18. Γιώργος Φωτάκης
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Μπράβο που είσαι ο σταθερότερος παίκτης μας. Είτε παίζουμε με χωριά είτε με το ΠΟΚ είσαι μονίμως ο χειρότερος του γηπέδου και αυτό δεν είναι τόσο εύκολο.
Μπορεί να μην ήταν η δεύτερη κίτρινη αλλά σε όλο το ματς έπαιρνες μόνο πόδια και σου χαρίστηκε σε άλλες περιπτώσεις.
Όπως είπαν τα παιδιά γύρνα στη Λάρισα, για τη Βου είσαι με το Νικολάκη.
Και να μη σβηστεί το σχόλιο όπως άλλα παρακαλώ επειδή είναι "υποτιμητικό" για τον παικταρά μας, είμαι οπαδός του ΠΑΟΚ κ σχολιάζω αυτά που βλέπω
Μπορεί να μην ήταν η δεύτερη κίτρινη αλλά σε όλο το ματς έπαιρνες μόνο πόδια και σου χαρίστηκε σε άλλες περιπτώσεις.
Όπως είπαν τα παιδιά γύρνα στη Λάρισα, για τη Βου είσαι με το Νικολάκη.
Και να μη σβηστεί το σχόλιο όπως άλλα παρακαλώ επειδή είναι "υποτιμητικό" για τον παικταρά μας, είμαι οπαδός του ΠΑΟΚ κ σχολιάζω αυτά που βλέπω
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Προβλεπεται τρελη αναβαθμιση στο ρολο σου ....Απο τα αγαπημενα παιδια του νεου κουτς... Μακαρι να βελτιωθεις ακομα περισσοτερο και να βοηθησεις την ομαδα...
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Αν καταφερεις να ανανεωσεις το συμβολαιο σου και μαλιστα με αυξημενες αποδοχες τι να πω...Αξιος.
Υ.Γ Ειναι ιδεα μου η καθε φορα που αποδεσμευεται συμβολαιο εμφανιζεται πιο φουσκωμενο απο το αναμενομενο ενω οταν ανανεωνεται εμφανιζεται μικροτερο; Εγω θυμαμαι οταν τον αποκτουσαμε να γραφεται για 4ετες κλιμακωτο που θα εφτανε σχεδον τις 300.000 τον τελευταιο του χρονο,ουδεμια σχεση με τα 180.000 που γραφτηκε σημερα.
Υ.Γ Ειναι ιδεα μου η καθε φορα που αποδεσμευεται συμβολαιο εμφανιζεται πιο φουσκωμενο απο το αναμενομενο ενω οταν ανανεωνεται εμφανιζεται μικροτερο; Εγω θυμαμαι οταν τον αποκτουσαμε να γραφεται για 4ετες κλιμακωτο που θα εφτανε σχεδον τις 300.000 τον τελευταιο του χρονο,ουδεμια σχεση με τα 180.000 που γραφτηκε σημερα.
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Εμείς τον κράζουμε, αλλά όλοι οι προποντηές τον γουστάρουν γιατί δουλεύει πολύ μεσα στο γήπεδο και αυτό το προσόν υπερκαλύπτει τις όποιες αδυναμίες. ΚΑΙ ο Σάντος ΚΑΙ ο Μπόλονι και από ότι φαίνεται ΚΑΙ ο Δώνης τον είχαν/έχουν στα πλάνα τους. Είναι σημαντικό εργαλείο για μια ομάδα και προσωπικά, παρότι με έχει βγάλει από τα ρούχα μου πολλές φορές, θα τον ήθελα για ροτέισον.
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Ο Σάντος φίλε μου για τα χαφ τον είχε λύση πίσω από Γκαρσία Βιτόλο Σορλέν Ίβιτς, μέχρι κ οι Κοντρέρας-Μπιζέρα έπαιζαν αμ. χαφ, ποτέ δεν τον εμπιστεύτηκε.
Ο Μπόλονι απλά δεν είχε άλλους. Μακάρι να βγάλουμε φράγκα στην τελική
Ο Μπόλονι απλά δεν είχε άλλους. Μακάρι να βγάλουμε φράγκα στην τελική
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Εδώ λέτε να μείνει ο Μπαλάφας μερικοί. Τον Φωτάκη δε θα κράζατε??? Είμαστε άμπαλος οπαδικός λαός που γουστάρει ο παίκτης να πουλά οπαδιλίκη για να ηδονιζόμαστε...

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Με το σκεπτικό σου, η λύση πίσω από τον καραβούτα και τον κατσουράνη σε ολόκληρη την Ελληνική επικράτεια ακούει στο όνομα Φωτάκης και άλλος δεν υπάρχει.Tolaros έγραψε:Ο Σάντος φίλε μου για τα χαφ τον είχε λύση πίσω από Γκαρσία Βιτόλο Σορλέν Ίβιτς, μέχρι κ οι Κοντρέρας-Μπιζέρα έπαιζαν αμ. χαφ, ποτέ δεν τον εμπιστεύτηκε.
Ο Μπόλονι απλά δεν είχε άλλους. Μακάρι να βγάλουμε φράγκα στην τελική
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Φαντασου για τι παιχτη μιλαμε ... ρεζερβα του 35αρι καραβουτα.Με το σκεπτικό σου, η λύση πίσω από τον καραβούτα και τον κατσουράνη σε ολόκληρη την Ελληνική επικράτεια ακούει στο όνομα Φωτάκης και άλλος δεν υπάρχει.
Μεταξυ μας δεν υπαρχει ποδοσφαιριστης φωτακης.
Χρυση μετριοτητα.
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Τζιόλης,Μάκος,τα δύο Κ του Ζέλου και οι Νίνης,Φετφατζίδης αν παίζουν στο κέντρο και όχι πλάγια.Ναι η Εθνική δεν έχει χαφ επειδή δε ξέρει μπάλα ο Έλληνας ποδοσφαιριστής.Και ναι ο Φωτάκης είναι για ρεζέρβα να τον βάζεις αντί του δεκαριού όταν θέλεις να κρατήσεις το σκορ.Και αν παίξουμε 4-4-2 μπορεί να τον βάλεις δεξιά με καθαρά ανασταλτικό ρόλο.DC έγραψε: Με το σκεπτικό σου, η λύση πίσω από τον καραβούτα και τον κατσουράνη σε ολόκληρη την Ελληνική επικράτεια ακούει στο όνομα Φωτάκης και άλλος δεν υπάρχει.