László Bölöni

Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από DC »

Η κουβέντα για το οικονομικό μεταφέρθηκε παραπλέυρως: http://forum.paokmania.gr:8080/viewtopic.php?f=5&t=2923
8-)
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31580
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από kataramenos5 »

moican4 έγραψε:
kataramenos5 έγραψε:
Photis έγραψε:Παιδιά δεν είναι ο Κόλκας που λέει 80-20 είναι η διοίκηση.Νομίζετε ο Κόλκας τα λέει έτσι???Από κάπου τα μαθαίνει...από κάπου παίρνει γραμμή.Περιμένετε να δούμε.
:pano:
Ρε παιδιά μη μας μπρίζώνετε .Ξέρετε σίγουρα οτι γίνεται κάτι τέτοιο?Γινεται να βγαίνει ο Λαζλο να λέει μενω και η διοίκηση να τον έχει διώξει ήδη και να μη του το έχει ανακοινώσει? :shock: Αποκλείεται να είναι Π@παριές του Σταύρακα?Προσέχετε λίγο τι γράφετε (αν δεν είστε σίγουροι).
Γίνεται δυστυχώς...
Χθες μεσάνυχτα έβγαλαν 2 συγκεκριμένοι το θέμα περί νέου προπονητή...
Σήμερα ΔΕΝ υπήρξε ΔΙΑΨΕΥΣΗ από την δίοικηση...
Δεν χρειάζεται κάτι άλλο να πούμε...
Το βράδυ τα δημοσιεύματα για νέο προπονητή θα πληθαίνουν...
Το γιατί και το πως το εξήγησα χθες βράδυ στο τόπικ του Βρύζα..

Ο Μπόλονι γίνεται αντικείμενου χλευασμού μαθαίνω από τους ΑΡΔ επειδή τους ξεφτίλισε..
Δηλαδή για να καταλάβω, η διοίκηση δεν ανακοινώνει στον προπονητή τη διακοπή της συνεργασίας,
αλλα βάζει τους ΑΡΔ να δημιουργήσουν κλίμα και αφήνει τον Μπόλονι να δώσει συνέντευξη, στη οποία
δηλώνει οτι μένει στον ΠΑΟΚ, για να τον απολύσει μετά και να εκτεθεί ανεπανόρθωτα για τον τρόπο με τον οποίο λειτούργησε ενώ μπορούσε να διακόψει τη συνεργασία με το τέλος των play off χωρις να γίνει τέτοιο μπάχαλο? :shock: Δυσκολεύομαι να πιστέψω κάτι τέτοιο..Δε τον έχω το Ζήση για τόσο στόκο.ΑΡΔια μου μυρίζει.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από teod1980 »

Tι ώρα είναι το ραντεβού στο οποίο θα πείσει ο Μπόλονι ότι αξίζει (μιας και δεν εχει προϊστορία), ότι έχει καλές σχέσεις με ποδοσφαιριστές (πολλές κατηγορίες θα έχουν οι σταφυλίδης, αποστολόπουλος, γιαννου, κατσικας, αθανασιάδης) , ότι θα βελτιωθεί η πειθαρχία (αλήθεια είναι μόνο θέμα προπονητή;) και ότι θα παίξουμε ποδόσφαιρο του χρόνου (με τι υλικό και πραγματικά δεν είδαμε τίποτα φέτος;)

Εχετε μια πλάκα ρε σεις...

Νο Boloni No Party
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από DC »

Η συνάντηση έγινε στις 10.30 και τέλειωσε.
Κανένας δεν έκανε δήλωση. Κακό αυτό. :(
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από teod1980 »

Σίγουρα 10.30?
Γιατί με την ώρα δε τα πας καλά.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

László Bölöni

Δημοσίευση από eorptol »

DC έγραψε:Η συνάντηση έγινε στις 10.30 και τέλειωσε.
Κανένας δεν έκανε δήλωση. Κακό αυτό. :(
έγινε ;


ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από moican4 »

Θα υπάρξει νέα συνάντηση μάλλον..

http://www.paokmania.gr/%CF%80%CE%BF%CE ... E%BD%CE%B9
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

László Bölöni

Δημοσίευση από eorptol »

Καπου διαβασα ότι ο δωνης μπορει να παει στο Κατάρ .....ας παει .....


ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από DC »

Σύμφωνα με τον Παυλίδη στον 103, ναι. Έγινε.
Και ξαναλέω: δήλωση δεν έκανε κανένας. Αν διαβάσετε οπτιδήποτε δεν είναι ανακοίνωση από κάποια από τις δύο πλευρές, να το δείτε με επιφύλαξη.
teod1980 έγραψε:Σίγουρα 10.30?
Γιατί με την ώρα δε τα πας καλά.
:D
:opaokara:
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από teod1980 »

Κάντε το θαύμα πάλι.
Ξενερώστε μας............
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31580
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Πάντως με τέτοιο κλιμα που δημιουργήθηκε, το να μείνει και να ναι υπ ατμόν στη πρώτη στραβή δεν έχει κανένα νόημα :( :( :(
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από DC »

Θα είναι εγκληματικό να φύγει ο Μπόλονι. Θα είναι και ξενέρωμα.
Όμως ο ΠΑΟΚ δεν τέλειωσε ούτε όταν έφυγε ο Σάντος, ούτε όταν έφυγε ο Ζαγοράκης και δεν θα τελειώσει ούτε όταν φύγει ο Ζήσης ή ο Μπόλονι.

:pano: :pano:
:pano: :pano:
Άβαταρ μέλους
_sleeper
Δημοσιεύσεις: 190
Εγγραφή: Πέμ 03 Ιούλ 2008, 13:40
Τοποθεσία: fuck

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από _sleeper »

Εγώ έχω να κάνω μια ερώτηση: Πέρισυ, που η ομάδα και πάλι ήταν στο χείλος του γκρεμού και όλοι ξέραμε τις οικονομικές συνθήκες, γιατί πήραμε τον Μπόλονι? Προφανώς, πριν προχωρήσουν στη λύση Μπόλονι θέσανε ένα συγκεκριμένο budget. Αυτό το budget είχε καθορισθεί μέσα σε οικονομικές συνθήκες πολύ δυσκολότερες απ' ότι οι τωρινές (με τη διαφαινόμενη ενασχόληση του Ιβάν), παρόλα αυτά εξασφαλίστηκε αυτό το συγκεκριμένο ποσό. Πως είναι δυνατό αυτό το ποσό τώρα να είναι δυσβάστακτο? Τί δεν είχε προβλεφθεί, ώστε τώρα να λέμε ότι τα φράγκα που παίρνει είναι πολλά? Και ποιος μου εγγυάται, ότι κάθε χρόνο δε θα προκύπτει το ίδιο ακριβώς θέμα με τα συμβόλαια? Πέρσυ θεωρούσαμε κελεπούρι τον Μπόλονι που ήρθε με ΤΟΣΑ λίγα λεφτά και φέτος έγινε ήδη βαρύδι. Του χρόνου αν ο μισθός του Σταφυλλίδη γίνει βαρύδι? Του Κλάους? Του Μαλεζά? Του κηπουρού? Αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα. Ο προγραμματισμός, λέγεται έτσι, επειδή ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙΣ κάθε δυνατή παράμετρο. Και επειδή τα οικονομικά της ομάδας από πέρσυ μέχρι φέτος δεν επιδεινώθηκαν τόσο δραματικά, όσο συνέβη το 2010-2011, το οικονομικό θέμα το ακούω βερεσέ και να 'χαμε, να λέγαμε.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από teod1980 »

Προχωράμε μπροστά κάνοντας βήματα πίσω....
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από shark4 »

Εαν τα νουμερα πυ εχουν γραφει για την αμοιβη του Μπολονι και του team ειναι αληθινα , τοτε θα τους ερθει πιο φτηνα να του δωσουν την προβλεπομενη αποζημιωση και να φερουν με τιποτα ψιλα κανα ανδρεικελο -προπονητη ....

Α, ξεχασα ...Ο ΠΑΟΚ πανω απο ολα.... :mrgreen:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”