Ζήσης Βρύζας

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
dimbar
Δημοσιεύσεις: 2575
Εγγραφή: Σάβ 07 Μαρ 2009, 22:54

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από dimbar »

Φαντάζομαι με τους οργανωμένους τα είπατε και τα βρήκατε τηλεφωνικά.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από navigator11 »

sernikos έγραψε:
Realcon έγραψε: ΖΗΣΗ ΒΡΥΖΑ, Ξέρεις τόση μπάλα όσο όλοι μαζί στην τούμπα. Εύχομαι η ομάδα να πάρει τον δρόμο της.
εγω γιατι θυμαμαι οτι σαν παικτης ετρωγε περισσοτερο μπινελικι και απο σαλπι,ζαφειριου,τζονυ αναστασιαδη και χαλκια μαζι;; απο την πολυ τη μπαλα ...;

κι απ'τη μετέπειτα πορεία του βρύζα σαν παίχτη θεωρείς δικαιωμένες τις μπαλαδόφατσες,που τον απαξιώναμε αφορμής δοθείσης στην τούμπα;

για να μην αναφέρω ότι χωρίς βρύζα τον τιτάνα κοντρέρας και πιστεύω και γκαρσία ούτε στον ύπνο μας ...

τέλος πάντων,ας κλείσει το θέμα προπονητής.οι υποχρεώσεις κι οι ανάγκες της ομάδας δε γίνεται να μπούν στον πάγο.κι ο ίδιος ο βρύζας γνωρίζει πως θα κριθεί για την επιλογή του πολύ αυστηρά και πολύ σύντομα,καλώς ή κακώς.με κίνδυνο να αναβιώσουν σκηνές απείρου κάλλους του πολύ πρόσφατου παρελθόντος στα ... κοντά.παρόλα αυτά πήγε,και σε εξαιρετικά χαλεπούς,πάση απόψει,καιρούς κόντρα στο λαϊκό αίσθημα.κάποιοι θεωρούν πως το έκανε επειδή θέλει να ξεριζώσει ο,τιδήποτε ζαγορακικό απ'την ομάδα,κάποιοι άλλοι για να δώσει ψωμάκι σε κολλητάρια δικά του,όπως έκανε κι ο τέως,στον ΠΑΟΚ,κάποιοι τρίτοι επειδή κιότεψε μπροστά στις προσταγές των αρδ της πόλεως κοκ.εγώ θέλω να πιστεύω πως,ζώντας καθημερινά τον μπόλονι και έχοντας αποκρυσταλλωμένη εικόνα γύρω απ'την υπάρχουσα και αξιολογώντας,όσο γίνεται τούτο,τη μέλλουσα,αν παρέμενε ο ούγγρος,προσφορά του στην ομάδα,θεώρησε αξιόληπτο το ρίσκο να αλλάξει καπετάνιο στο αγωνιστικό καράβι.αναλαμβάνοντας και την ευθύνη της επιλογής του.ο χειρισμός του ατσούμπαλος;ναί.αλλά μου κάνει εντύπωση πως πολλοί είσαστε τόσο καλόπιστοι απέναντι στις προθέσεις του μπόλονι και το αντίθετο,δε θα πώ και παντελώς αδικαιολόγητα,απέναντι στη διοίκηση.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος navigator11 την Τρί 29 Μάιος 2012, 22:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Vonapartis
Δημοσιεύσεις: 476
Εγγραφή: Σάβ 06 Αύγ 2011, 23:27

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Vonapartis »

Στην συνέλευση του ΑΣ συζητήθηκαν θέματα φλέγοντα για την ΠΑΕ. Γιατί δεν παραβρέθηκες? Η μήπως τους έχουμε γραμμένους αυτούς?
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από kataramenos5 »

navigator11 έγραψε:ο χειρισμός του ατσούμπαλος;ναί.
Είσαι πολύ επιεικής..Τέσπα εμένα μου κάνει πάντως πολύ εντύπωση αυτό.Τον είχα και για πιο έξυπνο και πιό έντιμο.Δε μου κολλάει για στυλ Βρύζα η ιστορία.
Άβαταρ μέλους
Maedhros
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Τρί 10 Νοέμ 2009, 20:00
Τοποθεσία: Sallonica

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Maedhros »

nikolasf έγραψε:Σαρδελοποιηθήκαμε σας το λέω εγώ, αλλά δεν θα σας πω σας τόλεγα όταν θα είναι αργά! Θα με θυμηθείτε μονοι σας!
Mas exeis zalisei se ola ta topic me tis sardeles,entaksi to katalavame.Apo perisy sardelopoihthikame alla den thimamai na griniazes etsi.To piasame to yponooumeno.
Kai nai tou xronou tha mas peis oti mas ta'leges bla bla bla.Ti thes na ginei,na gurisoume ton xrono pisw kai na krathsoume ton Boloni?
O PAOK pithanotata exei neo proponhth ton shmademeno.Stiriksame ton "goustarw" kai ton xano,as tou dwsoume kai autou ligo xrono toulaxiston.

Sorry gia ta greeklish mods alla to suggekrimeno pc den exei ellhnikous xaraktires.
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54427
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Realcon έγραψε:
RoMaN έγραψε:
xrisitsapa έγραψε:Ρε παιδια, σαν πολυ δεν το κουρασαμε; Πηρε ο Βρυζας μια αποφαση, καλη-κακη θα φανει, και εδιωξε εναν προπονητη τον οποιο δε γουσταρε και ο οποιος στην τελικη δεν εδειξε με τα αποτελεσματα και τη συμπεριφορα του οτι θελει να μεινει.
Η αποδοχή της μείωσης των απολαβών του έδειξε ότι ήθελε να φύγει;
Η επιτυχία που είχε στην ομάδα θέλατε να μείνει;
Ο Santos δεν μας έβγαλε 3ους στη κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος την 1η χρονιά...
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Realcon »

sernikos έγραψε:
Realcon έγραψε: ΖΗΣΗ ΒΡΥΖΑ, Ξέρεις τόση μπάλα όσο όλοι μαζί στην τούμπα. Εύχομαι η ομάδα να πάρει τον δρόμο της.
εγω γιατι θυμαμαι οτι σαν παικτης ετρωγε περισσοτερο μπινελικι και απο σαλπι,ζαφειριου,τζονυ αναστασιαδη και χαλκια μαζι;; απο την πολυ τη μπαλα ...;
Επειδή δεν γνωρίζουμε μπάλα. πήγε Ιταλία και καθιερώθηκε. Που οι άμυνες τους εκεί είναι από τσιμέντο. Εμείς χειροκροτούμε τον Μπαλάφα.... Γενικά σε αυτό το θέμα είμαστε... όποιον γουστάρουν οι οπαδοί μας.
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Realcon »

RoMaN έγραψε:
Realcon έγραψε:
RoMaN έγραψε:
Η αποδοχή της μείωσης των απολαβών του έδειξε ότι ήθελε να φύγει;
Η επιτυχία που είχε στην ομάδα θέλατε να μείνει;
Ο Santos δεν μας έβγαλε 3ους στη κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος την 1η χρονιά...
Σωστά. Αν και δεν είχε δίκη του προετοιμασία. την είχε κάνει ο Παράσχος. Ούτε το υλικό είναι το ίδιο όμως. Αλλά πέρα από αυτό έχεις δίκιο Ως προς την θέση. Πιστεύω στην διοίκηση και στην εμπειρία του Βρύζα. Αν ο Ζαγοράκης ήταν ακόμη μέσα στην ΔΚ θα ήμασταν ακόμη καλύτερα πιστεύω. Ο Ζαγοράκης είναι απώλεια για μένα.
Άβαταρ μέλους
sernikos
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: Πέμ 19 Μαρ 2009, 00:25
Τοποθεσία: Serres

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από sernikos »

navigator11 έγραψε: κι απ'τη μετέπειτα πορεία του βρύζα σαν παίχτη θεωρείς δικαιωμένες τις μπαλαδόφατσες,που τον απαξιώναμε αφορμής δοθείσης στην τούμπα;

για να μην αναφέρω ότι χωρίς βρύζα τον τιτάνα κοντρέρας και πιστεύω και γκαρσία ούτε στον ύπνο μας ...
δεν μου λεει κατι η καριερα του, πηγε σε μικρομεσαιες ομαδες και απο γκολ τι να πω..ποσα μετρησε;
ο χαριστεας το κατσικι σε μεγαλυτερες ομαδες πηγε, ακομη και ο χοντροκωλης μαχλας τα πηγε καλυτερα
ηταν μια περιοδος που ηταν της μοδας οι ελληνες φθηνοι παικτες και αν ειχες καλο μανατζερ επαιρνες συμβολαια σε μικρομεσαιες ομαδες

για τις μεταγραφες του το εχω ξαναπει οτι αυτοι οι δυο που αναφερεις ηταν λαχεια λογω προσωπικης του σχεσης, μειοψηφια σε σχεση με αλλα παλτα που ηρθαν και δεν ακουμπησαν, ασε που καποιοι απο τα παλτα πηραν και περισσοτερα απο γκαρσια κοντρερας..

ενταξει δεν θελω να τα ισοπεδωσω ολα, αλλα με το "οι ζζ ξερουν" κοιμηθηκαμε αρκετα σαν λαος
Άβαταρ μέλους
Vonapartis
Δημοσιεύσεις: 476
Εγγραφή: Σάβ 06 Αύγ 2011, 23:27

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Vonapartis »

Πρέπει ή δεν πρέπει ο επίσημος ΠΑΟΚ και ο Λαός του να γνωρίζουν τι γίνεται στο παρασκήνιο με τις αδειοδοτήσεις των Παο και Αεκ? Πολλές περίεργες παρατάσεις και ανοχές των επιτροπών αδειοδότησης κλπ. παρατηρούνται. Εκπρόσωποι (νομικοί κλπ) αυτών των ομάδων βγαίνουν στα κρατικά μμε και διαλαλούν με βεβαιότητα ότι όλα θα πάνε καλά. Συμβαίνει τίποτα με αυτές τις ομάδες και δεν το ξέρουμε? Γιατί η ΠΑΕ τηρεί σιγή ιχθύος για αυτά τα θέματα? Έχουμε ή δεν έχουμε έννομο συμφέρον?
Άβαταρ μέλους
brigate4
Δημοσιεύσεις: 1620
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 15:06

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από brigate4 »

sernikos έγραψε:
navigator11 έγραψε: κι απ'τη μετέπειτα πορεία του βρύζα σαν παίχτη θεωρείς δικαιωμένες τις μπαλαδόφατσες,που τον απαξιώναμε αφορμής δοθείσης στην τούμπα;

για να μην αναφέρω ότι χωρίς βρύζα τον τιτάνα κοντρέρας και πιστεύω και γκαρσία ούτε στον ύπνο μας ...
δεν μου λεει κατι η καριερα του, πηγε σε μικρομεσαιες ομαδες και απο γκολ τι να πω..ποσα μετρησε;
ο χαριστεας το κατσικι σε μεγαλυτερες ομαδες πηγε, ακομη και ο χοντροκωλης μαχλας τα πηγε καλυτερα
ηταν μια περιοδος που ηταν της μοδας οι ελληνες φθηνοι παικτες και αν ειχες καλο μανατζερ επαιρνες συμβολαια σε μικρομεσαιες ομαδες

για τις μεταγραφες του το εχω ξαναπει οτι αυτοι οι δυο που αναφερεις ηταν λαχεια λογω προσωπικης του σχεσης, μειοψηφια σε σχεση με αλλα παλτα που ηρθαν και δεν ακουμπησαν, ασε που καποιοι απο τα παλτα πηραν και περισσοτερα απο γκαρσια κοντρερας..

ενταξει δεν θελω να τα ισοπεδωσω ολα, αλλα με το "οι ζζ ξερουν" κοιμηθηκαμε αρκετα σαν λαος
Navi δηλ. είσαι ευχαριστημένος απ' τον Βρύζα σαν ποδοσφαιριστή? 4,5 χρόνια μια μετριότητα ήταν ο κόσμος του έφταιγε, σε παρακαλώ τώρα. Όσο για τη μετέπειτα καριέρα...μη τρελαίνεσαι εκτός απ' τη Περούτζια στη β' Ισπανίας και Ιταλίας έπαιζε δανεικός για εξάμηνα. Τώρα αν εσύ θέλεις ο επιθετικός σου να γυρνάει πίσω, να μαρκάρει,να σπάει τη μπάλα, να παίζει με πλάτη, να παίρνει καμμιά κεφαλιά και όλα αυτά που λένε για να μας πείσουν ότι αξίζει σόρι αλλά εγώ θέλω άλλα πράγματα απ' τα φορ μου.
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54427
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Τον κράξαμε μια εβδομάδα ως πρόεδρο...τώρα θα τον κράξουμε και ως ποδοσφαιριστή;;;; :lol: :lol:
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54427
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Realcon έγραψε:
RoMaN έγραψε:Ο Santos δεν μας έβγαλε 3ους στη κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος την 1η χρονιά...
Σωστά. Αν και δεν είχε δίκη του προετοιμασία. την είχε κάνει ο Παράσχος. Ούτε το υλικό είναι το ίδιο όμως. Αλλά πέρα από αυτό έχεις δίκιο Ως προς την θέση. Πιστεύω στην διοίκηση και στην εμπειρία του Βρύζα. Αν ο Ζαγοράκης ήταν ακόμη μέσα στην ΔΚ θα ήμασταν ακόμη καλύτερα πιστεύω. Ο Ζαγοράκης είναι απώλεια για μένα.
Διαφωνώ... Από 'μένα έχει κίτρινη κάρτα, πρέπει να δω κάποια μεγάλη επιτυχία (μεταγραφική πχ) και έργο (πχ στο θέμα της περιβόητης εξυγείανσης) για να αρχίσω να αλλάζω γνώμη...

Συμφωνώ!
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από gika »

Ο Βρύζας είχε ενημερώσει τον Μπόλονι για διακοπή του συμβολαίου του πριν το ματς με ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ. Και μετά σε εκείνο το ματς είδαμε περίεργα πράγματα. Όπως το να ανοίγει την άμυνα του διάπλατα ενώ ακόμα και με το 1-0 που χάναμε, με νίκη επί του Ατρόμητου, θα βγαίναμε δεύτεροι. Τελικά έφαγε και το δεύτερο και γεια σας. Και μετά έχει τον Ατρόμητο στην Τούμπα, όπου έκανε το θρυλικό να βάλει τον Τσουκαλά αλλαγή στο 90'. Αν δεν κάνουμε καθυστερήσεις εμείς που .. χάνουμε, ποιος θα κάνει; Και αμέσως μετά τον αγώνα μίλησε και για "επιτυχία της χρονιάς". Άντε μωρέ τώρα. Με το που του είπανε ότι είναι στην πόρτα της εξόδου τα γ@μησε όλα.. Τόσο αγαπούσε την ομάδα. Και τα παραπάνω δεν τα είπε ο Κόλκας. Ενώ είμαι σίγουρος ότι θα τα ήξερε.

Το γεγονός είναι ότι με νίκη επί του Ατρόμητου μέσα στην Τούμπα τώρα θα ήσουν με το ένα πόδι στα προκριματικά του Τσου Λου και με το άλλο στην καλή θέση του ΟΥΕΦΑ. Και κατάφερε και έχασε. Και το πιο τραγικό, αντί να πει "ΈΚΑΝΑ ΜΑΛΑΚΙΑ. ΣΥΓΓΝΩΜΗ", βγαίνει και λέει "είχαμε μία επιτυχημένη χρονιά". Λες και ήτανε στην Ξάνθη.
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Sick Bastard »

gika έγραψε:Ο Βρύζας είχε ενημερώσει τον Μπόλονι για διακοπή του συμβολαίου του πριν το ματς με ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ. Και μετά σε εκείνο το ματς είδαμε περίεργα πράγματα. Όπως το να ανοίγει την άμυνα του διάπλατα ενώ ακόμα και με το 1-0 που χάναμε, με νίκη επί του Ατρόμητου, θα βγαίναμε δεύτεροι. Τελικά έφαγε και το δεύτερο και γεια σας. Και μετά έχει τον Ατρόμητο στην Τούμπα, όπου έκανε το θρυλικό να βάλει τον Τσουκαλά αλλαγή στο 90'. Αν δεν κάνουμε καθυστερήσεις εμείς που .. χάνουμε, ποιος θα κάνει; Και αμέσως μετά τον αγώνα μίλησε και για "επιτυχία της χρονιάς". Άντε μωρέ τώρα. Με το που του είπανε ότι είναι στην πόρτα της εξόδου τα γ@μησε όλα.. Τόσο αγαπούσε την ομάδα. Και τα παραπάνω δεν τα είπε ο Κόλκας. Ενώ είμαι σίγουρος ότι θα τα ήξερε.

Το γεγονός είναι ότι με νίκη επί του Ατρόμητου μέσα στην Τούμπα τώρα θα ήσουν με το ένα πόδι στα προκριματικά του Τσου Λου και με το άλλο στην καλή θέση του ΟΥΕΦΑ. Και κατάφερε και έχασε. Και το πιο τραγικό, αντί να πει "ΈΚΑΝΑ ΜΑΛΑΚΙΑ. ΣΥΓΓΝΩΜΗ", βγαίνει και λέει "είχαμε μία επιτυχημένη χρονιά". Λες και ήτανε στην Ξάνθη.
Αχαχαχαχαχαχχα!!!
Είναι συγκινητική η λυσσώδης προσπάθειά σου, τι προσπάθεια δηλαδή, πιο πολύ εργολαβία είναι, να μας παρουσιάζεις τον Μπολονι παντελώς ανίκανο για το οτιδήποτε. Τώρα πήγες κι ένα επίπεδο παραπάνω, όπως η κατηγοριά ότι έκανε εσκεμμένα κακό στην ομάδα που προπονούσε! Και μάλιστα το στηρίζεις, σε μια γνώση που έχεις, (απο που και πως το ξέρεις θα μας πεις; θα βάλεις κανα λινκ) ότι ο Βρύζας του είπε ότι είναι για να φεύγει! Και δεν φταίει ο Βρύζας για το άκαιρο timing (αν συνέβη αυτό που μας λες). Και το τελειώνεις, με ένα απίστευτο κερασάκι, ότι ο Κόλκας τα ήξερε αλλά δεν τα είπε!!!!!!
Δηλαδή, τι να πιάσεις και τι να αφήσεις απ αυτά που λες. Εντάξει, καλό το τρολάρισμα που έχεις πάρει επ ώμου, αλλά όλα έχουν και τα όριά τους.


Και διετέλεσες και mod. Απ του χάρου τα δόντια γλυτώσαμε.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”