Ζήσης Βρύζας

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
sernikos
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: Πέμ 19 Μαρ 2009, 00:25
Τοποθεσία: Serres

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από sernikos »

Μην ειστε αχαριστοι ορε!!

Δεν πηραμε αδεια με τις περηφανες πωλησεις του τεο;εεεε του ζησου ηθελα να πω..δε βλεπετε τι παθανε οι γειτονες οι σκωληκες και η ξαδερφη;

ασε που απο τοτε που ηρθε ο ζησος ολο εξοικονομηση χρηματων μας κανει, αφου γλιτωσαμε και το συμβολαιο του αποτυχημενου μπολονα..

τι αλλο θελετε;τρυπημα στο λαγο;

δοξα το θεο να λετε που υπαρχει ο ζησος και αναπνεουμε!
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από nikolasf »

Kourdos έγραψε:Κανένα λογαριασμό στους πελάτες του ο μαγαζάτορας του ΠΑΟΚ.

Αποφασίζωμεν και διατάσσομεν και ανoίξαμε και σας περιμένουμε με νέες σειρές εισιτηρίων διαρκείας για όλα τα target groups..

Δεν έδωσε καμμία εξήγηση για τον διωγμό Μπόλονι, αλλά ίσως του αρκεί ότι τον κάλυψαν οι ΑΡΔ. Πάμε παρακάτω, είπε. Άντε πάλι από την αρχή, λέω εγώ, για νιοστή φορά.

Το πρακτικό αποτέλεσμα αυτής της κίνησης έιναι σίγουρα πως δεν βελτιώνεις τα οικονομικά σου όταν ξεκινάς με μείον, τουλάχιστον ίσο με ένα συμβόλαιο ενός αξιοπρεπούς επιθετικού χαφ.

Ίσως σαν καλός trader δεν ερωτεύτηκε την λανθασμένη "θέση" με τον Μπόλονι και έκανε νωρίς cut τα losses του. Επίσης είναι και κατά συρροήν τρυπητής του βάζελου, στερώντας του τεχν. διευθυντή πέρισυ και προπονητή φέτος. Πετάω από χαρά και περηφάνεια!

Νεαρή και άπειρη ομάδα λοιπόν και μεταγραφές αν κάτσουν τα ρούβλια. Και ο Δώνης μια κινούμενη θλίψη με την διαλυμένη του οικογένεια στις 3 γωνιές της Ευρώπης. Από την σημερινή τους εικόνα πήρατε κάποια θετικά συναισθήματα και τόνους;

Από στόχους; έθεσαν το ότι από φέτος οι αντίπαλοι στην Τούμπα θα είναι τρισευτυχείς όταν παίρνουν ισοπαλία και ότι θα κοιτάμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά, βδομάδα με βδομάδα. Ξεκάθαροι και φιλόδοξοι στόχοι.

Πιο πολύ θα τον θυμάμαι, εκτός από το τρύπημα του Λάζλο, σαν υπονομευτή του Ζαγοράκη και μέρος του καρναβαλιού Σαπχα-Φλωρίδη. Γιατί απλά από σήμερα παύω να ασχολούμαι μαζί του.

Θα εύχομαι για και θα χαίρομαι με τις επιτυχίες του ΠΑΟΚ αλλά δεν συμμετέχω πλέον, όχι άλλος χρόνος ή χρήμα ή καρδιοχτύπια. Όχι άλλο σανό, χόρτασα. Υπάρχουν άλλες προτεραιότητες και ο χρόνος μας πάνω στον πλανήτη είναι πεπερασμένος. Τους δυό γιούς μου (ηλικίας δύο και σαράντα μηνών) θα τους κάνω ΠΑΟΚ και εύχομαι να πανηγυρίσουν το πρωτάθλημα κάποτε! Να είστε όλοι καλά αδέρφια.
Με καλύπτεις σε μεγάλο βαθμό ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από giapas »

Λίγο καυστικός ο kourdos αλλά πλησιάζει πολύ στο τρόπο που βλέπω τα πράγματα αυτή την εποχή
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Δυστυχως κπς ετσι ειναι τα πραματα....+123 ΚΟΥΡΔΟΣ
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Εκτεθήκαμε,πικραθήκαμε,εκνευριστήκαμε οι περισσότεροι με όσα έγιναν τον τελ. καιρό.Το να καθόμαστε όμως και να τρώμε τις σάρκες μας για πολύ καιρό δε βοηθάει σε τίποτα.Κοιτάμε μπροστά κι ελπίζουμε οτι ο Ζήσης σαν άνθρωπος του ποδοσφαίρου ξέρει καλύτερα απο μάς, και έβλεπε απο μέσα πολλά περισσότερα απ ότι εμείς, και πως ότι έκανε το έκανε με γνώμονα το καλό του ΠΑΟΚ.Και γι αυτό θα κάνουμε γι άλλη μια φορά υπομονή.Ο ΠΑΟΚ δε σταματάει ούτε στον Μπόλονι ,ούτε σε κανένα. Συνεχίζουμε ...
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Kourdos έγραψε:Κανένα λογαριασμό στους πελάτες του ο μαγαζάτορας του ΠΑΟΚ.

Αποφασίζωμεν και διατάσσομεν και ανoίξαμε και σας περιμένουμε με νέες σειρές εισιτηρίων διαρκείας για όλα τα target groups..

Δεν έδωσε καμμία εξήγηση για τον διωγμό Μπόλονι, αλλά ίσως του αρκεί ότι τον κάλυψαν οι ΑΡΔ. Πάμε παρακάτω, είπε. Άντε πάλι από την αρχή, λέω εγώ, για νιοστή φορά.

Το πρακτικό αποτέλεσμα αυτής της κίνησης έιναι σίγουρα πως δεν βελτιώνεις τα οικονομικά σου όταν ξεκινάς με μείον, τουλάχιστον ίσο με ένα συμβόλαιο ενός αξιοπρεπούς επιθετικού χαφ.

Ίσως σαν καλός trader δεν ερωτεύτηκε την λανθασμένη "θέση" με τον Μπόλονι και έκανε νωρίς cut τα losses του. Επίσης είναι και κατά συρροήν τρυπητής του βάζελου, στερώντας του τεχν. διευθυντή πέρισυ και προπονητή φέτος. Πετάω από χαρά και περηφάνεια!

Νεαρή και άπειρη ομάδα λοιπόν και μεταγραφές αν κάτσουν τα ρούβλια. Και ο Δώνης μια κινούμενη θλίψη με την διαλυμένη του οικογένεια στις 3 γωνιές της Ευρώπης. Από την σημερινή τους εικόνα πήρατε κάποια θετικά συναισθήματα και τόνους;

Από στόχους; έθεσαν το ότι από φέτος οι αντίπαλοι στην Τούμπα θα είναι τρισευτυχείς όταν παίρνουν ισοπαλία και ότι θα κοιτάμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά, βδομάδα με βδομάδα. Ξεκάθαροι και φιλόδοξοι στόχοι.

Πιο πολύ θα τον θυμάμαι, εκτός από το τρύπημα του Λάζλο, σαν υπονομευτή του Ζαγοράκη και μέρος του καρναβαλιού Σαπχα-Φλωρίδη. Γιατί απλά από σήμερα παύω να ασχολούμαι μαζί του.

Θα εύχομαι για και θα χαίρομαι με τις επιτυχίες του ΠΑΟΚ αλλά δεν συμμετέχω πλέον, όχι άλλος χρόνος ή χρήμα ή καρδιοχτύπια. Όχι άλλο σανό, χόρτασα. Υπάρχουν άλλες προτεραιότητες και ο χρόνος μας πάνω στον πλανήτη είναι πεπερασμένος. Τους δυό γιούς μου (ηλικίας δύο και σαράντα μηνών) θα τους κάνω ΠΑΟΚ και εύχομαι να πανηγυρίσουν το πρωτάθλημα κάποτε! Να είστε όλοι καλά αδέρφια.
Όσα +++++ θες!
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21298
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από navigator11 »

kataramenos5 έγραψε:Εκτεθήκαμε,πικραθήκαμε,εκνευριστήκαμε οι περισσότεροι με όσα έγιναν τον τελ. καιρό.Το να καθόμαστε όμως και να τρώμε τις σάρκες μας για πολύ καιρό δε βοηθάει σε τίποτα.Κοιτάμε μπροστά κι ελπίζουμε οτι ο Ζήσης σαν άνθρωπος του ποδοσφαίρου ξέρει καλύτερα απο μάς, και έβλεπε απο μέσα πολλά περισσότερα απ ότι εμείς, και πως ότι έκανε το έκανε με γνώμονα το καλό του ΠΑΟΚ.Και γι αυτό θα κάνουμε γι άλλη μια φορά υπομονή.Ο ΠΑΟΚ δε σταματάει ούτε στον Μπόλονι ,ούτε σε κανένα. Συνεχίζουμε ...

υπάρχει όντως κι ένα τέτοιο ενδεχόμενο;ίσως και ναί στην τελική.ο χρόνος όπως πάντα αμείλικτα θα μας κρίνει όλους.
Άβαταρ μέλους
vasilis.A
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: Τετ 11 Ιαν 2012, 23:56

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από vasilis.A »

περιμενω ενα καλο ξεσκαρταρισμα του εμψυχου υλικου και μειωσεις συμβολαιων σε οσους παιρνουν πανω απο 200 χιλιαρικα...ας ψαξουν αλλου τα συμβολαια που εχουν σε μας.
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από guardian4 »

10 παιχτες πρεπει να φυγουν.

Κονσεισαο για τ. διευθηντης δε ψηνεται ε?
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9664
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

αν φύγουν 10 και έρθουν 4 θα έχουμε πρόβλημα. Από τη στιγμή που έφυγε ένας (Μίρο) εγώ ψάχνω άλλους 3.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από MANIAKOS »

παντως αν και ο στοχος οικονμ...ηδη με προπονητη οικονομια δεν καναμε...καναμε απλα ενα σβησιμο ιστορικου Ζαγορ..
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9664
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

πόσο δίκιο έχεις
Άβαταρ μέλους
Vonapartis
Δημοσιεύσεις: 476
Εγγραφή: Σάβ 06 Αύγ 2011, 23:27

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Vonapartis »

MANIAKOS έγραψε:παντως αν και ο στοχος οικονμ...ηδη με προπονητη οικονομια δεν καναμε...καναμε απλα ενα σβησιμο ιστορικου Ζαγορ..
Ετσι. Τον γκαγκατσάκο και τον κυριάκο γιατί τους κρατάει?

Ζήση, Βάλε βέτο, να ισχύσουν οι ποινές των τιμωρημένων και να επανεξεταστεί ο φάκελος του βάζελου, αλλιώς πρωτάθλημα δεν αρχίζει.
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Karelias »

Δεν νομίζω ότι έχουμε τη φωλιά μας τόσο καθαρή που να απαιτήσουμε τέτοιες πράξεις.
Άβαταρ μέλους
Vonapartis
Δημοσιεύσεις: 476
Εγγραφή: Σάβ 06 Αύγ 2011, 23:27

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Vonapartis »

Καρφί στο μάτι μας τότε. Και η ιδέα τι έγινε?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”