László Bölöni

Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31585
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από kataramenos5 »

gika έγραψε:06-11-2011 Το ματς δεν το είδα. Μόλις γύρισα Θεσσαλονίκη.

Κάποιες παρατηρήσεις.

1) Ο Μπόλονι σαν βιογραφικό ήταν ότι καλύτερο κυκλοφορούσε το καλοκαίρι στις οικονομικές δυνατότητες μας.

2) Ο Μπόλονι έχει αποδείξει ότι είναι προπονητής μεγάλου επιπέδου. Θέλει δουλειά και στήριξη μέχρι να μας εμφανίσει αυτό που θέλει. Όσο για την στήριξη την χρειάζεται τόσο από τον κόσμο όσο και από την διοίκηση..

3) Το ρόστερ μας δεν έχει πολλά κενά. Αλλά το ρόστερ μας είχε 15 παίκτες "ελληνικού επιπέδου" και παίκτες όπως ο Κονσεισάο, ο Ζλάταν, οι δύο Πάμπλο, ο Σορλέν όπως και ο Βιειρίνια που μπορούσαν και κάνανε τη διαφορά. Τώρα που όλοι αυτοί είτε φύγανε, είτε είναι προ τον πυλών της εξόδου, είτε μας γράφουν στα @@ τους τώρα που τους κάναμε Θεούς έμεινε μόνο το ρόστερ των 15 μέτριων συν κάποιων καινούργιων με καλή παρουσία σε μικρές όμως ομάδες ή μικρά πρωταθλήματα. Κι η ομάδα έγινε μπουρδέλο.


4) Όταν ακούω για μεταγραφές από την αγκόλα που ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι. Φέρτε ρε π@ύστη μου μεγάλα ονόματα κι ας είναι και "ξεπεσμένοι" τώρα πια. Θα τους αναστήσουμε εμείς. Με μεταγραφές από την Κολομβία, και τον Πανσεραικό δεν μπορείς να πας ψηλά.

5) Το ότι στην Ευρώπη παίζουμε καλά ή τουλάχιστον νικάμε ενώ στην Ελλάδα κάνουμε κλαρίνα, έχει 3 πιθανές ερμηνείες. Είτε η ομάδα όταν παίζει με αντιπάλους που τους βρίσκει ανοιχτούς, όπως συνήθως γίνεται στην Ευρώπη, κάνει πάρτι, ενώ κόντρα σε κλειστές ομάδες την πατάμε. Είτε ότι οι παίκτες στην Ελλάδα ξύνουν τα παπάρια τους ενώ στην Ευρώπη παίζουν για να φανούνε. Είτε στην Ελλάδα μας ξέρουν όλοι πως παίζουμε και καταστρέφουν πάρα πολύ εύκολα το παιχνίδι μας, ενώ στην Ευρώπη που δεν μας ξέρουν τόσο πολύ τους "αιφνιδιάζουμε". Είτε και τα τρία.
.


Η τότε είχες δίκιο η τώρα .Και τα δυό δε γίνεται.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106608
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Στην Ελλάδα ο καλύτερος προπονητής είναι ο Λεμονής! Όλοι οι άλλοι είναι...
Άβαταρ μέλους
Thanix
Δημοσιεύσεις: 1908
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 14:36
Τοποθεσία: Thessaloniki -London

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Thanix »

gika έγραψε:
gika με 24 ποντους παιρναμε πρωταθλημα...επισης και με 30 νικες παιρναμε πρωταθλημα...οπως επισης αν νικουσαμε μεσα εξω την udinese και μετα την αλκμααρ και μετα αλλες 2 θα παιρναμε το europa league...ετσι ειναι!Sorry κιολλας αλλα εχεις φαγωθει να γραφεις μονο για μπολονι...αν δν ηξερα την ηλικια σου θα φαινοσουν οτι σιγουρα τα παιρνεις για να κραζεις...
Αντιλαμβάνεσαι ότι αν νικούσες τα χωριά ΣΤΗΝ ΈΔΡΑ ΣΟΥ, αυτή τη στιγμή θα ήσουν μεταξύ Τσου Λου και καλής θέσης του Γιουρόπα; Και αν τελευταία αγωνιστική νικούσες και τον Λεβαδειακό (θυμάσαι πως χάσαμε σε 5 λεπτά μέσα) τώρα θα ήσουν Τσου Λου;

Δεν ζήτησα να νικήσει την Ουντινέζε. Γκρινιάζω για τα αυτονόητα.
Εγω το αντιλαμβανομαι...εσυ εχεις σκεφτει οτι αυτο που κανεις ειναι κακο αυτη τη στιγμη???Οτι δν πρεπει να φυγει ο μπολονι αλλα να μεινει αλλη μια χρονια και μετα να κριθει??
Επισης πολλα παιχνιδια που χασαμε οπως πχ με ΟΦΗ που ο καρολ εβγαζε και τα αουτ η με κερκυρα που ειχαμε 234 τελικες ειμασταν απλα ατυχοι, γιατι ετσι ειναι το ποδοσφαιρο!
Το να κραζεις ΟΛΗ Μερα τον μπολονι δν σε κανει πιο ψαγμενο αλλα πιο κουραστικο...αν δν συμφωνεις κανεις μια κριτικη με νοημα ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ και μετα σταματας...και αν δικαιωθεις καποια στιγμη κανε quote και πες μας σας τα λεγα...αυτη τη στιγμη κανεις κακο!over and out
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gika »

Ήταν όντως το καλύτερο βιογραφικό το καλοκαίρι.
Χρόνος του δόθηκε, πιθανότατα θα του δοθεί κι άλλος, στήριξη είχε περισσότερη κι από του Σάντος.
Οι παίκτες δεν είναι ικανοί για το Τσου Λου, είναι ικανοί όμως να κερδίζουν τα χωριά.

Οπότε πιστεύω ήμουν σωστός που τον στήριξα τότε, όπως είμαι και τώρα σωστός που διαμαρτύρομαι για τα αποτελέσματα του, τα οποία και παρέθεσα παραπάνω...
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gika »

Thanix έγραψε: Εγω το αντιλαμβανομαι...εσυ εχεις σκεφτει οτι αυτο που κανεις ειναι κακο αυτη τη στιγμη???Οτι δν πρεπει να φυγει ο μπολονι αλλα να μεινει αλλη μια χρονια και μετα να κριθει??
Επισης πολλα παιχνιδια που χασαμε οπως πχ με ΟΦΗ που ο καρολ εβγαζε και τα αουτ η με κερκυρα που ειχαμε 234 τελικες ειμασταν απλα ατυχοι, γιατι ετσι ειναι το ποδοσφαιρο!
Το να κραζεις ΟΛΗ Μερα τον μπολονι δν σε κανει πιο ψαγμενο αλλα πιο κουραστικο...αν δν συμφωνεις κανεις μια κριτικη με νοημα ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ και μετα σταματας...και αν δικαιωθεις καποια στιγμη κανε quote και πες μας σας τα λεγα...αυτη τη στιγμη κανεις κακο!over and out
Το νόημα δεν είναι το "σας τα λεγα"..

Το θέμα είναι ότι δεν πιστεύω ότι μπορεί να κάνει θαύματα πια. Κλότσησε και αυτός την ευκαιρία του όπως πολλοί άλλοι. Αν θα του δοθεί και δεύτερη είναι θέμα της διοίκησης.

ΥΓ: Επίσης είμασταν και κολόφαρδοι σε άλλα τόσα, με Κοντρέρας και Μαλεζά να αποκρούουν πάνω στη γραμμή.. Για αυτό δεν λαμβάνω τον παράγοντα "τύχη" στα υπ' όψιν.

ΥΓ: Και κακό στην ομάδα δεν νομίζω ότι κάνω μέσα από ένα φόρουμ. Όπως επίσης δεν είπα τίποτα όταν ακόμα είχαμε στόχους. Μίλησα όταν αντιλήφθηκα ότι και ο τελευταίος στόχος, χάθηκε!
markos4
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από markos4 »

Sick Bastard έγραψε:Τσάμπα χαλιέσαι ρε συ giapas να εξηγήσεις τα αυτονόητα. Υπάρχει δυστηχώς πολύς κόσμος, που θεωρεί προπονητή κλάσης τον Κόλκα και το παρεάκι του τους ΑΡΔ και δεν μας κάνει πλέον ο Μπόλονι.

Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Θα υπάρχουν πάντα οι μαθητευόμενοι Κωλομπούρδες, Γεωργιάδηδες (δεν μου φταίνει σε τίποτα οι άνθρωποι αλλά 1η τους δουλειά στον ΠΑΟΚ, δεν μπορεί να είναι), οι Τεννεδες, οι γραφικοΔώνηδες κι ο ένας, ο μοναδικός, ο ανεπανάληπτος, ο Υιός του Θεού (του ποδοσφαίρου) επί της Γης, Αγγελάρας.

Το ακόμα πιο ωραίο είναι, ότι και με αυτούς οι ίδιοι πάλι θα κράζουνε για τους ίδιους λόγους. Άκρη δεν βγάζεις.
καταρχας δεν ακουω τον κολκα λογο οτι ειμαι απο Αθηνα...
αλλα και να τον ακουγα δεν καταλαβαινω για ποιο λογο θα πρεπει να ενστερνιζομαι τις αποψεις του καθενος...
εχω δικη μου κριση και ματια....
και δεν ειδα κατι που να με ενθουσιασει,δεν αφησε καπου το στιγμα του...
ακομα και για τον σταφ που λενε μερικοι...ε του πουστη τοσα λεφτα δωσαμε για τις προπονητικο και
τις ακαδημιες,ενας παιχτης θα εβγαινε...
markos4
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από markos4 »

gika έγραψε:
gika με 24 ποντους παιρναμε πρωταθλημα...επισης και με 30 νικες παιρναμε πρωταθλημα...οπως επισης αν νικουσαμε μεσα εξω την udinese και μετα την αλκμααρ και μετα αλλες 2 θα παιρναμε το europa league...ετσι ειναι!Sorry κιολλας αλλα εχεις φαγωθει να γραφεις μονο για μπολονι...αν δν ηξερα την ηλικια σου θα φαινοσουν οτι σιγουρα τα παιρνεις για να κραζεις...
Αντιλαμβάνεσαι ότι αν νικούσες τα χωριά ΣΤΗΝ ΈΔΡΑ ΣΟΥ, αυτή τη στιγμή θα ήσουν μεταξύ Τσου Λου και καλής θέσης του Γιουρόπα; Και αν τελευταία αγωνιστική νικούσες και τον Λεβαδειακό (θυμάσαι πως χάσαμε σε 5 λεπτά μέσα) τώρα θα ήσουν Τσου Λου;

Δεν ζήτησα να νικήσει την Ουντινέζε. Γκρινιάζω για τα αυτονόητα.
καποιοι δεν αντεχουν ουτε τα αυτονοητα!!!
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από DC »

Του πούστη .... τόσα χρόνια βγάζουμε και από έναν, φέτος δεν θα βγάζαμε; 8-)

off topic: εν τω μεταξύ, στον 103 τα έχουν μοιράσει. Ο κόλκας πήρε εργολαβία τον Μπόλονι και ο πετρωτός τον Πάμπλο. Εμπρος στον δρόμο που χάραξε ο τζατζαράς.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31585
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από kataramenos5 »

gika έγραψε: Οπότε πιστεύω ήμουν σωστός που τον στήριξα τότε, όπως είμαι και τώρα σωστός που διαμαρτύρομαι για τα αποτελέσματα του, τα οποία και παρέθεσα παραπάνω...
Όταν έλεγες για στήριξη τότε ποσο ευνοούσες ρε gika? 7 μήνες με ομάδα μπ... όπως είπες είναι πολύ λίγος χρόνος.
Καταλαβαίνω την πίκρα σου αλλα βιάζεσαι.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106608
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

gika έγραψε:Οπότε πιστεύω ήμουν σωστός που τον στήριξα τότε, όπως είμαι και τώρα σωστός που διαμαρτύρομαι για τα αποτελέσματα του, τα οποία και παρέθεσα παραπάνω...
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Γειά σου ρε Γιάννη!
Από δω και πέρα το σωστό ορίζεται ως: "η άποψη του Γιάννη"!

ΥΓ: Γράψε καλά στις εξετάσεις να περάσεις εδώ στην Αθήνα! Εδώ κάτω:
Είμαστε πολλοί,
Είμαστε εξαρτημένοι
Είμαστε ΠΑΟΚια
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Karelias »

Ασε το παλικάρι ρε συ καταραμένε στον πόνο του. Ο γκαϊλές του είναι ο Μπόλονι που έχει την ίδια προσφορά με τον Δερμιτζάκη και τον Χάβο λέμε. Σε 10 μήνες έβγαλε συμπέρασμα για το αν κάνει ή όχι δουλειά στον ΠΑΟΚ. Λαλαλα να ένα μήλο.
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από DC »

ΑποστόληςΑ έγραψε:.....
Είμαστε πολλοί,
Είμαστε εξαρτημένοι
Είμαστε ΠΑΟΚια
:lol: :lol:
:lol: :lol:
ΘΕΟΣ
:opaokara: :opaokara:
:opaokara: :opaokara:
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από giapas »

Γκικα , η απάντησή σου στα αδιαμφισβήτητα στατιστικά της χρονιάς είναι ότι "ναι μεν, αλλά με τον ΟΦΗ γκέλαρα"


Θα προσπαθήσω να εξηγήσω ότι σε εκείνο το ματς, όπως και με Κέρκυρα έπαιξες πολύ καλα. Κατοχή μπάλας, τελικές , κλπ κλπ. Απλά δεν έμπαινε η μπάλα μέσα είτε από ατυχία είτε από ανικανότητα παικτών είτε από έλλειψη συγκέντρωσης.

Επίσης το επιχείρημα σου, "τι να τη κάνω τη κατοχή, αν δε βάζω γκολ"...σορυ αλλά δε στέκει. Αν έχεις κατοχή + κάνεις ταυτόχρονα τελικές , είναι δείγμα δουλεμένης ομάδας. Ο ΠΑΟΚ τα είχε και τα 2 μέσα στη χρονιά. Το ότι γκέλαρα πολύ, το αποδίδω στο μικρό ρόστερ που δε μου επέτρεψε σωματική + ψυχολογική ξεκούραση.

Κανείς δεν μου έχει υπογράψει συμβόλαιο ότι θα νικάω τους μικρούς στη Τούμπα.

Και ένα τελευταίο.... στα φρύδια μου αν οι παίκτες δε τον "γουστάρουν" ( που το αμφιβάλλω πολύ αυτό).
Ο προπονητής είναι για να τον φοβούνται και να τον σέβονται , όχι να τον γουστάρουν. Οι εποχές είναι δύσκολες και ο Μπόλονι είναι η βάση στην οποία πρέπει να στηριχθεί το οικοδόμημα των επόμενων ετών.
monopaokre
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από monopaokre »

giapas έγραψε:Γκικα , η απάντησή σου στα αδιαμφισβήτητα στατιστικά της χρονιάς είναι ότι "ναι μεν, αλλά με τον ΟΦΗ γκέλαρα"


Θα προσπαθήσω να εξηγήσω ότι σε εκείνο το ματς, όπως και με Κέρκυρα έπαιξες πολύ καλα. Κατοχή μπάλας, τελικές , κλπ κλπ. Απλά δεν έμπαινε η μπάλα μέσα είτε από ατυχία είτε από ανικανότητα παικτών είτε από έλλειψη συγκέντρωσης.

Επίσης το επιχείρημα σου, "τι να τη κάνω τη κατοχή, αν δε βάζω γκολ"...σορυ αλλά δε στέκει. Αν έχεις κατοχή + κάνεις ταυτόχρονα τελικές , είναι δείγμα δουλεμένης ομάδας. Ο ΠΑΟΚ τα είχε και τα 2 μέσα στη χρονιά. Το ότι γκέλαρα πολύ, το αποδίδω στο μικρό ρόστερ που δε μου επέτρεψε σωματική + ψυχολογική ξεκούραση.

Κανείς δεν μου έχει υπογράψει συμβόλαιο ότι θα νικάω τους μικρούς στη Τούμπα.

Και ένα τελευταίο.... στα φρύδια μου αν οι παίκτες δε τον "γουστάρουν" ( που το αμφιβάλλω πολύ αυτό).
Ο προπονητής είναι για να τον φοβούνται και να τον σέβονται , όχι να τον γουστάρουν. Οι εποχές είναι δύσκολες και ο Μπόλονι είναι η βάση στην οποία πρέπει να στηριχθεί το οικοδόμημα των επόμενων ετών.
+1000
ΥΓ: Λογικό να γουστάρουν τον Χάβο αφού στις προπονήσεις τα ξύνανε
Άβαταρ μέλους
stephanos
Δημοσιεύσεις: 3257
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 01:47

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από stephanos »

Επειδή διάβασα κριτική για συγκεκριμένα ματς, δείτε τί εύκολη που είναι:

Παίζουμε εκτός με την Τόττεναμ. Του κάθονται (γιατί είναι και κωλόφαρδος πανάθεμάτον) δυο γκολ᾿ μέχρι και ο Σαλπιγγίδης σκοράρει, μιλάμε γεννάνε και τα κοκόρια του. Αποβάλλεται (με άδικη κόκκινη) ο Στάφυ και οι Άγγλοι μειώνουν με (άδικο) πέναλτι. Και στο 1-2, με ένα ημίχρονο μπροστά του, πάει και με γυρίζει την ομάδα πίσω «να κλείνει χώρους». Λογικό δεν ήταν που φάγαμε άλλα δύο και χάσαμε στο τέλος; :shock:
Άλλο ματς. Με την κούλα στο πρωτάθλημα. Αντί να βάλει δεξί μπακ τον Σνάουτσνερ να κλείνει τον αντίπαλο, με βάζει τον Έτο. Κι αυτός ο π@πάρας κάνει το καλύτερο παιχνίδι του στον ΠΑΟΚ και η κούλα δεν προλαβαίνει να μαζεύει την μπάλα από τα δίχτυα. Βάλε ρε άχρηστε τον Αποστολόπουλο αντί για τον Βραζιλιάνο, πόσο χειρότερος μπορεί να είναι;*
Αμ, με τον βάζελο στο πρωτάθλημα στο ΟΑΚΑ. Που κάθε χρόνο περνούσαμε αέρα. Τί 3άρες, τί 4άρες, τον είχαμε ξεκωλιάσει τον βάζελο. Και φέτος; Μόνο δύο; Αφού να σκεφτείς, ο Σαλπιγγίδης δεν πανηγύρισε το δεύτερο, είχε συνηθίσει να ρίχνουμε από τρία και πάνω. :twisted:

Η κριτική γίνεται συνολικά. Το παραπάνω είναι «ό,τι θυμάμαι, χαίρομαι».

*ΥΓ: Αυτή την φράση («πόσο χειρότερος μπορεί να είναι»), την έχω σιχαθεί. Η απάντηση μου είναι «δεν φαντάζεσαι πόσο, μέχρι να το δεις».
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”