Να το ζήσουμε κι αυτό, μετά τη διαχείρση της καλύτερης ομάδος εδώ και 20 χρόνια με τεράστιο μπάτζετ από Δερμιτζάκη και Χάβο, επειδή ήταν συμπαίκτες του ζαγόρ....
χαχαχααχαχα
Ρε με δερμιτζάκη δε ξέραμε τι βλέπαμε....γυρω γυρω ολοι και απορούσα τι αθλημα βλεπω