László Bölöni
Re: László Bölöni
Τέλικα όσο άμπαλος και troll είμαι εγώ άλλο τόσο είναι και ο Ζήσης. Έτσι, το δέχομαι.
- Sladjan Spasić
- Δημοσιεύσεις: 440
- Εγγραφή: Πέμ 14 Απρ 2011, 03:26
Re: László Bölöni
O Sznaucner ήταν στον πάγκο.gika έγραψε:Ας είχε άλλες εναλλακτικές και θα έλεγα ότι έχεις δίκιο.teod1980 έγραψε:όταν βάζει βασικό στο ματς με την τότεναμ των 17χρονο, τότε τι να πούμε.
...............![]()
Τεσπα, δεν βγάζει πουθενά.
Άντε να δούμε αν θα μείνει ή αν θα φύγει και βλέπουμε.
Re: László Bölöni
Εν τω μεταξύ πριν από λίγο:
Με διάθεση παραμονής ο Μπόλονι στο ραντεβού
Παρασκευή, 25 Μαΐου 2012 19:40 μέγεθος γραμματοσειράς Εκτύπωση E-mail Σχολιάστε
Ο Λάσλο Μπόλονι είναι διατεθειμένος να συζητήσει για μείωση των απολαβών του στο ραντεβού με Βρύζα-Κωνσταντινίδη.
Σε λίγες ώρες πρόκειται να γίνει το ραντεβού του Λάσλο Μπόλονι με τους Βρύζα-Κωνσταντινίδη προκειμένου να ξεκαθαρίσουν το μέλλον της συνεργασίας του Ρουμάνου τεχνικού με τον ΠΑΟΚ.
Όπως είναι γνωστό από την περασμένη Τετάρτη, στον 59χρονο τεχνικό έχει προταθεί μείωση στις απολαβές του, κάτι για το οποίο, οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν, πώς δεν είναι αρνητικός.
Ο Μπολονι, όπως είχε δηλώσει και στην πρόσφατη συνέντευξη Τύπου, είναι "ζεστός" στο να παραμείνει και για δεύτερη χρονιά στον ΠΑΟΚ, όπως προβλέπει το συμβόλαιό του, βάζοντας σε δεύτερη μοίρα τα χρήματα.
Βέβαια, δεν μπορούμε ακόμη να μιλάμε για οριστική συμφωνία, καθώς στο ραντεβού θα πρέπει να αναλυθούν πολλές λεπτομέρειες.
Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 25 Μαΐου 2012 19:41
Γράφτηκε από sport24.gr
Re: László Bölöni
Τελευταία φορά που κοίταξα ήταν δεξί μπακ. Α ξέχασα. Πριν 5 χρόνια στον Ηρακλή έπαιζε και αριστερά.Sladjan Spasić έγραψε: O Sznaucner ήταν στον πάγκο.
Re: László Bölöni
Κι η λόλαπαοκ
Προπονητής
Θέλει να μείνει με λιγότερα ο Μπόλονι!
Προπονητής 25 Μαϊ. 2012 17:57
Σε λίγες ώρες θα γίνει το ραντεβού των Βρύζα-Κωνσταντινίδη με τον Ρουμάνο τεχνικό που είναι διατεθειμένος να δεχθεί μείωση των αποδοχών του.
.....
Σχολιάστε
Re: László Bölöni
Και υπογραφει το αρθρο ο ιδιος...σιγα μην αφηνε σε αλλο ΑΡΔ την τιμη ο αληταρας..
Αν δεχτουμε οτι φευγει...οποιοσδηποτε αλλος ερθει και ειναι ειναι χαμηλοτερου επιπεδου συνιστα εγκλημα σε βαρος της ομαδας μας...δεν αντεχει αλλους ο κασιδας ΠΑΟΚ για να μαθουν στο κεφαλι του!
Αν δεχτουμε οτι φευγει...οποιοσδηποτε αλλος ερθει και ειναι ειναι χαμηλοτερου επιπεδου συνιστα εγκλημα σε βαρος της ομαδας μας...δεν αντεχει αλλους ο κασιδας ΠΑΟΚ για να μαθουν στο κεφαλι του!
Re: László Bölöni
gergeo4 έγραψε:Τέλος ο Μπόλονι
25 Μαι 2012 19:56, Από Σταύρος Κόλκας
Πριν από λίγο έγινε γνωστό πως ΠΑΟΚ και Λάσλο Μπόλονι λύνουν τη συνεργασία τους μετά από τις επαφές των τελευταίων ημερών.
Ουσιαστικά οι όποιες συζητήσεις γίνουν από εδώ και στο εξής αναμένεται να ορίσουν το κατά πόσο θα λάβει αποζημίωση ο Ρουμάνος και το πότε θα πληρωθεί τα χρήματα που του οφείλονται.
Η διάθεση του ΠΑΟΚ είναι να χωρίσει φιλικά με τον Ρουμάνο, ενώ το ίδιο ισχυρίζεται και η πλευρά του προπονητή.
Σε λίγο περισσότερα…
Μέχρι στιγμής μόνο στο 24 υπάρχει...
Re: László Bölöni
Εχει παιξει και καμια 25αρια φορες σε εμας αριστερο μπακ...αλλα ειναι και 6 χρονια στην ομαδα...εσυ τοτε παιζει να μην το θυμασαι καν...gika έγραψε:Τελευταία φορά που κοίταξα ήταν δεξί μπακ. Α ξέχασα. Πριν 5 χρόνια στον Ηρακλή έπαιζε και αριστερά.Sladjan Spasić έγραψε: O Sznaucner ήταν στον πάγκο.
Re: László Bölöni
Νομίζω αν είναι αλήθεια του κλόκα, τότε τους ξεμπροστιάζει ο Ρουμάνος.
Δείχνει διάθεση να μείνει και αυτοί σπέυδουν να προλάβουν τυχόν ναι και να λύσουν τη συνεργασία ''φιλικά''
Εικασίες βέβαια....
Ωστόσο αν πάρουμε τον Γ.Χ., τότε όλα θα συνδεθούν εύκολα....
Δείχνει διάθεση να μείνει και αυτοί σπέυδουν να προλάβουν τυχόν ναι και να λύσουν τη συνεργασία ''φιλικά''
Εικασίες βέβαια....
Ωστόσο αν πάρουμε τον Γ.Χ., τότε όλα θα συνδεθούν εύκολα....
Re: László Bölöni
Thanix έγραψε:Και υπογραφει το αρθρο ο ιδιος...σιγα μην αφηνε σε αλλο ΑΡΔ την τιμη ο αληταρας..
Αν δεχτουμε οτι φευγει...οποιοσδηποτε αλλος ερθει και ειναι ειναι χαμηλοτερου επιπεδου συνιστα εγκλημα σε βαρος της ομαδας μας...δεν αντεχει αλλους ο κασιδας ΠΑΟΚ για να μαθουν στο κεφαλι του!
Πολυ κοσμια το εθεσες...
Re: László Bölöni
Ε, εντάξει, κανόνισε και ο Παντέλος απο νωρίς, θα έχουμε ρεζέρβα για αλλαξιές την επόμενη σαιζόν.
Κρίμα, και πίστευα πως κάτι μας είχε μείνει απο την πρόσφατη ιστορία μας.
Στο καλό και καλή συνέχεια κ. Μπόλονι. Ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλα.. Και πάνω απ'όλα για την τρέλα που πούλησες
Κοιτάμε μπροστά.. ΠΑΟΚ είσαι.

Κρίμα, και πίστευα πως κάτι μας είχε μείνει απο την πρόσφατη ιστορία μας.
Στο καλό και καλή συνέχεια κ. Μπόλονι. Ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλα.. Και πάνω απ'όλα για την τρέλα που πούλησες
Κοιτάμε μπροστά.. ΠΑΟΚ είσαι.
Re: László Bölöni
Οι πρώτες πληροφορίες λένε πως είναι μία απόφαση που πήρε ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ Ζήσης Βρύζας και δεν είχε να κάνει τόσο με την προσπάθεια μείωσης του μπάτζετ, όσο με την προσωπική του θέση για το πως πρέπει να διαχειριστεί την ομάδα από εδώ και στο εξής.
Σε λίγο περισσότερα…
Θα σχολιάσω μετά από ανακοίνωση.
Σε λίγο περισσότερα…
Θα σχολιάσω μετά από ανακοίνωση.
Re: László Bölöni
τωρα θα γινουν τα γνωστα... μπαλωματα τύπου δερμι, χαβου
βλέπω κολομπουρδα γεωργιαδη η καποιον απειρο για να ανεβάσει(;) απο τη δευτερη ομάδα παικτες και στο τελος παλι με τις παλιοσειρες θα παιζουμε
βλέπω κολομπουρδα γεωργιαδη η καποιον απειρο για να ανεβάσει(;) απο τη δευτερη ομάδα παικτες και στο τελος παλι με τις παλιοσειρες θα παιζουμε