László Bölöni

Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10274
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από barlow4 »

μόνο από τα διαρκείας?από τις φανέλες να δεις.
αντί να του στήσουμε ένα άγαλμα που πήρε μια άσημη ομαδούλα σαν τη δίκη μας κ την έκανε γνωστή..
το μισός για τη διοίκηση έχει φτάσει σε επίπεδα σχιζοφρενειας.
πραγματικά οποίος ήθελε να πάρει διαρκείας κ δεν το κάνει λόγω πιθανης φυγής του μπολονι,χίλιες φορές να μην πάρει.θα βρεθούν μίζεροι προσωπολατρες να καλύψουν το τεράστιο κενό του.
Άβαταρ μέλους
Thanix
Δημοσιεύσεις: 1909
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 14:36
Τοποθεσία: Thessaloniki -London

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Thanix »

Tυχαιο αργοναυτη μου...δεν πετυχε ....ετυχε!!!
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1905
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

barlow4 έγραψε:μόνο από τα διαρκείας?από τις φανέλες να δεις.
αντί να του στήσουμε ένα άγαλμα που πήρε μια άσημη ομαδούλα σαν τη δίκη μας κ την έκανε γνωστή..
το μισός για τη διοίκηση έχει φτάσει σε επίπεδα σχιζοφρενειας.
πραγματικά οποίος ήθελε να πάρει διαρκείας κ δεν το κάνει λόγω πιθανης φυγής του μπολονι,χίλιες φορές να μην πάρει.θα βρεθούν μίζεροι προσωπολατρες να καλύψουν το τεράστιο κενό του.
Δεν έχεις ιδέα για την διαφορετικότητα των όρων "αιτία" και "αφορμή" ,έτσι δεν είναι ?
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6197
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Rizla »

barlow4 έγραψε:μόνο από τα διαρκείας?από τις φανέλες να δεις.
αντί να του στήσουμε ένα άγαλμα που πήρε μια άσημη ομαδούλα σαν τη δίκη μας κ την έκανε γνωστή..
το μισός για τη διοίκηση έχει φτάσει σε επίπεδα σχιζοφρενειας.
πραγματικά οποίος ήθελε να πάρει διαρκείας κ δεν το κάνει λόγω πιθανης φυγής του μπολονι,χίλιες φορές να μην πάρει.θα βρεθούν μίζεροι προσωπολατρες να καλύψουν το τεράστιο κενό του.
Κενεθ ο κοσμος δεν θα παρει διαρκειας λογω ελλειψης οραματος της ομαδας και οχι για την φυγη Μπολονι.
Το να διωξεις εναν προπονητη και να φερεις εναν τυχαιο να παριστανει τον κοουτς ειναι τουλαχιστον ελλειψη οραματος απο πλευρας διοικησης για να μην επεκταθω αλλο...
Τωρα αν διωξουμε τον Μπολονι και φερουμε το Χιντινγκ...τοτε αλλαζει...
Δεν νομιζω να υπαρχει μισος προς την διοικηση,σιγουρα ομως υπαρχει επιφυλαξη...
R.A.T.M.
Δημοσιεύσεις: 190
Εγγραφή: Πέμ 12 Μαρ 2009, 16:30

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από R.A.T.M. »

Πάντως για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα με την αμοιβή του Boloni εγώ πιστεύω ότι πρέπει να του γίνει μείωση αλλά όχι και στα μισά... Από το 1 που παίρνουν όλοι να πάνε στα 700 με 800... Μια καλή ιδέα για μένα θα ήταν μείωση στα μισά αλλά με ποσοστό για κάθε πιτσιρικά που θα κάνει πχ 20 συμετοχές . Έτσι και ανανέωση του κανείς και του δίνεις κίνητρο για να δουλέψει...!!

Επειδή μένω και Ρουμανία πάντως όταν τους είπα εδώ ότι παίρνει γύρω στα 600 μόνος του έκανα ένα μήνα να τους πείσω με στοιχεία και ακόμα ίσως να μην με πιστεύουν... Η Στεάουα το καλοκαίρι του είχε κάνει πρόταση 1 μύριο καθαρά....
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4156
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από pagotatzis »

είστε απίστευτοι
βρίζετε και χλευάζεται την διοίκηση
δεν το πιστεύω!
για ποιον ? για τον προπονητή ?
εσείς όλοι σας να πάτε να γίνετε μπόλονι fc
a και κάτι ακόμα , Α P Δ να πείτε και τον ευατό σας γιατί εσείς δεν κάνετε τίποτα άλλο από αυτούς

αν θέλει να μείνει θα μείνει και με λιγότερα !!!
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

László Bölöni

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Παγωτατζη μαζέψου!
Άβαταρ μέλους
Thanix
Δημοσιεύσεις: 1909
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 14:36
Τοποθεσία: Thessaloniki -London

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Thanix »

pagotatzis έγραψε:είστε απίστευτοι
βρίζετε και χλευάζεται την διοίκηση
δεν το πιστεύω!
για ποιον ? για τον προπονητή ?
εσείς όλοι σας να πάτε να γίνετε μπόλονι fc
a και κάτι ακόμα , Α P Δ να πείτε και τον ευατό σας γιατί εσείς δεν κάνετε τίποτα άλλο από αυτούς

αν θέλει να μείνει θα μείνει και με λιγότερα !!!
Οχι δεν θα κρινουμε κανενα παγωτατζη...θα αφηνουμε να διωχνουν προπονητες για να φερουν φιλαρακια τους...θα αφηνουμε να πληρωνουν τον μπαλαφινιο 6 χρονια για να πινει καφεδες και ποτακια με τον Κ.Κ τον κολκα και αλλους της διοικησης και να κανει 3 συμμετοχες το χρονο...θα αφηνουμε να γινονται μειωσεις αποδοχων σε ολους τους παιχτες εκτος απο ΕΝΑ...

μαθε πρωτα τι παιζει στον ΠΑΟΚ εκτος απο αυτα που σου πλασαρουν τα φυντανια οι ΑΡΔ και μετα συζηταμε τι θα γινουμε εμεις!
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από DC »

Ο Μπαλάφας φέτος στο πρωτάθλημα έπαιξε 15 παιχνίδια. Ο Σάκης 12, ο Ρομπέρ και ο Κρέσιτς από 10.
Και του πούστη .... κάπου και με κάποιον πίνουν όλοι τον καφέ τους. :D
R.A.T.M.
Δημοσιεύσεις: 190
Εγγραφή: Πέμ 12 Μαρ 2009, 16:30

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από R.A.T.M. »

Ρε παιδιά αυτό με τις απολαβές μήπως είναι λίγο παπάς...? Από που και ως που παίρνει το τεχνικό επιτελείο 1,4(σύμφωνα με το γαζετα)...??? Γενικά πάνω από 1..??? Σε όλα τους τα άρθρα οι ΑΡΔ γράφουν πάντα και την εφορία σωστά...?? Το καλοκαίρι οι αποδοχές του Boloni ήταν 480 τον πρώτο χρόνο και 550 τον δεύτερο πως έγιναν τώρα 800...??? Και ποσά παίρνουν οι υπόλοιποι δηλαδή...?? 400,500,600...?? Και ποιοι είναι οι υπλοιποι ...?? Ο Boloni έφερε μόνο τον Preto που άντε να στοιχιζει 200 άντε και 400 που δεν υπάρχει περιπτώσει να παίρνει ούτε τα μισά ο β προπονητής από τον α.. Ποσά περνούν οι υπόλοιποι δηλαδή...??? Και ποιοι είναι αυτοί...??? Εκτος αν το καλοκαίρι δεν βάζαν στα άρθρα την εφορία και τη βάζουν τώρα...Που πάλι δεν βγαίνουν τα νούμερα....!!!!

Πολύ παπάς μυρίζει ρε παιδιά...Τι γίνεται....???
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

László Bölöni

Δημοσίευση από eorptol »

kataramenos5 έγραψε:Για να ξεκαθαρίζουμε,παρά το γεγονός οτι ανήκω κι εγώ στη μεριδα οπαδών με -IQ ,διαρκείας θα πάρω
μα με Λαζλο μα με Γ.Χ ( :shock: τι ακουμε) μα με προεδρο αυτόν :shock: :shock: :
Εικόνα

Απλά λέω οτι πολύς κόσμος θα αγανακτήσει και θα το σκεφτεί πολύ .
Φυσικα θα πάρω διαρκειας αλλα το ξενερωμα θα ειναι μεγάλο ειδικα αν δω και καναν δωνη στον πάγκο :(:(:(:(


ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11912
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από desperando »

για μενα προσωπικα το προβλημα δν ειναι αν θα φυγει ο μπολονι που τον εχω σε εκτιμηση, το θεμα μου ειναι οτι η διοικηση εφαρμοζει σκουλικιστικες τακτικες κατι που με ενοχλει και με θυμωνει. απο τον φεβρουαριο εχει πεσει γραμμη στους αρδ του ατυπου γραφειου τυπου να ξεσκίσουν τον προπονητη του ΠΑΟΚ, εκτως αν πιστευετε οτι κατι κολκες και κατι τσορματζογλου ενεργουν μονοι τους χωρις εντολες απο τα αφεντικα τους. αν εισαι ανδρικη διοικηση πας στο τελος της σεζον και λες κυριε δεν μας κανεις και δεν θελουμε να συνεχιστει αλλο η συνεργασια μας, ομορφα σταρατα και αντρικα και δεν βαζεις τα παπαγαλακια σου να των ξεσκιζουν τρεις μηνες. αλλα τι λεω εδω δεν ειχαν τα παντελονια να πανε και να πουν μια κουβεντα στον μιρο, ενα ευχαριστω για την συνεργασια στον πιο επαγγελματια αθλητη που περασε απο την ομαδα
Άβαταρ μέλους
Thanix
Δημοσιεύσεις: 1909
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 14:36
Τοποθεσία: Thessaloniki -London

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Thanix »

DC έγραψε:Ο Μπαλάφας φέτος στο πρωτάθλημα έπαιξε 15 παιχνίδια. Ο Σάκης 12, ο Ρομπέρ και ο Κρέσιτς από 10.
Και του πούστη .... κάπου και με κάποιον πίνουν όλοι τον καφέ τους. :D
Επαιξε 15 παιχνιδια???το αλλαγη στο 89 ειναι συμμετοχη δλδ?
Με μελη της διοικησης συγκεκριμενα μονο 2-3 παιχτες εχουν παρε δωσε...ασε παραπηγε το αστειο με καποιους εκει μεσα!
Άβαταρ μέλους
Thanix
Δημοσιεύσεις: 1909
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 14:36
Τοποθεσία: Thessaloniki -London

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Thanix »

Σωστος ο desperando ειναι γραμμη που εχει περασει εδω και καιρο...το ειχα γραψει απο το την εποχη που παιζαμε με τοτεναμ οτι ειχε πεσει συρμα να ορμηξουν οι ΑΡΔ!
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από DC »

Ήταν βασικός στα 9.
Σε ένα μπήκε στο 89', σε ένα άλλο στο 82' και στα άλλα 4 μπήκε πριν το 75'.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”