Ανέκδοτα
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106612
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ανέκδοτα
Καλό! Άκη καίτοι σου ρίχνω ένα τέταρτο του αιώνα τολμώ να πω (με σπαραγμό ψυχής βέβαια) ότι με ξεπέρασες!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106612
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ανέκδοτα
1.Προς τους παντρεμένους (που κι αυτοί έχουν ψυχή): Ποτέ μην γελάτε με τις επιλογές της γυναίκας σας!
(είστε μία από αυτές)
2.Παλιά οι γυναίκες έψαχναν ανάμεσα στους άνδρες να βρουν κανέναν ωραίο. Τώρα ψάχνουν ανάμεσα στους ωραίους να βρουν κανέναν άνδρα!
3.Ποιο είναι το αντίθετο του: “sex and the city”;
-«Μαλακία στο χωριό»!
4.Οι άντρες:
στα 20 παίζουν μπάσκετ
στα 30 παίζουν ποδόσφαιρο
στα 40 παίζουν τένις και
στα 50 παίζουν γκολφ
Έχετε παρατηρήσει πως με τα χρόνια τα μπαλάκια μικραίνουν;
(είστε μία από αυτές)
2.Παλιά οι γυναίκες έψαχναν ανάμεσα στους άνδρες να βρουν κανέναν ωραίο. Τώρα ψάχνουν ανάμεσα στους ωραίους να βρουν κανέναν άνδρα!
3.Ποιο είναι το αντίθετο του: “sex and the city”;
-«Μαλακία στο χωριό»!
4.Οι άντρες:
στα 20 παίζουν μπάσκετ
στα 30 παίζουν ποδόσφαιρο
στα 40 παίζουν τένις και
στα 50 παίζουν γκολφ
Έχετε παρατηρήσει πως με τα χρόνια τα μπαλάκια μικραίνουν;
Re: Ανέκδοτα
Όταν ο Θεός έπλασε τη γυναίκα, υποσχέθηκε στον άντρα ότι θα βρίσκει καλές και υπάκουες γυναίκες σε κάθε ΓΩΝΙΑ της γης ...
Και έκανε τη γη ... στρογγυλή!!!!!!!!!
Και έκανε τη γη ... στρογγυλή!!!!!!!!!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106612
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ανέκδοτα
-Σάκη;
-Ναι!
-Σάκη;
-Έλα!
-Πόσα;
-Τι;
-Πόσα ρε; Πόσα;
-Δεν ακούω ρε! Τι λες;
-Πόσα ρε; Πόσα ρε βλάκα; Πόσα; Πόσα;
-Α! τέσσερα!
-Τι τέσσερα!
-Τι πόσα;
-Ναι!
-Σάκη;
-Έλα!
-Πόσα;
-Τι;
-Πόσα ρε; Πόσα;
-Δεν ακούω ρε! Τι λες;
-Πόσα ρε; Πόσα ρε βλάκα; Πόσα; Πόσα;
-Α! τέσσερα!
-Τι τέσσερα!
-Τι πόσα;
Re: Ανέκδοτα
Το αντρόγυνο συζητάει...
ΓΥΝ.: Αν πεθάνω θα ξαναπαντρευτείς;
ΑΝΤ.: Όχι, σε καμία περίπτωση!
ΓΥΝ.: Γιατί όχι, δεν σου αρέσει να είσαι παντρεμένος;
ΑΝΤ.: Πως, μ’ αρέσει…
ΓΥΝ.: Τότε γιατί δεν θα ξαναπαντρευτείς;
ΑΝΤ.: Καλά, καλά, θα ξαναπαντρευτώ!
ΓΥΝ.: Θα ξαναπαντρευτείς λοιπόν…
ΑΝΤ.: Ναι!
ΓΥΝ.: Θα κοιμάσαι μαζί της στο κρεβάτι μας;
ΑΝΤ.: Πού αλλού να κοιμάμαι;
ΓΥΝ.: Θα μαζέψεις όλες τις φωτογραφίες μου και στη θέση τους θα βάλεις δικές της;
ΑΝΤ.: Λογικό δεν είναι;
ΓΥΝ.: Θα την αφήνεις να παίζει με τη ρακέτα μου;
ΑΝΤ.: Δε γίνεται, είναι αριστερόχειρ…
ΓΥΝ.: Αν πεθάνω θα ξαναπαντρευτείς;
ΑΝΤ.: Όχι, σε καμία περίπτωση!
ΓΥΝ.: Γιατί όχι, δεν σου αρέσει να είσαι παντρεμένος;
ΑΝΤ.: Πως, μ’ αρέσει…
ΓΥΝ.: Τότε γιατί δεν θα ξαναπαντρευτείς;
ΑΝΤ.: Καλά, καλά, θα ξαναπαντρευτώ!
ΓΥΝ.: Θα ξαναπαντρευτείς λοιπόν…
ΑΝΤ.: Ναι!
ΓΥΝ.: Θα κοιμάσαι μαζί της στο κρεβάτι μας;
ΑΝΤ.: Πού αλλού να κοιμάμαι;
ΓΥΝ.: Θα μαζέψεις όλες τις φωτογραφίες μου και στη θέση τους θα βάλεις δικές της;
ΑΝΤ.: Λογικό δεν είναι;
ΓΥΝ.: Θα την αφήνεις να παίζει με τη ρακέτα μου;
ΑΝΤ.: Δε γίνεται, είναι αριστερόχειρ…
Re: Ανέκδοτα
Αποστόλη, ευχαριστώ για την αναγνώριση αν και έχω δρόμο ακόμα...Πάντως απ ότι βλέπω το βιντεάκι σε στιγμάτισε..!χαχαχαΑποστόληςΑ έγραψε:-Σάκη;
-Ναι!
-Σάκη;
-Έλα!
-Πόσα;
-Τι;
-Πόσα ρε; Πόσα;
-Δεν ακούω ρε! Τι λες;
-Πόσα ρε; Πόσα ρε βλάκα; Πόσα; Πόσα;
-Α! τέσσερα!
-Τι τέσσερα!
-Τι πόσα;
Είναι όντως θεϊκο..!
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
Re: Ανέκδοτα
Κάθεται μία αλογόμυγα στην πλάτη ενός λυκόσκυλου.
-Τι είσαι εσύ ?
-Λυκόσκυλο.
-Δλδ ?
-Να, κοίτα να δεις! Η μάνα μου είναι σκύλα και ο πατέρας μου λύκος.
-Ααααα....
-Εσύ τι είσαι ?
-Αλογόμυγα.
-Άντε φύγε από δω ρε μ@λ@κ@...
-Τι είσαι εσύ ?
-Λυκόσκυλο.
-Δλδ ?
-Να, κοίτα να δεις! Η μάνα μου είναι σκύλα και ο πατέρας μου λύκος.
-Ααααα....
-Εσύ τι είσαι ?
-Αλογόμυγα.
-Άντε φύγε από δω ρε μ@λ@κ@...
Re: Ανέκδοτα
Και συνεχίζοντας το κρεσέντο, ακολουθούν 2 κάφρικα αλλά αρκετά δυνατά!
Τη Ντόρα, λέει, στις εκλογές δεν τη ψήφισε ούτε η μάνα της...! ouch 1!
και
Συνελήφθησαν, λέει, 4 ιερόδουλες να παίζουν AIDS of Mythology ! χαχα..! ouch 2!
Με τις υγείες σας!!
Τη Ντόρα, λέει, στις εκλογές δεν τη ψήφισε ούτε η μάνα της...! ouch 1!
και
Συνελήφθησαν, λέει, 4 ιερόδουλες να παίζουν AIDS of Mythology ! χαχα..! ouch 2!
Με τις υγείες σας!!
