László Bölöni

Άβαταρ μέλους
TylerDurden
Δημοσιεύσεις: 985
Εγγραφή: Κυρ 19 Δεκ 2010, 07:50
Τοποθεσία: Εδώ ειν' ωραία mister.

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από TylerDurden »

Που το είδες φίλε;
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Όλα τα σάιτ το χουνε το νέο.

Τώρα είναι που πρέπει να μείνει ο Μπόλονι....και είμαστε κομπλέ!
Άβαταρ μέλους
lamosas
Bet Guru 2024
Δημοσιεύσεις: 3949
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από lamosas »

Το πρόβλημα με τον Μπόλονι έγινε τελικά οικονομικό μετα την παταγώδη αποτυχία του δημοσιογραφικού :lol: :lol: :lol: κόσμου να περάσει την εικόνα του κακού προπονητη. Μάλιστα. Τουλάχιστον τωρα μάθαμε οτι όλο το τιμ κοστίζει 1.4 το χρόνο. Μάλιστα.
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Μα σας το πα.

Τωρα θα γυρίσει στο οικονομικό......στάνταρ πράγματα.


Διοίκηση που φοράει κολλάν.
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1903
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

TylerDurden έγραψε:Που το είδες φίλε;

Aπό το site της ΕΠΟ.

Κανένα site δεν το είχε ανεβάσει μέχρι πριν 5 λεπτά.
Άβαταρ μέλους
TylerDurden
Δημοσιεύσεις: 985
Εγγραφή: Κυρ 19 Δεκ 2010, 07:50
Τοποθεσία: Εδώ ειν' ωραία mister.

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από TylerDurden »

Γι'αυτό ρώτησα,γιατί δε το έβρισκα πουθενά όταν το έγραψες.Τέλος καλό,όλα καλά (;).
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από MANIAKOS »

lamosas έγραψε:Το πρόβλημα με τον Μπόλονι έγινε τελικά οικονομικό μετα την παταγώδη αποτυχία του δημοσιογραφικού :lol: :lol: :lol: κόσμου να περάσει την εικόνα του κακού προπονητη. Μάλιστα. Τουλάχιστον τωρα μάθαμε οτι όλο το τιμ κοστίζει 1.4 το χρόνο. Μάλιστα.

για γελια ειναι τα ατομα
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από moican4 »

Εγώ ένα πράγμα θέλω..
Να πάει αύριο και να τους πει πριν μιλήσουν αυτοί ..

"αποφασίσαμε με το προπονητικό team να κατεβάσουμε τα συμβόλαια μας στην προσπάθεια που γίνεται να μειωθεί το μπάτζετ. Από 1,4 που λένε τα βόδια, μένουμε με 600 χιλ κύριοι ΟΛΟΙ."

Να τους αφήσει κάγκελο να δω μετά τι θα σκαρφιστούν να πούνε...!
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από DC »

Από περιέργεια: το 1.4 από που προκύπτει; :?
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από moican4 »

Σε λάθος τόπικ ρωτάς... :lol: :lol:

Πήγαινε στο ΑΡΔ - Σ.Κ και θα πάρεις απάντηση...
Άβαταρ μέλους
PAPA TSIBIKOS
Δημοσιεύσεις: 1454
Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από PAPA TSIBIKOS »

Argonaut4 έγραψε: Τωρα θα γυρίσει στο οικονομικό......στάνταρ πράγματα.
Δεν νομίζω,τα αποτελέσματα και η κακή διαχείριση των αγώνων θα τον απομακρύνουν από τον ΠΑΟΚ.
Η 5η θέση δύσκολα χωνεύεται :cry:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από MANIAKOS »

βαζουν εκτος το μπατζετ ΝΤΙΣΙ απο το προπονητικο τιμ μου φαινεται και το προπονητικο κεντρο.. :mrgreen:
παντως οταν ειναι να διωξουν κπν παντα φουσκωνουν τας απολαβες του...βλ βιτολο και αλλους..
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από desperando »

επειδη αυτοι δεν θα μας τρελανουν, ειναι τουλαχιστον αστειο να μιλαμε για αποχώρηση μπολονι λογω οικονομικων. και εξηγούμε, αυτη τη στιγμη ο μπολονι μας κοστιζει περιπου 900Κ 500Κ συμβολαιο + 400Κ εφορια, αν τον διωξουν θα παρει την αποζημιωση των 300Κ + 250Κ η εφορια. για να βγουμε κερδισμενοι οικονομικα απο την αποπομπη μπολονι θα πρεπει ο επομενος προπονητης να αμειβετε με λιγοτερο απο 200Κ, και ρωτω τι ειδους προπονητης αμειβετε με 200Κ. γι αυτο ας παρουν τα παραμυθακια τους και σε αλλη παραλια
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος desperando την Τρί 22 Μάιος 2012, 22:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από guardian4 »

Μην κοβετε το κεφαλι σας και μαι ζωη ξεγλυστραν αυτες οι ομαδες.

ΚΑΤΣΕΤΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΑΜΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΔΕΙΑ.

Η ΤΑΙΝΙΑ ΧΙΛΙΟΠΑΙΓΜΕΝΗ



.....
Άβαταρ μέλους
angelheart
Δημοσιεύσεις: 1825
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38
Τοποθεσία: Άνω Τούμπα και Άνω Περαία
Επικοινωνία:

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από angelheart »

lamosas έγραψε:Το πρόβλημα με τον Μπόλονι έγινε τελικά οικονομικό μετα την παταγώδη αποτυχία του δημοσιογραφικού :lol: :lol: :lol: κόσμου να περάσει την εικόνα του κακού προπονητη. Μάλιστα.
Ε, δεν τα κάνουν και μόνοι τους. Απλά έχουν πάρει την "ελευθέρας" να κράξουν. Εξ ου και τέτοια "σύμπτωση απόψεων"
lamosas έγραψε:Τουλάχιστον τωρα μάθαμε οτι όλο το τιμ κοστίζει 1.4 το χρόνο. Μάλιστα.
Αυτό ποιος το έχει πει ; πότε ; κάνε ένα κόπο αν θέλεις.

Για να μη ξεχνιόμαστε κιόλας. Ο Μπόλονι ΔΕΝ έφερε προπονητικό τιμ μαζί του, παρά μόνο τον Πρέτο.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”