18. Γιώργος Φωτάκης

niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από niks »

ρε μακαρι σε λεω ;)
markos4
Δημοσιεύσεις: 3993
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από markos4 »

ααααα καταλαβα, σου χει ταξει τσαμπα εισιτηριακι για να πας να τον δεις ;)
Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7074
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Tolaros »

Μπράβο που είσαι ο σταθερότερος παίκτης μας. Είτε παίζουμε με χωριά είτε με το ΠΟΚ είσαι μονίμως ο χειρότερος του γηπέδου και αυτό δεν είναι τόσο εύκολο.
Μπορεί να μην ήταν η δεύτερη κίτρινη αλλά σε όλο το ματς έπαιρνες μόνο πόδια και σου χαρίστηκε σε άλλες περιπτώσεις.
Όπως είπαν τα παιδιά γύρνα στη Λάρισα, για τη Βου είσαι με το Νικολάκη.

Και να μη σβηστεί το σχόλιο όπως άλλα παρακαλώ επειδή είναι "υποτιμητικό" για τον παικταρά μας, είμαι οπαδός του ΠΑΟΚ κ σχολιάζω αυτά που βλέπω
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από shark4 »

Προβλεπεται τρελη αναβαθμιση στο ρολο σου ....Απο τα αγαπημενα παιδια του νεου κουτς... Μακαρι να βελτιωθεις ακομα περισσοτερο και να βοηθησεις την ομαδα...
Άβαταρ μέλους
lamosas
Bet Guru 2024
Δημοσιεύσεις: 3949
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από lamosas »

[youtube]I_DvSxs5VNA&feature=related[/youtube]
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

μακαρι βασικος στο ευρο μπς και χουμε καμια πωληση
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από shark4 »

Με Δωνη στον παγκο , ο τελευταιος που θα φυγει θα ειναι.... 8-)
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από joshua »

Αν καταφερεις να ανανεωσεις το συμβολαιο σου και μαλιστα με αυξημενες αποδοχες τι να πω...Αξιος.

Υ.Γ Ειναι ιδεα μου η καθε φορα που αποδεσμευεται συμβολαιο εμφανιζεται πιο φουσκωμενο απο το αναμενομενο ενω οταν ανανεωνεται εμφανιζεται μικροτερο; Εγω θυμαμαι οταν τον αποκτουσαμε να γραφεται για 4ετες κλιμακωτο που θα εφτανε σχεδον τις 300.000 τον τελευταιο του χρονο,ουδεμια σχεση με τα 180.000 που γραφτηκε σημερα.
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από slidar »

Ανανεωση στον φωτακη????

[youtube]I_DvSxs5VNA[/youtube]
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Olorin »

Εμείς τον κράζουμε, αλλά όλοι οι προποντηές τον γουστάρουν γιατί δουλεύει πολύ μεσα στο γήπεδο και αυτό το προσόν υπερκαλύπτει τις όποιες αδυναμίες. ΚΑΙ ο Σάντος ΚΑΙ ο Μπόλονι και από ότι φαίνεται ΚΑΙ ο Δώνης τον είχαν/έχουν στα πλάνα τους. Είναι σημαντικό εργαλείο για μια ομάδα και προσωπικά, παρότι με έχει βγάλει από τα ρούχα μου πολλές φορές, θα τον ήθελα για ροτέισον.
Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7074
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Tolaros »

Ο Σάντος φίλε μου για τα χαφ τον είχε λύση πίσω από Γκαρσία Βιτόλο Σορλέν Ίβιτς, μέχρι κ οι Κοντρέρας-Μπιζέρα έπαιζαν αμ. χαφ, ποτέ δεν τον εμπιστεύτηκε.
Ο Μπόλονι απλά δεν είχε άλλους. Μακάρι να βγάλουμε φράγκα στην τελική
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Photis »

Εδώ λέτε να μείνει ο Μπαλάφας μερικοί. Τον Φωτάκη δε θα κράζατε??? Είμαστε άμπαλος οπαδικός λαός που γουστάρει ο παίκτης να πουλά οπαδιλίκη για να ηδονιζόμαστε...
:pano:
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από DC »

Tolaros έγραψε:Ο Σάντος φίλε μου για τα χαφ τον είχε λύση πίσω από Γκαρσία Βιτόλο Σορλέν Ίβιτς, μέχρι κ οι Κοντρέρας-Μπιζέρα έπαιζαν αμ. χαφ, ποτέ δεν τον εμπιστεύτηκε.
Ο Μπόλονι απλά δεν είχε άλλους. Μακάρι να βγάλουμε φράγκα στην τελική
Με το σκεπτικό σου, η λύση πίσω από τον καραβούτα και τον κατσουράνη σε ολόκληρη την Ελληνική επικράτεια ακούει στο όνομα Φωτάκης και άλλος δεν υπάρχει.
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από slidar »

Με το σκεπτικό σου, η λύση πίσω από τον καραβούτα και τον κατσουράνη σε ολόκληρη την Ελληνική επικράτεια ακούει στο όνομα Φωτάκης και άλλος δεν υπάρχει.
Φαντασου για τι παιχτη μιλαμε ... ρεζερβα του 35αρι καραβουτα.

Μεταξυ μας δεν υπαρχει ποδοσφαιριστης φωτακης.

Χρυση μετριοτητα.
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4883
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Τρόμος »

DC έγραψε: Με το σκεπτικό σου, η λύση πίσω από τον καραβούτα και τον κατσουράνη σε ολόκληρη την Ελληνική επικράτεια ακούει στο όνομα Φωτάκης και άλλος δεν υπάρχει.
Τζιόλης,Μάκος,τα δύο Κ του Ζέλου και οι Νίνης,Φετφατζίδης αν παίζουν στο κέντρο και όχι πλάγια.Ναι η Εθνική δεν έχει χαφ επειδή δε ξέρει μπάλα ο Έλληνας ποδοσφαιριστής.Και ναι ο Φωτάκης είναι για ρεζέρβα να τον βάζεις αντί του δεκαριού όταν θέλεις να κρατήσεις το σκορ.Και αν παίξουμε 4-4-2 μπορεί να τον βάλεις δεξιά με καθαρά ανασταλτικό ρόλο.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”