László Bölöni
Re: László Bölöni
Αυτές οι μ@λ@κίες μόνο στο ΠΑΟΚ γίνεται.
Ώρες ώρες αναρωτιέσαι αν το κάνουν επίτηδες.
Τι μειώσεις και παπαριές ρε Βρύζα? Έκανες αντίστοιχες κουβέντες με παίκτες? ( ναι , και με κοντο αλλά και με άλλους)?
Η πρόταση για μείωση στο προπονητή , έγινε στο πλαίσιο γενικών μειώσεων στο τμήμα? Αν ναι, γιατί ξεκινάς από το προπονητή? Εκτός και αν έχει γίνει μπαράζ συναντήσεων με όλους στο ποδοσφαιρικό τμήμα.
Δλδ πρώτα από το Μπόλονι πας να κόψεις?
Από τις δικές σας αμοιβές έκοψες?
Είμαι πολύ εκνευρισμένος, όχι γιατί φαίνεται ότι δε γουστάρουν το Μπολονο αλλά γιατί δεν έχουν τα αβγά να βγούνε και να το πούνε στα ίσα. Μειώσεις και παπαριές - και ο Κοντρέρας για μια "μείωση" έφυγε.
Τουλάχιστον έχουμε διοίκηση που ξέρει από μπάλα
Ώρες ώρες αναρωτιέσαι αν το κάνουν επίτηδες.
Τι μειώσεις και παπαριές ρε Βρύζα? Έκανες αντίστοιχες κουβέντες με παίκτες? ( ναι , και με κοντο αλλά και με άλλους)?
Η πρόταση για μείωση στο προπονητή , έγινε στο πλαίσιο γενικών μειώσεων στο τμήμα? Αν ναι, γιατί ξεκινάς από το προπονητή? Εκτός και αν έχει γίνει μπαράζ συναντήσεων με όλους στο ποδοσφαιρικό τμήμα.
Δλδ πρώτα από το Μπόλονι πας να κόψεις?
Από τις δικές σας αμοιβές έκοψες?
Είμαι πολύ εκνευρισμένος, όχι γιατί φαίνεται ότι δε γουστάρουν το Μπολονο αλλά γιατί δεν έχουν τα αβγά να βγούνε και να το πούνε στα ίσα. Μειώσεις και παπαριές - και ο Κοντρέρας για μια "μείωση" έφυγε.
Τουλάχιστον έχουμε διοίκηση που ξέρει από μπάλα
-
PAOKhead
- Δημοσιεύσεις: 968
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 20:26
- Τοποθεσία: Τούμπα, Ιράν, Καμπότζη, Βιετνάμ
Re: László Bölöni
Συγχαρητηρια στην διοικηση του ΠΑΟΚ που ακολουθει σταθερα μνημονιακη πολιτικη πασοκ-νδ.
Ολη η Ευρωπη μιλαει για αναπτυξη, ο ΠΑΟΚ μιλαει για βαθεια καταψυξη.
Συνεχιστε ετσι μεχρι να μεινουν στην Τουμπα μονο τα καρεκλακια, εκτος κι αν υπαρχει πλανο να πουληθουν κι αυτα σε τσιγγανους ετσι ωστε να βγαλουμε κανενα φραγκο.
ΥΓ Δηλαδη τα δημοσιευματα που εγραφαν πριν μερικους μηνες οτι ο Μπολονι θα κριθει απο τα αποτελεσματα των πλει-οφ ειναι ακυρα? Τωρα μας προεκυψε οικονομικο ζητημα, πριν τα πλει-οφ δεν το ξεραμε?
Ολη η Ευρωπη μιλαει για αναπτυξη, ο ΠΑΟΚ μιλαει για βαθεια καταψυξη.
Συνεχιστε ετσι μεχρι να μεινουν στην Τουμπα μονο τα καρεκλακια, εκτος κι αν υπαρχει πλανο να πουληθουν κι αυτα σε τσιγγανους ετσι ωστε να βγαλουμε κανενα φραγκο.
ΥΓ Δηλαδη τα δημοσιευματα που εγραφαν πριν μερικους μηνες οτι ο Μπολονι θα κριθει απο τα αποτελεσματα των πλει-οφ ειναι ακυρα? Τωρα μας προεκυψε οικονομικο ζητημα, πριν τα πλει-οφ δεν το ξεραμε?
Re: László Bölöni
giapas έγραψε:Τουλάχιστον έχουμε διοίκηση που ξέρει από μπάλα
Υ.Γ. Κατα τα αλλα οι δημοσιογραφικες αμοιβαδες λειτουργουσαν απο μονοι τους.....
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31585
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: László Bölöni
Ναι δε τελειώνει.Μικραίνει όμως..DC έγραψε:Θα είναι εγκληματικό να φύγει ο Μπόλονι. Θα είναι και ξενέρωμα.
Όμως ο ΠΑΟΚ δεν τέλειωσε ούτε όταν έφυγε ο Σάντος, ούτε όταν έφυγε ο Ζαγοράκης και δεν θα τελειώσει ούτε όταν φύγει ο Ζήσης ή ο Μπόλονι.
![]()
![]()
![]()
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: László Bölöni
Ο ΠΑΟΚ δεν μικραίνει επειδή φεύγει ο τάδε ή ο δείνα προπονητής.
Μικραίνει όταν οι διοικούντες του, δεν ξέρουν τι να κάνουν και πως να χειριστούν τόσο σοβαρά θέματα, πέφτοντας σε ολέθρια σφάλματα.
Μικραίνει όταν οι διοικούντες του, δεν ξέρουν τι να κάνουν και πως να χειριστούν τόσο σοβαρά θέματα, πέφτοντας σε ολέθρια σφάλματα.
Re: László Bölöni
Εγω δεν καταλαβαινω την δεδομενη χρονικη στιγμη ποια ειναι η σχεση του επενδυτικου ενδιαφεροντος Σαββιδη με τον σχεδιασμο της ομαδας.Αν η διαπραγματευση εχει προχωρησει σε μεγαλο βαθμο, κατι που θεωρητικα φανερωνεται και με την τοποθετηση προσωπου στην διοικηση ,δεν θα επρεπε να εχει αποψη και ο ενδιαφερομενος; Η πολιτικη περετερω μειωσης του προυπολογισμου ειναι συμφωνη με τις προθεσεις της πλευρας Σαββιδη; Αν ναι δεν θα επρεπε με καποιο τροπο να γινει γνωστο αυτο και στον κοσμο;Σιγουρα δεν περιμενει κανεις με βαση και τα οποια λιγα μπορει να καταλαβει κανεις για την επιχειρηματικη λογικη Σαββιδη να αρχισει να βρεχει ρουβλια και δεν νομιζω οτι προσδοκα και κανεις κατι τετοιο, αλλα σιγουρα δεν περιμενουμε και μια λογικη περεταιρω συρικνωσης του αγωνιστικου τμηματος, η οποια μαλιστα να ξεκιναει απο το προπονητικο τιμ.Πολλα τα ερωτηματα και εγω τουλαχιστον θα περιμενα απαντησεις απο την διοικηση.
Re: László Bölöni
Επειδή πήραμε την αδειοδότηση θελει η διοίκηση να περαστεί εύκολα το ζήτημα προπονητή;Οπως είχε αναφέρει από χθες το PAOK24 αυτό είναι το κλίμα και η συγκεκριμένη πρόταση για μείωση συμβολαίου του Μπόλονι.
Δε φτάνει που χάσαμε την καλύτερη χρονιά με ατάλαντους ερασιτέχνες;
László Bölöni
Ο κολκας 24 λέει ότι πήγε ευδιαθετος και έφυγε προβληματισμένος ο μπολονι .....
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Re: László Bölöni
Ρεπορτάζ:
''Μείνε στον ΠΑΟΚ με μειώσεις'''
από κάτω
''Ανοίγει ο δρόμος για την επένδυση''
Έλα ρε ΠΑΟΚάρα στείλε μας στο τρελάδικο....
''Μείνε στον ΠΑΟΚ με μειώσεις'''
από κάτω
''Ανοίγει ο δρόμος για την επένδυση''
Έλα ρε ΠΑΟΚάρα στείλε μας στο τρελάδικο....
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος teod1980 την Τετ 23 Μάιος 2012, 11:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: László Bölöni
Τη περασμένη φορά , η διοίκηση που μεταξύ άλλων γνωρίζει από ποδόσφαιρο , δεν είχε πει ότι δε τίθται θέμα προπονητή καθώς έχει άλλο ένα χρόνο συμβόλαιο? Θυμάμαι λάθος?
τεοντ1980 , φίλε η επένδυση ξεκινάει με την αποζημείωση του Μπόλονι!!!!!!
τεοντ1980 , φίλε η επένδυση ξεκινάει με την αποζημείωση του Μπόλονι!!!!!!
Re: László Bölöni
Δεν είναι το θέμα ότι πάει πρώτα να κόψει απο τον προπονητή.giapas έγραψε: ...
Η πρόταση για μείωση στο προπονητή , έγινε στο πλαίσιο γενικών μειώσεων στο τμήμα? Αν ναι, γιατί ξεκινάς από το προπονητή? Εκτός και αν έχει γίνει μπαράζ συναντήσεων με όλους στο ποδοσφαιρικό τμήμα.
Δλδ πρώτα από το Μπόλονι πας να κόψεις?
Από τις δικές σας αμοιβές έκοψες?
Είμαι πολύ εκνευρισμένος, όχι γιατί φαίνεται ότι δε γουστάρουν το Μπολονο αλλά γιατί δεν έχουν τα αβγά να βγούνε και να το πούνε στα ίσα. Μειώσεις και παπαριές - και ο Κοντρέρας για μια "μείωση" έφυγε.
Τουλάχιστον έχουμε διοίκηση που ξέρει από μπάλα
Το θέμα είναι ότι πάει πρώτα ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙ ΤΗ ΣΑΙΖΟΝ απο αυτόν.
Αφού μαζί με το team του είναι σχεδόν το 20% του budget μας, ΠΡΟΦΑΝΩΣ και θα του ζητηθεί μείωση και ΠΡΟΦΑΝΩΣ και έγινε πρώτα πρώτα η κουβέντα με αυτόν, για να ξέρουμε αν θα ψάξουμε προπονητή ή όχι.
Προσωπικά εγώ σαν coach δεν τον έχω σε μεγάλη υπόλυψη, οπότε αν τη δεχτεί καλώς και ας διαψευστώ, αν δε τη δεχτεί πάλι καλώς, υπάρχουν και άλλοι..
Κατ' εμέ δηλαδή καλά έκανε ο Ζήσης και τη ζήτησε και το ότι τη ζήτησε τώρα.
(γιατί έτσι κι αλλιώς να τον διώξουμε δε μας παίρνει οικονομικά...)
Re: László Bölöni
Είναι κάτι σαν τον περσινό προγραμματισμό. Προγραμματίζω χωρις Φλωρίδη και περιμένω, μετά από κανα μηνα τον κατεβάζω στα αποδυτήρια σαν τον νεο προεδρό και κάνω τελευταία στιγμή μεταγραφές, και τελικά το χειμώνα ξεπουλώ άρον άρον για να μη ξεφτιλιστώ στην UEFA.joshua έγραψε:Εγω δεν καταλαβαινω την δεδομενη χρονικη στιγμη ποια ειναι η σχεση του επενδυτικου ενδιαφεροντος Σαββιδη με τον σχεδιασμο της ομαδας.Αν η διαπραγματευση εχει προχωρησει σε μεγαλο βαθμο, κατι που θεωρητικα φανερωνεται και με την τοποθετηση προσωπου στην διοικηση ,δεν θα επρεπε να εχει αποψη και ο ενδιαφερομενος; Η πολιτικη περετερω μειωσης του προυπολογισμου ειναι συμφωνη με τις προθεσεις της πλευρας Σαββιδη; Αν ναι δεν θα επρεπε με καποιο τροπο να γινει γνωστο αυτο και στον κοσμο;Σιγουρα δεν περιμενει κανεις με βαση και τα οποια λιγα μπορει να καταλαβει κανεις για την επιχειρηματικη λογικη Σαββιδη να αρχισει να βρεχει ρουβλια και δεν νομιζω οτι προσδοκα και κανεις κατι τετοιο, αλλα σιγουρα δεν περιμενουμε και μια λογικη περεταιρω συρικνωσης του αγωνιστικου τμηματος, η οποια μαλιστα να ξεκιναει απο το προπονητικο τιμ.Πολλα τα ερωτηματα και εγω τουλαχιστον θα περιμενα απαντησεις απο την διοικηση.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος lamosas την Τετ 23 Μάιος 2012, 11:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: László Bölöni
Κι εμένα η επένδυση θα πάει στο διαδίκτυο και στις τηλεοράσεις.giapas έγραψε: τεοντ1980 , φίλε η επένδυση ξεκινάει με την αποζημείωση του Μπόλονι!!!!!!
ΠΑΕ ΠΑΟΚ με τέτοιες κινήσεις δεν υπάρχει.
Αρκετά κατάπια κι εγώ και άλλοι 4 χρόνια...
Re: László Bölöni
Αν περσι εκτεθηκαν μια φορα με την ελλειψη προγραμματισμου και την περιφορα Φλωριδη,φετος αν παλυ στραβωσει το επενδυτικο, η τοποθετηση εκπροσωπου στο ΔΣ της ΠΑΕ θα εχει ξεπερασει καθε οριο γφαφικοτητας.Ο προγραμματισμος της ομαδας χωρις να υπολογιζουν τον Σαββιδη θα ηταν θεμιτος αν δεν ειχε τοποθετηθει ο εκπροσωπος.Εγω προσωπηκα πιστευω οτι η απομακρυνση Μπολονι ειναι καθαρα θεμα επιλογης και το οικονομικο χρησιμοποιειται ως προφαση για να γλητωσουμε την αποζημιωση.