László Bölöni

Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7615
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

παντος ταγματαρχη μεινει ή φυγει ο μπολονι ολα τα λεφτα ηταν ο........τσαουσιλα


εγω αυτον κεντραρα απο ολα αυτα τα χρονια
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από moican4 »

Ελπίζω το παρόν τόπικ να ΜΗΝ κλειδωθεί αύριο...
Πιο πολύ ποντάρω στο πείσμα και την τρέλα του Λάζλο, γιατί από τους άλλους δεν περιμένω τίποτα..
Έδειξαν ότι δεν τον θέλουν, αλλά ας περιμένουμε μέχρι αύριο.. 8-)
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7615
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

μοικανε το ......εδειξαν....απο που προκυπτει ρε αδερφε
το οτι ζητησαν μειωση ειναι γνωστο, θα το κανουν για ολην την ομαδα

για τα αλλα ειναι μαλ@κιες των αρδ και απλος εμεις τα αναπαραγουμε εκτος εαν στην κουβεντα ηταν παροντες και οι αρδ
γιατι για να .....εδωσαν....την κουβεντα τους ουτε ο ζησης αλλα ουτε και ο παντελος ειναι............ κουκουλοφοροι

τωρα εαν την κανει θα ειναι καθαρα ζητημα χρηματων και δεν μπορει να τον κατηγορησει κανεις
gpaok
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τρί 22 Ιούλ 2008, 15:31

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gpaok »

abg12d34 έγραψε:εγω που αρχισα να βλεπω τον ΠΑΟΚ οταν ειχε τερματοφυλακα τον ρενε ντεκ μετα ειδα τον ΠΑΟΚ με τον τριμχολντ μετα με τον τσαουσιλα μετα με τον μαριφαλιεφ καπου ειδα τους αδελφους θενκοτ και παντελη-περικλη-πελοπιδα(πως τον λεγαν τον αλλον ρε) αμαφουλε φυσικα τον τεραστιο φουτσινη και προσφατως το βουνο απο την αρτα σωτηρη μπαλαφα......
σε ποια κατηγορια ανοικω;;;
Ξεχνάς πολλές ...μορφες ακομα: Μπασμπανα....Μικυ Μαους Κουιν....Φρουνζα!!!

Ον τοπικ: Λαζλο μείνε.
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7615
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

βεβαιααααααααααα
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
gpaok
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τρί 22 Ιούλ 2008, 15:31

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gpaok »

abg12d34 έγραψε:βεβαιααααααααααα
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Εφαγα φλασια τωρα αλλα...ξέρεις ποιν παίχτη θα ήθελα με χίλια να έιναι 15 χρόνια νεότερος και να παίζει σήμερα;; Τον Βάν Ρόι!! και δευτερευόντως τον Πις!
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7615
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

τον λεσεκ πις;;
θυμασε το πρωτοσελιδο των σπορ οταν σαν παικτης της καβαλας εστειλε το σκουλικι αδιαβαστο;;

εσυ οτι πεις πις

βεβαιαααααααα
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από DC »

Καλές οι αναμνήσεις αλλά off topic.
Για άλλο καιγόμαστε. Για τον Λάζλο. Ας μείνουμε σε αυτό.
Στωωω.
gpaok
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τρί 22 Ιούλ 2008, 15:31

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gpaok »

Οτι πουν οι μπλε!! Λωωωω....
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος DC την Πέμ 24 Μάιος 2012, 22:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Δεν χρειάζεται η παράθεση.
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από DC »

shark4 έγραψε:Και για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους και ο Μπολονι γνωριζει οτι ουτε στην Μπαρτσελονα ηρθε ουτε τον Αμπραμοβιτς εχει προεδρο ....Δεν νομιζω οτι σε μια λογικη προταση , θα ειχε αντιρρηση ....Απο εκει και περα σαν προπονητης ειναι σοβαρος , με γνωσεις , με εμπειριες και που δεν φοβαται να τολμησει ... Και για χτιστει μια ομαδα με νεους παικτες και κατω απο αυτες τις οικονομικες συνθηκες πρεπει να υπαρχει καποιος που θα τολμησει .... Αλλα με σοβαροτητα και οχι με αγνοια κινδυνου , οπως μπορει να συμβει με διαφορους εγχωριους "Γκουαρντιολα"... ;)
....
Εδω να προσθέσω το εξής: διαβάζω πολύ συχνά ότι ο Σταφυ ή ο Παναγιωτούδης και γενικότερα κάποιος παίκτης που ανέβηκε από τα μικρότερα τμήματα στην πρώτη ομάδα, είναι δημιούργημα των ακαδημιών και όχι του Μπόλονι.
Αυτό έχει μια μεγάλη δόση αλήθειας αλλά νομίζω ότι πρέπει να βλέπουμε την ομάδα σαν ομάδα και όχι το κάθε τμήμα ή το κάθε μέλος του, σαν κάτι ξεχωριστό, σαν κάτι αυτόνομο.
Ο Κολομπούρδας στην τελευταία του συνέντευξη (υπάρχει στο τόπικ του) αναφέρθηκε 2 ή 3 φορές στην παρέμβαση-καθοδήγηση του Μπόλονι στις προπονήσεις των ακαδημιών. Αυτό χωρίς ίχνος πρόθεσης μείωσης του έργου του Κολομπούρδα. Χωρίς την σωστή του δουλειά, ο Μπόλονι θα έψαχνε το ταλέντο του κάθε Στάφυ σε άλλες ακαδημίες.
Από την άλλη, αν θεωρήσουμε ότι γίνεται καλή δουλειά στις ακαδημίες, κανένας δεν με εγγυάται ότι κάποιος άλλος προπονητής στην θέση του Μπόλονι, δεν θα "έκαιγε" τους παίκτες στην προσπάθεια της προώθησής τους.

Επίσης, πρέπει να λάβουμε υπ' όψιν (φαντάζομαι ότι στην ΠΑΕ το κάνουν) ότι το είδικό βάρος του ονόματος του Μπόλονι, μπορεί να παίξει και παίζει τον ρόλο του στην υπεραξία που αποκτούν οι νεαροί παίκτες μας.
Βλέπουμε για παράδειγμα ότι η "χρηματιστηριακή αξία" του Στάφυ, εκτοξεύθηκε μέσα σε λίγους μήνες (σύμφωνα με το transfermarkt) από τις 60 χιλιάδες στς 600. Δεκαπλασιασμός της αξίας του παίκτη ή αλλιώς 1000% πάνω.
Επιτρέψτε με να αμφιβάλω ότι θα γινόταν κάτι παρόμοιο, με τις ίδιες ΑΚΡΙΒΩΣ εμφανίσεις του Στάφυ, αν το transefermarkt (ή ο κάθε σκέουτερ στην Ευρώπη), στο βιογραφικό του μικρού διάβαζε ότι παίζει στην ομάδα του Γουχού ή του Δώνη. Χωρίς να θέλω να τους μειώσω προπονητικά.

Αυτά τα ολίγα και σε αναμονή των εξελίξεων. 8-)
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Sick Bastard »

-50% ρε μπιφτέκια;
Γελάει ο κόσμος ρε.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από giapas »

sick , τι είναι το -50% ?
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Sick Bastard »

μείωση στο συμβόλαιό του.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από sourmenetes »

Ποιος σου ειπε οτι ειναι 50% sick???
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από giapas »

Κανονικά , αν η διοίκηση ήταν σωστή και για να έχει καλυμμένο το κ@λο της έπρεπε να βγει και να πει ξεκάθαρα "θέλουμε το προπονητή, δε μπορούμε να δώσουμε τόσα, του κάναμε αυτή τη πρόταση μείωσης και ελπίζουμε να τη δεχτεί". Και αυτό για να μη βγαίνει ο κάθε ριπαπας και λέει σενάρια αποπροσανατολίζοντας το κόσμο.

Βέβαια οι έννοιες "διοίκηση ΠΑΟΚ" και "ξεκάθαρη τοποθέτηση" έχουν πάρει διαζύγιο προ πολλού.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”