9.Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από DC »

Η ατυχία με τον Σάλπι και με τον κάθε Σάλπι που βρίσκεται στην δική του θέση, είναι ότι ενώ αυτοί που τον μισούν είναι μια ΘΛΙΒΕΡΗ μειοψηφία, εν τούτοις είναι αυτή που ακούγεται όταν της δίνεται αφορμή.
Δεν θα δείτε ποτέ 20 και 30 άτομα ύστερα από μια καλή εμφάνιση ή ένα χατ τρικ, έξω απο τα αποδυτηρια να τον αποθεώνει. Αντιθέτως θα δείτε αυτούς τους 20 και 30 να τον βρίζουν ύστερα από κάθε ήττα της ομάδας, φταίει δεν φταίει. Και αυτό θα το δείτε κάποτε και με τον Βιειρίνια και με τον Γκαρσία ακόμα.
Στο χέρι του είναι να το κατανοήσει αυτό, να καταλάβει ότι η πλειοψηφία του Λαού τον στηρίζει, να αγνοήσει τους κομπλεξικούς, τους βαλτούς και τους παπαγάλους και να δώσει αυτά που ξέρει και μπορεί.
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από danirifle »

Santana4 έγραψε:4 4 2 και κανενας απ'τους 2 εντ!
αυτό θα ήταν το καλύτερο.. αλλά δυστυχώς καμία ομάδα στο ελλάντα δε μπορεί να παίζει 4-4-2 γιατί πρέπει να υπάρχουν 2 χαφάρες στο κέντρο.

που να κόβουν και να κάνουν και παιχνίδι και να είναι και σκυλιά
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25989
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από obanebane »

Mπραβο μητσο και για το ρεκορ και για την αποδοση σου,την κυριακη στη τριπολη θα σε δω απο κοντα ελπιζω να κανεις αντιστοιχο παιχνιδι και εκει και υποσχομαι οτι αν βαλεις γκολ θα με ακουσεις να φωναζω και ας καθομαι μαζι με φιλαθλους της τριπολης. :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Santana4
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 12:34

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Santana4 »

ο Σαλπι παντως φενετε ετοιμος να την κανει,αν κρινω τους τροπους πανηγυρισμου του..κριμα θα ειναι να τον αφησουμε.. Απομονωστε απ'τον τον καθε 'φιλαθλο' που δειχνει εμπαθεια
Άβαταρ μέλους
Χωρικός
Δημοσιεύσεις: 4059
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Χωρικός »

σήκω και φύγε αγόρι μου τον Γενάρη. όπου αλλού και να πας..βασιλιάς θα είσαι.. εμάς άσε μας στην μιζέρια και την κατάντια μας..
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από gika »

Ένας φίλος μου, όταν βλέπαμε το ματς, λέει "ε με την ομάδα της καρδιάς του σερνότανε. με τα καφενεία τα βάζει..".

Διαφωνώ με την άποψη αυτή, μιας και πρέπει να του πούμε μπράβο για την πολύ καλή σημερινή του εμφάνιση και να ελπίσουμε να έχει συνέχεια. Όπως τον κράζουμε στις μ@λακίες του, έτσι πρέπει να του λέμε και μπράβο.

Ξέρετε τι με προβληματίζει όμως;

Γράφτηκαν 4 σελίδες επειδή ο πιο ακριβοπληρωμένος ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΣ μας, έβαλε γκολ κόντρα σε μια ομάδα με μικρότερο μπάτζετ από τον Αστέρα Τρίπολης... :? Μήπως ο πήχης έχει πέσει πολύ;
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25989
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από obanebane »

Santana4 έγραψε:ο Σαλπι παντως φενετε ετοιμος να την κανει,αν κρινω τους τροπους πανηγυρισμου του..κριμα θα ειναι να τον αφησουμε.. Απομονωστε απ'τον τον καθε 'φιλαθλο' που δειχνει εμπαθεια

Τι ειδες στους πανηγυρισμους του?
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

πιθανόν οι σελίδες να γράφτηκαν γιατί ο πιο ΑΚΡΙΒΟΠΛΗΡΩΜΕΝΟΣ μας ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΣ είναι ο 1ος ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΚΟΡΕΡ όλων των εποχών στην Ευρώπη.

Είναι δηλαδή όσο καλός ήταν ο Σαραβάκος στην εποχή του και ο Ντέμης στη δική του.
Άβαταρ μέλους
Santana4
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 12:34

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Santana4 »

ε δε το πανηγυρισε με τους δικους μας και οταν βγηκε αλλαγη κατι μουρμουριζε..τεσπα δε ξερω αν σημαινει κατι αυτο μακαρι ολα να ειναι οκ.. Γκικα καλα καναν κ γραφτηκαν 4 σελιδες! Ευσημα στο Δημητρη που ξυπνησε
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Falegkos »

1. Ενταξη ρε moders? εβαλε τα γκολ και το ξεκλειδώσατε? το παοκμανια πλεον ειναι οσο δημοκρατικη ειναι και η Ελλαδα.

2. Μπραβο ρε σαλπι, αν και παιζαμε με ερασιτέχνες μπραβο. Τις ευκαιρίες που σου δόθηκαν τις εκανες γκολ (κατι που δεν το συνιθιζες 2 χρονια).

3. Μακαρι να συνεχίσει ετσι και στο πρωταθλημα.
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Argonaut4 »

gika έγραψε:Ένας φίλος μου, όταν βλέπαμε το ματς, λέει "ε με την ομάδα της καρδιάς του σερνότανε. με τα καφενεία τα βάζει..".

Διαφωνώ με την άποψη αυτή, μιας και πρέπει να του πούμε μπράβο για την πολύ καλή σημερινή του εμφάνιση και να ελπίσουμε να έχει συνέχεια. Όπως τον κράζουμε στις μ@λακίες του, έτσι πρέπει να του λέμε και μπράβο.

Ξέρετε τι με προβληματίζει όμως;

Γράφτηκαν 4 σελίδες επειδή ο πιο ακριβοπληρωμένος ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΣ μας, έβαλε γκολ κόντρα σε μια ομάδα με μικρότερο μπάτζετ από τον Αστέρα Τρίπολης... :? Μήπως ο πήχης έχει πέσει πολύ;

Ρε Γκίκα παλληκάρι μου μας δουλεύεις?Ελα πες το.....δε πειράζει. :lol: :lol: :lol:

Όλα αυτα τα ποσταρίσματα γίνονται...

1.Γιατι τον έχουν σκίσει στη χολή μερικά άτομα που ζούνε μόνο για τις δυστυχίες και τις πικρες του ΠΑΟΚ.

2.Γιατί αξίζει όλα αυτά τα σχόλια.


Αμα ήταν άλλο ένα φυσιολογικό τόπικ με φυσιολογικα σχόλια και όχι χολές και δηλητήρια δε θα γινόταν αυτο που βλέπεις απόψε.


Είναι φυσιολογική δράση αντίδραση.....εσυ που τα χεις φρέσκα έπρεπε να το ξέρεις στη φυσική. :lol: :lol:


Το τόπικ και τα σχόλια εμείς τα κάνουμε φυσιολογικά με τη συμπεριφορά μας και το επίπεδο μας.

Δυστυχώς όμως αρκετή μερίδα οπαδών δεν εχει το επίπεδο να είναι καν ΠΑΟΚ.....λυπάμαι.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από gika »

Santana4 έγραψε:ο Σαλπι παντως φενετε ετοιμος να την κανει,αν κρινω τους τροπους πανηγυρισμου του..κριμα θα ειναι να τον αφησουμε.. Απομονωστε απ'τον τον καθε 'φιλαθλο' που δειχνει εμπαθεια
Σιγά μην απομονώσουμε οπαδό της ομάδας μας για παίκτη του ΠΑΟΚ. Για να μην παρεξηγηθώ, για ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ παίκτη του ΠΑΟΚ.
Dimg4

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

Ευχαριστησε τον Θεο γιατι ειναι πολυ θρησκος. Μη δημιουργειται κλιμα χωρις να υπαρχει λογος οτι δεν πανηγυρισε με του ΠΑΟΚτσηδες.
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Falegkos έγραψε:1. Ενταξη ρε moders? εβαλε τα γκολ και το ξεκλειδώσατε? το παοκμανια πλεον ειναι οσο δημοκρατικη ειναι και η Ελλαδα.

2. Μπραβο ρε σαλπι, αν και παιζαμε με ερασιτέχνες μπραβο. Τις ευκαιρίες που σου δόθηκαν τις εκανες γκολ (κατι που δεν το συνιθιζες 2 χρονια).

3. Μακαρι να συνεχίσει ετσι και στο πρωταθλημα.

Κύριε εμπαθή................το τόπικ είναι ξεκλείδωτο απο :


από Argonaut4 » Τετ Νοέμ 02, 2011 1:33 pm

Ξεκλείδωσα το τόπικ του Σάλπι.....το νου σας ρεμάλια....
-='Eπου Θεώ ΠΑΟΚ=-
http://WWW.MMAGYM.GR-FIGHTING SOLVES EVERYTHING-BRAZILIAN JIU-JITSU
Argonaut In The Car-->http://www.youtube.com/watch?v=qbnsGtY6RAo

Argonaut4
Moderator

Δημοσιεύσεις: 1995
Εγγραφή: Παρ Δεκ 17, 2010 1:08 pm
Τοποθεσία: Black&White Athens



Tι να σου πω.........δε ντρέπεσε λίγο?
Dimg4

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

Falegkos έγραψε:1. Ενταξη ρε moders? εβαλε τα γκολ και το ξεκλειδώσατε? το παοκμανια πλεον ειναι οσο δημοκρατικη ειναι και η Ελλαδα.

2. Μπραβο ρε σαλπι, αν και παιζαμε με ερασιτέχνες μπραβο. Τις ευκαιρίες που σου δόθηκαν τις εκανες γκολ (κατι που δεν το συνιθιζες 2 χρονια).

3. Μακαρι να συνεχίσει ετσι και στο πρωταθλημα.
οχι θα αφηνε τον καθε πικραμενο να βγαλει τη χολη του εδω μεσα και τα απωθημενα του. Χαλαστηκανε μερικοι που εβαλε 2 γκολ? Ειδα και "παοκτση" σημερα που μολις εβαλε το δευτερο γκολ τον εβριζε... καρκινοι ε καρκινοι
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”