László Bölöni

Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από desperando »

σε ολα αυτα θα σου δωσω μια απλη απαντηση και ισχυει για ολα, το προβλημα ειναι οτι βαουν τον εγωισμο τους πανω απ ολα, γιαυτο και τα τελευταια δυο χρονια ζαγορακης και βρυζας σκοτωνόντουσαν.εμενα αυτος ο ΠΑΟΚ δεν με αντιπροσωπευει θελω καθαρες και αντρικες κουβεντες και οχι πουστικες συμπεριφορες. το να με βγαζεις τα σκυλια σου εδω και τρεις μηνες και να πετανε λασπι στον προπονητη μου επειδη εχουν προαποφασίσει την αποπομπη του δεν το δεχομαι. λες και μεις ειμαστε τα χαιβανια που αν πουν κατι τα βλαμενα τα αρδ θα το χαψουμε. οσο με αντιμετωπίζουν σαν χαιβανι δεν μπορω να ειμαι μαζι τους
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από shark4 »

Διαβαζοντας την συνεντευξη του Μπολονι επιγραμματικα μπορουμε να πουμε τα εξης :

- Ειναι συνεντευξη - απολογισμος ....Αυτα μου υποσχεθηκατε , αυτα βρηκα , αυτα προεκυψαν και με τα "οπλα " που με εφοδιασατε καταφερα αυτα που ολοι ξερουμε.

- Τιμαει το συμβολαιο του και δηλωνει παρων στην ομαδα για την επομενη χρονια.

- Ξεβρακωνει ολα τα καραγκιοζακια με μυαλο αμοιβαδας , την φτηνη κριτικη τους ολο αυτο το διαστημα και τους αποδεικνυει οτι ολη αυτη η δημοσιογραφικη χαβουζα ειναι κυριολεκτικα για τον π@υτσο...

Το "μπαλακι" ειναι πλεον στα χερια της νεας εμμισθης διοικησης της ΠΑΕ ΠΑΟΚ , ωστε να αποφασισει αν θα τον κρατησει ή θα κανει τον καθε συμπλεγματικο αποφοιτο νηπιαγωγειου Κολκα , μαγκα.... 8-)
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Photis έγραψε:Παιδιά δεν είναι ο Κόλκας που λέει 80-20 είναι η διοίκηση.Νομίζετε ο Κόλκας τα λέει έτσι???Από κάπου τα μαθαίνει...από κάπου παίρνει γραμμή.Περιμένετε να δούμε.
:pano:

Αυτό ακριβώς. Και να περιμένουμε ΜΙΑ ΠΡΩΤΟΦΑΝΗ ΕΠΙΘΕΣΗ, ΑΝΑΝΔΡΗ ΚΑΙ ΛΥΣΣΑΛΕΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΜΑΣ. Ήδη άρχισε.
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Rizla »

Διωξτε τον Μπολονι κα παρτε τον Παρασχο.Αυτος μας αξιζει.Ετσι κι αλλιως συμφωνα και με τον Δαλαι Λαμα Γκικα και αλλους την ιδια πορεια κανουμε ειτε εχουμε Μπολονι ειτε Δερμιτζοχαβοπαρασχους.
Οτι να ναι ορισμενοι...πραγματικα οτι να ναι...
Εν τω μεταξυ φταιει ο Μπολονι για την κακη πορεια και οχι για την καλη πορεια στην Ευρωπη...
Πως προκυπτει αυτο δεν εννοησα αλλα προφανως δεν εχει σημασια...
Φταιει που χανουμε απο ατρομητο αλλα οχι που κερδιζουμε την τοττεναμ...Τα δικα μου δικα μου και τα δικα σου παλι δικα μου ε?
Αυτα να μην διαβαζα εδω μεσα και τι στον κοσμο...
Άβαταρ μέλους
Vonapartis
Δημοσιεύσεις: 476
Εγγραφή: Σάβ 06 Αύγ 2011, 23:27

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Vonapartis »

Σώπα, μην γράφεις τέτοια θα μας χαλάσεις τη συνταγή. Τώρα που ο ρώσος φαίνεται να βάζει το χέρι στη τσέπη και μας τρέχουν τα σάλια από τη λιγούρα, προπονητές όπως ο Μπόλονι είναι αγκάθια για το "πλάνο" και το "όραμά" μας.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από teod1980 »

Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Rizla »

Πλακα θα 'χει ο ρωσσος να θεσει ως προυποθεση για την επενδυση την παραμονη του Μπολονι... :lol: :lol: :lol:
Θα πεσει πολυ γελιο...
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Rizla »

Διαβασα κατι σε προηγουμενες σελιδες και οποιος μπορει ας με διαφωτισει γιατι μου φαινεται απιστευτο.
Βγηκε ρεπορτερ του ΠΑΟΚ και ειπε οτι οι πιθανοτητες να μεινει ο Μπολονι ειναι 20-80?
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από teod1980 »


Όλα δείχνουν ότι ο Λάζλο Μπόλονι βρίσκεται υπ’ ατμόν. Ο ίδιος δήλωσε ότι θα ολοκληρώσει το διετές συμβόλαιό του, αλλά πάρα πολύ δύσκολα θα πείσει την διοίκηση της ΠΑΕ ότι του χρόνου ο ΠΑΟΚ θα πάει καλύτερα μ’ αυτόν στον πάγκο.
Οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ είναι ευκολονόητο πως δεν είναι ευχαριστημένοι από την φετινή πορεία της ομάδας. Στον Ρουμάνο τεχνικό καταλογίζεται η παταγώδης αποτυχία εντός συνόρων και το ότι δεν «κέρδισε» τους παίκτες και τα αποδυτήρια, κάτι που θεωρείται καθοριστικό στοιχείο στην λήψη της απόφασης για την παραμονή του ή όχι και την νέα χρονιά. Η έλλειψη πειθαρχίας μέσα στην ομάδα είναι άλλος παράγοντας που χρεώνεται στα αρνητικά της θητείας του, όπως, επίσης και ο παρορμητικός χαρακτήρας του με τις τρεις αποβολές του από τον πάγκο, αλλά και οι δηλώσεις του τύπου «μένω… φεύγω» κατά την διάρκεια της σεζόν.

Σάκης Γκίνας έχει το ρεπορτάζ!
Κανονίστε!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Rizla »

Βγηκε ο Βρυζας ή εκπροσωπος της ΠΑΕ και ειπε οτι δεν ειναι ευχαριστημενοι με τον Μπολονι και για αυτο θα φυγει?
Επειδη δεν εχω διαβασει ή ακουσει κατι τετοιο για αυτο ρωταω.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από teod1980 »

Ρεπορτάζ! ΧΑΧΑΧΑΧΑ

Κρίσιμο ραντεβού αύριο που θα πείσει ο Μπόλονι το Βρύζα και τον Παντελή ότι θα παέι καλύτερα!

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Κελέκια!!!!!!!!!!!!!!!!!Μένει για τα 300.000 λέει!!! χαχαχαχαχα
Αυτός έχει τόσα που μας αγοράζει και μας ξεχρεώνει κιόλας!
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Rizla »

Διοικηση σαν ΠΑΕ εχουμε ή τρεις λαλουν και δυο χορευουν?
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Rizla έγραψε:Διαβασα κατι σε προηγουμενες σελιδες και οποιος μπορει ας με διαφωτισει γιατι μου φαινεται απιστευτο.
Βγηκε ρεπορτερ του ΠΑΟΚ και ειπε οτι οι πιθανοτητες να μεινει ο Μπολονι ειναι 20-80?
Ναι.
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Rizla »

Και που ειναι η διοικηση να βγει και να κοψει τον βηχα σε καθε τυχαρπαστο δημοσιογραφισκο που βγαινει και λεει οτι του κατεβει στο γεματο σκατα κεφαλι του?
Άβαταρ μέλους
sernikos
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: Πέμ 19 Μαρ 2009, 00:25
Τοποθεσία: Serres

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από sernikos »

πλακα κανει στους αρδ
τους καλει εκτος Τουμπας ωστε να νομιζουν οτι δεν νιωθει σαν το σπιτι του εκει και οτι εχει φυγει κτλ κτλ
τους λεει οτι του χρονου θα αλλαξει η σταση του ως προς τις συνεντευξεις και κανα 15' πιο μετα τον ρωτανε "τελικα θα μεινεις;"

δηλαδη τερμα ντουγανια οι ρεπορτερ μας.. :lol:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”