László Bölöni
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11912
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: László Bölöni
φιλε μου η προπαγανδα ειναι επιστήμη. σου πλασαρουν ενα ποσο που καμια σχεση δεν εχει με την πραγματικοτητα.R.A.T.M. έγραψε:Ρε παιδιά αυτό με τις απολαβές μήπως είναι λίγο παπάς...? Από που και ως που παίρνει το τεχνικό επιτελείο 1,4(σύμφωνα με το γαζετα)...??? Γενικά πάνω από 1..??? Σε όλα τους τα άρθρα οι ΑΡΔ γράφουν πάντα και την εφορία σωστά...?? Το καλοκαίρι οι αποδοχές του Boloni ήταν 480 τον πρώτο χρόνο και 550 τον δεύτερο πως έγιναν τώρα 800...??? Και ποσά παίρνουν οι υπόλοιποι δηλαδή...?? 400,500,600...?? Και ποιοι είναι οι υπλοιποι ...?? Ο Boloni έφερε μόνο τον Preto που άντε να στοιχιζει 200 άντε και 400 που δεν υπάρχει περιπτώσει να παίρνει ούτε τα μισά ο β προπονητής από τον α.. Ποσά περνούν οι υπόλοιποι δηλαδή...??? Και ποιοι είναι αυτοί...??? Εκτος αν το καλοκαίρι δεν βάζαν στα άρθρα την εφορία και τη βάζουν τώρα...Που πάλι δεν βγαίνουν τα νούμερα....!!!!
Πολύ παπάς μυρίζει ρε παιδιά...Τι γίνεται....???
για παραδειγμα για τον μπολονι λενε οτι στον ΠΑΟΚ κοστιζει 1.4 μαζι με το τεχνικο επιτελειο. δεν σου λενε ομως οτι το τεχνικο επιτελειο δεν ειναι του μπολονι πλην του βοηθου του που αμείβετε με 60-80 Κ. ολοι οι αλλοι σε περιπτωση που ρθει πχ ο δωδωνης θα μεινουν και θα συνεχισουν να τους πληρωνεις γιατι δεν γινετε μια ομαδα να μην εχει προπονητη τερματοφυλακων ή γυμναστη εκτως αν το δουμε και αυτο στον ΠΑΟΚ.
σε περιπτωση που συμφωνησουν τωρα με καποιον δεν θα σου πουν οτι ο ταδε κοστιζει τοσα χρηματα στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ αλλα θα σου πουν οτι αυτος περνει τοσα, ουτε τις εφοριες θα βαλουν ουτε τιποτα. αυτο και μονο δειχνει πως μας αντιμετωπίζουν αυτοι οι εξυπνοι και εμεις τα χαιβανια που μολις κατεβήκαμε απο τις κορυφες των βουνων
Re: László Bölöni
Ξερουμε τι μειωση του προταθηκε?
Προφανως ενα 20% ειναι ενα λογικο νουμερο.Αν η μειωση ομως κυμαινεται στο 40-50% τοτε ειναι σαν να του λενε go home,go village....
Μειωση στους μισθους της διοικησης εγινε ή εκει ειμαστε απλες? Οι μισθοι που παιρνει το ΔΣ εχουν γινει γνωστοι ή μηπως αυτα δεν πρεπει να τα γνωριζουμε?
Προφανως ενα 20% ειναι ενα λογικο νουμερο.Αν η μειωση ομως κυμαινεται στο 40-50% τοτε ειναι σαν να του λενε go home,go village....
Μειωση στους μισθους της διοικησης εγινε ή εκει ειμαστε απλες? Οι μισθοι που παιρνει το ΔΣ εχουν γινει γνωστοι ή μηπως αυτα δεν πρεπει να τα γνωριζουμε?
Re: László Bölöni
[dailymotion]xqzipi_mathima-boloni_sport?start=1[/dailymotion]
Ρε τους έκανε και τζάμπα μαθήματα χθες ρε τα ντουγάνια..
Ρε τους έκανε και τζάμπα μαθήματα χθες ρε τα ντουγάνια..
Re: László Bölöni
Γελοίοι. Ούτε τα @@ να τον διώξουν στα ίσα. Σκουλικισμοί μπας και γλυτώσουν την αποζημείωση. Ντροπή.
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11912
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: László Bölöni
δυστυχως δεν βλεπω να γλιτώνουμε ουτε την αποζημιωση. ο προπονητης ειναι διασφαλισμενος με συμβολαιο που εχει συγκεκριμενη ρήτρα αποδεσμευσης αν προσπαθησει να σπασει μονομερος τοτε η αλλη πλευρα υποχρεούτο να καταβαλει το ποσο της ρητρας. και επειδη ο μπολονι δεν ειναι κανενας χαζος και ξερει τον πολεμο που δέχτηκε και απο ποιον δεν βλεπω να υποχωρει σε καμια απο τις απαιτησεις του
Re: László Bölöni
Οι ίδιοι σκουληκισμοί που έγιναν με το Βιτόλο το καλοκαίρι(λιγότερο) και με το Κοντρέρας το χειμώνα(περισσότερο)
Ποιος θα ξεχάσει τη λάσπη που έπεφτε για μήνες στο Χιλιανό έτσι ώστε ο ΠΑΟκτσής να πειστεί ότι είναι καλό για την ομάδα να πληρώνει ένα τόσο ακριβό συμβόλαιο κάποιου που λείπει συνέχεια με την Εθνική του? Κι όλα αυτά τη στιγμή που είχε παρθεί η απόφαση να φύγει ο Κόνδωρας. Βέβαια εκείνος χάρισε και κάποια οφειλόμενα.
Η φάση με το Μπόλονι είναι ολόιδια. Πρόταση μείωσης, ταυτόχρονη προσπάθεια να περάσει στη κοινή γνώμη ότι έχει ένα δυσβάσταχτο συμβόλαιο που δε συμβαδίζει με την αγωνιστική εικόνα της ομάδας και όλα τα γραφικά.
Ειλικρινά , υποβιβάζουμε τα σκουλήκια λέγοντας ότι εμείς ακολουθούμε σκουληκιάρικες τακτικές. Τους έχουμε περάσει θεωρώ και έχουμε κάνει το χρύσανθο της καρδιάς μας να φαντάζει παναγίτσα μπροστά στα δικά μας μπουμπούκια
Ποιος θα ξεχάσει τη λάσπη που έπεφτε για μήνες στο Χιλιανό έτσι ώστε ο ΠΑΟκτσής να πειστεί ότι είναι καλό για την ομάδα να πληρώνει ένα τόσο ακριβό συμβόλαιο κάποιου που λείπει συνέχεια με την Εθνική του? Κι όλα αυτά τη στιγμή που είχε παρθεί η απόφαση να φύγει ο Κόνδωρας. Βέβαια εκείνος χάρισε και κάποια οφειλόμενα.
Η φάση με το Μπόλονι είναι ολόιδια. Πρόταση μείωσης, ταυτόχρονη προσπάθεια να περάσει στη κοινή γνώμη ότι έχει ένα δυσβάσταχτο συμβόλαιο που δε συμβαδίζει με την αγωνιστική εικόνα της ομάδας και όλα τα γραφικά.
Ειλικρινά , υποβιβάζουμε τα σκουλήκια λέγοντας ότι εμείς ακολουθούμε σκουληκιάρικες τακτικές. Τους έχουμε περάσει θεωρώ και έχουμε κάνει το χρύσανθο της καρδιάς μας να φαντάζει παναγίτσα μπροστά στα δικά μας μπουμπούκια
Re: László Bölöni
Γράφει ο Νίκος Τζαντζαράς...
Κόντρα όμως στο ρεύμα, θα απαριθμήσω απλώς γεγονότα, αξιώματα και θεωρήματα, που ίσως βοηθήσουν τον καθένα, να εκτιμήσει την περίπτωση Μπόλονι και του όποιου διαδόχου του, με περισσότερη ψυχραιμία, μιας και κατά την εκτίμηση (και την πληροφόρησή) μου, κατά βάθος, ούτε κείνος θέλει να μείνει, ούτε η ΠΑΕ θέλει να τον κρατήσει.
1. Κάθε σοβαρή ομάδα, όταν συνεργάζεται με έναν σοβαρό προπονητή, καταστρώνει ένα πλάνο κι επιτρέπει μόνο σε απρόοπτες εξελίξεις να το επηρεάσουν. Ο Μπόλονι ανέλαβε μια ομάδα που άλλαξε και ρόστερ και διοικητικό προσανατολισμό και διοικητικό ηγέτη, μεσούσης της περιόδου. Τόσο απλά.
2. Κανείς προπονητής δεν επιτυγχάνει το μάξιμουμ των επιδιώξεών του στον πρώτο χρόνο συνεργασίας του με μια ομάδα, ιδιαιτέρως όταν τα οικονομικά δεδομένα με τα οποία είναι αναγκασμένος να σχεδιάζει, είναι… for the festvals (για τα πανηγύρια, ελληνιστί).
3. Άλλο πράγμα είναι η ανανέωση και η στροφή στις ακαδημίες, με σχέδιο και προγραμματισμό κι άλλο πράγμα η αναγκαστική στροφή στους πιτσιρικάδες, επειδή μείναμε τόσο λίγοι, που μοιάζουμε με συγκέντρωση ψηφοφόρων της Λούκας Κατσέλη.
4. Ο προστάτης πασών των… αμυνών Σάντος θα τα έκανε όλα καλύτερα και ο τρελο Άγγελος θα μας έφτανε στο τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ και με τον επιστήμονα του επθετικού ποδοσφαίρου Δώνη θα ζωγραφίζαμε μικρά αριστουργήματα του Μονέ στο χορτάρι, με απόλυτη βεβαιότητα. Σάμπως γυρίζει ο χρόνος πίσω να το ξανακάνουμε για να διαψευστεί η εικοτολογία;
5. Δείχνει μεγάλη μαγκιά και γνώση από μέρους μας να λέμε πάντα εκ των υστέρων τί θα έπρεπε να είχε κάνει ο κάθε προπονητής, αφού πρώτα είδαμε να αποτυγχάνουν μες το γήπεδο όσα εκείνος σκαρφίστηκε. Εδώ στην Ελλάδα δεν πληρώνει κανείς φόρο εισοδήματος, θα πληρώσει φόρο παπαρολογίας;
6. Ο Σάντος παρέδωσε μια αμυντικογενή, αλλά συμπαγή ομάδα, που ο Χάβος δεν πολυπείραξε. Η αποδυνάμωση σε αριθμούς αλλά και ποιότητα και η απόπειρα να μπουν και καινούρια πράγματα στο παιχνίδι της, δεν είναι μικροί παράγοντες, ώστε να λέω ελαφρά τη καρδία, πως ο Μπόλονι μπορούσε να τα πάει και καλύτερα. Προφανώς όσοι το υποστηρίζουν, κάτι παραπάνω θα ξέρουν.
7. Ναι, η νοοτροπία του Ρουμάνου, είναι λίγο… αλλιώτικη. Μόνο που σήμερα, με τα νέα δεδομένα, ο ΠΑΟΚ χρειάζεται περισσότερο έναν προπονητή που να τον διακατέχει μια φιλοσοφία που να λέει “μια ήττα, δεν είναι και το τέλος του κόσμου”, παρά κάποιον που θα φορτίζει επιπλέον τους νεαρούς, με τους οποίους είμαστε υποχρεωμένοι να προχωρήσουμε. Ούτε εμένα μ’ αρέσει. Αλλά ο πατέρας μου λέει, “όχι όπως ήξερες, αλλά όπως βρήκες”.
8. Έλεγα όταν επρόκειτο να κλείσει πέρσι ο προπονητής, πως σημαντικότερο κι απ’ το ΠΟΙΟΣ είναι, ήταν να ξέρουμε ΤΙ θέλουμε και να είμαστε αποφασισμένοι να το στηρίξουμε. Τα ίδια λέω και φέτος κι ας γίνομαι πιο βαρετός από χιλιοπαιγμένο επεισόδιο του “Κωνσταντίνος και Ελένη”.
9. Το διοικείν, εστί προβλέπειν. Φέτος, ας κάνουν έναν αληθινό προγραμματισμό, που να μην αναθεωρηθεί τριες φορές πριν λήξει η σεζόν. Να ξέρει κι ο προπονητής που είναι υποχρεωμένος να βαδίσει και να μην του λένε τον Γενάρη “μας αναγκάζει η ΟΥΕΦΑ”, ενώ το ήξεραν απ’ το προηγούμενο καλοκαίρι και άφησαν απλώς το χρόνο να χαθεί.
10. Μεγαλύτερος φόβος μου κι απ’ το να συνεχιστεί η οικονομική αβεβαιότητα, είναι να πλακώσει στον ΠΑΟΚ Ρώσικος νεοπλουτισμός. Τρέμω στην ιδέα ότι μπορεί κάποιοι ξαφνικά μπροστά σε μια χούφτα ρούβλια, θα ξεχάσουν όσα τράβηξε η ομάδα από πρόσκαιρους ενθουσιασμούς.
Ο Άγγελος διχάζει, ο Σάντος δεν μένει πια εδώ, ο Δώνης είναι ένα στοίχημα υψηλού ρίσκου και οι δοκιμές, μόνο κακά μπορούν να φέρουν. Νομίζω πως αν φύγει τελικώς ο Μπόλονι, που είναι και το πιθανότερο, είναι ευκαιρία να μην πάρουμε προπονητή. Έχουμε τόσους προπονητές της κερκίδας στον ΠΑΟΚ, που μπορούμε να αναλάβουμε την ομάδα εμείς, με ένα τηλεπαιχνίδι στο ΠΑΟΚ TV και να ψηφίζουμε με sms, όπως πχ στο Dancing with the Stars. Έ;
και δεν μένει τίποτα άλλο να πούμε.
Κόντρα όμως στο ρεύμα, θα απαριθμήσω απλώς γεγονότα, αξιώματα και θεωρήματα, που ίσως βοηθήσουν τον καθένα, να εκτιμήσει την περίπτωση Μπόλονι και του όποιου διαδόχου του, με περισσότερη ψυχραιμία, μιας και κατά την εκτίμηση (και την πληροφόρησή) μου, κατά βάθος, ούτε κείνος θέλει να μείνει, ούτε η ΠΑΕ θέλει να τον κρατήσει.
1. Κάθε σοβαρή ομάδα, όταν συνεργάζεται με έναν σοβαρό προπονητή, καταστρώνει ένα πλάνο κι επιτρέπει μόνο σε απρόοπτες εξελίξεις να το επηρεάσουν. Ο Μπόλονι ανέλαβε μια ομάδα που άλλαξε και ρόστερ και διοικητικό προσανατολισμό και διοικητικό ηγέτη, μεσούσης της περιόδου. Τόσο απλά.
2. Κανείς προπονητής δεν επιτυγχάνει το μάξιμουμ των επιδιώξεών του στον πρώτο χρόνο συνεργασίας του με μια ομάδα, ιδιαιτέρως όταν τα οικονομικά δεδομένα με τα οποία είναι αναγκασμένος να σχεδιάζει, είναι… for the festvals (για τα πανηγύρια, ελληνιστί).
3. Άλλο πράγμα είναι η ανανέωση και η στροφή στις ακαδημίες, με σχέδιο και προγραμματισμό κι άλλο πράγμα η αναγκαστική στροφή στους πιτσιρικάδες, επειδή μείναμε τόσο λίγοι, που μοιάζουμε με συγκέντρωση ψηφοφόρων της Λούκας Κατσέλη.
4. Ο προστάτης πασών των… αμυνών Σάντος θα τα έκανε όλα καλύτερα και ο τρελο Άγγελος θα μας έφτανε στο τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ και με τον επιστήμονα του επθετικού ποδοσφαίρου Δώνη θα ζωγραφίζαμε μικρά αριστουργήματα του Μονέ στο χορτάρι, με απόλυτη βεβαιότητα. Σάμπως γυρίζει ο χρόνος πίσω να το ξανακάνουμε για να διαψευστεί η εικοτολογία;
5. Δείχνει μεγάλη μαγκιά και γνώση από μέρους μας να λέμε πάντα εκ των υστέρων τί θα έπρεπε να είχε κάνει ο κάθε προπονητής, αφού πρώτα είδαμε να αποτυγχάνουν μες το γήπεδο όσα εκείνος σκαρφίστηκε. Εδώ στην Ελλάδα δεν πληρώνει κανείς φόρο εισοδήματος, θα πληρώσει φόρο παπαρολογίας;
6. Ο Σάντος παρέδωσε μια αμυντικογενή, αλλά συμπαγή ομάδα, που ο Χάβος δεν πολυπείραξε. Η αποδυνάμωση σε αριθμούς αλλά και ποιότητα και η απόπειρα να μπουν και καινούρια πράγματα στο παιχνίδι της, δεν είναι μικροί παράγοντες, ώστε να λέω ελαφρά τη καρδία, πως ο Μπόλονι μπορούσε να τα πάει και καλύτερα. Προφανώς όσοι το υποστηρίζουν, κάτι παραπάνω θα ξέρουν.
7. Ναι, η νοοτροπία του Ρουμάνου, είναι λίγο… αλλιώτικη. Μόνο που σήμερα, με τα νέα δεδομένα, ο ΠΑΟΚ χρειάζεται περισσότερο έναν προπονητή που να τον διακατέχει μια φιλοσοφία που να λέει “μια ήττα, δεν είναι και το τέλος του κόσμου”, παρά κάποιον που θα φορτίζει επιπλέον τους νεαρούς, με τους οποίους είμαστε υποχρεωμένοι να προχωρήσουμε. Ούτε εμένα μ’ αρέσει. Αλλά ο πατέρας μου λέει, “όχι όπως ήξερες, αλλά όπως βρήκες”.
8. Έλεγα όταν επρόκειτο να κλείσει πέρσι ο προπονητής, πως σημαντικότερο κι απ’ το ΠΟΙΟΣ είναι, ήταν να ξέρουμε ΤΙ θέλουμε και να είμαστε αποφασισμένοι να το στηρίξουμε. Τα ίδια λέω και φέτος κι ας γίνομαι πιο βαρετός από χιλιοπαιγμένο επεισόδιο του “Κωνσταντίνος και Ελένη”.
9. Το διοικείν, εστί προβλέπειν. Φέτος, ας κάνουν έναν αληθινό προγραμματισμό, που να μην αναθεωρηθεί τριες φορές πριν λήξει η σεζόν. Να ξέρει κι ο προπονητής που είναι υποχρεωμένος να βαδίσει και να μην του λένε τον Γενάρη “μας αναγκάζει η ΟΥΕΦΑ”, ενώ το ήξεραν απ’ το προηγούμενο καλοκαίρι και άφησαν απλώς το χρόνο να χαθεί.
10. Μεγαλύτερος φόβος μου κι απ’ το να συνεχιστεί η οικονομική αβεβαιότητα, είναι να πλακώσει στον ΠΑΟΚ Ρώσικος νεοπλουτισμός. Τρέμω στην ιδέα ότι μπορεί κάποιοι ξαφνικά μπροστά σε μια χούφτα ρούβλια, θα ξεχάσουν όσα τράβηξε η ομάδα από πρόσκαιρους ενθουσιασμούς.
Ο Άγγελος διχάζει, ο Σάντος δεν μένει πια εδώ, ο Δώνης είναι ένα στοίχημα υψηλού ρίσκου και οι δοκιμές, μόνο κακά μπορούν να φέρουν. Νομίζω πως αν φύγει τελικώς ο Μπόλονι, που είναι και το πιθανότερο, είναι ευκαιρία να μην πάρουμε προπονητή. Έχουμε τόσους προπονητές της κερκίδας στον ΠΑΟΚ, που μπορούμε να αναλάβουμε την ομάδα εμείς, με ένα τηλεπαιχνίδι στο ΠΑΟΚ TV και να ψηφίζουμε με sms, όπως πχ στο Dancing with the Stars. Έ;
και δεν μένει τίποτα άλλο να πούμε.
László Bölöni
Ο Τζατζαράς διαβάζει Παοκμανια.....α και που σε δημοσιογραφισκο επειδή θα το διαβάσεις.......το ΠΑΟΚ τιβι έκλεισε γιατί απέτυχε ......!
Κωλομπουρδα μυριζομαι.....λες;Χίλιες φορές απο το βλογιοκομμενο !
Κωλομπουρδα μυριζομαι.....λες;Χίλιες φορές απο το βλογιοκομμενο !
Re: László Bölöni
εγώ θα ήθελα τον βλογιοκομμένο. Αφού θα πάει ο Λάζλο στον Σπανό (εκεί λεφτά υπάρχουν) θα μπορέσουμε να κάνουμε και τη σύγκριση.
Re: László Bölöni
To oτι ειμαστε ενα ζωντανο reality εδω και καιρο το ξερετε ε?
Βγαινει ο ενας λεει το μακρυ του λεει ο αλλος το κοντο του και το τραβαμε για 15 σελιδες...
Μας φταινε οι ΑΡΔ και λεμε οτι κανουν κακο στον ΠΑΟΚ μας αλλα ειναι ακομα εξω και κανουν τους μπρουκληδες στα παραλιακα μπαρακια...
Γουσταρουμε τον προπονητη μας αλλα δν εχουμε κανει ολο το χρονο μια ''ΔΗΛΩΣΗ'' εμπιστοσυνης προς το προσωπο του μεσα στο γηπεδο...
Γενικως ειμαστε και εμεις οτι να ναι...ολα μας φταινε αλλα ολα τα λεμε στο δωματιο του big brother, απεξω μοκο και δν παιρνουμε μετρα για αυτα...
Υπαρχει γραμμη απο τη διοικηση να πεσουνε τα ορνια να φανε τον λαζλο...ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ???
Απλες σκεψεις ειναι...
Βγαινει ο ενας λεει το μακρυ του λεει ο αλλος το κοντο του και το τραβαμε για 15 σελιδες...
Μας φταινε οι ΑΡΔ και λεμε οτι κανουν κακο στον ΠΑΟΚ μας αλλα ειναι ακομα εξω και κανουν τους μπρουκληδες στα παραλιακα μπαρακια...
Γουσταρουμε τον προπονητη μας αλλα δν εχουμε κανει ολο το χρονο μια ''ΔΗΛΩΣΗ'' εμπιστοσυνης προς το προσωπο του μεσα στο γηπεδο...
Γενικως ειμαστε και εμεις οτι να ναι...ολα μας φταινε αλλα ολα τα λεμε στο δωματιο του big brother, απεξω μοκο και δν παιρνουμε μετρα για αυτα...
Υπαρχει γραμμη απο τη διοικηση να πεσουνε τα ορνια να φανε τον λαζλο...ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ???
Απλες σκεψεις ειναι...
- thodoris31
- Δημοσιεύσεις: 602
- Εγγραφή: Κυρ 05 Ιούλ 2009, 15:51
- Τοποθεσία: Καμποτζη