Με τι ρόστερ όμως.gika έγραψε:Αυτό το παραμύθι δεν είναι καιρός να τελειώνει;;αλλα μέχρι τώρα άλλα μου έδειξε.
Τι σου έδειξε ο Μπολόνι μέχρι σήμερα; Τι παραπάνω από τον Χάβο ή τον Δερμιτζάκη;;;
László Bölöni
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: ΑΕΚ-Π.Α.Ο.Κ 16/5-20:00,NS
Re: ΑΕΚ-Π.Α.Ο.Κ 16/5-20:00,NS
Λοιπόν για να τελειώνει αυτή η παραμύθα.gika έγραψε:Αυτό το παραμύθι δεν είναι καιρός να τελειώνει;;αλλα μέχρι τώρα άλλα μου έδειξε.
Τι σου έδειξε ο Μπολόνι μέχρι σήμερα; Τι παραπάνω από τον Χάβο ή τον Δερμιτζάκη;;;
Δεν λέω ότι δεν είναι καλός προπονητής. Σαφέστατα είναι. Στον ΠΑΟΚ μέχρι στιγμής, όμως, τι έχει δείξει;
Τίποτα!
Ναι, αν κάτσει άλλα δύο χρόνια θα αφήσει σημαντικό έργο, αλλά ατάκες σαν αυτήν που παρέθεσα που τις στηρίζετε;
Ο Μπόλονι πήρε μια ομάδα Α το καλοκαίρι και έχει μια ομάδα Β τώρα. Φύγαν κομβικοί παίχτες, έφυγε ολόκληρη η διοίκηση κι όμως η ομάδα παίζει ακόμα ένα μεγάλο στόχο, με μικρότερο και χαμηλότερο σε ποιότητα ρόστερ από έδωσε τα ίδια παιχνίδια με πέρυσι, έκανε ρεκόρ στην Ευρώπη, έπαιξε σε πολλά παιχνίδια, ωραίο ποδόσφαιρο, ειδικά στην αρχή, καθιέρωσε τον Κλάους, έβγαλε έναν έτοιμο ποδοσφαριστή (Στάφυ), βελτίωσε τον Μαλεζά, προσπαθεί να βγάλει κι άλλους 2 (Γιάννου, Αποστολό) και πήρε και κάποια αποτελέσματα που οι δύο τύποι που αναφέρεις ούτε τα έχουν ονειρευτεί. Μάλιστα ο ένας είπε ότι η κούλα μας κέρδισε επειδή είχε ψηλά παιδιά.
Αλλά δεν υπάρχει πρόβλημα αδερφέ κανένα.
Είσαι 20 χρονών βαριά βαριά, αν δεν κάνω λάθος κι θεωρείς προπονητή που έχει πάρει πρωταθλήματα σε 2-3 χώρες (κι όχι με τα φαβορί των χωρών αυτών)ότι έχει προσφέρει τα ίδια με τον Δερμιτζάκη των 10 κι ούτε καν παιχνιδιών και τον Χάβο, που πηγαίνε στο ΟΑΚΑ με αριστερο μπακ-χαφ τον Σαλπι. Κι έχασε 3-0 επειδή οι άλλοι ήταν πιο ψηλοί.
Οπότε του χρόνου, αφού έχει βαλθεί όλη η γαμημένη σαπίλα της πόλης να τον διώξει (δεν εννοώ εσένα, εννοώ τους ΑΡΔ) και βρίσκει πρόσφορο έδαφος σε απόψεις σαν τη δική σου κι άλλων, του χρόνου λοιπόν, που θα έχει φύγει, να βολευτούμε με λύσεις ΧάβοΔερμιτζάκη, αλλά να κάνουμε όλοι ΤΟΥΜΠΕΚΑ, γιατί με μαθηματική ακρίβεια θα πονέσουν τα ματάκια μας και τα μυαλά μας.
ΠΑΟΚ γ@μ@ την ΑΕΚ την πουτάνα, όχι για κανα άλλο λόγο, μπας κι βγει η ομάδα 1η στη γαμημένα τα Playoff για να μπορούμε κι εμείς να πουμε, ότι να, κάτι έδειξε κι αυτός ρε αδερφέ, έκανε ότι κι ο Σάντος, αλλά και με Ευρώπη μέσα και με χειρότερη ομάδα. Απλά ελπίζω να του κάτσει και να μας κάτσει.
Όχι ότι θα το βουλώσουν οι ΑΡΔ και οι συν αυτώ, αλλά τουλάχιστον θα δει ο πολύς κόσμος τα απτά αποτελέσματα που τόσο επιθυμεί.
Re: ΑΕΚ-Π.Α.Ο.Κ 16/5-20:00,NS
Συμφωνώ απόλυτα με τον προηγούμενο.
Συμπληρώνω στα "θετικά" την πάντα παρούσα ευθύτητα και ειλικρίνεια σε συνεντεύξεις τύπου μη διστάζοντας να πει αλήθειες που ουσιαστικά περιγράφουν αυτούσια τη ποδοσφαιρική πραγματικότητα της ομάδας. Ούτε να καλύψει κανέναν , ούτε να ωραιοποιήσει καταστάσεις.
Συμπληρώνω στα "θετικά" την πάντα παρούσα ευθύτητα και ειλικρίνεια σε συνεντεύξεις τύπου μη διστάζοντας να πει αλήθειες που ουσιαστικά περιγράφουν αυτούσια τη ποδοσφαιρική πραγματικότητα της ομάδας. Ούτε να καλύψει κανέναν , ούτε να ωραιοποιήσει καταστάσεις.
Re: ΑΕΚ-Π.Α.Ο.Κ 16/5-20:00,NS
Κοίτα η άποψη μου είναι ότι πρόκειται για έναν πολύ καλό -για τα δεδομένα της Ελλάδας- προπονητή που αν του δόσεις τα απαραίτητα εργαλεία και φυσικά χρόνο, μπορεί να δημιουργήσει πολύ όμορφα πράγματα. Και τα συμπεράσματα αυτά τα βγάζω κυρίως από το βιογραφικό του και λιγότερο από τα λεγόμενα του στις διάφορες συνεντεύξεις.
Από την άλλη ως προπονητή του ΠΑΟΚ τον κρίνω μέχρι στιγμής αποτυχημένο καθ' ότι στο πρωτάθλημα τερμάτισε με 18 βαθμούς διαφορά από τον δεύτερο και με 23 από τον πρώτο και στο κύπελλο αποκλείστηκε από τον Ατρόμητο ενώ οι κληρώσεις ήταν ευνοϊκότατες και ο δρόμος μέχρι τον τελικό ανοιχτός.
Άμα του δώσεις τα απαραίτητα εργαλεία και χρόνο, όπως είπα και πριν, δεν αμφιβάλω ότι μπορεί να κάνει θαύματα. Μέχρι στιγμής όμως θαύματα δεν έχει κάνει, ίσως γιατί όντως δεν του δώσανε τα κατάλληλα εφόδια. Και για τον λόγο αυτό αναρωτιέμαι που στηρίζονται φράσεις του στυλ:
Από την άλλη ως προπονητή του ΠΑΟΚ τον κρίνω μέχρι στιγμής αποτυχημένο καθ' ότι στο πρωτάθλημα τερμάτισε με 18 βαθμούς διαφορά από τον δεύτερο και με 23 από τον πρώτο και στο κύπελλο αποκλείστηκε από τον Ατρόμητο ενώ οι κληρώσεις ήταν ευνοϊκότατες και ο δρόμος μέχρι τον τελικό ανοιχτός.
Άμα του δώσεις τα απαραίτητα εργαλεία και χρόνο, όπως είπα και πριν, δεν αμφιβάλω ότι μπορεί να κάνει θαύματα. Μέχρι στιγμής όμως θαύματα δεν έχει κάνει, ίσως γιατί όντως δεν του δώσανε τα κατάλληλα εφόδια. Και για τον λόγο αυτό αναρωτιέμαι που στηρίζονται φράσεις του στυλ:
Εκτός κι αν ο Μπόλονι είναι κανένας βλάκας αλλα μέχρι τώρα άλλα μου έδειξε.
Re: ΑΕΚ-Π.Α.Ο.Κ 16/5-20:00,NS
Συνδυασμούς και τριγωνάκια που οδηγούν σε τρύπημα άμυνας αντιπάλου, γενικότερα ίχνη ποδοσφαίρου που δείχνουν τακτική και επιθετικό πλάνο ώρες ώρες (περνάει την φιλοσοφία του, αργά και σταθερά), αποτελεσματική ανάδειξη παικτών ακαδημίας, διεκδίκηση εξόδου τσ.λ. ακόμα και χωρίς τους 2 σημαντικότερους παίκτες σου,gika έγραψε:Αυτό το παραμύθι δεν είναι καιρός να τελειώνει;;αλλα μέχρι τώρα άλλα μου έδειξε.
Τι σου έδειξε ο Μπολόνι μέχρι σήμερα; Τι παραπάνω από τον Χάβο ή τον Δερμιτζάκη;;;
Δεν λέω ότι δεν είναι καλός προπονητής. Σαφέστατα είναι. Στον ΠΑΟΚ μέχρι στιγμής, όμως, τι έχει δείξει;
Τίποτα!
Ναι, αν κάτσει άλλα δύο χρόνια θα αφήσει σημαντικό έργο, αλλά ατάκες σαν αυτήν που παρέθεσα που τις στηρίζετε;
ερχομός Λαζάρ(παίκτης αξίας), Νιμανί(τζάμπα-ελπιδοφόρος)..
Παραπάνω απο τον Χάβο και τον Δερμιτζάκη και τους κάθε λογιούς προπονηταράδες, έχει ότι είναι έχει παίξει σοβαρό και επιτυχημένο ποδόσφαιρο, κάτι πρωταθλήματα και κύπελλο, ανέδειξε παικτάκια...
εν ολίγοις, εμπειρία. Και προσωπικότητα.
Re: ΑΕΚ-Π.Α.Ο.Κ 16/5-20:00,NS
1) Ο Κλάους και πέρσυ έπαιζε σε πολλά ματς βασικός. Στα περισσότερα αν δεν κάνω λάθος. Ούτε λίγο ούτε πολύ βασικό τον καθιέρωσε ο Χάβος.καθιέρωσε τον Κλάους, έβγαλε έναν έτοιμο ποδοσφαριστή (Στάφυ), βελτίωσε τον Μαλεζά, προσπαθεί να βγάλει κι άλλους 2 (Γιάννου, Αποστολό) και πήρε και κάποια αποτελέσματα που οι δύο τύποι που αναφέρεις ούτε τα έχουν ονειρευτεί.
2) Αυτό το κατόρθωμα είναι όλο δικό του και μπράβο του. (δεν ειρωνεύομαι, το εννοώ.)
3) Ο Μαλεζάς την καλύτερη του χρονιά την έκανε την εποχή Σάντος, δίπλα στον Κοντρέρας. Κι αν κάπου οφείλεται η τεράστια βελτίωση του τα τελευταία χρόνια είναι κυρίως εξαιτίας των δύο αυτών κυρίων.
4) Η προσπάθεια μετράει;;;
5) Τα αποτελέσματα του Δερμιτζάκη με Άγιαξ και Φενέρ ή του Χάβου με τη Βιγιαρεάλ δεν νομίζω να υστερούν σε κάτι από αυτά του Μπόλονι. Φυσικά στην Ευρώπη έκανε καλή δουλειά όπως φάνηκε από τα αποτελέσματα. Απλά απορώ γιατί φάνηκε μόνο εκεί. Και το ίδιο απορρούσα και επί Χάβου. Και οι δύο δήλωσαν πάντως πως οι παίκτες δεν διαλέγουν παιχνίδια.
Re: ΑΕΚ-Π.Α.Ο.Κ 16/5-20:00,NS
Κι ο Χάβος είχε κάνει εκείνη την κομπίνα στα κόρνερ με τον Βιειρίνια στο πρώτο δοκάρι. Αυτό το πλάνο που εφαρμόζεται μόνο "ώρες-ώρες" με αποτέλειωσε ως λογικό επιχείρημα. Ανάδειξη μονάχα του Σταφυλίδη. Κι ο Χάβος διεκδίκησε έξοδο στο Τσου Λου αλλά επίσης του την έκοψε και αυτού ένα διαιτητικό λάθος. Κι ο Χάβος έφερε Αρίας και Έτο (δύο παίκτες βασικοί- ο πρώτος μέχρι τη στιγμή που πουλήθηκε). Κι ο Χάβος δεν είχε κάνει και προετοιμασία με την ομάδα (πιασάρικη δικαιολογία αυτή).Συνδυασμούς και τριγωνάκια που οδηγούν σε τρύπημα άμυνας αντιπάλου, γενικότερα ίχνη ποδοσφαίρου που δείχνουν τακτική και επιθετικό πλάνο ώρες ώρες (περνάει την φιλοσοφία του, αργά και σταθερά), αποτελεσματική ανάδειξη παικτών ακαδημίας, διεκδίκηση εξόδου τσ.λ. ακόμα και χωρίς τους 2 σημαντικότερους παίκτες σου,
ερχομός Λαζάρ(παίκτης αξίας), Νιμανί(τζάμπα-ελπιδοφόρος)..
Παραπάνω απο τον Χάβο και τον Δερμιτζάκη και τους κάθε λογιούς προπονηταράδες, έχει ότι είναι έχει παίξει σοβαρό και επιτυχημένο ποδόσφαιρο, κάτι πρωταθλήματα και κύπελλο, ανέδειξε παικτάκια...
εν ολίγοις, εμπειρία. Και προσωπικότητα.
Για το βιογραφικό του δεν νομίζω να διαφώνησα.
Re: ΑΕΚ-Π.Α.Ο.Κ 16/5-20:00,NS
Τι ρόστερ είχε ο βάζελος πέρσυ (Σισέ, Νίνη κτλ) και τι η ΑΕΚ (Σκόκο, Τζιμπούρ). Αποδυναμώθηκες εσύ, αποδυναμώθηκαν κι αυτοί. Κι όμως ο βάζελος είναι 18 βαθμούς μπροστά σου...!!!ΑποστόληςΑ έγραψε: Με τι ρόστερ όμως.
Re: ΑΕΚ-Π.Α.Ο.Κ 16/5-20:00,NS
Nope!!guardian4 έγραψε:Τωρα συγκρινουμε τον Χαβο με τον Μπολονι? για να καταλαβω δλδ.
Απλά προσπαθώ να καταλάβω πως γίνεται ο ένας να θεωρείται άμπαλος και ο άλλος θεός, από τη στιγμή που στο χρόνο που τους είδαμε και τους δύο στον πάγκο της ομάδας τα αποτελέσματα είναι πάνω-κάτω τα ίδια.
Προφανώς η τρέλα στις συνεντεύξεις, η ανάδειξη έστω και ενός μικρού και οι αποβολές "πουλάνε" αρκετά. Περισσότερο από τα κομποσκύνια. Ίσως είναι και η ξενομανία. Ίσως και να γουστάρουμε να πληρώνουμε τα τετραπλάσια για το ίδιο αποτέλεσμα για να φαινόμαστε άπλες. Ίσως επειδή ο δεύτερος παρά λίγο να απολυθεί από τον Ζαγοράκη την περίοδο που ο δεύτερος δεν ήταν τόσο λαοφιλής.
Εκτός αν το βιογραφικό ξεπερνάει την πραγματικότητα. Αν και στη Γαλλία πέρσυ ας μου θυμίσει κάποιος την κατάληξη της ομάδας στην οποία εργαζόταν.
Το βρήκα! Όλα μάλλον είναι σχετικά με την ελπίδα. Με τον Χάβο ήξερες τόσα δίνω τόσα θα πάρω. Με τον Μπολόνι ελπίζεις ότι θα πάρεις πολλά παραπάνω. Δεν τα έχεις δει, δεν ξέρεις αν θα τα δεις ποτέ, αλλά ελπίζεις. Κι η ελπίδα πουλιέται πολύ ακριβά σε τέτοιες περιόδους. Εδώ για χάρη της συστήσαμε τον Φλωρίδη στους παίκτες και μιλούσαμε με τον Οντέι. Για αυτήν γίνονται όλα, λοιπόν;
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: ΑΕΚ-Π.Α.Ο.Κ 16/5-20:00,NS
αν ο μπολονι ειχε ερθει μια χρονια νωριτερα περσι θα μασταν πρωταθλητες. πολυ απλα.
και μονο που ειχε τα @@ να ριξει βασικο σε ματς ζωης και θανατου που παιζοταν και το κεφαλι του(τοτεναμ) εναν 18χρονο, κατι που εκανε και σε ολα τα ντερμπι που ακολουθησαν, προκειμενου να τον βελτιωσει με γνωμονα μονο το συμφερον της ομαδας(ο ιδιος στα τετοια του, αμα γουσταρε μπορουσε να παει και σε πιο σιγουρη λυση να χει και το κεφαλι του ησυχο), για μενα κρινεται ακρως πετυχημενος.
αν σε κανα δυο χρονια πχ πουληθει ο σταφ η κανεις αλλος 10 εκατομυρια ξερω γω θα ναι αποκλειστικα εργο μπολονι.
ο σαντος μια τριετια ηταν εδω και 18χρονα στο παιχνιδι εβαλε στο τελευταιο τεταρτο της προπονητικης του καριερας στον ΠΑΟΚ σε ενα παιχνιδι που χε φυγει ολη η ομαδα διακοπες. τι να λεμε τωρα.
και μονο που ειχε τα @@ να ριξει βασικο σε ματς ζωης και θανατου που παιζοταν και το κεφαλι του(τοτεναμ) εναν 18χρονο, κατι που εκανε και σε ολα τα ντερμπι που ακολουθησαν, προκειμενου να τον βελτιωσει με γνωμονα μονο το συμφερον της ομαδας(ο ιδιος στα τετοια του, αμα γουσταρε μπορουσε να παει και σε πιο σιγουρη λυση να χει και το κεφαλι του ησυχο), για μενα κρινεται ακρως πετυχημενος.
αν σε κανα δυο χρονια πχ πουληθει ο σταφ η κανεις αλλος 10 εκατομυρια ξερω γω θα ναι αποκλειστικα εργο μπολονι.
ο σαντος μια τριετια ηταν εδω και 18χρονα στο παιχνιδι εβαλε στο τελευταιο τεταρτο της προπονητικης του καριερας στον ΠΑΟΚ σε ενα παιχνιδι που χε φυγει ολη η ομαδα διακοπες. τι να λεμε τωρα.
- george aspromayros
- Δημοσιεύσεις: 572
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 10:56
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: ΑΕΚ-Π.Α.Ο.Κ 16/5-20:00,NS
δε γραφω καθοτι ξενερωμενος...
gika ΣΥΜΦΩΝΩ ...
Φυσικα κ δε συγκρινονται...αλλα ας ανοιξουν τα ματια καποιων....
Πανεξυπνος με περγαμηνες ναι...αλλα ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ αυτο που περιμενα..ισως σα τεχνικος συμβουλος ,σιγουρα εξαιρετος ως υπευθυνος τυπου..AλλA...EINAI παρα πολλα που του χρεωνονται...απ τη στιγμη ομως που με γραφετε θα μιλησω αφου φυγει....Οταν με το καλο....
εβαλε τους μικρους...ας ηταν καλα ολοι χωρις θλασεις κ θα σας ελεγα εγω...αληθεια ,ο Γιαννου ζει?
gika ΣΥΜΦΩΝΩ ...
Φυσικα κ δε συγκρινονται...αλλα ας ανοιξουν τα ματια καποιων....
Πανεξυπνος με περγαμηνες ναι...αλλα ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ αυτο που περιμενα..ισως σα τεχνικος συμβουλος ,σιγουρα εξαιρετος ως υπευθυνος τυπου..AλλA...EINAI παρα πολλα που του χρεωνονται...απ τη στιγμη ομως που με γραφετε θα μιλησω αφου φυγει....Οταν με το καλο....
εβαλε τους μικρους...ας ηταν καλα ολοι χωρις θλασεις κ θα σας ελεγα εγω...αληθεια ,ο Γιαννου ζει?
Re: ΑΕΚ-Π.Α.Ο.Κ 16/5-20:00,NS
Η συγκεκριμένη κομπίνα ήταν παρακαταθήκη του Σάντος, την έμαθαν οι παίκτες και έκτοτε συχνά πυκνά την χρησιμοποιούσαν. Απολύτως λογικό, ο άνθρωπος πήρε ομάδα που έπαιζε χωρίς προπονητή έναν χρόνο και προσπαθεί να της μάθει επίθεση.. Γι' αυτό και πρέπει να του δοθεί χρόνος..Εάν θέλουμε μαγείες αλχημείες και τα συναφή παίρνουμε τον Κόπερφιλντ.gika έγραψε:Κι ο Χάβος είχε κάνει εκείνη την κομπίνα στα κόρνερ με τον Βιειρίνια στο πρώτο δοκάρι. Αυτό το πλάνο που εφαρμόζεται μόνο "ώρες-ώρες" με αποτέλειωσε ως λογικό επιχείρημα. Ανάδειξη μονάχα του Σταφυλίδη. Κι ο Χάβος διεκδίκησε έξοδο στο Τσου Λου αλλά επίσης του την έκοψε και αυτού ένα διαιτητικό λάθος. Κι ο Χάβος έφερε Αρίας και Έτο (δύο παίκτες βασικοί- ο πρώτος μέχρι τη στιγμή που πουλήθηκε). Κι ο Χάβος δεν είχε κάνει και προετοιμασία με την ομάδα (πιασάρικη δικαιολογία αυτή).Συνδυασμούς και τριγωνάκια που οδηγούν σε τρύπημα άμυνας αντιπάλου, γενικότερα ίχνη ποδοσφαίρου που δείχνουν τακτική και επιθετικό πλάνο ώρες ώρες (περνάει την φιλοσοφία του, αργά και σταθερά), αποτελεσματική ανάδειξη παικτών ακαδημίας, διεκδίκηση εξόδου τσ.λ. ακόμα και χωρίς τους 2 σημαντικότερους παίκτες σου,
ερχομός Λαζάρ(παίκτης αξίας), Νιμανί(τζάμπα-ελπιδοφόρος)..
Παραπάνω απο τον Χάβο και τον Δερμιτζάκη και τους κάθε λογιούς προπονηταράδες, έχει ότι είναι έχει παίξει σοβαρό και επιτυχημένο ποδόσφαιρο, κάτι πρωταθλήματα και κύπελλο, ανέδειξε παικτάκια...
εν ολίγοις, εμπειρία. Και προσωπικότητα.
Για το βιογραφικό του δεν νομίζω να διαφώνησα.
Θυμάμαι την ομάδα της περσυνής χρονιάς, και κατα γενική ομολογία "προχωρούσε" με αυτόματο πιλότο.. Οι παίκτες την κρατούσαν, λιγότερο ο προπονητής και ο βοηθός του μετέπειτα.
Τον σταφυλίδη, του οποίου το μέλλον διακρίνεται λαμπρό. Και αυτό γιατί μπορεί να διδάξει τους νέους παίκτες(εδώ κολλάει και το βιογραφικό). Με τον Σάντος πιθανότατα θα βολόδερνε στα χωράφια ο μικρός.
Και δίνει την αίσθηση ότι θα ακολουθήσουν και άλλοι, εάν παραμείνει..
Ο αρίας το μόνο που ήταν καλός ήταν για ...συνθήματα.
Re: László Bölöni
Επειδή αρκετοί δυσανασχετούν με τον προπονητή, προσωπικά τον βρίσκω την καλύτερη επιλογή.
Βάση βιογραφικού αρχικά είναι αυτό που ψάχνουμε και αυτό που θέλουμε για το μέλλον της ομάδος. Προπονητή με συγκεκριμένο πλάνο αγωνιστικό καθώς και την διορατικότητα στην ανάδειξη παικτών, δεν μιλάω για ταλέντα.
Βάση του τι έδειξε φέτος ασχέτος αν βγούμε ή όχι τσου λου, τον θεωρώ πετυχημένο και μέσα στους στόχους της ομάδας, την έξοδο στην ευρώπη. Χάθηκε ένας στόχος που ήταν το κύπελο, ναι. Οι άλλοι στόχοι; Μην ξεχνάμε ότι το είπε ξεκάθαρα από τον φεβρουάριο πως ο στόχος είναι η έξοδος στην ευρώπη.
Όσοι είναι ανοιπόμονοι και θέλουν τίτλους και κούπες αλλιώς κρίνουν έναν προπονητή αποτυχημένο, αδυνατώ να δω το σκεπτικό τους.
Όσοι πρόκειτε να μιλήσουν για τις εμφανίσεις της ομάδος, να υπενθυμίσω κάποιους παράγωντες. Φυσική κατάσταση χαμηλή, μετά το περσινό φιάσκο "προπονητών". Επίμονη και επίπονη προπόνηση, απαραίτητη για την φυσική κατάσταση στο μέλλον, αλλά με το αντίστοιχο κόστος φέτος, ελπίζω. Ηλικίες βασικών στελεχών της ομάδος.
Η φετινή σεζόν είναι αποδοτικότερη και σε συγκομιδή βαθμών, σε σχέση με την προϊγούμενη.
Το μας πονάνε τα μάτια δεν είναι δικαιολογία, καθώς και με τον σάντος δεν παίζαμε μπάλα. Τότε, εκτός από κάποιες εξερέσεις, κλέβαμε αποτελέσματα με ταμπούρομα πίσω και τρεχάτε ποδαράκια μου για αντεπίθεση. Εκείνο που πραγματικά έκανε την διαφορά τότε ήταν η σπιρτάδα απο κάποιους και η οξυδέρκεια κάποιων άλλων.
Έκανε λάθη και έχει αδυναμία, κυρίως στο ότι δεν προσαρμόζετε εν ώρα παιχνιδιού.
Επειδή πιστεύω ότι ο συγκεκριμένος μπορεί να φτιάξει αγωνιστικά μία ομάδα που θα αποδίδει αυτό που όλοι θέλουμε, πάθος και μαχητικότητα σε κάθε φάση, όχι με χρήμα αλλά με δουλειά, είναι δηλαδή value 4 money πιστεύω ότι
Όποιος προσπαθεί να απαξιώσει την προσπάθειά του και την προσφορά του στην ομάδα σε αυτόν τον ένα χρόνο που βρίσκετε εδώ, αγνοώντας εσκεμμένα τα παραπάνω, θέλει το κακό του Π.Α.Ο.Κ. Ειδικότερα όταν οι εναλλακτικές που προτείνοντε είναι το λιγότερο αστείες, όταν προτείνοντε.
Η δουλειά η δική μας είναι να στηρίζουμε τον σύλλογο και όχι να τον πολεμάμε, γιατί ο πόλεμος από έξω μπορεί να είναι βρώμικος αλλά ο εκ των έσσω είναι ανίθηκος.
Υ.Γ. Δεν γίνομαι προσωπολάτρης, οστόσο πιστεύω ότι η συγκεκριμένη επιλογή που έγινε το καλοκαίρι είναι η σωστότερη που μπορούσε να γίνει.
Υ.Γ.2 Αυτό που μπορεί να μου αλλάξει την γνώμη αυτή είναι εάν οι παίκτες, εξερουμένων των ηλικιακά μεγαλυτέρων, του χρόνου έχουν λιγότερες αντοχές από ότι φέτος.
Υ.Γ.4 Φάγαμε λιγότερα γκολ σε σχέση με πέρσι...2 μεν αλλά λιγότερα.
Βάση βιογραφικού αρχικά είναι αυτό που ψάχνουμε και αυτό που θέλουμε για το μέλλον της ομάδος. Προπονητή με συγκεκριμένο πλάνο αγωνιστικό καθώς και την διορατικότητα στην ανάδειξη παικτών, δεν μιλάω για ταλέντα.
Βάση του τι έδειξε φέτος ασχέτος αν βγούμε ή όχι τσου λου, τον θεωρώ πετυχημένο και μέσα στους στόχους της ομάδας, την έξοδο στην ευρώπη. Χάθηκε ένας στόχος που ήταν το κύπελο, ναι. Οι άλλοι στόχοι; Μην ξεχνάμε ότι το είπε ξεκάθαρα από τον φεβρουάριο πως ο στόχος είναι η έξοδος στην ευρώπη.
Όσοι είναι ανοιπόμονοι και θέλουν τίτλους και κούπες αλλιώς κρίνουν έναν προπονητή αποτυχημένο, αδυνατώ να δω το σκεπτικό τους.
Όσοι πρόκειτε να μιλήσουν για τις εμφανίσεις της ομάδος, να υπενθυμίσω κάποιους παράγωντες. Φυσική κατάσταση χαμηλή, μετά το περσινό φιάσκο "προπονητών". Επίμονη και επίπονη προπόνηση, απαραίτητη για την φυσική κατάσταση στο μέλλον, αλλά με το αντίστοιχο κόστος φέτος, ελπίζω. Ηλικίες βασικών στελεχών της ομάδος.
Η φετινή σεζόν είναι αποδοτικότερη και σε συγκομιδή βαθμών, σε σχέση με την προϊγούμενη.
Το μας πονάνε τα μάτια δεν είναι δικαιολογία, καθώς και με τον σάντος δεν παίζαμε μπάλα. Τότε, εκτός από κάποιες εξερέσεις, κλέβαμε αποτελέσματα με ταμπούρομα πίσω και τρεχάτε ποδαράκια μου για αντεπίθεση. Εκείνο που πραγματικά έκανε την διαφορά τότε ήταν η σπιρτάδα απο κάποιους και η οξυδέρκεια κάποιων άλλων.
Έκανε λάθη και έχει αδυναμία, κυρίως στο ότι δεν προσαρμόζετε εν ώρα παιχνιδιού.
Επειδή πιστεύω ότι ο συγκεκριμένος μπορεί να φτιάξει αγωνιστικά μία ομάδα που θα αποδίδει αυτό που όλοι θέλουμε, πάθος και μαχητικότητα σε κάθε φάση, όχι με χρήμα αλλά με δουλειά, είναι δηλαδή value 4 money πιστεύω ότι
Όποιος προσπαθεί να απαξιώσει την προσπάθειά του και την προσφορά του στην ομάδα σε αυτόν τον ένα χρόνο που βρίσκετε εδώ, αγνοώντας εσκεμμένα τα παραπάνω, θέλει το κακό του Π.Α.Ο.Κ. Ειδικότερα όταν οι εναλλακτικές που προτείνοντε είναι το λιγότερο αστείες, όταν προτείνοντε.
Η δουλειά η δική μας είναι να στηρίζουμε τον σύλλογο και όχι να τον πολεμάμε, γιατί ο πόλεμος από έξω μπορεί να είναι βρώμικος αλλά ο εκ των έσσω είναι ανίθηκος.
Υ.Γ. Δεν γίνομαι προσωπολάτρης, οστόσο πιστεύω ότι η συγκεκριμένη επιλογή που έγινε το καλοκαίρι είναι η σωστότερη που μπορούσε να γίνει.
Υ.Γ.2 Αυτό που μπορεί να μου αλλάξει την γνώμη αυτή είναι εάν οι παίκτες, εξερουμένων των ηλικιακά μεγαλυτέρων, του χρόνου έχουν λιγότερες αντοχές από ότι φέτος.
Υ.Γ.4 Φάγαμε λιγότερα γκολ σε σχέση με πέρσι...2 μεν αλλά λιγότερα.