Και θα ήταν ακόμα καλύτερα αν βγάζαμε τα συμπεράσματά μας βασισμένοι στα αυριανά γεγονότα και όχι στα άρθρα αυτών που βρίζουμε. Έτσι πιστεύω δηλαδή.
László Bölöni
Re: László Bölöni
Θα μείνουμε στα του Μπόλονι Φώτη. Εσύ ανέφερες τον Ζαγοράκη και είπα να ρωτήσω για να μάθω.
Και θα ήταν ακόμα καλύτερα αν βγάζαμε τα συμπεράσματά μας βασισμένοι στα αυριανά γεγονότα και όχι στα άρθρα αυτών που βρίζουμε. Έτσι πιστεύω δηλαδή.
Και θα ήταν ακόμα καλύτερα αν βγάζαμε τα συμπεράσματά μας βασισμένοι στα αυριανά γεγονότα και όχι στα άρθρα αυτών που βρίζουμε. Έτσι πιστεύω δηλαδή.
Re: László Bölöni
900 χιλ?moican4 έγραψε:κοντά στα 900 χιλ..
Αν ησουν ο βρυζας θα εδινες τοσα λεφτα για εναν προπονητη
που επαιξε αντιποδοσφαιρο?
ή οταν τα μπατζετ ειναι και θα ειναι πολυ χαμηλο μπορεις να δινεις τοσα λεφτα στον προπονητη?
Δεν νομιζω για την 3-4-5 θεση οτι θελεις μπολονι.
Ισως ετσι να το σκεφτεται ο Βρυζας.
Το ερωτημα δεν παει σε σενα προσωπικα γενικο ειναι...
Re: László Bölöni
Κμπολονι μπορειτε να μειωσετε το συμβολαιο να δεκτειτε μειωση στο μπατζετ και να διαβεβαιωσετε οτι του χρονου θα πετυχουμε παρα πολλα...οχι? αν ειναι δυνατον....Κτ τετοι βγαινει απο τους αρδ και βλεπω παιχνιδια στρατηγικης γι ατη ρητρα...μακαρι να διαψευστω..
Re: László Bölöni
Επειδή έχω χάσει επεισόδια μάλλον, η συνάντηση που ήταν να γίνει σήμερα όπως έλεγε χτεσινό άρθρο του Paokmania
Και μάλιστα αποφάσισε ο Κολκας οτι η συνάντηση δεν είναι για να συζητηθεί ο προγραμματισμός για τη νέα σεζόν αλλά για να παρακαλέσει ο Μπόλονι την διοίκηση να μην τον απολύσουν ???
Και οτι η διοίκηση δεν θέλει τον Μπόλονι προκύπτει γιατί το λένε οι αρδ ή έκανε κάποιος απο τη διοίκηση καμιά δήλωση και έδειξε να δυσανασχετεί με τον προπονητή? Εγώ την τελευταία δήλωση που θυμάμαι είναι να λέει (νομίζω ο Παντελής ήταν) οτι ο προπονητής δεσμεύεται για άλλον έναν χρόνο με την ομάδα. Υπάρχει κάποια δήλωση την τελευταία βδομάδα να αναιρεί αυτήν την δήλωση?
μετατέθηκε για αύριο?Να σημειωθεί πάντως ότι για αύριο το βράδυ είναι προγραμματισμένη συνάντηση του Μπόλονι με τη διοίκηση στην οποία θα συζητηθεί ο προγραμματισμός του Δικεφάλου για τη σεζόν 2012-2013, χωρίς να ξέρει κανείς αν σε αυτόν συμπεριλαμβάνεται ο Ρουμάνος, με τη φημολογία τα τελευταία 24ωρα να οργιάζει.
Και μάλιστα αποφάσισε ο Κολκας οτι η συνάντηση δεν είναι για να συζητηθεί ο προγραμματισμός για τη νέα σεζόν αλλά για να παρακαλέσει ο Μπόλονι την διοίκηση να μην τον απολύσουν ???
Και οτι η διοίκηση δεν θέλει τον Μπόλονι προκύπτει γιατί το λένε οι αρδ ή έκανε κάποιος απο τη διοίκηση καμιά δήλωση και έδειξε να δυσανασχετεί με τον προπονητή? Εγώ την τελευταία δήλωση που θυμάμαι είναι να λέει (νομίζω ο Παντελής ήταν) οτι ο προπονητής δεσμεύεται για άλλον έναν χρόνο με την ομάδα. Υπάρχει κάποια δήλωση την τελευταία βδομάδα να αναιρεί αυτήν την δήλωση?
Re: László Bölöni
Αντιποδόσφαιρο ο Μπόλονι;;; Το διάβασα κι αυτό.
Θα κάτσω να δω Σάντος και Ρεχάγκελ, να θυμηθώ πως είναι η μπαλάρα.
Κάποιοι πέρυσι, που δεν τους άρεσε ο Χάβος, επέμεναν να επενδύσει η ΠΑΕ σε "πραγματικό προπονητή", ασχέτως τιμής.
Έλεγαν μάλιστα, καλύτερα σαρδέλες με "προπονητή" παρά αστακοί με τον Χάβο. Ή κάπως έτσι τέλος πάντων.
Προφανώς ο Μάρκος δεν ήταν μέσα σε αυτούς.
Θα κάτσω να δω Σάντος και Ρεχάγκελ, να θυμηθώ πως είναι η μπαλάρα.
Κάποιοι πέρυσι, που δεν τους άρεσε ο Χάβος, επέμεναν να επενδύσει η ΠΑΕ σε "πραγματικό προπονητή", ασχέτως τιμής.
Έλεγαν μάλιστα, καλύτερα σαρδέλες με "προπονητή" παρά αστακοί με τον Χάβο. Ή κάπως έτσι τέλος πάντων.
Προφανώς ο Μάρκος δεν ήταν μέσα σε αυτούς.
Re: László Bölöni
Ρε, τι στον φούτσο συμβαίνει;Δε μπορώ να καταλάβω!
Δηλ. αποδιοπομπαίο τράγο ψάχνουμε; Και ποιον; Το Bölöni; Αυτό το διαμάντι εν μέσω της εν γένει μετριότητας; Ανήκουστο!
Αυτό δε έχει καμια λογική. Είναι αυτή τι στιγμή η μονη στερεα βάση πάνω στην οποια μπορεί να χτιστεί κάτι.
Δηλ θέλουν κάποιοι αυτή η ομάδα εντός διαστήματος 2,5 ετών να βρεθεί αντιμέτωπη με ένα 6. προπονηντη;
(2010-2012: 1.Santos, 2.Beretta, 3.Δερμιτζάκης, 4.Χάβος, 5. Bölöni 6. ???) και φτου από την αρχή; Έτσι χτίζεται ομάδα;
Ας γυρίσουν κάποιοι πίσω και να σκεφτούν: ποτε τελευταία φορα είχαμε τη δυνατότητα να μπούμε σε καλοκαιρινή προετοιμασία με τον ίδιο προπονητή? Και να υπάρχει όχι μονο μια τόσο μεγάλη δεξαμενή εμπειρίας και γνώσης για το υπάρχον roster αλλα και ένα τόσο ξεκάθαρο πλάνο για την ενσωμάτωση νεαρών παικτών?
Μου γυρίζει το στομάχι όταν ακούω για Δώνηδες η και Γεωργιάδηδες. τι ψάχνουμε δηλαδή; Προπονητή η αρεστούς σε ΑPΔ; Η μήπως άτομα που από την ευγνωμοσύνη τους απέναντι στη διοιίκηση για το οτι κάθονται σε πάγκο μεγάλης ομάδας μετατρέπονται σε χαρακτήρες όλα μέλι και γαλα.
Όχι ρε! Είναι μια προσωπικότητα ανεξάρτητη δηλ. κατά βάθος Παοκτσίδικη και αυτό φαίνεται ενοχλεί κάποιους πολύ.
Bölöni και ξερό ψωμί! Τεράστιο σφάλμα αν λυθεί η συνεργασία μαζί του.
Και τεράστιο σφάλμα η αξιολόγηση του να έχει ως βάση κριτήρια μη ποδοσφαιρικά!
Δηλ. αποδιοπομπαίο τράγο ψάχνουμε; Και ποιον; Το Bölöni; Αυτό το διαμάντι εν μέσω της εν γένει μετριότητας; Ανήκουστο!
Αυτό δε έχει καμια λογική. Είναι αυτή τι στιγμή η μονη στερεα βάση πάνω στην οποια μπορεί να χτιστεί κάτι.
Δηλ θέλουν κάποιοι αυτή η ομάδα εντός διαστήματος 2,5 ετών να βρεθεί αντιμέτωπη με ένα 6. προπονηντη;
(2010-2012: 1.Santos, 2.Beretta, 3.Δερμιτζάκης, 4.Χάβος, 5. Bölöni 6. ???) και φτου από την αρχή; Έτσι χτίζεται ομάδα;
Ας γυρίσουν κάποιοι πίσω και να σκεφτούν: ποτε τελευταία φορα είχαμε τη δυνατότητα να μπούμε σε καλοκαιρινή προετοιμασία με τον ίδιο προπονητή? Και να υπάρχει όχι μονο μια τόσο μεγάλη δεξαμενή εμπειρίας και γνώσης για το υπάρχον roster αλλα και ένα τόσο ξεκάθαρο πλάνο για την ενσωμάτωση νεαρών παικτών?
Μου γυρίζει το στομάχι όταν ακούω για Δώνηδες η και Γεωργιάδηδες. τι ψάχνουμε δηλαδή; Προπονητή η αρεστούς σε ΑPΔ; Η μήπως άτομα που από την ευγνωμοσύνη τους απέναντι στη διοιίκηση για το οτι κάθονται σε πάγκο μεγάλης ομάδας μετατρέπονται σε χαρακτήρες όλα μέλι και γαλα.
Όχι ρε! Είναι μια προσωπικότητα ανεξάρτητη δηλ. κατά βάθος Παοκτσίδικη και αυτό φαίνεται ενοχλεί κάποιους πολύ.
Bölöni και ξερό ψωμί! Τεράστιο σφάλμα αν λυθεί η συνεργασία μαζί του.
Και τεράστιο σφάλμα η αξιολόγηση του να έχει ως βάση κριτήρια μη ποδοσφαιρικά!
Re: László Bölöni
Καλα οι συγκεκριμενοι αρδ ειναι υπαλληλοι και συνηθως καθ υπαγορευση τα βγαζουν...ή και τις επιθυμιες τους..
\Μακαρι ολα αυτα απο διοικηση να βγαινουν μονο και μονο για μειωση συμβολαιου και οχι για απολυση και να ναιι παιχνιδια τακτικης των 2 πλευρων..
\Μακαρι ολα αυτα απο διοικηση να βγαινουν μονο και μονο για μειωση συμβολαιου και οχι για απολυση και να ναιι παιχνιδια τακτικης των 2 πλευρων..
Re: László Bölöni
Κεφάλαιο Μπόλονι...
Ο Μπόλονι είναι ένα "κεφάλαιο" για τον ΠΑΟΚ, μια προσωπικότητα που του δίνει επιπλέον κύρος και πρεστίζ. Είναι αλήθεια πως η χρονιά είχε πολλά σκαμπανεβάσματα και για την ομάδα και για τον ίδιο.
Μερικά από τα παρακάτω συγκαταλέγονται στα θετικά και αρνητικά που τον αφορούν.
Ξεκίνησε μια χρονιά με άλλο ρόστερ και κατέληξε με άλλο.
Μια χρονιά που ο ΠΑΟΚ έπαιζε πάντα στο παρελθόν ψυχωμένα στην Τούμπα και φέτος στα πιο κρίσιμα παιχνίδια, "μπήκε" μετά το 30'!
Μια χρονιά όπου κατέγραψε εκπληκτική πορεία στην Ευρώπη αλλά κάκιστη στην Ελλάδα και στα play offs.
Μια χρονιά με πολλούς και υπερβολικούς κάποιες φορές τραυματισμούς αλλά και με πολλά και συνεχή παιχνίδια από τους ίδιους και τους ίδιους.
Μια χρονιά που νέα παιδιά "βούτηξαν" στα βαθιά και το πάλεψαν με πάθος και πείσμα δείχνοντας πως το μέλλον τους ανήκει ενώ ακολουθούν και άλλα από πίσω.
Μια χρονιά που ο βασικός έμενε εκτός αποστολής στο ένα παιχνίδι και στο άλλο ξανά ήταν βασικός!
Υπάρχουν ακόμα πολλά να πούμε και θετικά και αρνητικά.
Ο ΠΑΟΚ έχει ανάγκη έναν προπονητή αξίας όπως είναι ο Μπόλονι. Η διοίκηση της ομάδας οφείλει να βάλει κάτω όλα τα δεδομένα και να αποφασίσει για το μέλλον του προπονητή.
Ο Μπόλονι σήμερα υποστήριξε πως θέλει να μείνει και να εξαντλήσει το συμβόλαιό του. Ας βρουν μια κοινή συνισταμένη και ας συνεχίσουν διορθώνοντας ο καθένας από την πλευρά του τα λάθη που έχει κάνει. Γιατί και ο Μπόλονι έχει κάνει λάθη (άσχετα να δεν τα παραδέχθηκε σήμερα), έχει κάνει όμως και η διοίκηση λάθη.
Είναι ντροπή για διοίκηση του ΠΑΟΚ να έχουν λόγο οι ΑΡΔ και μετά οι επικεφαλείς της ομάδας, επειδή οι ΑΡΔ δεν τον γουστάρουν ή έχουν προσωπικά μαζί του. Ο ΠΑΟΚ και η διοίκησή του θα πρέπει να σκεφτεί τι ακριβώς ζητάει και θέλει, και αν δεν γίνεται αυτό με τον Μπόλονι, να αποφασίσει με ποιον.
Γιατί τα περιθώρια λάθους έχουν στενέψει επίκινδυνα και δεν υπάρχουν άλλοι Βιερίνια και Κοντρέρας για ξεπούλημα...
Τις τελευταίες ώρες, έχουν εμφανιστεί ορισμένα "περίεργα" δημοσιεύματα που υποστηρίζουν πως τα 200.000 ευρώ που θα δοθούν στον Ρουμάνο ως αποζημείωση σε περίπτωση λύσης του συμβολαίου του, δεν είναι απαγορευτικό ποσό. ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΔΑΝΕΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟ.
Κάνενα δημοσιεύμα δεν υιοθετούμε από αυτά που κυκλοφορούν αριστερά και δεξιά και περιμένουμε με υπευθυνότητα και σεβασμό στον ΠΑΟΚ και στον κόσμο του την τελική απόφαση της διοίκησης.
http://www.paokmania.gr/%CF%80%CE%BF%CE ... E%BD%CE%B9
Ο Μπόλονι είναι ένα "κεφάλαιο" για τον ΠΑΟΚ, μια προσωπικότητα που του δίνει επιπλέον κύρος και πρεστίζ. Είναι αλήθεια πως η χρονιά είχε πολλά σκαμπανεβάσματα και για την ομάδα και για τον ίδιο.
Μερικά από τα παρακάτω συγκαταλέγονται στα θετικά και αρνητικά που τον αφορούν.
Ξεκίνησε μια χρονιά με άλλο ρόστερ και κατέληξε με άλλο.
Μια χρονιά που ο ΠΑΟΚ έπαιζε πάντα στο παρελθόν ψυχωμένα στην Τούμπα και φέτος στα πιο κρίσιμα παιχνίδια, "μπήκε" μετά το 30'!
Μια χρονιά όπου κατέγραψε εκπληκτική πορεία στην Ευρώπη αλλά κάκιστη στην Ελλάδα και στα play offs.
Μια χρονιά με πολλούς και υπερβολικούς κάποιες φορές τραυματισμούς αλλά και με πολλά και συνεχή παιχνίδια από τους ίδιους και τους ίδιους.
Μια χρονιά που νέα παιδιά "βούτηξαν" στα βαθιά και το πάλεψαν με πάθος και πείσμα δείχνοντας πως το μέλλον τους ανήκει ενώ ακολουθούν και άλλα από πίσω.
Μια χρονιά που ο βασικός έμενε εκτός αποστολής στο ένα παιχνίδι και στο άλλο ξανά ήταν βασικός!
Υπάρχουν ακόμα πολλά να πούμε και θετικά και αρνητικά.
Ο ΠΑΟΚ έχει ανάγκη έναν προπονητή αξίας όπως είναι ο Μπόλονι. Η διοίκηση της ομάδας οφείλει να βάλει κάτω όλα τα δεδομένα και να αποφασίσει για το μέλλον του προπονητή.
Ο Μπόλονι σήμερα υποστήριξε πως θέλει να μείνει και να εξαντλήσει το συμβόλαιό του. Ας βρουν μια κοινή συνισταμένη και ας συνεχίσουν διορθώνοντας ο καθένας από την πλευρά του τα λάθη που έχει κάνει. Γιατί και ο Μπόλονι έχει κάνει λάθη (άσχετα να δεν τα παραδέχθηκε σήμερα), έχει κάνει όμως και η διοίκηση λάθη.
Είναι ντροπή για διοίκηση του ΠΑΟΚ να έχουν λόγο οι ΑΡΔ και μετά οι επικεφαλείς της ομάδας, επειδή οι ΑΡΔ δεν τον γουστάρουν ή έχουν προσωπικά μαζί του. Ο ΠΑΟΚ και η διοίκησή του θα πρέπει να σκεφτεί τι ακριβώς ζητάει και θέλει, και αν δεν γίνεται αυτό με τον Μπόλονι, να αποφασίσει με ποιον.
Γιατί τα περιθώρια λάθους έχουν στενέψει επίκινδυνα και δεν υπάρχουν άλλοι Βιερίνια και Κοντρέρας για ξεπούλημα...
Τις τελευταίες ώρες, έχουν εμφανιστεί ορισμένα "περίεργα" δημοσιεύματα που υποστηρίζουν πως τα 200.000 ευρώ που θα δοθούν στον Ρουμάνο ως αποζημείωση σε περίπτωση λύσης του συμβολαίου του, δεν είναι απαγορευτικό ποσό. ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΔΑΝΕΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟ.
Κάνενα δημοσιεύμα δεν υιοθετούμε από αυτά που κυκλοφορούν αριστερά και δεξιά και περιμένουμε με υπευθυνότητα και σεβασμό στον ΠΑΟΚ και στον κόσμο του την τελική απόφαση της διοίκησης.
http://www.paokmania.gr/%CF%80%CE%BF%CE ... E%BD%CE%B9
Re: László Bölöni
Έτσι..MANIAKOS έγραψε:Κμπολονι μπορειτε να μειωσετε το συμβολαιο να δεκτειτε μειωση στο μπατζετ και να διαβεβαιωσετε οτι του χρονου θα πετυχουμε παρα πολλα...οχι? αν ειναι δυνατον....Κτ τετοι βγαινει απο τους αρδ και βλεπω παιχνιδια στρατηγικης γι ατη ρητρα...μακαρι να διαψευστω..
Και για να αποφύγουν όλα τα παραπάνω βάζουν τα "σκυλιά" τους να γράφουν για νέο προπονητή κτλ..
Οπότε στο ραντεβού θα έχουν παρακαμφθεί όλα αυτά και θα πάμε στο ζουμί κατευθείαν αφού οι ΑΡΔ έφτιαξαν κλίμα...Ο Μπόλονι δεν είναι χαζός μαθαίνει τι γράφετε..
Θα τους πει ο Μπόλονι θέλετε να φύγω...?
Θα απαντήσουν και τέλος..
Γι αυτό φίλε Rizla ,γίνονται όλα αυτά σε κάτι που με ρώτησες στις προηγούμενες σελίδες..
ΥΓ. Μάρκο, 900 όχι με τίποτα δεν θα έδινα..
Θα έδινα όμως 600-700...!!!
τώρα για το "αντιποδόσφαιρο" τι να σου πω..
όπως αντιλαμβάνεται ο καθένας το ποδόσφαιρο..
László Bölöni
Κολοτουμπας ο δημοπουλος....Emprostisghsoitrelamenoi έγραψε:eorptol έγραψε:Λες και έχουν πάρει γραμμή οι μπουρδελορεπορτερπαραγωγοι ακόμη και ο δημοπουλος τώρα κραζει μπολονι
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
7 λεπτά με το ρολόϊ άκουσα και άλλαξε 5 φορές την αρχική του θέση.
Χώρια το επίπεδο . 0 .
ΥΓ. Υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που ακούνε τσιφτετέλια από το πρωί μέχρι το βράδυ ? Είναι δυνατόν ?
Αλλά θα με πεις , εδώ κάποιοι ψηφίζουν ακόμα Σαμαρά και ΠΑΣΟΚ , το τσιφτετέλι(εναρμονισμένο και με ΠΑΟΚ μάλιστα) σε πείραξε ?
Εγω παντως ακούω ποντιακα ροκ 80´ς και ρεμπέτικα εινα καλός συνδυασμός ; Και δεν γουστάρω σαμαροπασοκ αλλα και ρεπουσηδες .......
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Re: László Bölöni
Αν τους ρωτησει ο Μπολονι δεν νομιζω να ειναι αρνητικη η απαντηση,εκτος αν εχουν πλανο στο να φερουν καποιο καλυτερο,πραγμα δυσκολο με τα οικονομικα δεδομενα μας.moican4 έγραψε:Έτσι..MANIAKOS έγραψε:Κμπολονι μπορειτε να μειωσετε το συμβολαιο να δεκτειτε μειωση στο μπατζετ και να διαβεβαιωσετε οτι του χρονου θα πετυχουμε παρα πολλα...οχι? αν ειναι δυνατον....Κτ τετοι βγαινει απο τους αρδ και βλεπω παιχνιδια στρατηγικης γι ατη ρητρα...μακαρι να διαψευστω..
Και για να αποφύγουν όλα τα παραπάνω βάζουν τα "σκυλιά" τους να γράφουν για νέο προπονητή κτλ..
Οπότε στο ραντεβού θα έχουν παρακαμφθεί όλα αυτά και θα πάμε στο ζουμί κατευθείαν αφού οι ΑΡΔ έφτιαξαν κλίμα...Ο Μπόλονι δεν είναι χαζός μαθαίνει τι γράφετε..
Θα τους πει ο Μπόλονι θέλετε να φύγω...?
Θα απαντήσουν και τέλος..
Γι αυτό φίλε Rizla ,γίνονται όλα αυτά σε κάτι που με ρώτησες στις προηγούμενες σελίδες..
Αν ειναι αρνητικη και προσλαβουν πχ τον Χαβο ή καποιον ιδιας αξιας,τοτε νομιζω οτι του χρονου το ΠΑΟΚμανια θα εχει πολυ περισσοτερο κοσμο οταν παιζει ο ΠΑΟΚ απο την Τουμπα...
Re: László Bölöni
Αν φύγει ο Μπόλονι και έρθει ο Δωδωνης και ο κάθε Δωδωνης.......θα ειναι η ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ της Τούμπας.
Πισογυρίσματα ο κόσμος τα σιχαίνετε.
Τα ακούτε εκεί στη διοίκηση?
Μόνοι σας στα θεωρία με τα ουίσκια και τσιγάρα θα είστε.
Πισογυρίσματα ο κόσμος τα σιχαίνετε.
Τα ακούτε εκεί στη διοίκηση?
Μόνοι σας στα θεωρία με τα ουίσκια και τσιγάρα θα είστε.
László Bölöni
Για να δούμε τι θα γίνει αύριο λίγη σοβαρότητα απο ΟΛΟΥΣ μην ξεκινήσουμε πάλι απο το μηδέν.....
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Re: László Bölöni
Θα το ξαναπώ ακόμα μια φορά.
Ας περιμένουμε μέχρι αύριο το μεσημεράκι.
Ο καθένας μας μπορεί να γράψει σεντόνια με "ΑΝ" σήμερα. Αύριο όμως θα μιλάμε με γεγονότα.
Ας περιμένουμε μέχρι αύριο το μεσημεράκι.
Ο καθένας μας μπορεί να γράψει σεντόνια με "ΑΝ" σήμερα. Αύριο όμως θα μιλάμε με γεγονότα.
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1903
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: László Bölöni
Breaking news :
Ο ΠΑΟΚ πήρε την αδειοδότηση.
Το αρούλου μπούλο ,η αεκ το ίδιο, ο βαζελος το ίδιο.
Ο ΠΑΟΚ πήρε την αδειοδότηση.
Το αρούλου μπούλο ,η αεκ το ίδιο, ο βαζελος το ίδιο.