Από τα λάθη που θα πληρωσουμε ακριβά..
Άντε να πείσεις κάποτε να ξαναέρθει σοβαρός προπονητής με τέτοιες τακτικές..
Η ΝΕΑ ΣΕΖΟΝ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΜΕ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΤΡΟΠΟ..
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ..
Ημέρα γιορτής για τον κεφτέ με πόδια.. να μην πω τιποτα άλλο και φάω μπαν για την κινούμενη αηδία..Thanix έγραψε:Και υπογραφει το αρθρο ο ιδιος...σιγα μην αφηνε σε αλλο ΑΡΔ την τιμη ο αληταρας..