László Bölöni

Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από teod1980 »

Αναλογιστείτε πόσοι από εσάς θα πηγαίνατε σε μία τριτοκοσμική χώρα όπως η Ελλάδα, θα σας λέγαν ψέματα για τις προδιαγραφές της δουλειάς σας, θα σας μειώνανε τις δυνατότητες εξέλιξης της δουλειάς σας, θα δεχόσασταν συνεχή επίθεση από θεσμικά όργανα, δημοσιογράφους και κάθε λογής κατσίκοπόδαρου και όμως θα μένατε να υπηρετήσετε αυτό που σας προσέλαβαν να κάνετε;
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από MANIAKOS »

το πως δημιουργουμε θεμα για ενα απο τα λιγα αξια στελεχη του αγων τμηματος ειναι αξιο λογου...
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από guardian4 »

Gika οταν συγκρινεις την περσινη αμυνα με την φετινη και λες οτι φαγαμε δυο γκολ λιγοτερα σε παρακαλω να λαβεις υποψη την αμελητεα διαφορα της απουσιας του ΚΟΝΤΡΕΡΑΣ στο μισο του χρονου στον οποιο φαγαμε 4 τριαρες και μια τεσσαρα.

Επισης θελω να λαβεις υποψη την αμελητεα διαφορα στο δευτερο μισο του χρονου της απουσιας του ΒΙΕΡΙΝΙΑ ο οιποιος ειχε 8 γκολ στο πρωτο μισο της περιοδου.

Απ ολες αυτες τις αμελητεες διαφορες, προσθεσε τις απουσιες ελ ζαρ, βιτολο, μουσλιμοβιτς και του 4 σεντερ μπακ που ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ απο τα χριστουγεννα και μετα.

Σε ολα αυτα προσθεσε τους κατα ενα χρονο και 35ρηδες πλεον μεγαλυτερους γκαρσια, τσιριλο , ιβιτς, αλλα και πως να το κανουμε, και χαλκια.

Αμα μου βρεις αλλη ομδα στο πρωταθλημα που παιζει με 3 σεντερμπακ στο ροστερ και οχι 4, δεχομαι να συζητησουμε περαιτερω.

ΝΟ ΜΠΟΛΟΝΙ NO PARTY
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από slidar »

Ορισμενοι εχετε χασει τα αυγα με τα πασχαλια.

Εχουμε προπονητη που η "κλαση" του ειναι μεγαλυτερη απο την ιδια την ομαδα.

Συνελθετε.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gika »

Gika οταν συγκρινεις την περσινη αμυνα με την φετινη και λες οτι φαγαμε δυο γκολ λιγοτερα σε παρακαλω να λαβεις υποψη την αμελητεα διαφορα της απουσιας του ΚΟΝΤΡΕΡΑΣ στο μισο του χρονου στον οποιο φαγαμε 4 τριαρες και μια τεσσαρα.
Μπερδεύεσαι. Δεν το είπα εγώ αυτό. Άλλος το είπε!!

Επίσης τα σέντερ μπακ είναι 4: Μαλεζάς, Τσιρίλο, Κατσικάς, Μπαλάφας.
Το αν είναι επαρκείς ή όχι, πεσ' το στο παλικάρι που τους υπέγραψε.

Από εκεί και πέρα, δεν προσπάθησα να αποδείξω ότι ο Χάβος είναι καλύτερος του Μπολόνι. Προφανώς ΔΕΝ είναι. Το θέμα είναι ότι καθαρά σαν αποτελέσματα -και τίποτα παραπάνω- η προσφορά τους δεν διαφέρει. Ότι ο Μπολόνι έχει τις προοπτικές να δώσει και άλλα παραπάνω δεν το αμφισβητώ. Αρκεί κάποια στιγμή να τα δω.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος gika την Τρί 15 Μάιος 2012, 22:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Gika γερα.....αλλα σταμάτα να τραβας του Μπόλονι τα μαλλιά. :nairepaok: :mrgreen: :lol:
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από guardian4 »

gika έγραψε: Επίσης τα σέντερ μπακ είναι 4: Μαλεζάς, Τσιρίλο, Κατσικάς, Μπαλάφας.
Το αν είναι επαρκείς ή όχι, πεσ' το στο παλικάρι που τους υπέγραψε.
Δεν χρειαζεται να λεχθει κατι αλλο.

Ο ποδοσφαιριστης μπαλαφας........................................
σαν τριτο σεντερ μπακ...............................
παιζει...............................
αλλα δεν ειναι καν η θεση του εκει....................
αφου ειναι αμυντικο χαφ...........................

*οι τελειες αμφισβητουν το νοημα των λεξεων που προηγηθηκαν
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από eleos »

slidar έγραψε:Ορισμενοι εχετε χασει τα αυγα με τα πασχαλια.

Εχουμε προπονητη που η "κλαση" του ειναι μεγαλυτερη απο την ιδια την ομαδα.

Συνελθετε.

Και η απαξίωση της ομάδας συνεχίζεται.


εμετός
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Τον θέλει (σύμφωνα με την πάντοτε έγκυρη "γάτα") ο γαύρος. Και τον Μπόλονι και τον Σάντος. Άρχίζω να ανησυχώ και για τη μη ανανέωση του Άγγελου με τον ΠΑΣ...
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Sick Bastard »

gika έγραψε: Το θέμα είναι ότι καθαρά σαν αποτελέσματα -και τίποτα παραπάνω- η προσφορά τους δεν διαφέρει.
Διαφέρει όσο η βούρτσα με την π@τσα για να το πούμε λαϊκά.(Το 2ο πάει για τον Χάβο, προφανώς).
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από slidar »

Κανετε ορισμενοι συγκριση με τον Σαντος ( αυτα περι χαβου δεν τα συζητω καν διοτι ειναι μεγαλες Π@Π@ΡΙΕΣ) ξεχνατε ομως μια "μικρη" λεπτομερεια.

Το ροστερ που ειχε στην διαθεση του ο στρατηγος με το ροστερ που εχει ο προφεσορ ειναι η ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ.

Οσο καλος μαγειρας και να εισαι αμα δεν εχεις τα καταλληλα υλικα...
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Άστο ρε φίλε, του χρόνου θα φάει ο Δώνης σίδερο και ο Κατσαβάκης ατσάλι.
Αφού τέτοια γουστάρει ο λαός, τέτοια θα έχει.
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7618
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

ποιος ειναι ο στρατηγος και ποιος ο προφεσορας γιατι με......μπερδεψες τωρα να πουμε να πουμε

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


:pano: εισαι και ΣΕ ΛΕΩ
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31583
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: ΑΕΚ-Π.Α.Ο.Κ 16/5-20:00,NS

Δημοσίευση από kataramenos5 »

gika έγραψε:
αλλα μέχρι τώρα άλλα μου έδειξε.
Αυτό το παραμύθι δεν είναι καιρός να τελειώνει;;
Τι σου έδειξε ο Μπολόνι μέχρι σήμερα; Τι παραπάνω από τον Χάβο ή τον Δερμιτζάκη;;;
Δεν λέω ότι δεν είναι καλός προπονητής. Σαφέστατα είναι. Στον ΠΑΟΚ μέχρι στιγμής, όμως, τι έχει δείξει;
Τίποτα!
Ναι, αν κάτσει άλλα δύο χρόνια θα αφήσει σημαντικό έργο, αλλά ατάκες σαν αυτήν που παρέθεσα που τις στηρίζετε;
Η φραση "αλλα μέχρι τώρα άλλα μου έδειξε" πήγαινε στο οτι δεν είναι ηλίθιος κι αυτό δε το διαπίστωσα αγωνιστικά αλλα στο πως μιλάει και φέρεται απέναντι σε φιλάθλους,αρδ και διοίκηση.Μου έχει δώσει την εντύπωση ενός ευφυούς ανθρώπου. Προπονητικά, δεν έχω τις γνώσεις για να τον κρίνω αλλα νομίζω η σύγκριση με Χάβο κλπ δε στέκει.Όπως τα ίδια έλεγα για Χάβο Σάντος.Άλλη ομάδα είχε ο πρώτος,άλλη ο δεύτερος.Δεν υπάρχει κοινό σημείο αναφοράς.
Νομίζω οτι θα έπρεπε να εστιάσουμε αλλού και όχι στους προπονητές.Περισσότερο πρέπει να εστιάσουμε στο αγωνιστικό φορτίο της ομάδας.Και με Χάβο καί με Λαζλο η ομάδα έκανε πάνω κάτω την ίδια πορεία Ξεκίνησε καλά το καλοκαίρι εκανε κοιλιά φθινόπωρο είχε πικ Νοέμβρη,Δεκέμβρη και μετά αρχίζει η κάμψη και εμφανίζεται τελειωμένη στα play off.Αντίθετα τη χρονιά Σάντος που δεν παίξαμε Ευρώπη η ομάδα συνέχισε πολύ καλύτερα σε β' γύρο ,διεκδίκησε πρωτάθλημα και στα play off ήταν ακόμα φρέσκια.Άρα τα παραπάνω παιχνίδια είναι που κάνουν τη διαφορά και όχι τόσο η διαφορά των 2 προπονητών.
Προσωπικά τώρα πιστεύω οτι στην αρχή που ο Λάζλο είχε Βιέρι, είδα καλύτερη μπάλα απ οτι το αντίστοιχο διάστημα με Χάβο.Επίσης νομίζω οτι ο Χάβος ηταν κατ ανάγκη, απλα ένας διαχειριστής,ο Λάζλο ήρθε για να χτίσει
για αυτό και ασχολείται πολύ περισσότερο με ακαδημίες κλπ .
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Maximus »

eleos έγραψε:
slidar έγραψε:Ορισμενοι εχετε χασει τα αυγα με τα πασχαλια.

Εχουμε προπονητη που η "κλαση" του ειναι μεγαλυτερη απο την ιδια την ομαδα.

Συνελθετε.

Και η απαξίωση της ομάδας συνεχίζεται.


εμετός
Και εγώ απορώ πως και δεν πήραμε πρωταθλημα φέτος, με τετοιο υλικό που έχουμε.

Αναμφίβολα ο προπονητής αποτελεί τροχοπέδη προς την ομαδα...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”