László Bölöni

Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19011
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gika »

Τέλικα όσο άμπαλος και troll είμαι εγώ άλλο τόσο είναι και ο Ζήσης. Έτσι, το δέχομαι.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από teod1980 »

Γκίκα μάλλον έχεις κάψει φλάντσα.....
Άβαταρ μέλους
palok
Δημοσιεύσεις: 11255
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 19:19
Τοποθεσία: Holargos

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από palok »

:o :shock: :?
Άβαταρ μέλους
Sladjan Spasić
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: Πέμ 14 Απρ 2011, 03:26

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Sladjan Spasić »

gika έγραψε:
teod1980 έγραψε:όταν βάζει βασικό στο ματς με την τότεναμ των 17χρονο, τότε τι να πούμε.
...............
Ας είχε άλλες εναλλακτικές και θα έλεγα ότι έχεις δίκιο. ;)
Τεσπα, δεν βγάζει πουθενά.
Άντε να δούμε αν θα μείνει ή αν θα φύγει και βλέπουμε.
O Sznaucner ήταν στον πάγκο.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19011
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gika »

Εν τω μεταξύ πριν από λίγο:
Με διάθεση παραμονής ο Μπόλονι στο ραντεβού
Παρασκευή, 25 Μαΐου 2012 19:40 μέγεθος γραμματοσειράς Εκτύπωση E-mail Σχολιάστε

Ο Λάσλο Μπόλονι είναι διατεθειμένος να συζητήσει για μείωση των απολαβών του στο ραντεβού με Βρύζα-Κωνσταντινίδη.

Σε λίγες ώρες πρόκειται να γίνει το ραντεβού του Λάσλο Μπόλονι με τους Βρύζα-Κωνσταντινίδη προκειμένου να ξεκαθαρίσουν το μέλλον της συνεργασίας του Ρουμάνου τεχνικού με τον ΠΑΟΚ.

Όπως είναι γνωστό από την περασμένη Τετάρτη, στον 59χρονο τεχνικό έχει προταθεί μείωση στις απολαβές του, κάτι για το οποίο, οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν, πώς δεν είναι αρνητικός.

Ο Μπολονι, όπως είχε δηλώσει και στην πρόσφατη συνέντευξη Τύπου, είναι "ζεστός" στο να παραμείνει και για δεύτερη χρονιά στον ΠΑΟΚ, όπως προβλέπει το συμβόλαιό του, βάζοντας σε δεύτερη μοίρα τα χρήματα.

Βέβαια, δεν μπορούμε ακόμη να μιλάμε για οριστική συμφωνία, καθώς στο ραντεβού θα πρέπει να αναλυθούν πολλές λεπτομέρειες.

Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 25 Μαΐου 2012 19:41
Γράφτηκε από sport24.gr
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19011
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gika »

Sladjan Spasić έγραψε: O Sznaucner ήταν στον πάγκο.
Τελευταία φορά που κοίταξα ήταν δεξί μπακ. Α ξέχασα. Πριν 5 χρόνια στον Ηρακλή έπαιζε και αριστερά.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19011
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gika »

Κι η λόλαπαοκ
Προπονητής
Θέλει να μείνει με λιγότερα ο Μπόλονι!
Προπονητής 25 Μαϊ. 2012 17:57
Σε λίγες ώρες θα γίνει το ραντεβού των Βρύζα-Κωνσταντινίδη με τον Ρουμάνο τεχνικό που είναι διατεθειμένος να δεχθεί μείωση των αποδοχών του.

.....
Σχολιάστε
Άβαταρ μέλους
Thanix
Δημοσιεύσεις: 1908
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 14:36
Τοποθεσία: Thessaloniki -London

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Thanix »

Και υπογραφει το αρθρο ο ιδιος...σιγα μην αφηνε σε αλλο ΑΡΔ την τιμη ο αληταρας..
Αν δεχτουμε οτι φευγει...οποιοσδηποτε αλλος ερθει και ειναι ειναι χαμηλοτερου επιπεδου συνιστα εγκλημα σε βαρος της ομαδας μας...δεν αντεχει αλλους ο κασιδας ΠΑΟΚ για να μαθουν στο κεφαλι του!
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19011
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gika »

gergeo4 έγραψε:Τέλος ο Μπόλονι




25 Μαι 2012 19:56, Από Σταύρος Κόλκας


Πριν από λίγο έγινε γνωστό πως ΠΑΟΚ και Λάσλο Μπόλονι λύνουν τη συνεργασία τους μετά από τις επαφές των τελευταίων ημερών.




Ουσιαστικά οι όποιες συζητήσεις γίνουν από εδώ και στο εξής αναμένεται να ορίσουν το κατά πόσο θα λάβει αποζημίωση ο Ρουμάνος και το πότε θα πληρωθεί τα χρήματα που του οφείλονται.

Η διάθεση του ΠΑΟΚ είναι να χωρίσει φιλικά με τον Ρουμάνο, ενώ το ίδιο ισχυρίζεται και η πλευρά του προπονητή.

Σε λίγο περισσότερα…

Μέχρι στιγμής μόνο στο 24 υπάρχει...
Άβαταρ μέλους
Thanix
Δημοσιεύσεις: 1908
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 14:36
Τοποθεσία: Thessaloniki -London

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Thanix »

gika έγραψε:
Sladjan Spasić έγραψε: O Sznaucner ήταν στον πάγκο.
Τελευταία φορά που κοίταξα ήταν δεξί μπακ. Α ξέχασα. Πριν 5 χρόνια στον Ηρακλή έπαιζε και αριστερά.
Εχει παιξει και καμια 25αρια φορες σε εμας αριστερο μπακ...αλλα ειναι και 6 χρονια στην ομαδα...εσυ τοτε παιζει να μην το θυμασαι καν...
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από teod1980 »

Νομίζω αν είναι αλήθεια του κλόκα, τότε τους ξεμπροστιάζει ο Ρουμάνος.
Δείχνει διάθεση να μείνει και αυτοί σπέυδουν να προλάβουν τυχόν ναι και να λύσουν τη συνεργασία ''φιλικά''

Εικασίες βέβαια....

Ωστόσο αν πάρουμε τον Γ.Χ., τότε όλα θα συνδεθούν εύκολα....
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Rizla »

Thanix έγραψε:Και υπογραφει το αρθρο ο ιδιος...σιγα μην αφηνε σε αλλο ΑΡΔ την τιμη ο αληταρας..
Αν δεχτουμε οτι φευγει...οποιοσδηποτε αλλος ερθει και ειναι ειναι χαμηλοτερου επιπεδου συνιστα εγκλημα σε βαρος της ομαδας μας...δεν αντεχει αλλους ο κασιδας ΠΑΟΚ για να μαθουν στο κεφαλι του!

Πολυ κοσμια το εθεσες... :twisted:
pariz
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 14:09
Επικοινωνία:

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από pariz »

Ε, εντάξει, κανόνισε και ο Παντέλος απο νωρίς, θα έχουμε ρεζέρβα για αλλαξιές την επόμενη σαιζόν. :?
Κρίμα, και πίστευα πως κάτι μας είχε μείνει απο την πρόσφατη ιστορία μας.

Στο καλό και καλή συνέχεια κ. Μπόλονι. Ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλα.. Και πάνω απ'όλα για την τρέλα που πούλησες :D

Κοιτάμε μπροστά.. ΠΑΟΚ είσαι.
:pano:
Άβαταρ μέλους
Ale3
Δημοσιεύσεις: 1084
Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2008, 07:18

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Ale3 »

Οι πρώτες πληροφορίες λένε πως είναι μία απόφαση που πήρε ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ Ζήσης Βρύζας και δεν είχε να κάνει τόσο με την προσπάθεια μείωσης του μπάτζετ, όσο με την προσωπική του θέση για το πως πρέπει να διαχειριστεί την ομάδα από εδώ και στο εξής.

Σε λίγο περισσότερα…

Θα σχολιάσω μετά από ανακοίνωση.
Boksic4
Δημοσιεύσεις: 546
Εγγραφή: Κυρ 06 Δεκ 2009, 18:37

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Boksic4 »

τωρα θα γινουν τα γνωστα... μπαλωματα τύπου δερμι, χαβου
βλέπω κολομπουρδα γεωργιαδη η καποιον απειρο για να ανεβάσει(;) απο τη δευτερη ομάδα παικτες και στο τελος παλι με τις παλιοσειρες θα παιζουμε
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”