László Bölöni
Re: László Bölöni
Μπραβο μπραβο.
εγω τα λεγα.
Μονο αμα αφησουμε τον κολκα να κανει κουμαντο θα βγουμε πρωτοι.
εγω τα λεγα.
Μονο αμα αφησουμε τον κολκα να κανει κουμαντο θα βγουμε πρωτοι.
Re: László Bölöni
Keep the good press conference!!!
We like you to sell crazyness to the f@cking traitor journalists
We like you to sell crazyness to the f@cking traitor journalists
László Bölöni
Ειναι φανερό αυτοMANIAKOS έγραψε:Ακουσες τον κολκα και κερδισαμε συνεχισε ετσι//
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1903
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: László Bölöni
Mην ασχολειστε με οτι γραφει ο κ@ραγκιοζο-μ@λακας ....Κερδιζουμε ? Καλος ο Μπολονι ... Χανουμε ? Κακος ....
Δημοσιογραφια της π@υτσας , οπως παντα...
Δημοσιογραφια της π@υτσας , οπως παντα...
Re: László Bölöni
ΤΟ παιχνίδι με τον παναθηναϊκό, μου δείχνει την επανάληψη των παιχνιδιών που κάνουμε στο δεύτερο ημίχρονο. Δεν ξέρω αν είναι τακτική η κούραση. Αν μετρήσω πόσοι ποδοσφαιριστές έδειχναν ακούραστοι θα μπορούσα άνετα να μετρήσω 7 από τους 11.
1. Σταφυλλίδης (Θεέ μου τι παίκτης;) φτου - φτου... και πάλι φτου!!!
2. Σαλπιγγίδης
3.Έττο
4.Γκαρσία (Παναγία μου σε ευχαριστώ που είναι σε εμάς)
5.Αθανασιάδης
6.Τσιρίλο
7.Νιμανί
πλάκα κάνω
7. Λάζαρ.
ΥΣ. Δεν μιλάω για απόδοση, αλλά για αυτό που λέμε δεν φοβάμαι θα μαρκάρει και θα τα δώσει όλα. Αυτήν την εντύπωση μου δώσανε οι ποδοσφαιριστές που προανέφερα.
Δεν καταλαβαίνω αυτό με το δεύτερο ημίχρονο. Το να κατέβει η ομάδα σε απόδοση και ταχύτητα κάποιου ποσοστού το καταλαβαίνω. Αλλά εχθές ήταν σαν να σβήσαμε της μηχανές και της ανάβαμε πάλι σε αντεπίθεση.
Ναι ξανά είδα τακτική Μπόλονι στο χθεσινό με επιτυχία αλλά και με πολλά ρίσκα.
ΥΣ2. Ο Σταφυλλίδης και Γκαρσία βρίσκονται με κλειστά μάτια. Λες και παίζανε χρόνια μαζί!!!
Υπογραφή Μπόλονι θέλω να πιστεύω.
1. Σταφυλλίδης (Θεέ μου τι παίκτης;) φτου - φτου... και πάλι φτου!!!
2. Σαλπιγγίδης
3.Έττο
4.Γκαρσία (Παναγία μου σε ευχαριστώ που είναι σε εμάς)
5.Αθανασιάδης
6.Τσιρίλο
7.Νιμανί
7. Λάζαρ.
ΥΣ. Δεν μιλάω για απόδοση, αλλά για αυτό που λέμε δεν φοβάμαι θα μαρκάρει και θα τα δώσει όλα. Αυτήν την εντύπωση μου δώσανε οι ποδοσφαιριστές που προανέφερα.
Δεν καταλαβαίνω αυτό με το δεύτερο ημίχρονο. Το να κατέβει η ομάδα σε απόδοση και ταχύτητα κάποιου ποσοστού το καταλαβαίνω. Αλλά εχθές ήταν σαν να σβήσαμε της μηχανές και της ανάβαμε πάλι σε αντεπίθεση.
Ναι ξανά είδα τακτική Μπόλονι στο χθεσινό με επιτυχία αλλά και με πολλά ρίσκα.
ΥΣ2. Ο Σταφυλλίδης και Γκαρσία βρίσκονται με κλειστά μάτια. Λες και παίζανε χρόνια μαζί!!!
Υπογραφή Μπόλονι θέλω να πιστεύω.
Re: László Bölöni
Έτσι το βλέπει ο Μπόλονι…
Κέφια είχε σήμερα ο Ρουμάνος προπονητής του ΠΑΟΚ ο οποίος άνοιξε συζήτηση με εκπροσώπους του Τύπου για διάφορα θέματα του Δικεφάλου και όχι μόνο…
Ο Λάζλο Μπόλονι ρωτούσε σήμερα το πρωί τους δημοσιογράφους αν υπάρχει εξέλιξη με το επενδυτικό θέμα της ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Ήταν φανερό ότι κάτι παραπάνω θα ήθελε να μάθει…
Όταν αυτό ξεπεράστηκε, ο Μπόλονι θυμήθηκε πως μέσα από τέτοια προβλήματα έβαλε τις βάσεις και έφθασε στο σημείο που τώρα βρίσκεται. Θυμήθηκε ο Ρουμάνος τις αρχές της δεκαετίας του 2000 όταν εκείνος ήταν στην Σπόρτινγκ, τότε που η Πόρτο έκανε το ξεπέταγμα. Παρομοιάζοντας με την τωρινή του ομάδα έλεγε:
«Μπορεί τώρα ο ΠΑΟΚ –όπως τότε η Πόρτο- να πάρει τους καλύτερους νεαρούς παίκτες; Ας αποκτήσει τέσσερις παίκτες των 500 χιλιάδων. Πιστεύω ότι και εγώ μπορώ να τους βρω. Είμαι σίγουρος ότι μετά από δύο χρόνια ένας να πουληθεί δύο εκατομμύρια, τότε ο ΠΑΟΚ θα έχει μεγάλο όφελος αφού και η επένδυση θα βγει και θα έχει τρεις παίκτες στο ρόστερ του».
Έτσι το βλέπει ο Μπόλονι που έδειξε και με αυτή την τοποθέτηση (επαναλαμβάνουμε σε ένα πλάνο το οποίο έχει δουλέψει άψογα η Πόρτο) ότι είναι διατεθειμένος να συνεισφέρει και σε μία τέτοια κατάσταση…
kolkas-CL-24
Σας τα εξηγεί ωραία..? Τα λέει καλά..? μάθετε μπαλίτσα..
Κέφια είχε σήμερα ο Ρουμάνος προπονητής του ΠΑΟΚ ο οποίος άνοιξε συζήτηση με εκπροσώπους του Τύπου για διάφορα θέματα του Δικεφάλου και όχι μόνο…
Ο Λάζλο Μπόλονι ρωτούσε σήμερα το πρωί τους δημοσιογράφους αν υπάρχει εξέλιξη με το επενδυτικό θέμα της ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Ήταν φανερό ότι κάτι παραπάνω θα ήθελε να μάθει…
Όταν αυτό ξεπεράστηκε, ο Μπόλονι θυμήθηκε πως μέσα από τέτοια προβλήματα έβαλε τις βάσεις και έφθασε στο σημείο που τώρα βρίσκεται. Θυμήθηκε ο Ρουμάνος τις αρχές της δεκαετίας του 2000 όταν εκείνος ήταν στην Σπόρτινγκ, τότε που η Πόρτο έκανε το ξεπέταγμα. Παρομοιάζοντας με την τωρινή του ομάδα έλεγε:
«Μπορεί τώρα ο ΠΑΟΚ –όπως τότε η Πόρτο- να πάρει τους καλύτερους νεαρούς παίκτες; Ας αποκτήσει τέσσερις παίκτες των 500 χιλιάδων. Πιστεύω ότι και εγώ μπορώ να τους βρω. Είμαι σίγουρος ότι μετά από δύο χρόνια ένας να πουληθεί δύο εκατομμύρια, τότε ο ΠΑΟΚ θα έχει μεγάλο όφελος αφού και η επένδυση θα βγει και θα έχει τρεις παίκτες στο ρόστερ του».
Έτσι το βλέπει ο Μπόλονι που έδειξε και με αυτή την τοποθέτηση (επαναλαμβάνουμε σε ένα πλάνο το οποίο έχει δουλέψει άψογα η Πόρτο) ότι είναι διατεθειμένος να συνεισφέρει και σε μία τέτοια κατάσταση…
kolkas-CL-24
Σας τα εξηγεί ωραία..? Τα λέει καλά..? μάθετε μπαλίτσα..
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1903
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: László Bölöni
ΩΠΑ!
Τι σκεφτηκα!!
Τον κολκα τον βαλαμε ρητρα ρε σεις?
Με ολα αυτα τα μικρα μκρα που συμβαινουν οπως με τον σαββιδη το FFP το δανειο, τα πλει οφ και τις εκλογες του ερασιτεχνη μας διεφυγε η ρητρα του κολκα. Θα μας φυγει και μετα ποιος μας εκλαιγε.
ΡΗΤΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΛΑ ΧΘΕΣ.
υ.γ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΛΚΑ
Τι σκεφτηκα!!
Τον κολκα τον βαλαμε ρητρα ρε σεις?
Με ολα αυτα τα μικρα μκρα που συμβαινουν οπως με τον σαββιδη το FFP το δανειο, τα πλει οφ και τις εκλογες του ερασιτεχνη μας διεφυγε η ρητρα του κολκα. Θα μας φυγει και μετα ποιος μας εκλαιγε.
ΡΗΤΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΛΑ ΧΘΕΣ.
υ.γ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΛΚΑ
Re: László Bölöni
Είχε κέφια και αυτό είναι δικαιολογημένο. Η ολική ανατροπή που επιχείρησε ο ΠΑΟΚ τις τρεις πρώτες αγωνιστικές των πλέι οφ και η αναρρίχησή του στην πρώτη θέση της ειδικής βαθμολογίας, τον έκανε πιο αισιόδοξο για τη συνέχεια. Ο Μπόλονι χθες το πρωί στο ξενοδοχείο όπου έκαναν αποθεραπεία οι βασικοί παίκτες, είχε την ευκαιρία να συζητήσει με τους δημοσιογράφους. Αρχικά ο Μπόλονι θέλησε να μάθει τις εξελίξεις που σημειώνονται στο ιδιοκτησιακό, ρωτώντας τους δημοσιογράφους για το τι γνωρίζουν για τις επαφές που γίνονται με τον Σαββίδη. Εννοείται πως έγινε συζήτηση για τα πλέι οφ. Ο Μπόλονι αναφέρθηκε στην προσπάθεια που κάνει ο ΠΑΟΚ για να αναρριχηθεί στην κορυφή του ελληνικού ποδοσφαίρου και έκανε μια σημαντική αναφορά για την Πόρτο και το μοντέλο που εφάρμοσαν οι Πορτογάλοι. Μάλιστα ο Μπόλονι τόνισε:
“Στις αρχές του 2000 η Πόρτο δεν ήταν μία από τις πρώτες δυνάμεις στην Πορτογαλία. Κυριαρχούσε η Σπόρτινγκ και η Μποαβίστα. Τότε η διοίκηση της ομάδας αποφάσισε να ακολουθήσει μία επιθετική πολιτική. Να αγοράσει ό,τι καλύτερο κυκλοφορούσε στην πορτογαλική αγορά. Τότε είχε πάρει προπονητή τον Μουρίνιο, απέκτησε τον Ντέκο που ο Μουρίνιο γνώριζε από τη β΄ ομάδα της Μπενφίκα. Στην πορεία οργανώθηκε καλύτερα και άρχισε να παίρνει και Βραζιλιάνους (σ.σ. αρκετούς από τους οποίους τους πολιτογραφούσε Πορτογάλους). Θα ήταν ιδανικό για τον ΠΑΟΚ να έκανε κάτι τέτοιο. Θα μπορούσα εγώ να φέρω τέσσερις παίκτες, νέους Έλληνες, να τους αποκτούσαμε με 600.000 ευρώ τον καθένα και μετά από λίγα χρόνια τουλάχιστον ένας να πωλούνταν με 2 εκ. ευρώ. Θα μπορούσαμε να δουλέψουμε σ' αυτό το μοντέλο. Χρειάζονται, όμως, χρήματα στην αρχή της εφαρμογής του”.
http://www.sport103.gr/index.php?option ... Itemid=121
“Στις αρχές του 2000 η Πόρτο δεν ήταν μία από τις πρώτες δυνάμεις στην Πορτογαλία. Κυριαρχούσε η Σπόρτινγκ και η Μποαβίστα. Τότε η διοίκηση της ομάδας αποφάσισε να ακολουθήσει μία επιθετική πολιτική. Να αγοράσει ό,τι καλύτερο κυκλοφορούσε στην πορτογαλική αγορά. Τότε είχε πάρει προπονητή τον Μουρίνιο, απέκτησε τον Ντέκο που ο Μουρίνιο γνώριζε από τη β΄ ομάδα της Μπενφίκα. Στην πορεία οργανώθηκε καλύτερα και άρχισε να παίρνει και Βραζιλιάνους (σ.σ. αρκετούς από τους οποίους τους πολιτογραφούσε Πορτογάλους). Θα ήταν ιδανικό για τον ΠΑΟΚ να έκανε κάτι τέτοιο. Θα μπορούσα εγώ να φέρω τέσσερις παίκτες, νέους Έλληνες, να τους αποκτούσαμε με 600.000 ευρώ τον καθένα και μετά από λίγα χρόνια τουλάχιστον ένας να πωλούνταν με 2 εκ. ευρώ. Θα μπορούσαμε να δουλέψουμε σ' αυτό το μοντέλο. Χρειάζονται, όμως, χρήματα στην αρχή της εφαρμογής του”.
http://www.sport103.gr/index.php?option ... Itemid=121
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: László Bölöni
Κάτσε πρώτα να δούμε αν συμφωνεί στο να βγουμε Τσου Λου και βλέπουμε για την επόμενη σεζόν...
Πάντως πάμε πολύ καλα μέχρι τώρα. Πρέπει να έχει βάλει το χεράκι του...
Re: László Bölöni
O Κολκας αγαπαει τον ΠΑΟΚ.
Τηρει το ΠΑΟΚ πανω απ ολα και ποτε δε δημιουργει προβλημα, ουτε γλυφει κανεναν. Ειναι πολυ ξηγημενος.
Εγω οσο καιρο τον θυμαμαι δε εκανε ουτε μια κολοτουμπα.
Το θεμα δεν ειναι αν θελει να μας βγαλει ο κολκας τσ.λ, το θεμα ειναι αν εμεις θα τον ακουμε τι λεει και δεν αφηνουμε τον καθε προπονητη να νομιζει πως ξερει τι κανει.

Τηρει το ΠΑΟΚ πανω απ ολα και ποτε δε δημιουργει προβλημα, ουτε γλυφει κανεναν. Ειναι πολυ ξηγημενος.
Εγω οσο καιρο τον θυμαμαι δε εκανε ουτε μια κολοτουμπα.
Το θεμα δεν ειναι αν θελει να μας βγαλει ο κολκας τσ.λ, το θεμα ειναι αν εμεις θα τον ακουμε τι λεει και δεν αφηνουμε τον καθε προπονητη να νομιζει πως ξερει τι κανει.