László Bölöni
Re: László Bölöni
προσωπικα θεωρώ όντως μεγαλο το ποσο των 550 χιλιαδων ευρω που με εφορια φτανει το 1 εκατομυριο
αλλα το θεμα ειναι ότι μαλλον τα κασε των προπονητων ειναι υψηλα γενικως
πχ ο δωνης ακουσα παιρνει 400 χιλιαρικα(δεν ξερω αν ισχυει)
και αν σκεφτουμε οτι περυσι ο δερμιτζακης ειχε υπογραψει με τον ΠΑΟΚ συμβολαιο 300 χιλιαδων τον χρονο καταλαβαινουμε οτι δυσκολο να βρουμε προπονητη καλο με 200 χιλιαρικα
ο μπολονι ειναι όντως παρα πολυ αξιολογος προπονητης αλλα ηταν δυσκολο φετος να κανει κατι καλο με αυτο το ροστερ
εβλεπα πχ χθες βραδυ την παραταση φενρμπαχτσε ΠΑΟΚ και η διαφορα με τον φετινο υλικο ηταν μεγαλη
θα μου πειτε τι ειχε και ο ατρομητος που σε περασε
εδω οντως εχει ευθυνη ο προπονητης αλλα φταινε και οι συγκυριες καποιες φορες
αλλα το θεμα ειναι ότι μαλλον τα κασε των προπονητων ειναι υψηλα γενικως
πχ ο δωνης ακουσα παιρνει 400 χιλιαρικα(δεν ξερω αν ισχυει)
και αν σκεφτουμε οτι περυσι ο δερμιτζακης ειχε υπογραψει με τον ΠΑΟΚ συμβολαιο 300 χιλιαδων τον χρονο καταλαβαινουμε οτι δυσκολο να βρουμε προπονητη καλο με 200 χιλιαρικα
ο μπολονι ειναι όντως παρα πολυ αξιολογος προπονητης αλλα ηταν δυσκολο φετος να κανει κατι καλο με αυτο το ροστερ
εβλεπα πχ χθες βραδυ την παραταση φενρμπαχτσε ΠΑΟΚ και η διαφορα με τον φετινο υλικο ηταν μεγαλη
θα μου πειτε τι ειχε και ο ατρομητος που σε περασε
εδω οντως εχει ευθυνη ο προπονητης αλλα φταινε και οι συγκυριες καποιες φορες
-
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
- Δημοσιεύσεις: 1834
- Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09
Re: László Bölöni
δλδ,αν μας κουνησει μαντηλι ο Λαζλο,ποιος θα ειναι χαμενος ρε Ζηση;
αυτος η εμεις;....
ρε εσεις.....ετσι δεν γινωνται οι ομαδες.....τουλαχιστον αλλα 2 χρονια πρεπει να μεινει....
.....αντε ρε κρατηστε τον να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο....αντε τωρα μετα χαζα σας....
Υ.Γ.θα ελεγα και κατι για την μοναδικη,την ακαταμαχητη, την ανυπερβλητη,την αξεπεραστη,την καψουρα του
καρπουζα, ''εμου του ιδιου''...και αλλων ''ανιατα αρρωστων'
...... SARA VARONE
.....αλλα...ειμαι εκτος τοπικ...και οι μπλε φωναζουν

αυτος η εμεις;....
ρε εσεις.....ετσι δεν γινωνται οι ομαδες.....τουλαχιστον αλλα 2 χρονια πρεπει να μεινει....
.....αντε ρε κρατηστε τον να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο....αντε τωρα μετα χαζα σας....
Υ.Γ.θα ελεγα και κατι για την μοναδικη,την ακαταμαχητη, την ανυπερβλητη,την αξεπεραστη,την καψουρα του
καρπουζα, ''εμου του ιδιου''...και αλλων ''ανιατα αρρωστων'
...... SARA VARONE
.....αλλα...ειμαι εκτος τοπικ...και οι μπλε φωναζουν
Re: László Bölöni
Θα απαντησει με αντιπροταση ο Ρουμάνος και θα τρελανει κόσμο λέμε..!
Εκει να μας δω..
Εκει να μας δω..
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7615
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: László Bölöni
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- έγραψε:δλδ,αν μας κουνησει μαντηλι ο Λαζλο,ποιος θα ειναι χαμενος ρε Ζηση;
αυτος η εμεις;....
ρε εσεις.....ετσι δεν γινωνται οι ομαδες.....τουλαχιστον αλλα 2 χρονια πρεπει να μεινει....
.....αντε ρε κρατηστε τον να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο....αντε τωρα μετα χαζα σας....
Υ.Γ.θα ελεγα και κατι για την μοναδικη,την ακαταμαχητη, την ανυπερβλητη,την αξεπεραστη,την καψουρα του
καρπουζα, ''εμου του ιδιου''...και αλλων ''ανιατα αρρωστων'![]()
![]()
...... SARA VARONE![]()
.....αλλα...ειμαι εκτος τοπικ...και οι μπλε φωναζουν![]()
![]()
αχ και βαχ
ζηση κρατα τον ρουμανο μαμω την......σαρα ....... μου μεσα
και η σαρα
Re: László Bölöni
Δύσκολη διαπραγμάτευση με Μπόλονι
25 Μαι 2012 16:11, Από Δημήτρης Τσορμπατζόγλου
Όσοι θεωρούν απλή και εύκολη την υπόθεση προπονητή στον ΠΑΟΚ και πιο συγκεκριμένα το παρόν και το μέλλον του Λάζλο Μπόλονι, κάνουν λάθος… Ποια τα σημερινά δεδομένα…
Την Τετάρτη η ΠΑΕ ΠΑΟΚ και ο Λάζλο Μπόλονι έκαναν την πρώτη διερευνητική και γενική συζήτηση για την επόμενη σεζόν. Βρύζας και Κωνσταντινίδης μίλησαν στον Ρουμάνο για την γενναία μείωση αποδοχών που πρέπει –και εκείνος- να δεχθεί. Και από τις δύο πλευρές προέκυψε πληροφορία ότι συγκεκριμένο νούμερο δεν συζητήθηκε, αλλά… εννοήθηκε.
Η συγκεκριμένη κουβέντα θα γίνει σήμερα. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι αυτό το σοβαρό θέμα των χρημάτων του Μπόλονι, θα συζητηθεί σήμερα με τον ίδιο και τους εκπροσώπους του. Η πρώτη διαπραγμάτευση γίνεται μόνο με τους εκπροσώπους του Ρουμάνου προπονητή. Αργότερα θα γίνει και η συνάντηση.
Επειδή στην μέση υπάρχει και το θέμα της ρήτρας των 200 χιλιάδων, όλο αυτό το σκηνικό θεωρείται ότι δύσκολα θα κλείσει σήμερα. Στον ΠΑΟΚ είναι υποχρεωμένοι να σκέφτονται αυτή την υπόθεση και πόσο θα στοιχίσει, σε συνδυασμό με την επόμενη μέρα.
Συμφέρει άραγε να λυθεί η συνεργασία με τον Μπόλονι (αν ο Ρουμάνος δεν δέχεται την σημαντική μείωση), να δοθεί αποζημίωση και να προκύψει συμφωνία με νέο προπονητή ο οποίος θα στοιχίσει συνολικά (δικές του αποδοχές συν αποζημίωση Μπόλονι) όσα τα χρήματα που έχει στο συμβόλαιο ο Ρουμάνος; Αυτοί είναι σοβαροί προβληματισμοί που θα απαντηθούν μέσα από τις εξελίξεις… Αυτές θα αποδείξουν τι πραγματικά σκέφτονται στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ...
tsatsoi24
25 Μαι 2012 16:11, Από Δημήτρης Τσορμπατζόγλου
Όσοι θεωρούν απλή και εύκολη την υπόθεση προπονητή στον ΠΑΟΚ και πιο συγκεκριμένα το παρόν και το μέλλον του Λάζλο Μπόλονι, κάνουν λάθος… Ποια τα σημερινά δεδομένα…
Την Τετάρτη η ΠΑΕ ΠΑΟΚ και ο Λάζλο Μπόλονι έκαναν την πρώτη διερευνητική και γενική συζήτηση για την επόμενη σεζόν. Βρύζας και Κωνσταντινίδης μίλησαν στον Ρουμάνο για την γενναία μείωση αποδοχών που πρέπει –και εκείνος- να δεχθεί. Και από τις δύο πλευρές προέκυψε πληροφορία ότι συγκεκριμένο νούμερο δεν συζητήθηκε, αλλά… εννοήθηκε.
Η συγκεκριμένη κουβέντα θα γίνει σήμερα. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι αυτό το σοβαρό θέμα των χρημάτων του Μπόλονι, θα συζητηθεί σήμερα με τον ίδιο και τους εκπροσώπους του. Η πρώτη διαπραγμάτευση γίνεται μόνο με τους εκπροσώπους του Ρουμάνου προπονητή. Αργότερα θα γίνει και η συνάντηση.
Επειδή στην μέση υπάρχει και το θέμα της ρήτρας των 200 χιλιάδων, όλο αυτό το σκηνικό θεωρείται ότι δύσκολα θα κλείσει σήμερα. Στον ΠΑΟΚ είναι υποχρεωμένοι να σκέφτονται αυτή την υπόθεση και πόσο θα στοιχίσει, σε συνδυασμό με την επόμενη μέρα.
Συμφέρει άραγε να λυθεί η συνεργασία με τον Μπόλονι (αν ο Ρουμάνος δεν δέχεται την σημαντική μείωση), να δοθεί αποζημίωση και να προκύψει συμφωνία με νέο προπονητή ο οποίος θα στοιχίσει συνολικά (δικές του αποδοχές συν αποζημίωση Μπόλονι) όσα τα χρήματα που έχει στο συμβόλαιο ο Ρουμάνος; Αυτοί είναι σοβαροί προβληματισμοί που θα απαντηθούν μέσα από τις εξελίξεις… Αυτές θα αποδείξουν τι πραγματικά σκέφτονται στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ...
tsatsoi24
Re: László Bölöni
Η -"φύγε"- πρόταση στον Μπόλονι, η ελπίδα για Δώνη και η έκπληξη με Αγγελο
Δημοσίευση: Μάι 25, 2012 - 14:28
Στέλιος Γρηγοριάδης
Σήμερα αναμένεται να απαντήσει στην πρόταση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ ο Λάσλο Μπόλονι. Ετσι τουλάχιστον λέει το ρεπορτάζ. Πιστεύω ότι δεν θα είναι έκπληξη το να ζητήσει ο Ρουμάνος λίγες μέρες ακόμη για να το σκεφτεί (και να "ψαχτεί" καλύτερα).
Σύμφωνα με την πρόταση του Ζήση του Βρύζα και του Παντελή Κωνσταντινίδη, η ετήσια αμοιβή του δεν θα υπερβεί τα 350.000 ευρώ “καθαρά”, ενώ πρέπει να δεχτεί και ότι το μπάτζετ για την ομάδα δεν θα ξεπεράσει τα έξι εκατομμύρια. Εάν δεν συμφωνήσει, ο ΠΑΟΚ θα επιβαρυνθεί με 200.000 ευρώ, όπως προβλέπεται από τη “ρήτρα” που υπογράφτηκε πέρσι το καλοκαίρι για την περίπτωση που ο ΠΑΟΚ θελήσει να διακόψει τη συνεργασία μαζί του.
Εκτιμώ ότι δεν θα μείνει. Εκτός κι αν δεν μπορεί να βρει άλλη ομάδα για να τον ικανοποιήσει. Αν βρει, θα φύγει με... χίλια. Σιγά με δέθηκε συναισθηματικά με τον ΠΑΟΚ, σιγά μη νιώθει την υποχρέωση να ολοκληρώσει το έργο του, σιγά μη νιώθει ότι πρέπει να βοηθήσει την ομάδα στη δύσκολη σημερινή οικονομική συγκυρία.
Πιστεύω ότι στην πραγματικότητα δεν τον θέλει ο Βρύζας. Η πρόταση που του έκανε σκοπό έχει να τον υποχρεώσει να αρνηθεί. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ εξακολουθεί να πιστεύει σε έναν προπονητή που τον έχει κουράσει προ πολλού με τις εξυπνάδες του, που τον έχει ενοχλήσει με την υπεροψία του, που τον έχει εκνευρίσει με τη
δημοσιουπαλληλίστικη νοοτροπία του και που τον έχει απογοητεύσει με την αδυναμία του στο κοουτσάρισμα και την ψυχολογική προετοιμασία της ομάδας, τομείς στους οποίους βαθμολογείται με ένα τεράστιο μηδενικό.
Θέλω να ελπίζω ότι η προοπτική της συνεργασίας με τον Γιώργο Δώνη παραμένει ζωντανή στον ορίζοντα. Βέβαια, μπορεί να τον θέλουν οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ, όμως δεν έχουν καμία διάθεση να μπλέξουν σε πλειστηριασμό, αν ο Δώνης έχει καλύτερες προτάσεις από άλλες ομάδες. Ωστόσο, οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ έχουν και άλλες εναλλακτικές λύσεις στην ατζέντα τους. Ξέρουν σε ποιους προπονητές θα αποτανθούν αν χωρίσουν οι δρόμοι τους με τον Μπόλονι και εάν δεν “τα βρουν” με τον Δώνη. Στο θέμα αυτό έχει γίνει πράγματι προεργασία, γεγονός που αποδεικνύει ότι η εκτίμηση προς το πρόσωπο του Μπόλονι κάθε άλλο παρά δεδομένη είναι...
ΥΓ. Εντονα φημολογείται ότι ο ΠΑΟΚ θα απευθυνθεί και στον Αγγελο Αναστασιάδη. Δεν βλέπω να προκύπτει από πουθενά τέτοια διάθεση. Δεν βλέπω να υπάρχει τέτοια διάθεση. Από κανέναν στον επίσημο ΠΑΟΚ. Εκτός κι αν έχουν αλλάξει άποψη και το κρατούν μυστικό για να κάνουν τη μεγάλη έκπληξη.
betboss
Κείμενο έκτρωμα..! Σκέτη λάσπη με λίγο παπά.. Αηδίασα μεσημεριάτικα..
Τους χαλάς πολύ ρε Μπολονι.. Δώσ'τους πόνο και μείνε..!!
Δημοσίευση: Μάι 25, 2012 - 14:28
Στέλιος Γρηγοριάδης
Σήμερα αναμένεται να απαντήσει στην πρόταση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ ο Λάσλο Μπόλονι. Ετσι τουλάχιστον λέει το ρεπορτάζ. Πιστεύω ότι δεν θα είναι έκπληξη το να ζητήσει ο Ρουμάνος λίγες μέρες ακόμη για να το σκεφτεί (και να "ψαχτεί" καλύτερα).
Σύμφωνα με την πρόταση του Ζήση του Βρύζα και του Παντελή Κωνσταντινίδη, η ετήσια αμοιβή του δεν θα υπερβεί τα 350.000 ευρώ “καθαρά”, ενώ πρέπει να δεχτεί και ότι το μπάτζετ για την ομάδα δεν θα ξεπεράσει τα έξι εκατομμύρια. Εάν δεν συμφωνήσει, ο ΠΑΟΚ θα επιβαρυνθεί με 200.000 ευρώ, όπως προβλέπεται από τη “ρήτρα” που υπογράφτηκε πέρσι το καλοκαίρι για την περίπτωση που ο ΠΑΟΚ θελήσει να διακόψει τη συνεργασία μαζί του.
Εκτιμώ ότι δεν θα μείνει. Εκτός κι αν δεν μπορεί να βρει άλλη ομάδα για να τον ικανοποιήσει. Αν βρει, θα φύγει με... χίλια. Σιγά με δέθηκε συναισθηματικά με τον ΠΑΟΚ, σιγά μη νιώθει την υποχρέωση να ολοκληρώσει το έργο του, σιγά μη νιώθει ότι πρέπει να βοηθήσει την ομάδα στη δύσκολη σημερινή οικονομική συγκυρία.
Πιστεύω ότι στην πραγματικότητα δεν τον θέλει ο Βρύζας. Η πρόταση που του έκανε σκοπό έχει να τον υποχρεώσει να αρνηθεί. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ εξακολουθεί να πιστεύει σε έναν προπονητή που τον έχει κουράσει προ πολλού με τις εξυπνάδες του, που τον έχει ενοχλήσει με την υπεροψία του, που τον έχει εκνευρίσει με τη
δημοσιουπαλληλίστικη νοοτροπία του και που τον έχει απογοητεύσει με την αδυναμία του στο κοουτσάρισμα και την ψυχολογική προετοιμασία της ομάδας, τομείς στους οποίους βαθμολογείται με ένα τεράστιο μηδενικό.
Θέλω να ελπίζω ότι η προοπτική της συνεργασίας με τον Γιώργο Δώνη παραμένει ζωντανή στον ορίζοντα. Βέβαια, μπορεί να τον θέλουν οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ, όμως δεν έχουν καμία διάθεση να μπλέξουν σε πλειστηριασμό, αν ο Δώνης έχει καλύτερες προτάσεις από άλλες ομάδες. Ωστόσο, οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ έχουν και άλλες εναλλακτικές λύσεις στην ατζέντα τους. Ξέρουν σε ποιους προπονητές θα αποτανθούν αν χωρίσουν οι δρόμοι τους με τον Μπόλονι και εάν δεν “τα βρουν” με τον Δώνη. Στο θέμα αυτό έχει γίνει πράγματι προεργασία, γεγονός που αποδεικνύει ότι η εκτίμηση προς το πρόσωπο του Μπόλονι κάθε άλλο παρά δεδομένη είναι...
ΥΓ. Εντονα φημολογείται ότι ο ΠΑΟΚ θα απευθυνθεί και στον Αγγελο Αναστασιάδη. Δεν βλέπω να προκύπτει από πουθενά τέτοια διάθεση. Δεν βλέπω να υπάρχει τέτοια διάθεση. Από κανέναν στον επίσημο ΠΑΟΚ. Εκτός κι αν έχουν αλλάξει άποψη και το κρατούν μυστικό για να κάνουν τη μεγάλη έκπληξη.
betboss
Κείμενο έκτρωμα..! Σκέτη λάσπη με λίγο παπά.. Αηδίασα μεσημεριάτικα..
Τους χαλάς πολύ ρε Μπολονι.. Δώσ'τους πόνο και μείνε..!!
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: László Bölöni
.......
ρε πως αλλαζουν τα χρηματα, 300Κ ηταν τον Δεκεμβριο οταν ηθελε να φυγει στας αραβιας 200Κ εγιναν τωρα που θελουμε να τον διωξουμε. αλλα το χειροτερο ολων ειναι οτιακομα υπαρχουν ανθρωποι που τους πιστευουν.
ΑΡΔ
ρε πως αλλαζουν τα χρηματα, 300Κ ηταν τον Δεκεμβριο οταν ηθελε να φυγει στας αραβιας 200Κ εγιναν τωρα που θελουμε να τον διωξουμε. αλλα το χειροτερο ολων ειναι οτιακομα υπαρχουν ανθρωποι που τους πιστευουν.
ΑΡΔ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος DC την Παρ 25 Μάιος 2012, 16:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Reposted
Λόγος: Reposted
Re: László Bölöni
Νομίζω -δεν παίρνω και όρκο- ότι αν σπάσει αυτός το συμβόλαιο πρέπει να πληρώσει 300Κ ενώ αν το λύσουμε εμείς 200Κ.. Κάπου το είχα διαβάσει πριν λίγο καιρό..
Re: László Bölöni
καλά αυτό του γρηγοριάδη μιλάμε ότι είναι σκέτο ποίημα.
Μόνο και μόνο που το βάζετε μέσα εδώ , βρωμίζει ο τόπος
Μόνο και μόνο που το βάζετε μέσα εδώ , βρωμίζει ο τόπος
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: László Bölöni
ακριβως (πριν λιγο καιρο), απο τοτε που άρχισε να υπαρχει θεμα μπολονι, ενω πριν 6 μηνες μας λεγαν οτι οποια απο τις δυο πλευρες θελει να σπασει το συμβολαιο υποχραιουται να πληρωσει ρητρα 300Κ
Re: László Bölöni
θα σου πω
οκ , μέχρι εδώ "εκτιμάς"...δημοσιογραφικό σου δικαίωμαΓρηγοριάδης έγραψε:Εκτιμώ ότι δεν θα μείνει. Εκτός κι αν δεν μπορεί να βρει άλλη ομάδα για να τον ικανοποιήσει. Αν βρει, θα φύγει με... χίλια.
εδώ ξεκινάει ο οχετός..... ειρωνεία και σκόπιμος υποβιβσμος. Που ξέρει ρε παπ@ρα τι νιώθει ο άλλος? Τον ρώτησες?Γρηγοριάδης έγραψε: Σιγά με δέθηκε συναισθηματικά με τον ΠΑΟΚ, σιγά μη νιώθει την υποχρέωση να ολοκληρώσει το έργο του, σιγά μη νιώθει ότι πρέπει να βοηθήσει την ομάδα στη δύσκολη σημερινή οικονομική συγκυρία.
Καλά εδώ ξεπερνάς τον εαυτό σου. Πόση ξεφτίλα να χωρέσει σε ένα κείμενο? Πες ρε καραγκιόζη ότι ΕΣΥ πιστευεις αυτά που γράφεις, ΟΧΙ ότι τα νομίζει ο Βρύζας...και καλά για να φανεί ως "πληροφορία"Γρηγοριάδης έγραψε: Δεν μπορώ να πιστέψω ότι ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ εξακολουθεί να πιστεύει σε έναν προπονητή που τον έχει κουράσει προ πολλού με τις εξυπνάδες του, που τον έχει ενοχλήσει με την υπεροψία του, που τον έχει εκνευρίσει με τη
δημοσιουπαλληλίστικη νοοτροπία του και που τον έχει απογοητεύσει με την αδυναμία του στο κοουτσάρισμα και την ψυχολογική προετοιμασία της ομάδας, τομείς στους οποίους βαθμολογείται με ένα τεράστιο μηδενικό.
Ας το έλεγες από την αρχή. Αυτός ήταν ο στόχος εξαρχής ρε ασπόνδυλοΓρηγοριάδης έγραψε: Θέλω να ελπίζω ότι η προοπτική της συνεργασίας με τον Γιώργο Δώνη παραμένει ζωντανή στον ορίζοντα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος giapas την Παρ 25 Μάιος 2012, 16:49, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: László Bölöni
Σβήσε ρε το Parolos εγραψε: από το quote το βλέπω και ξερνάω!

Σοβαρά, κάντο "Γρηγοριάδης"..
Σοβαρά, κάντο "Γρηγοριάδης"..