Ένας παναθηναϊκός μού έλεγε ιστορίες από το Σαλπιγγίδη. Κάθε φορά λέει που έβαζε γκολ και νικούσαν, οι βάζελοι έλεγαν ότι έριξαν "θλιμμένη φούτσα"

.
Προσωπικά έχω πάψει εδώ και καιρό να βλέπω συναισθηματικά το θέμα και δε νομίζω ότι είναι η κατάλληλη ώρα να το ανοίξουμε και να χαλαστούμε. Άλλοι τον πάνε και άλλοι όχι, άλλοι θέλουν να πανηγυρίσει και άλλοι όχι, όλοι όμως χοροπηδάμε όταν βάζει γκολ, όπως και όταν βάζει γκολ κάθε παίχτης του ΠΑΟΚ. Ας βάλει τρία γκολ σήμερα και ας κάνει ό,τι θέλει. Επαγγελματίας είναι.
Κι εδώ που τα λέμε, με το κέντρο άμυνας που έχει ο παναθηναϊκός, πρέπει να βάλει τουλάχιστον ένα γκολ...