16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"
-
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
- Δημοσιεύσεις: 1834
- Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09
Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Γκαρσια-Λαζαρ-Νμανι-Κρεσιτς απο ξενους...........ολοι οι αλλοι ξενοι στο καλο και σας ευχαριστουμε για την προσφορα σας.
Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Για μενα πρεπει να μεινει με εμιωμενα στον ΠΑΟΚ, να βοηθησει τον Σταφ...
Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Συμφωνώ κι εγώ.ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- έγραψε:Γκαρσια-Λαζαρ-Νμανι-Κρεσιτς απο ξενους...........ολοι οι αλλοι ξενοι στο καλο και σας ευχαριστουμε για την προσφορα σας.
- Vonapartis
- Δημοσιεύσεις: 476
- Εγγραφή: Σάβ 06 Αύγ 2011, 23:27
Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Ας αφήσουν τις χαζομάρες εκεί στην Διοίκηση. Δεν μπορεί ο Λίνο. Είναι φως φανάρι. Και άσχετος να είσαι δεν θέλει πολύ για να το καταλάβεις.
Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Εε ναι δεν μπορεί το παλικάρι. Μόνο 5 γκολ και 5 ασσίστ είχε φέτος. Το αριστερό μπακ της ομάδας.
- Vonapartis
- Δημοσιεύσεις: 476
- Εγγραφή: Σάβ 06 Αύγ 2011, 23:27
Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Και κάτι χαμένα πέναλτυ, ε κάτι ζεϊμπεκιές από αντιπάλους επιθετικούς που τον είχαν κάνει γιογιο, ψιλοπράγματα δηλαδή.
Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Αφήστε τον Λίνο που αν μείνει κανείς δε θα πει τίποτα και πιάστε τον Μπαλάφα που πάνε να μας τον ανανεώσουν κι αυτόν!!!!!!Θα κλειδώσω ΟΛΑ τα τόπικ και θα αφήσω το τόπικ του Σωτηράκη.

- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1905
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Φως φανάρι ότι δεν μπορεί πλέον.nico4 έγραψε:Εε ναι δεν μπορεί το παλικάρι. Μόνο 5 γκολ και 5 ασσίστ είχε φέτος. Το αριστερό μπακ της ομάδας.
Ο πιτσιρίκος Σταφ φαντάζει Ρομπέρτο Κάρλος μπροστά στον τραγικό(φέτος) Λίνο.
Αν βάλουμε τον Σταφ να βαράει πέναλτυ και στημένα πόσα γκολ λες να πετύχει σε μια χρονιά ?
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1905
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Εγώ δεν τον θέλω ΚΑΙ φέτος στην ομάδα.
Τα μάτια μου πόνεσαν υπερβολικά πολύ φέτος.
Κι απ' την άλλη ,να τον έχω με 300.000 να παίζει μπακ απ του Σταφ ?Τόσο άπλας είμαι ?
Χίλιες φορές να κάνω υπομονή με κάποιον πιτσιρικά ως αλλαγή του Σταφ ,παρά με τον 36άχρονο Λίνο.
Τα μάτια μου πόνεσαν υπερβολικά πολύ φέτος.
Κι απ' την άλλη ,να τον έχω με 300.000 να παίζει μπακ απ του Σταφ ?Τόσο άπλας είμαι ?
Χίλιες φορές να κάνω υπομονή με κάποιον πιτσιρικά ως αλλαγή του Σταφ ,παρά με τον 36άχρονο Λίνο.
-
monopaokre
- Δημοσιεύσεις: 509
- Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12
Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Emprostisghsoitrelamenoi έγραψε:Εγώ δεν τον θέλω ΚΑΙ φέτος στην ομάδα.
Τα μάτια μου πόνεσαν υπερβολικά πολύ φέτος.
Κι απ' την άλλη ,να τον έχω με 300.000 να παίζει μπακ απ του Σταφ ?Τόσο άπλας είμαι ?
Χίλιες φορές να κάνω υπομονή με κάποιον πιτσιρικά ως αλλαγή του Σταφ ,παρά με τον 36άχρονο Λίνο.
Αν όντως υπάρχει πιτσιρικάς που να μπορεί να σταθεί έστω σαν αλλαγή συμφωνω. Αν δεν υπάρχει όμως, με ένα συμβόλαιο μέχρι 150.000 το πολύ τον θεωρώ καλή λυση
Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Ο Σταφυ έχει δείξει ότι την θέση την κατέχει.
Το θέμα είναι αν την αντέχει κιόλας, γιατί αν σε ένα ματς κάνει 2-3 χοντρές γκέλες και φάμε ένα γκολ εξαιτίας του (κάτι που κάποτε θα συμβεί, νομοτελιακά, καθώς συμβαίνει σε όλους τους ποδοσφαριστές), θα πέσουν να τον φάνε οι πρόεδροι και οι προπονητες της κερκίδας.
Κάτι που ο Λίνο μπορεί να ξεπεράσει ευκολότερα λόγω εμπειρίας και ηλικίας.
Όπως και να έχει, στην θέση θέλουμε 2 παίκτες και ο ένας (κατά 99%, γιατί μπορεί να τον δούμε και σε άλλη θέση) είναι ο Στάφυ. Και μάλλον θα είναι ο βασικός.
Τώρα, δεύτερος θα είναι ο Λίνο; Κάποιος άλλος; Δεν ξέρω.
Να έχουμε για δύδιμο αρ. μπακ δύο νεαρούς, το θεωρώ ρίσκο.
Το θέμα είναι αν την αντέχει κιόλας, γιατί αν σε ένα ματς κάνει 2-3 χοντρές γκέλες και φάμε ένα γκολ εξαιτίας του (κάτι που κάποτε θα συμβεί, νομοτελιακά, καθώς συμβαίνει σε όλους τους ποδοσφαριστές), θα πέσουν να τον φάνε οι πρόεδροι και οι προπονητες της κερκίδας.
Κάτι που ο Λίνο μπορεί να ξεπεράσει ευκολότερα λόγω εμπειρίας και ηλικίας.
Όπως και να έχει, στην θέση θέλουμε 2 παίκτες και ο ένας (κατά 99%, γιατί μπορεί να τον δούμε και σε άλλη θέση) είναι ο Στάφυ. Και μάλλον θα είναι ο βασικός.
Τώρα, δεύτερος θα είναι ο Λίνο; Κάποιος άλλος; Δεν ξέρω.
Να έχουμε για δύδιμο αρ. μπακ δύο νεαρούς, το θεωρώ ρίσκο.
Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"
ειναι 50 παιχνιδια,,,ο σταφ π ταλαντουχος αλλα επιρρεπης λογω ηλικιας...δεν πρεπει ν νομιζει οτι πηρε τη φανελα βασικου σπιτι του....θα ελεγα επιβαλλεται η ανανεωση λινο...σε λογικα παντα πλαισια..