László Bölöni
Re: László Bölöni
να πω κάτι κι'εγώ επι του θέματος; Λοιπόν..η ομάδα έκανε την χειρότερη πορεια μετά την πρώτη χρονιά της Σαρδέλας.Επίσης, έσπασε όλα τα ρεκόρ απώλειας βαθμών μέσα στην Τούμπα. Παιδαριώδεις συμπεριφορές όπως με τον Λεβαδειακό , μας στέρησαν βαθμούς για τα πλέυ οφ. Ο προπονητής μας αποβλήθηκε τρεις φορές απ'τον πάγκο. και μήν ακούω για στοχοποίηση γιατί στο παοκμάνια έπαιξε το βιντεάκι που έλεγε φακ οφ στον τέταρτο.Δεν άκουσα ποτέ μετά από παιχνίδι οτι έφταιξε αυτός σε κάτι. Συνεχώς έφταιγαν οι παίκτες, η διοίκηση , ο διαιτητής και ο αναδρομος Ερμής.Για το αποδυναμωμένο ρόστερ έχω να πω οτι δεν θυμάμαι ποτέ απ'το 1980 περίπου που παρακολουθώ την ομάδα, να έχουμε τέσσερεις στην εθνική . και δυο τρεις εν δυναμει διεθνείς.και στο κάτω κάτω , δε νομίζω ο Ατρόμητος και η αεκ να έχουν καλύτερο ρόστερ από μας!!!Επισης διέκρινα εμφανή αδυναμία καθοδήγησης της ομάδας όταν αυτή ήταν πισω στο σκορ. Είτε με ομαδάρες όπως η ουντινέζε , είτε με ομαδούλες όπως τα Γιάννενα.και τι διέκρινα εγώ δεν έχει καμία αξία φυσικά, αλλά τα αποτελέσματα είναι αδιάψευστα.Για να μην πω οτι μας έκοβε την χαρά συνέχεια μετά από επιτυχίες με το φεύγω μένω.Τα ταλέντα που ανέδειξε ήταν ο Σταφυλίδης , που από πέρισυ θα έπαιζε αν δεν είχε τον σοβαρό τραυματισμό, και ...ποιός άλλος;Ο Κλαους έπαιζε από πέρυσι και ήταν στρατηγική επιλογή της διοίκησης να πάμε με αυτόν βασικό φορ απ'το καλοκαίρι. Ανεξήγητη συμπεριφορά απέναντι σε παίκτες όπως ο Γιάννου, ο Παπάζογλου, ο Γεωργιάδης, ο Αποστολόπουλος, ο Τσουκαλάς.τη μία βασικοί την άλλη εκτός αποστολής.Κατόρθωσε κανείς απ'τους τρεις τερματοφύλακές μας να μήν έχει ψυχολογία.Βεβαίως μιλάμε για άνθρωπο πανέξυπνο, με μεγάλο επικοινωνιακό χάρισμα, και υψηλή αντίληψη. Σίγουρα είναι καλός προπονητης, το φανερώνει η καριέρα του άλλωστε, αλλά έδειξε οτι δεν πήρε και πολύ στα σοβαρά τον ΠΑΟΚ και την Ελλάδα γενικότερα.
Re: László Bölöni
Γενικα είμαι υπερ της παραμονής Μπολονι...αλλά διακρίνω τεκμηριωμένη τοποθέτηση ένος σκεπτόμενου ανθρώπου. Συμφωνώ.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος DC την Τρί 22 Μάιος 2012, 22:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Όχι παράθεση το αμέσως προηγούμενο ποστ.
Λόγος: Όχι παράθεση το αμέσως προηγούμενο ποστ.
Re: László Bölöni
Το θέμα μου εμένα είναι όχι αν ο Μπολονι κέρδισε τους αρδ. Λίγο με νοιάζει. Είστε ευχαριστημένοι με την φετεινή χρόνια του Παοκ; εγώ δεν είμαι. Άκουσα όλη την συνέντευξη του και είδα μια προβολή Μπολονι. Το λέγε το έχει και μπράβο του. Την μόνη επιτυχία που είδα φέτος ήταν αυτή που μπήκαμε στα πλειοφ. Δυστυχώς για μένα αυτό γράφτηκε για την ιστορία της ομάδος μου. Δεν ρίχνω ευθύνες μόνο στον ίδιο, θα ήταν λάθος μου. Αλλα δεν είδα κι όλα να παίρνει και καμία ευθύνη. Όλοι φταίνε, αλλα όχι αυτός. Τον ευχαριστώ για την χαρά της Ευρώπης.
Συνεχίζουμε...
Συνεχίζουμε...
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: László Bölöni
Ειλικρινά, μετά από μία κουραστική ημέρα δεν έχω καμία διάθεση να συγκρουστω και να αντιπαρατεθώ με κανέναν συνοπαδό μου για το αν αξίζει ή όχι ο Μπόλονι (και αυτό δεν το λέω συγκεκριμενα για καποιον, γενικα μιλάω).
Αν τελικά διώξουν αυτόν τον μεγάλο προπονητή, θα συμφωνήσω με όλα τα αδέλφια που γράφουν στο φόρουμ, ότι η ομάδα, η διοικηση κλπ θα αποκτήσει ακόμα έναν ξενερωμένο, μιζερο-αφραγκο και μιρλο-τρολλ οπαδό...!
Θα ξαναζησω ημέρες Σαντος.
Αν τελικά διώξουν αυτόν τον μεγάλο προπονητή, θα συμφωνήσω με όλα τα αδέλφια που γράφουν στο φόρουμ, ότι η ομάδα, η διοικηση κλπ θα αποκτήσει ακόμα έναν ξενερωμένο, μιζερο-αφραγκο και μιρλο-τρολλ οπαδό...!
Θα ξαναζησω ημέρες Σαντος.
Re: László Bölöni
Αυτό είναι μια @ρχιδιά που έγραψε στο σάιτ του ο μέγας ΠΑΟΚάρχης-προπονητής-παράγοντας-ξερωταπάνταόλα κόλκας. Δεν μπαίνω καν στον κόπο να το παραθέσω.angelheart έγραψε:Αυτό ποιος το έχει πει ; πότε ; κάνε ένα κόπο αν θέλεις.lamosas έγραψε:Τουλάχιστον τωρα μάθαμε οτι όλο το τιμ κοστίζει 1.4 το χρόνο. Μάλιστα.
Για να μη ξεχνιόμαστε κιόλας. Ο Μπόλονι ΔΕΝ έφερε προπονητικό τιμ μαζί του, παρά μόνο τον Πρέτο.
Ας μην του δώσουμε περισσότερη σημασία από αυτή που αξίζει.
Re: László Bölöni
αυτο λεω και εγω οτι εννιακοσια για τον βρυζα ειναι πολλα,ισως ετσι να το σκεφτεταιmoican4 έγραψε:
ΥΓ. Μάρκο, 900 όχι με τίποτα δεν θα έδινα..
Θα έδινα όμως 600-700...!!!
τώρα για το "αντιποδόσφαιρο" τι να σου πω..
όπως αντιλαμβάνεται ο καθένας το ποδόσφαιρο..
και δεν νομιζω ο μπολονι να εχει διαθεση να ριξει το συμβολαιο του απο την στιγμη που εχει προτασεις απο αλλου...
στα περισσοτερα εκτος εδρας παιχνιδια αντιποδοσφαιρο παιζαμε,για να μην πω τιποτα χειροτερο...
Re: László Bölöni
Αλανια το ειχε πει ο μπολονι...
ΜΕ το υπαρχον ροστερ παιζουμε ΟΧΙ οπως θελουμε ΑΛΛΑ οπως μπορουμε.
Απλα ειναι τα πραγματα.
ΜΕ το υπαρχον ροστερ παιζουμε ΟΧΙ οπως θελουμε ΑΛΛΑ οπως μπορουμε.
Απλα ειναι τα πραγματα.
Re: László Bölöni
το οτι εκει που χες 400 000 στον παγκο και εξεδρα βλ σαβινι και τωρα την σταφιλιδαρ πιανεται ή οχι στο μισθο του για να ξερω?..ή τον ανι σναου αποστολο?
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: László Bölöni
Μην ξεχνάμε όμως και την αποζημίωση που θα πρέπει να δώσει, αν τον διώξει. Μαζί με το συμβολαιο για τον νέο προπονητη, στα ιδια θα ερθει πανω κατω.markos4 έγραψε:
αυτο λεω και εγω οτι εννιακοσια για τον βρυζα ειναι πολλα,ισως ετσι να το σκεφτεται
και δεν νομιζω ο μπολονι να εχει διαθεση να ριξει το συμβολαιο του απο την στιγμη που εχει προτασεις απο αλλου...
Για μένα όλα παίζουν ακόμα...
Το πιο πιθανό είναι, να τον πιέσουν να τους χαρίσει αυτα τα λεφτά και να χωρίσουν με ...συναινετικό διαζύγιο! Πουστικη τακτική δηλαδή, εφόσον 99% ο Λαζλο ψηνεται αγρια να μείνει.
Re: László Bölöni
maximus πουστικη τακτικη δεν το λες,ειδικα στο ποδοσφαιρο εν ετη 2012...
ο καθενας κοιταζει τι τον βολευει...
εγω δεν ειμαι υπερ της φυγης του μπολονι,αλλα αν ισχυουν τα δημοσιευματα (που δεν νομιζω)
ο Ζησης μπορει να σκεφτεται: να δινω περιπου 1 εκατ.€ για εναν προπονητη που εκανε μια νικη παραπανω
απο τον αστερα τριπολης?
τελοςπαντων μακαρι ο Βρυζας να παρει τις σωστες αποφασεις,για το καλο της ομαδας...
γιατι θα ειναι δυσκολα τα πραγματα την επομενη ποδοσφαιρικη χρονια...
Πρεπει να δοθει κινητρο στον (ξενερωμενο) κοσμο για τα διαρκειας...
ο καθενας κοιταζει τι τον βολευει...
εγω δεν ειμαι υπερ της φυγης του μπολονι,αλλα αν ισχυουν τα δημοσιευματα (που δεν νομιζω)
ο Ζησης μπορει να σκεφτεται: να δινω περιπου 1 εκατ.€ για εναν προπονητη που εκανε μια νικη παραπανω
απο τον αστερα τριπολης?
τελοςπαντων μακαρι ο Βρυζας να παρει τις σωστες αποφασεις,για το καλο της ομαδας...
γιατι θα ειναι δυσκολα τα πραγματα την επομενη ποδοσφαιρικη χρονια...
Πρεπει να δοθει κινητρο στον (ξενερωμενο) κοσμο για τα διαρκειας...
Re: László Bölöni
ΞΑΝΑΛΕΩ.
Α) Ο ΠΑΟΚ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΟΝΤΡΑ ΔΙΑΙΤΗΣΙΕΣ
Β) Ο ΠΑΟΚ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΙΧΕ ΕΛΛΕΙΠΗΣ ΡΟΣΤΕΡ
Γ) Ο ΠΑΟΚ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΚΑΝΕ 50 ΠΑΙΓΧΝΙΔΙΑ
ΜΗ συγκρινετε το εργο και τα αποτελεσματα μπολονι με αλλους προπονητες.
ΤΕΛΟΣ.
Α) Ο ΠΑΟΚ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΟΝΤΡΑ ΔΙΑΙΤΗΣΙΕΣ
Β) Ο ΠΑΟΚ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΙΧΕ ΕΛΛΕΙΠΗΣ ΡΟΣΤΕΡ
Γ) Ο ΠΑΟΚ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΚΑΝΕ 50 ΠΑΙΓΧΝΙΔΙΑ
ΜΗ συγκρινετε το εργο και τα αποτελεσματα μπολονι με αλλους προπονητες.
ΤΕΛΟΣ.
- Vonapartis
- Δημοσιεύσεις: 476
- Εγγραφή: Σάβ 06 Αύγ 2011, 23:27
Re: László Bölöni
Ουαί και αλίμονο αν ο Ζήσης μπει στη λούμπα και απολύσει τον Μπόλονι. Τότε ας ετοιμαστεί να την κάνει και αυτός με ελαφρά πηδηματάκια αφού πρώτα βρει τα 300 χιλιάρικα που απαιτούνται για το σπάσιμο της συμφωνίας. Ο ρουμάνος ήρθε σε μία μεταβατική περίοδο όπου είδε να κουρεύεται σταδιακά το ρόστερ της ομάδας. Με τις σαρδέλες Νο1 δεν βγήκαμε ούτε ευρώπη, με τις σαρδέλες Νο2 τουλάχιστον θα παίξουμε στο ουέφα. Τέτοια πάλτα δύσκολα θα ξανάρθουν στον ΠΑΟΚ, αν εξαιρέσεις 5-6 καλούς παίχτες. Οι υπόλοιποι ούτε στη Γ' Εθνική δεν παίζουν. Κράτα τον Μπόλονι και φτιάξε από το μηδέν νέα ομάδα. Προσευχήσου να μοσχοπουλήσεις και παίχτη ή παίχτες της Εθνικής. Δεν υπάρχει έλληνας προπονητής για τον ΠΑΟΚ. Θα φύγει νύχτα όπως όλοι οι προκάτοχοί του.
-
monopaokre
- Δημοσιεύσεις: 509
- Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12
Re: László Bölöni
Ε βέβαια μια που χουμε συνηθίσει πρωτάθλημα κάθε χρονοPAPA TSIBIKOS έγραψε:Δεν νομίζω,τα αποτελέσματα και η κακή διαχείριση των αγώνων θα τον απομακρύνουν από τον ΠΑΟΚ.Argonaut4 έγραψε: Τωρα θα γυρίσει στο οικονομικό......στάνταρ πράγματα.
Η 5η θέση δύσκολα χωνεύεται
Re: László Bölöni
Απόφαση κλειδί η παραμονή του Μπόλονι
Είναι δεδομένο πώς ο Μπόλονι έχει ένα όραμα για αυτή την ομάδα. Όπως είναι δεδομένο πώς τον Δεκέμβρη όταν είδε τον Κοντρέρας και τον Βιερίνια να αποχωρούν, αποφάσισε να παραμείνει στη θέση του και να παλέψει ανεξάρτητα του αν πέτυχε ή όχι στους εντός των συνόρων στόχους. Είναι επίσης δεδομένο πως κουβαλά μια καριέρα που αποδεικνύει ότι μπορεί να βγάλει ταλέντα και να τους κάνει ολοκληρωμένους ποδοσφαιριστές. Όπως είναι δεδομένο ότι ο ΠΑΟΚ δεν αντέχει να αναδεικνύει προπονητές στην κασίδα του.
Δεν αντέχει άλλο Χάβο ή αλλον Δερμιτζάκη. Τις τελευταίες ώρες και σερφάροντας στο διαδίκτυο, αντιλαμβανόμαστε ότι προσπαθούν κάποιοι να περάσουν ένα κλίμα που αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο αποχώρησης του Μπόλονι. Διαβάζουμε πώς θα του ζητηθεί να μειώσει τις αποδοχές του για να παραμείνει. Διαβάζουμε ότι δεν μπορεί να κοστίζει αυτός και το προπονητικό τημ το ¼ του μπάτζετ της ΠΑΕ. Εμείς ένα ξέρουμε: ομάδα χτίζεις με τον προπονητή. Παρά τα λάθη και τις ατέλειές του, ο Μπόλονι ΗΔΗ έχει αφήσει έργο. Και δεν μπορείς από μια χρονιά να τον κρίνεις πόσο μάλλον όταν αυτή η χρονιά στην πορεία στράβωσε με τραυματισμούς και αποχωρήσεις. Θεωρούμε ότι ο Μπόλονι ήταν ειλικρινής και θέλει να παραμείνει. Το θέμα είναι ποια ιστορική απόφαση θα πάρει ο Βρύζας. Προσωπικά εύχομαι να ακούσει την λογική του και ΚΑΝΕΝΑΝ άλλο. Ούτε αυτούς που αβαντάρουν άλλους προπονητές επειδή είναι φίλοι τους. Ο ΠΑΟΚ δεν αντέχει άλλα τρυπήματα. Ο Βρύζας οφείλει να αποφασίσει με την λογική. Αυτή είναι η άποψη μου. Και από την στιγμή που πήρε την αδειοδότηση, από τη στιγμή που η επένδυση Σαββίδη είναι προ των πυλών, από την στιγμή που είναι ένα βήμα πριν αγωνιστεί απευθείας στα πλέι οφ του Europa, ο ΠΑΟΚ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ σε έναν ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ και αυτός μπορεί να είναι ο Μπόλονι.
πηγη: paok-revolution
Εχουν αρχησει να κρατανε πισινες-να τα γυρνανε ή ειναι ιδεα μου?
Νομιζω το δευτερο αρθρο υπερ Μπολονι απο το απογευμα εκτος αν με διαφευγει κανενα...
το νου σας ΑΡΔ και ΖΗΣΗ τον ΜΠΟΛΟΝΙ και τα ματια σας..

Είναι δεδομένο πώς ο Μπόλονι έχει ένα όραμα για αυτή την ομάδα. Όπως είναι δεδομένο πώς τον Δεκέμβρη όταν είδε τον Κοντρέρας και τον Βιερίνια να αποχωρούν, αποφάσισε να παραμείνει στη θέση του και να παλέψει ανεξάρτητα του αν πέτυχε ή όχι στους εντός των συνόρων στόχους. Είναι επίσης δεδομένο πως κουβαλά μια καριέρα που αποδεικνύει ότι μπορεί να βγάλει ταλέντα και να τους κάνει ολοκληρωμένους ποδοσφαιριστές. Όπως είναι δεδομένο ότι ο ΠΑΟΚ δεν αντέχει να αναδεικνύει προπονητές στην κασίδα του.
Δεν αντέχει άλλο Χάβο ή αλλον Δερμιτζάκη. Τις τελευταίες ώρες και σερφάροντας στο διαδίκτυο, αντιλαμβανόμαστε ότι προσπαθούν κάποιοι να περάσουν ένα κλίμα που αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο αποχώρησης του Μπόλονι. Διαβάζουμε πώς θα του ζητηθεί να μειώσει τις αποδοχές του για να παραμείνει. Διαβάζουμε ότι δεν μπορεί να κοστίζει αυτός και το προπονητικό τημ το ¼ του μπάτζετ της ΠΑΕ. Εμείς ένα ξέρουμε: ομάδα χτίζεις με τον προπονητή. Παρά τα λάθη και τις ατέλειές του, ο Μπόλονι ΗΔΗ έχει αφήσει έργο. Και δεν μπορείς από μια χρονιά να τον κρίνεις πόσο μάλλον όταν αυτή η χρονιά στην πορεία στράβωσε με τραυματισμούς και αποχωρήσεις. Θεωρούμε ότι ο Μπόλονι ήταν ειλικρινής και θέλει να παραμείνει. Το θέμα είναι ποια ιστορική απόφαση θα πάρει ο Βρύζας. Προσωπικά εύχομαι να ακούσει την λογική του και ΚΑΝΕΝΑΝ άλλο. Ούτε αυτούς που αβαντάρουν άλλους προπονητές επειδή είναι φίλοι τους. Ο ΠΑΟΚ δεν αντέχει άλλα τρυπήματα. Ο Βρύζας οφείλει να αποφασίσει με την λογική. Αυτή είναι η άποψη μου. Και από την στιγμή που πήρε την αδειοδότηση, από τη στιγμή που η επένδυση Σαββίδη είναι προ των πυλών, από την στιγμή που είναι ένα βήμα πριν αγωνιστεί απευθείας στα πλέι οφ του Europa, ο ΠΑΟΚ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ σε έναν ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ και αυτός μπορεί να είναι ο Μπόλονι.
πηγη: paok-revolution
Εχουν αρχησει να κρατανε πισινες-να τα γυρνανε ή ειναι ιδεα μου?
Νομιζω το δευτερο αρθρο υπερ Μπολονι απο το απογευμα εκτος αν με διαφευγει κανενα...
το νου σας ΑΡΔ και ΖΗΣΗ τον ΜΠΟΛΟΝΙ και τα ματια σας..
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: László Bölöni
Δεν μίλησε ο Σάντος που μας έβγαλε ένατους, ο Μπόλονι μίλησε.Realcon έγραψε: Μίλησε ο προπονητής της ομάδος μας που η ομάδα μας έχει πιάσει μια θέση ντροπή για το βεληνεκές του ονόματος ΠΑΟΚ.
Ούτε ο Φρίγκερ που .....