για τον αργοναυτη.....
εμπαθης ειναι αλλοι εδω μεσα.... εγω εχω κολημα με τον σαλπι αλλα οταν παει καλα του τα λεω αδερφε....
αλλοι ακομη και αν σερνετε 10 ματς και ψαχνουν δικαιολογιες.

τεσπα το σταματαω εδω γιατι σημερα οντος ηταν απο τα καλυτερα του ματς και δεν εχω διαθεση να πω τιποτα κακο για τα προιγουμενα.
οχι ρε, για καποιους που χανονται στα καλα και εμφανιζονται πρωτοι πρωτοι με καφριλες και ηλιθιοτητες
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Argonaut4 »

gika έγραψε:Argonaut και sourmenetes απλά λέω ότι μου φαίνεται υπερβολική τέτοια αντίδραση.

Το να πανηγυρίζουμε τόσο έντονα που ο επιθετικός μας έκανε τα στοιχειώδη με μια ερασιτεχνική ομάδα, είναι σαν να ρίχνουμε εμείς οι οπαδοί τον πήχη και τις απαιτήσεις μας.

Δλδ αν βάλει 2 γκολ στην Τότεναμ τι πρέπει να κάνουμε;;;; :opaokara:


Θα καεί το πελεκούδι......... :opaokara: :opaokara: :opaokara:

Ναι ρε Γκίκα....το ξέρω δεν έχεις και πολύ αδικο αλλα σου εξήγησα....!!! :nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από gika »

Santana και Timo

Δεν πρόκειται να κάτσω να μαλώσω με οποιονδήποτε συνοπαδό μου επειδή δεν γουστάρει έναν παίκτη της ομάδας. Ο οπαδός είναι και θα είναι πάντα εδώ για την ομάδα που αγαπάει. Ο παίκτης, ο εκάστοτε παίκτης, είναι ένας απλός επαγγελματίας. Σήμερα είναι, αύριο έρχεται μια πρόταση καλύτερη και φεύγει. Παραδείγματα; Άπειρα.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από sourmenetes »

Γκικα δεν πανηγυριζουμε,απλα αναφεραμε οτι ητανε πολυ καλος και οτι ειναι πολυ σημαντικο οτι επαιξει κορυφη..
Εγω ειπα οτι μου εκανε εντυπωση προχθες 20 σελιδες στον τριτο καλυτερο παιχτη βασει ψηφοφοριας..
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από trel@menos »

gika έγραψε:Argonaut και sourmenetes απλά λέω ότι μου φαίνεται υπερβολική τέτοια αντίδραση.

Το να πανηγυρίζουμε τόσο έντονα που ο επιθετικός μας έκανε τα στοιχειώδη με μια ερασιτεχνική ομάδα, είναι σαν να ρίχνουμε εμείς οι οπαδοί τον πήχη και τις απαιτήσεις μας.

Δλδ αν βάλει 2 γκολ στην Τότεναμ τι πρέπει να κάνουμε;;;; :opaokara:
βασικα αμα βαλει 2 γκολ στην τοτεναμ βλεπω την επομενη να σκαει καμια προταση απο καμια μαντσεστερ. για παρτενερ του ρουνει κι ετσι. :opaokara:
παντως για μενα δεν ειναι καθολου υπερβολικες οι 4 σελιδες οταν μετα απο μια απλα μετρια εμφανιση γραφονται 14. αυτο θα πρεπε να μας ανησυχει κι οχι οι 4 μετα απο 2 γκολ, ασιστ, και κανα δυο ακομα ετοιμα γκολ που εδωσε.
απλα ειμαστε συνηθισμενοι μονο να κραζουμε και καποια πραγματα μας φαινονται παραλογα.
Άβαταρ μέλους
Santana4
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 12:34

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Santana4 »

γκικα συζηταμε φιλαρακι,σιγα μη μαλωσουμε κιολας αδελφε ;)
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Falegkos »

σε λύπες και χαρες sold out το τοπικ του.
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Δυστυχώς Φαλέγκος και σε αυτό φταίνε συγκεκριμένα άτομα.....όχι απαραίτητα εσυ.... :lol:
Άβαταρ μέλους
stavrospgr
Δημοσιεύσεις: 370
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 23:42

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από stavrospgr »

Άντε ρε Δημητράκη, ξεμπούκωσες λίγο με τους ερασιτέχνες, πάρτο λίγο απάνω σου...
Dimg4

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

gika έγραψε:Santana και Timo

Δεν πρόκειται να κάτσω να μαλώσω με οποιονδήποτε συνοπαδό μου επειδή δεν γουστάρει έναν παίκτη της ομάδας. Ο οπαδός είναι και θα είναι πάντα εδώ για την ομάδα που αγαπάει. Ο παίκτης, ο εκάστοτε παίκτης, είναι ένας απλός επαγγελματίας. Σήμερα είναι, αύριο έρχεται μια πρόταση καλύτερη και φεύγει. Παραδείγματα; Άπειρα.
οκ συμφωνω εν μερει... πως την αγαπαει οταν βριζει παικτη της συνεχεια ενω ΟΛΗ Η ΟΜΑΔΑ ΣΕΡΝΕΤΑΙ?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”