László Bölöni
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7615
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: László Bölöni
παντος ταγματαρχη μεινει ή φυγει ο μπολονι ολα τα λεφτα ηταν ο........τσαουσιλα
εγω αυτον κεντραρα απο ολα αυτα τα χρονια
εγω αυτον κεντραρα απο ολα αυτα τα χρονια
Re: László Bölöni
Ελπίζω το παρόν τόπικ να ΜΗΝ κλειδωθεί αύριο...
Πιο πολύ ποντάρω στο πείσμα και την τρέλα του Λάζλο, γιατί από τους άλλους δεν περιμένω τίποτα..
Έδειξαν ότι δεν τον θέλουν, αλλά ας περιμένουμε μέχρι αύριο..
Πιο πολύ ποντάρω στο πείσμα και την τρέλα του Λάζλο, γιατί από τους άλλους δεν περιμένω τίποτα..
Έδειξαν ότι δεν τον θέλουν, αλλά ας περιμένουμε μέχρι αύριο..
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7615
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: László Bölöni
μοικανε το ......εδειξαν....απο που προκυπτει ρε αδερφε
το οτι ζητησαν μειωση ειναι γνωστο, θα το κανουν για ολην την ομαδα
για τα αλλα ειναι μαλ@κιες των αρδ και απλος εμεις τα αναπαραγουμε εκτος εαν στην κουβεντα ηταν παροντες και οι αρδ
γιατι για να .....εδωσαν....την κουβεντα τους ουτε ο ζησης αλλα ουτε και ο παντελος ειναι............ κουκουλοφοροι
τωρα εαν την κανει θα ειναι καθαρα ζητημα χρηματων και δεν μπορει να τον κατηγορησει κανεις
το οτι ζητησαν μειωση ειναι γνωστο, θα το κανουν για ολην την ομαδα
για τα αλλα ειναι μαλ@κιες των αρδ και απλος εμεις τα αναπαραγουμε εκτος εαν στην κουβεντα ηταν παροντες και οι αρδ
γιατι για να .....εδωσαν....την κουβεντα τους ουτε ο ζησης αλλα ουτε και ο παντελος ειναι............ κουκουλοφοροι
τωρα εαν την κανει θα ειναι καθαρα ζητημα χρηματων και δεν μπορει να τον κατηγορησει κανεις
Re: László Bölöni
Ξεχνάς πολλές ...μορφες ακομα: Μπασμπανα....Μικυ Μαους Κουιν....Φρουνζα!!!abg12d34 έγραψε:εγω που αρχισα να βλεπω τον ΠΑΟΚ οταν ειχε τερματοφυλακα τον ρενε ντεκ μετα ειδα τον ΠΑΟΚ με τον τριμχολντ μετα με τον τσαουσιλα μετα με τον μαριφαλιεφ καπου ειδα τους αδελφους θενκοτ και παντελη-περικλη-πελοπιδα(πως τον λεγαν τον αλλον ρε) αμαφουλε φυσικα τον τεραστιο φουτσινη και προσφατως το βουνο απο την αρτα σωτηρη μπαλαφα......
σε ποια κατηγορια ανοικω;;;
Ον τοπικ: Λαζλο μείνε.
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7615
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: László Bölöni
Εφαγα φλασια τωρα αλλα...ξέρεις ποιν παίχτη θα ήθελα με χίλια να έιναι 15 χρόνια νεότερος και να παίζει σήμερα;; Τον Βάν Ρόι!! και δευτερευόντως τον Πις!abg12d34 έγραψε:βεβαιααααααααααα
![]()
![]()
![]()
![]()
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7615
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: László Bölöni
τον λεσεκ πις;;
θυμασε το πρωτοσελιδο των σπορ οταν σαν παικτης της καβαλας εστειλε το σκουλικι αδιαβαστο;;
εσυ οτι πεις πις
βεβαιαααααααα
θυμασε το πρωτοσελιδο των σπορ οταν σαν παικτης της καβαλας εστειλε το σκουλικι αδιαβαστο;;
εσυ οτι πεις πις
βεβαιαααααααα
Re: László Bölöni
Καλές οι αναμνήσεις αλλά off topic.
Για άλλο καιγόμαστε. Για τον Λάζλο. Ας μείνουμε σε αυτό.
Στωωω.
Για άλλο καιγόμαστε. Για τον Λάζλο. Ας μείνουμε σε αυτό.
Στωωω.
Re: László Bölöni
Οτι πουν οι μπλε!! Λωωωω....
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος DC την Πέμ 24 Μάιος 2012, 22:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Δεν χρειάζεται η παράθεση.
Λόγος: Δεν χρειάζεται η παράθεση.
Re: László Bölöni
Εδω να προσθέσω το εξής: διαβάζω πολύ συχνά ότι ο Σταφυ ή ο Παναγιωτούδης και γενικότερα κάποιος παίκτης που ανέβηκε από τα μικρότερα τμήματα στην πρώτη ομάδα, είναι δημιούργημα των ακαδημιών και όχι του Μπόλονι.shark4 έγραψε:Και για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους και ο Μπολονι γνωριζει οτι ουτε στην Μπαρτσελονα ηρθε ουτε τον Αμπραμοβιτς εχει προεδρο ....Δεν νομιζω οτι σε μια λογικη προταση , θα ειχε αντιρρηση ....Απο εκει και περα σαν προπονητης ειναι σοβαρος , με γνωσεις , με εμπειριες και που δεν φοβαται να τολμησει ... Και για χτιστει μια ομαδα με νεους παικτες και κατω απο αυτες τις οικονομικες συνθηκες πρεπει να υπαρχει καποιος που θα τολμησει .... Αλλα με σοβαροτητα και οχι με αγνοια κινδυνου , οπως μπορει να συμβει με διαφορους εγχωριους "Γκουαρντιολα"...![]()
....
Αυτό έχει μια μεγάλη δόση αλήθειας αλλά νομίζω ότι πρέπει να βλέπουμε την ομάδα σαν ομάδα και όχι το κάθε τμήμα ή το κάθε μέλος του, σαν κάτι ξεχωριστό, σαν κάτι αυτόνομο.
Ο Κολομπούρδας στην τελευταία του συνέντευξη (υπάρχει στο τόπικ του) αναφέρθηκε 2 ή 3 φορές στην παρέμβαση-καθοδήγηση του Μπόλονι στις προπονήσεις των ακαδημιών. Αυτό χωρίς ίχνος πρόθεσης μείωσης του έργου του Κολομπούρδα. Χωρίς την σωστή του δουλειά, ο Μπόλονι θα έψαχνε το ταλέντο του κάθε Στάφυ σε άλλες ακαδημίες.
Από την άλλη, αν θεωρήσουμε ότι γίνεται καλή δουλειά στις ακαδημίες, κανένας δεν με εγγυάται ότι κάποιος άλλος προπονητής στην θέση του Μπόλονι, δεν θα "έκαιγε" τους παίκτες στην προσπάθεια της προώθησής τους.
Επίσης, πρέπει να λάβουμε υπ' όψιν (φαντάζομαι ότι στην ΠΑΕ το κάνουν) ότι το είδικό βάρος του ονόματος του Μπόλονι, μπορεί να παίξει και παίζει τον ρόλο του στην υπεραξία που αποκτούν οι νεαροί παίκτες μας.
Βλέπουμε για παράδειγμα ότι η "χρηματιστηριακή αξία" του Στάφυ, εκτοξεύθηκε μέσα σε λίγους μήνες (σύμφωνα με το transfermarkt) από τις 60 χιλιάδες στς 600. Δεκαπλασιασμός της αξίας του παίκτη ή αλλιώς 1000% πάνω.
Επιτρέψτε με να αμφιβάλω ότι θα γινόταν κάτι παρόμοιο, με τις ίδιες ΑΚΡΙΒΩΣ εμφανίσεις του Στάφυ, αν το transefermarkt (ή ο κάθε σκέουτερ στην Ευρώπη), στο βιογραφικό του μικρού διάβαζε ότι παίζει στην ομάδα του Γουχού ή του Δώνη. Χωρίς να θέλω να τους μειώσω προπονητικά.
Αυτά τα ολίγα και σε αναμονή των εξελίξεων.
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: László Bölöni
Κανονικά , αν η διοίκηση ήταν σωστή και για να έχει καλυμμένο το κ@λο της έπρεπε να βγει και να πει ξεκάθαρα "θέλουμε το προπονητή, δε μπορούμε να δώσουμε τόσα, του κάναμε αυτή τη πρόταση μείωσης και ελπίζουμε να τη δεχτεί". Και αυτό για να μη βγαίνει ο κάθε ριπαπας και λέει σενάρια αποπροσανατολίζοντας το κόσμο.
Βέβαια οι έννοιες "διοίκηση ΠΑΟΚ" και "ξεκάθαρη τοποθέτηση" έχουν πάρει διαζύγιο προ πολλού.
Βέβαια οι έννοιες "διοίκηση ΠΑΟΚ" και "ξεκάθαρη τοποθέτηση" έχουν πάρει διαζύγιο προ πολλού.