Ανέκδοτα

Για να γελάσει και λίγο το χειλάκι μας...
akis_1987
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2008, 13:17

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από akis_1987 »

Η συνεννόηση Νιμανί - Λίνο σε βιντεάκι..!

[youtube]pPMYsS39R74[/youtube]
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Maximus »

:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31583
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από kataramenos5 »

:lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106612
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Καλό! Άκη καίτοι σου ρίχνω ένα τέταρτο του αιώνα τολμώ να πω (με σπαραγμό ψυχής βέβαια) ότι με ξεπέρασες!
Άβαταρ μέλους
Ale3
Δημοσιεύσεις: 1089
Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2008, 07:18

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Ale3 »

Έλιωσα σε λαίω έλιωσα :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Ale3
Δημοσιεύσεις: 1089
Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2008, 07:18

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Ale3 »

Μεθυσμένα άγρια ζώα

[youtube]i0V8_X9G9Pg&feature=related[/youtube]
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106612
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

1.Προς τους παντρεμένους (που κι αυτοί έχουν ψυχή): Ποτέ μην γελάτε με τις επιλογές της γυναίκας σας!
(είστε μία από αυτές)

2.Παλιά οι γυναίκες έψαχναν ανάμεσα στους άνδρες να βρουν κανέναν ωραίο. Τώρα ψάχνουν ανάμεσα στους ωραίους να βρουν κανέναν άνδρα!

3.Ποιο είναι το αντίθετο του: “sex and the city”;
-«Μαλακία στο χωριό»!

4.Οι άντρες:
στα 20 παίζουν μπάσκετ
στα 30 παίζουν ποδόσφαιρο
στα 40 παίζουν τένις και
στα 50 παίζουν γκολφ
Έχετε παρατηρήσει πως με τα χρόνια τα μπαλάκια μικραίνουν;
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από DC »

Όταν ο Θεός έπλασε τη γυναίκα, υποσχέθηκε στον άντρα ότι θα βρίσκει καλές και υπάκουες γυναίκες σε κάθε ΓΩΝΙΑ της γης ...

Και έκανε τη γη ... στρογγυλή!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106612
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

-Σάκη;
-Ναι!
-Σάκη;
-Έλα!
-Πόσα;
-Τι;
-Πόσα ρε; Πόσα;
-Δεν ακούω ρε! Τι λες;
-Πόσα ρε; Πόσα ρε βλάκα; Πόσα; Πόσα;
-Α! τέσσερα!
-Τι τέσσερα!
-Τι πόσα;
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από gika »

Το αντρόγυνο συζητάει...

ΓΥΝ.: Αν πεθάνω θα ξαναπαντρευτείς;

ΑΝΤ.: Όχι, σε καμία περίπτωση!

ΓΥΝ.: Γιατί όχι, δεν σου αρέσει να είσαι παντρεμένος;

ΑΝΤ.: Πως, μ’ αρέσει…

ΓΥΝ.: Τότε γιατί δεν θα ξαναπαντρευτείς;

ΑΝΤ.: Καλά, καλά, θα ξαναπαντρευτώ!

ΓΥΝ.: Θα ξαναπαντρευτείς λοιπόν…

ΑΝΤ.: Ναι!

ΓΥΝ.: Θα κοιμάσαι μαζί της στο κρεβάτι μας;

ΑΝΤ.: Πού αλλού να κοιμάμαι;

ΓΥΝ.: Θα μαζέψεις όλες τις φωτογραφίες μου και στη θέση τους θα βάλεις δικές της;

ΑΝΤ.: Λογικό δεν είναι;

ΓΥΝ.: Θα την αφήνεις να παίζει με τη ρακέτα μου;

ΑΝΤ.: Δε γίνεται, είναι αριστερόχειρ… :opaokara:
akis_1987
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2008, 13:17

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από akis_1987 »

ΑποστόληςΑ έγραψε:-Σάκη;
-Ναι!
-Σάκη;
-Έλα!
-Πόσα;
-Τι;
-Πόσα ρε; Πόσα;
-Δεν ακούω ρε! Τι λες;
-Πόσα ρε; Πόσα ρε βλάκα; Πόσα; Πόσα;
-Α! τέσσερα!
-Τι τέσσερα!
-Τι πόσα;
Αποστόλη, ευχαριστώ για την αναγνώριση αν και έχω δρόμο ακόμα...Πάντως απ ότι βλέπω το βιντεάκι σε στιγμάτισε..!χαχαχα

Είναι όντως θεϊκο..!
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Κάθεται μία αλογόμυγα στην πλάτη ενός λυκόσκυλου.

-Τι είσαι εσύ ?
-Λυκόσκυλο.
-Δλδ ?
-Να, κοίτα να δεις! Η μάνα μου είναι σκύλα και ο πατέρας μου λύκος.
-Ααααα....
-Εσύ τι είσαι ?
-Αλογόμυγα.
-Άντε φύγε από δω ρε μ@λ@κ@...
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από DC »

:lol:
akis_1987
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2008, 13:17

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από akis_1987 »

Και συνεχίζοντας το κρεσέντο, ακολουθούν 2 κάφρικα αλλά αρκετά δυνατά!

Τη Ντόρα, λέει, στις εκλογές δεν τη ψήφισε ούτε η μάνα της...! ouch 1!

και

Συνελήφθησαν, λέει, 4 ιερόδουλες να παίζουν AIDS of Mythology ! χαχα..! ouch 2!


Με τις υγείες σας!!
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4887
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Τρόμος »

Εικόνα

Uploaded with ImageShack.us
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ανέκδοτα”