László Bölöni
- TylerDurden
- Δημοσιεύσεις: 985
- Εγγραφή: Κυρ 19 Δεκ 2010, 07:50
- Τοποθεσία: Εδώ ειν' ωραία mister.
Re: László Bölöni
Όλα τα σάιτ το χουνε το νέο.
Τώρα είναι που πρέπει να μείνει ο Μπόλονι....και είμαστε κομπλέ!
Τώρα είναι που πρέπει να μείνει ο Μπόλονι....και είμαστε κομπλέ!
Re: László Bölöni
Το πρόβλημα με τον Μπόλονι έγινε τελικά οικονομικό μετα την παταγώδη αποτυχία του δημοσιογραφικού
κόσμου να περάσει την εικόνα του κακού προπονητη. Μάλιστα. Τουλάχιστον τωρα μάθαμε οτι όλο το τιμ κοστίζει 1.4 το χρόνο. Μάλιστα.
Re: László Bölöni
Μα σας το πα.
Τωρα θα γυρίσει στο οικονομικό......στάνταρ πράγματα.
Διοίκηση που φοράει κολλάν.
Τωρα θα γυρίσει στο οικονομικό......στάνταρ πράγματα.
Διοίκηση που φοράει κολλάν.
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1903
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: László Bölöni
TylerDurden έγραψε:Που το είδες φίλε;
Aπό το site της ΕΠΟ.
Κανένα site δεν το είχε ανεβάσει μέχρι πριν 5 λεπτά.
- TylerDurden
- Δημοσιεύσεις: 985
- Εγγραφή: Κυρ 19 Δεκ 2010, 07:50
- Τοποθεσία: Εδώ ειν' ωραία mister.
Re: László Bölöni
Γι'αυτό ρώτησα,γιατί δε το έβρισκα πουθενά όταν το έγραψες.Τέλος καλό,όλα καλά (;).
Re: László Bölöni
lamosas έγραψε:Το πρόβλημα με τον Μπόλονι έγινε τελικά οικονομικό μετα την παταγώδη αποτυχία του δημοσιογραφικού![]()
![]()
κόσμου να περάσει την εικόνα του κακού προπονητη. Μάλιστα. Τουλάχιστον τωρα μάθαμε οτι όλο το τιμ κοστίζει 1.4 το χρόνο. Μάλιστα.
για γελια ειναι τα ατομα
Re: László Bölöni
Εγώ ένα πράγμα θέλω..
Να πάει αύριο και να τους πει πριν μιλήσουν αυτοί ..
"αποφασίσαμε με το προπονητικό team να κατεβάσουμε τα συμβόλαια μας στην προσπάθεια που γίνεται να μειωθεί το μπάτζετ. Από 1,4 που λένε τα βόδια, μένουμε με 600 χιλ κύριοι ΟΛΟΙ."
Να τους αφήσει κάγκελο να δω μετά τι θα σκαρφιστούν να πούνε...!
Να πάει αύριο και να τους πει πριν μιλήσουν αυτοί ..
"αποφασίσαμε με το προπονητικό team να κατεβάσουμε τα συμβόλαια μας στην προσπάθεια που γίνεται να μειωθεί το μπάτζετ. Από 1,4 που λένε τα βόδια, μένουμε με 600 χιλ κύριοι ΟΛΟΙ."
Να τους αφήσει κάγκελο να δω μετά τι θα σκαρφιστούν να πούνε...!
- PAPA TSIBIKOS
- Δημοσιεύσεις: 1454
- Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30
Re: László Bölöni
Δεν νομίζω,τα αποτελέσματα και η κακή διαχείριση των αγώνων θα τον απομακρύνουν από τον ΠΑΟΚ.Argonaut4 έγραψε: Τωρα θα γυρίσει στο οικονομικό......στάνταρ πράγματα.
Η 5η θέση δύσκολα χωνεύεται
Re: László Bölöni
βαζουν εκτος το μπατζετ ΝΤΙΣΙ απο το προπονητικο τιμ μου φαινεται και το προπονητικο κεντρο..
παντως οταν ειναι να διωξουν κπν παντα φουσκωνουν τας απολαβες του...βλ βιτολο και αλλους..
παντως οταν ειναι να διωξουν κπν παντα φουσκωνουν τας απολαβες του...βλ βιτολο και αλλους..
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: László Bölöni
επειδη αυτοι δεν θα μας τρελανουν, ειναι τουλαχιστον αστειο να μιλαμε για αποχώρηση μπολονι λογω οικονομικων. και εξηγούμε, αυτη τη στιγμη ο μπολονι μας κοστιζει περιπου 900Κ 500Κ συμβολαιο + 400Κ εφορια, αν τον διωξουν θα παρει την αποζημιωση των 300Κ + 250Κ η εφορια. για να βγουμε κερδισμενοι οικονομικα απο την αποπομπη μπολονι θα πρεπει ο επομενος προπονητης να αμειβετε με λιγοτερο απο 200Κ, και ρωτω τι ειδους προπονητης αμειβετε με 200Κ. γι αυτο ας παρουν τα παραμυθακια τους και σε αλλη παραλια
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος desperando την Τρί 22 Μάιος 2012, 22:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: László Bölöni
Μην κοβετε το κεφαλι σας και μαι ζωη ξεγλυστραν αυτες οι ομαδες.
ΚΑΤΣΕΤΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΑΜΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΔΕΙΑ.
Η ΤΑΙΝΙΑ ΧΙΛΙΟΠΑΙΓΜΕΝΗ
.....
ΚΑΤΣΕΤΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΑΜΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΔΕΙΑ.
Η ΤΑΙΝΙΑ ΧΙΛΙΟΠΑΙΓΜΕΝΗ
.....
- angelheart
- Δημοσιεύσεις: 1825
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38
- Τοποθεσία: Άνω Τούμπα και Άνω Περαία
- Επικοινωνία:
Re: László Bölöni
Ε, δεν τα κάνουν και μόνοι τους. Απλά έχουν πάρει την "ελευθέρας" να κράξουν. Εξ ου και τέτοια "σύμπτωση απόψεων"lamosas έγραψε:Το πρόβλημα με τον Μπόλονι έγινε τελικά οικονομικό μετα την παταγώδη αποτυχία του δημοσιογραφικού![]()
![]()
κόσμου να περάσει την εικόνα του κακού προπονητη. Μάλιστα.
Αυτό ποιος το έχει πει ; πότε ; κάνε ένα κόπο αν θέλεις.lamosas έγραψε:Τουλάχιστον τωρα μάθαμε οτι όλο το τιμ κοστίζει 1.4 το χρόνο. Μάλιστα.
Για να μη ξεχνιόμαστε κιόλας. Ο Μπόλονι ΔΕΝ έφερε προπονητικό τιμ μαζί του, παρά μόνο τον Πρέτο.