16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"

ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
Δημοσιεύσεις: 1834
Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09

Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- »

Γκαρσια-Λαζαρ-Νμανι-Κρεσιτς απο ξενους...........ολοι οι αλλοι ξενοι στο καλο και σας ευχαριστουμε για την προσφορα σας.
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Συμφωνώ με Ταγματάρχη!!
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από pgetsos »

Για μενα πρεπει να μεινει με εμιωμενα στον ΠΑΟΚ, να βοηθησει τον Σταφ...
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Photis »

ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- έγραψε:Γκαρσια-Λαζαρ-Νμανι-Κρεσιτς απο ξενους...........ολοι οι αλλοι ξενοι στο καλο και σας ευχαριστουμε για την προσφορα σας.
Συμφωνώ κι εγώ.
:pano:
Άβαταρ μέλους
Vonapartis
Δημοσιεύσεις: 476
Εγγραφή: Σάβ 06 Αύγ 2011, 23:27

Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Vonapartis »

Ας αφήσουν τις χαζομάρες εκεί στην Διοίκηση. Δεν μπορεί ο Λίνο. Είναι φως φανάρι. Και άσχετος να είσαι δεν θέλει πολύ για να το καταλάβεις.
Άβαταρ μέλους
Χωρικός
Δημοσιεύσεις: 4059
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Χωρικός »

εεε αφού το λέτε...έτσι θα'ναι!
Άβαταρ μέλους
nico4
Δημοσιεύσεις: 1344
Εγγραφή: Κυρ 22 Φεβ 2009, 19:18

Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από nico4 »

Εε ναι δεν μπορεί το παλικάρι. Μόνο 5 γκολ και 5 ασσίστ είχε φέτος. Το αριστερό μπακ της ομάδας.
Άβαταρ μέλους
Vonapartis
Δημοσιεύσεις: 476
Εγγραφή: Σάβ 06 Αύγ 2011, 23:27

Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Vonapartis »

Και κάτι χαμένα πέναλτυ, ε κάτι ζεϊμπεκιές από αντιπάλους επιθετικούς που τον είχαν κάνει γιογιο, ψιλοπράγματα δηλαδή.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Photis »

Αφήστε τον Λίνο που αν μείνει κανείς δε θα πει τίποτα και πιάστε τον Μπαλάφα που πάνε να μας τον ανανεώσουν κι αυτόν!!!!!!Θα κλειδώσω ΟΛΑ τα τόπικ και θα αφήσω το τόπικ του Σωτηράκη. :opaokara: :opaokara:
:pano:
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1905
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

nico4 έγραψε:Εε ναι δεν μπορεί το παλικάρι. Μόνο 5 γκολ και 5 ασσίστ είχε φέτος. Το αριστερό μπακ της ομάδας.
Φως φανάρι ότι δεν μπορεί πλέον.
Ο πιτσιρίκος Σταφ φαντάζει Ρομπέρτο Κάρλος μπροστά στον τραγικό(φέτος) Λίνο.

Αν βάλουμε τον Σταφ να βαράει πέναλτυ και στημένα πόσα γκολ λες να πετύχει σε μια χρονιά ?
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1905
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

Εγώ δεν τον θέλω ΚΑΙ φέτος στην ομάδα.
Τα μάτια μου πόνεσαν υπερβολικά πολύ φέτος.
Κι απ' την άλλη ,να τον έχω με 300.000 να παίζει μπακ απ του Σταφ ?Τόσο άπλας είμαι ?
Χίλιες φορές να κάνω υπομονή με κάποιον πιτσιρικά ως αλλαγή του Σταφ ,παρά με τον 36άχρονο Λίνο.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από gika »

Συμφωνώ.
monopaokre
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12

Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από monopaokre »

Emprostisghsoitrelamenoi έγραψε:Εγώ δεν τον θέλω ΚΑΙ φέτος στην ομάδα.
Τα μάτια μου πόνεσαν υπερβολικά πολύ φέτος.
Κι απ' την άλλη ,να τον έχω με 300.000 να παίζει μπακ απ του Σταφ ?Τόσο άπλας είμαι ?
Χίλιες φορές να κάνω υπομονή με κάποιον πιτσιρικά ως αλλαγή του Σταφ ,παρά με τον 36άχρονο Λίνο.

Αν όντως υπάρχει πιτσιρικάς που να μπορεί να σταθεί έστω σαν αλλαγή συμφωνω. Αν δεν υπάρχει όμως, με ένα συμβόλαιο μέχρι 150.000 το πολύ τον θεωρώ καλή λυση
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από DC »

Ο Σταφυ έχει δείξει ότι την θέση την κατέχει.
Το θέμα είναι αν την αντέχει κιόλας, γιατί αν σε ένα ματς κάνει 2-3 χοντρές γκέλες και φάμε ένα γκολ εξαιτίας του (κάτι που κάποτε θα συμβεί, νομοτελιακά, καθώς συμβαίνει σε όλους τους ποδοσφαριστές), θα πέσουν να τον φάνε οι πρόεδροι και οι προπονητες της κερκίδας.
Κάτι που ο Λίνο μπορεί να ξεπεράσει ευκολότερα λόγω εμπειρίας και ηλικίας.

Όπως και να έχει, στην θέση θέλουμε 2 παίκτες και ο ένας (κατά 99%, γιατί μπορεί να τον δούμε και σε άλλη θέση) είναι ο Στάφυ. Και μάλλον θα είναι ο βασικός.
Τώρα, δεύτερος θα είναι ο Λίνο; Κάποιος άλλος; Δεν ξέρω.
Να έχουμε για δύδιμο αρ. μπακ δύο νεαρούς, το θεωρώ ρίσκο.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ειναι 50 παιχνιδια,,,ο σταφ π ταλαντουχος αλλα επιρρεπης λογω ηλικιας...δεν πρεπει ν νομιζει οτι πηρε τη φανελα βασικου σπιτι του....θα ελεγα επιβαλλεται η ανανεωση λινο...σε λογικα παντα πλαισια..
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”