Π.Α.Ο.Κ.-Ατρόμητος 20/5 20:00 NS2

Συζήτηση για τους επόμενους αγώνες της ομάδας
Pablito
Δημοσιεύσεις: 2239
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 21:24

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Ατρόμητος 20/5 20:00 NS2

Δημοσίευση από Pablito »

Την αλλαγη γιατι την εκανε? για καθυστερηση?
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Ατρόμητος 20/5 20:00 NS2

Δημοσίευση από gika »

Βγάζει Σταφ να βάλει Τσουκαλά.
Στο 90'...
Ε δεν υπάρχει ο %$#@@#...
Καθυστέρηση στην ίδια του την ομάδα κάνει.
Βγάζοντας έναν παίκτη με άριστη απόδωση για να βάλει κάποιον που 90' δεν έχει παίξει όλη τη χρονιά.
Άντε σήκω φύγε ρε αγόρι μου.
Άντε να χαρείς.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος gika την Κυρ 20 Μάιος 2012, 20:47, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
paoki19
Δημοσιεύσεις: 3138
Εγγραφή: Τρί 22 Ιαν 2008, 17:29

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Ατρόμητος 20/5 20:00 NS2

Δημοσίευση από paoki19 »

Καλα ρε κάνει αλλαγη;;;;;;;;;; Τι θα προσφέρει περισσότερο τα 5 λεπτά που μένουν;;; Θα τρελαθουμε
Άβαταρ μέλους
lamosas
Bet Guru 2024
Δημοσιεύσεις: 3949
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Ατρόμητος 20/5 20:00 NS2

Δημοσίευση από lamosas »

Να δωσει υψος θελει μηπως και μπει απο στημενο
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Ατρόμητος 20/5 20:00 NS2

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Καλά, ο Ρουμάνος έχει φύγει ήδη για διακοπές. Ίσως έχει φύγει και γενικότερα. Και γιατί να μείνει αλήθεια;
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Ατρόμητος 20/5 20:00 NS2

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Πιέζουμε :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Ατρόμητος 20/5 20:00 NS2

Δημοσίευση από gika »

Κρέσιτς ανέβα.. :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Ατρόμητος 20/5 20:00 NS2

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Το 'χουμε :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Ατρόμητος 20/5 20:00 NS2

Δημοσίευση από gika »

lamosas έγραψε:Να δωσει υψος θελει μηπως και μπει απο στημενο
Μαλεζάς, Κατσικάς, Νιμανί, Παπάζογλου δεν φτάνουν... Και βγάζει τον μόνο άνθρωπο που ξέρει να σουτάρει από μακριά και έχει και την τρίπλα. Κάνοντας καθυστέρηση στο 90..
Pablito
Δημοσιεύσεις: 2239
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 21:24

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Ατρόμητος 20/5 20:00 NS2

Δημοσίευση από Pablito »

Ακομη μια αποτυχημενη χρονια εφτασε στο τελος της και επισημα
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Ατρόμητος 20/5 20:00 NS2

Δημοσίευση από Photis »

Ζαγοράκη αλήθεια βλέπεις το παιχνίδι????Να σαι καλά για όσα προσέφερες...λαμ#$%@.
:pano:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Ατρόμητος 20/5 20:00 NS2

Δημοσίευση από gika »

GI4NNEN4 έγραψε:Καλά, ο Ρουμάνος έχει φύγει ήδη για διακοπές. Ίσως έχει φύγει και γενικότερα. Και γιατί να μείνει αλήθεια;
Για να μας σπάει τα νεύρα και για να πετάει ατάκες στις συνεντεύξεις...
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Ατρόμητος 20/5 20:00 NS2

Δημοσίευση από gika »

20 παίκτες τοίχος... :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Ατρόμητος 20/5 20:00 NS2

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Καντήλια σας χρειάζονται. Άιντε στα τσακίδια.
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6996
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Π.Α.Ο.Κ.-Ατρόμητος 20/5 20:00 NS2

Δημοσίευση από Taseos »

Γιογιο τον εκανε φετος ο δωνης τον μπολονι. Μας εκανε κ χαρη που δεν εφευγε...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επόμενοι Αγώνες”