László Bölöni

Άβαταρ μέλους
lamosas
Bet Guru 2024
Δημοσιεύσεις: 3949
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από lamosas »

shark4 έγραψε:...χωρις καμμια αντιδραση απο μια διοικηση - που εκτος των αλλων γνωριζει απο ποδοσφαιρο...
:lol:

Καλό!
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από bane1980 »

Εάν η διοίκηση δεν μπορεί να βάλει φίμωτρο στα σκυλιά της, τότε είναι για μούντζες.
Εάν τα υποκινεί και τα σιγοντάρει να κάνουν ό,τι κάνουν, τότε είναι για μούντζες.

Ελπίζω ο Μπόλονι να μείνει, σίγουρα έχει κάνει φάουλ, αλλά είμαι υπέρ της στήριξης ενός πλάνου και ενός προπονητή.

Το να ακούω για Χάβους και νέα πειράματα τύπου ΓΧ ή αναπαλαιώσεις τύπου άγιου όρους, με κάνουν να ακροβατώ ανάμεσα στο γέλιο και τη θλίψη. Ωστόσο βλέποντας το μέσο επίπεδο του οπαδού μας έχω αρχίσει να αμφισβητώ την ικανότητά του να ακολουθήσει ένα οργανισμό που κινείται σε επίπεδα υψηλότερα ενός πχ Άγγελου στο προπονητικό.

Ευελπιστώ και προσδοκώ τουλάχιστον στην αποφυγή ταίσματος σανού όσον αφορά στους λόγους που θα τον διώξουν. Από την ΠΑΕ. Όχι τα παπαγαλάκια που μούτρωσαν επειδή δεν έχουν προνόμια και τυράκια. Τα παλιόπαιδα, δεν τα άφησε ο κακός ρουμάνος να μας βγάλουν και τσ.λ.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106624
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

joshua έγραψε:Αν η ομαδα, κυριως με την παρουσια επενδυτη, μπορει να του εξασφαλισει τις στοιχειωδης δυνατοτητες υλοποιησης πλανου με προοπτικη, η παρουσια του με την απαραιτητη δικη του συμφωνη γνωμη θα μπορουσε να ειναι ευεργετικη.Αν ομως αποκλειστικος στοχος ειναι το συμμαζεμα της ομαδας, εις βαρος της εικονας του αγωνιστικου ,το οποιο θα κανει συνεχη βηματα προς τα πισω, τοτε ισως η παρουσια του να επιβαρυνει ακομα περισοτερο την κατασταση.Ας μιλησουν ολοι επιτελους την γλωσσα της αληθειας,οι συγκιριες το επιτρεπουν περισσοτερο απο ποτε.
+1
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106624
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

shark4 έγραψε:Γιατι ο καθε μ@λακακος δημοσιογραφισκος , θα γραψει μια , θα γραψει δυο , θα γραψει τρεις φορες για τον προπονητη ... Αντε να υποθεσουμε οτι εχει και εμμονες με το προσωπο του ....Αυτο ομως , το καθε τρεις και λιγο να αμφισβητειται ο προπονητης χωρις καμμια αντιδραση απο μια διοικηση - που εκτος των αλλων γνωριζει απο ποδοσφαιρο- ειναι αποτελεσμα μονο της κακοηθειας μιας ομαδας δημοσιογραφισκων ????
+1
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από shark4 »

Eμεις καλα τα λεμε ...Το θεμα ειναι εκει στην διοικηση τι εχουν ηδη αποφασισει ....Γιατι κατ'εμε εχουν ηδη αποφασισει τι θα γινει με το μελλον του Ρουμανου.... Αλιμονο αν περιμενουν την Τριτη ....

Παντως εχω την αισθηση οτι η φετινη προετοιμασια της ομαδας θα ξεκινησει με επισκεψη στο" Περιβολι της Παναγιας " και οχι μονο λογω της πιθανης εμπλοκης Σαββιδη .... :mrgreen: :D
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από DC »

Με το ακριβώς από πάνω συμφωνώ. Κοντός ψαλμός αληλούια. Μέσα στην εβδομάδα θα ξέρουμε με ποιον προπονητή θα συνεχίσουμε. Έτσι πιστεύω.

Τώρα, στα περί αρδ κλπ ... νομίζω ότι έχουμε παρεξηγήσει και υπερεκτιμίσει την "συνεργασία" ΠΑΕ-αρδ.
Δεν νομίζω να είχε ποτε πρόθεση η όποια διοίκηση, να πέσουν πριονίσματα στην καρέκλα του Μπόλονι με το πρωτάθλημα ή τα play off σε εξέλιξη. Δεν βλέπω που θα ωφελούταν.
Πιστεύω ότι η παραμονή ή όχι του Μπόλονι είναι καθαρά οικονομικό θέμα και όχι αγωνιστικό ή θέμα συνεργασίας.
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10279
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από barlow4 »

κατά τα αλλά τα αρδ είναι κακά κ εμείς καλοί.ότι κάνουν τα αρδ κάνουμε κ εμείς από την ανάποδη.
έχει ευθύνες η διοίκηση αλλά μην τρελαθούμε κιόλας.κλανει ο βούκοτιτς στο νόβι σαντ κ φταίει η διοίκηση.καταντάει γελοίος τόσος αλληλοσπαραγμός.
αν ο μπολόνι λεγόταν μπολονης και είχε φέρει αυτα τα αποτελέσματα,αυτούς τους τραυματισμούς κ είχε κάνει αυτές τις δηλώσεις θα τον είχαμε λιντσαρει.
δεν του είπε κανείς ότι έρχεται στον παράδεισο.ήξερε τι γίνεται.δεν ήταν ο φρινγκερ.απλά είδε τη φάση μας,είδε ότι σαν λαός τα χωνουμε για όλα στη διοίκηση κ το εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο.μας έδινε κ ονόματα στις συνεντεύξεις κ το καταπιαμε το τυρακι αμασητο.
προπονητής που ακολουθεί επικοινωνιακούς τακτικισμούς σε στυλ "εχω πρόταση από τα εμιράτα" δεν έχει καμία θέση εδώ.πάνε να εκπληρωσεις τα όνειρα σου μαζί με βετεράνους κ απελπισμένους.
η ευρωλιγουρα μας έφαγε.
ας μου πει κάποιος ποιος ήταν ο χαρακτήρας της ομάδας του μπολονι.όσο ήταν ο βιειρινια ,ότι κάνει ο βιειρινια.αυτό ήταν.επί σάντος.λ βιειρινια ήταν άλλο ένα σούπερ γρανάζια μιας καλολαδωμενης μηχανής.η ομάδα του μπολονι ήταν ένα τίποτα με άπειρο άσκοπο passing game.
στο καλό κ να μας γράφει.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31591
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από kataramenos5 »

shark4 έγραψε:Eμεις καλα τα λεμε ...Το θεμα ειναι εκει στην διοικηση τι εχουν ηδη αποφασισει ....Γιατι κατ'εμε εχουν ηδη αποφασισει τι θα γινει με το μελλον του Ρουμανου.... Αλιμονο αν περιμενουν την Τριτη ....

Παντως εχω την αισθηση οτι η φετινη προετοιμασια της ομαδας θα ξεκινησει με επισκεψη στο" Περιβολι της Παναγιας " και οχι μονο λογω της πιθανης εμπλοκης Σαββιδη .... :mrgreen: :D
Εαν και εφόσον ,παρότι μέγας φαν του κόουτς εντός γηπέδου (προσοχή στη λεπτομέρεια) Άγγελου πιστεύω οτι κάτι τέτοιο θα είναι πισωγύρισμα που δε θα βγεί σε καλό και κατα τον Οκτώβριο θα ανταμώσουμε με παλιους γνωστούς.Παύλο,Μάκη κλπ . Ο ΠΑΟΚ δεν αντέχει άλλους διχασμούς στυλ Σάλπι.
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
Δημοσιεύσεις: 1834
Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- »

.....οι μπουκ ποσο το δινουν το να μεινει ο Λαζλο; :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
KilledByDeath_4
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από KilledByDeath_4 »

Οπως φαινετε μαλλον τριτη ανακοινωνει περα απο τον απολογισμο και την διακοπη συνεργασιας,ελπιζω να κανω λαθος και να μεινει ο προφεσορας.τα χουμε πει 1000 φορες για μενα ολα στο αγωνιστικο ξεκιναν απο τον προπονητη και ειδικα ο Λαζλο ειναι περιπτωση στην οποια μπορεις να στηριχτεις για πολλα χρονια με πολλαπλα οφελη. Ειναι κλασσικο δειγμα λειτουργιας ΠΑΟΚ οτι ολες οι ευθηνες μετακυλουν σε ενα προσωπο και τα εγκλημτα που γινοντε εδω και 2 χρονια δεν αναφερονται καν οπως και φυσικα ο βασικος υπαιτιος της καταστασης στην οποια περιηλθε η ομαδα.

ζηση φερε τους κολλητους να κανετε μεταγραφαρες για να λαδωσει το εντερακι.ε τι να λεμε τωρα...
αν το πλανο που θα παρουσιασει ο βρυζας ξεκιναει με προπονητη τυπου δωνη,γχ κτλ γα μη σε τα.

υγ. κολκα , κουβεντιδι ,τσορμπα και λοιποι ,ποσα ρε ?
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31591
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Εγώ έχω ακόμα τις αμφιβολίες μου πάντως.
Άβαταρ μέλους
sernikos
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: Πέμ 19 Μαρ 2009, 00:25
Τοποθεσία: Serres

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από sernikos »

ενω ο αλλος με τον οποιο τον συγκρινετε
την εκανε με ελαφρα τη στιγμη που θα μπορουσες να πας σε ομιλο τσ λου
τι ειναι πιο τιμιο δεν ξερω

με το σαντος φιλε, εκανες κλαρινο στις καρδουλες και στις ρεγγες, ασε μας τωρα..
μη ξεχναμε ο σαντος εκανε ελλαδα 2-3 χρονια πριν ερθει σε μας
ηξερε πολλα για το βρωμοπρωταθλημα μας
και 3 χρονια μας πονουσαν τα ματια μας, τσουκου τσουκου καθε ματς και με την ατομικη προσπαθεια στο τελος επαιρνε τους ποντους

τωρα ατομικη απο ποιον θες;

καρκινος του ΠΑΟΚ τελικα ειμαστε εμεις οι ιδιοι
Άβαταρ μέλους
adamroxas
Δημοσιεύσεις: 1346
Εγγραφή: Τρί 08 Δεκ 2009, 12:26

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από adamroxas »

O Σαντος ομως το επαιρνε το αποτελεσμα και στο τελος σε εβγαλε προκριματικα τσαμπιονς λιγκ...

Κακα τα ψεμματα, ειχε τα καλα του (οπως την αμυνα των 16 γκολ παθητικο) και την ικανοτητα του να κερδιζεις στο 85 και μετα. Τα κακα ηταν το σε γενικες γραμμες παθητικο ποδοσφαιρο και το ανυπαρκτο επιθετικο πλανο...

Ο Μπολονι απο την αλλη, αν κανουμε απολογισμο της χρονιας, ουτε θεαμα εφερε, ουτε αποτελεσμα... Και δεν ξερω αν πρεπει να μεινει ή οχι, ουτε θελω να γινω εγω ο προπονητης της ομαδας, αλλα θελω να μεινει αλλη μια χρονια γιατι πιστευω οτι εχει να προσφερει...

Παντως απο τοτε που εφυγε ο Σαντος, εχουμε χαραμισει 2 χρονιες. Γιατι και να χαραμισουμε και τριτη ρε πουστη μου;;;;
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10279
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από barlow4 »

δε με κατάλαβες.δεν εκθειασα το σάντος.είπα ότι με σάντος υπήρχε μια σοβαρότητα κ ένα σύστημα.κ ας πονούσαν τα μάτια μας.ήξερες τι να περιμένεις.δεν ήταν μουρινιο.από το μπολονι πέρα από δηλώσεις τι θα θυμάσαι?κ δεν με νοιάζει ο μπολονι.μπορεί κ καλός να ήταν κ να μην κατάλαβα εγώ τις μεθόδους κ το σύστημα του.μου τη σπάει που προκειμένου να θαψουμε τη διοίκηση είμαστε ικανοί να υποστηρίξουμε οποιονδήποτε κομήτη.
ε λοιπόν πιστεύω ότι ο μπολονι είναι πολύ λίγος για να αξίζει διχασμό.η διοίκηση έχει αναλάβει πολύ μεγαλύτερες ευθύνες από το μπολονι.είναι ντροπή του που διάλεξε να πολώσει εκμεταλλευόμενος τα οπαδικα μας αισθήματα και τη μάνια που έχουμε (όχι άδικα σε κάποια θέματα) κατά της διοίκησης.
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από trel@menos »

την περσινη να τη δεχτω οτι ειναι χαραμισμενη. με αλλαγες προπονητων κτλ. που και παλι ειχες επιτυχιες που ουτε τις φανταζοσουν.
η φετινη για πιο λογο ειναι χαραμισμενη? πηραμε προπονητη με μεγαλες ευρωπαικες παραστασεις, που εχει κατακτησει πρωταθληματα, που δουλευει με νεους. υποτιθεται χτιστηκε πλανο σε βαθος διετιας. ποιος μου λεει οτι το πλανο για φετος δεν βγηκε? ειδαμε παλι απιστευτες ευρωπαικες επιτυχιες. καλη μπαλα ανα διαστηματα, και το κυριοτερο ειδαμε νεα παιδια που μπορουν να προσφερουν αμεσα αλλα κυριως στο μελλον.
δεν μπορουμε να χαρακτηρισουμε ετσι αυθαιρετα μια χρονια χαραμισμενη. κι εγω σου λεω οτι ο μπολονι ηρθε με προοπτικη πενταετιας για να βγαλει παιδια και στον πεμπτο χρονο να γαμας και να δερνεις. να παρεις και πρωταθλημα και τα παντα. αν φετος μπηκαν οι βασεις τοτε η χρονια ειναι πετυχημενη.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”